Dat hoeft ook niet, je moet haar gewoon ruig nemenquote:Op woensdag 3 september 2008 08:32 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb net met mijn nieuwe huisgenootje ontbeten.Ik heb nog nooit ontbeten met huisgenootjes.
Ik krijg geen hoogte van haar.
Mobloquote:Op woensdag 3 september 2008 08:34 schreef motorbloempje het volgende:
vraag morgen dan gewoon meteen of ze wil neuken![]()
Dat moest er dan toch even bij worden vermeld?quote:Op woensdag 3 september 2008 08:43 schreef Isabeau het volgende:
Daarna appel. (nee, bewerkte appel zoals in appelmoes geeft geen tintelingen)
Dat lees je goed, daar ben ik ook allergisch voor.quote:
Je bent niet de enige. Ik moet nog even douchen en ontbijten en had eigenlijk nu al in de auto willen zitten.quote:Op woensdag 3 september 2008 08:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als ik opschiet kan ik op tijd komen
maar ik voel me ellendig
En fokken, want dat is natuurlijk nog veel belangrijker!quote:Op woensdag 3 september 2008 09:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
11 uur heb ik project
dat haal ik als ik uiterlijk 9:25 weg ga
maar ik moet m'n tas voor morgen nog inpakken, douchen, eten!!
zum kotzen.quote:Op woensdag 3 september 2008 08:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat lees je goed, daar ben ik ook allergisch voor.
Nee ik eet altijd achter de computerquote:Op woensdag 3 september 2008 09:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En fokken, want dat is natuurlijk nog veel belangrijker!!!
Mogge bolletje
quote:Op woensdag 3 september 2008 09:32 schreef Principessa.Farfallus nog wat.
fail.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
11 uur heb ik project
dat haal ik als ik uiterlijk 9:25 weg ga
sterktequote:Op woensdag 3 september 2008 10:41 schreef Den_Haag het volgende:ik vrees dat dit een zwaar blok gaat worden op Nyenrode. Mijn case groep snapt totaal niks van het vak. ze proberen nu door week 1 te komen terwijl we al in week 3 zijn
oh noes
dat had ik ook, die neiging, maar die ben ik mezelf redelijk succesvol aan het afleren, omdat dat heel veel frustraties en stress voorkomtquote:Op woensdag 3 september 2008 10:43 schreef Isabeau het volgende:
Leuk, werken met incompetente medestudenten(dan krijg ik altijd de neiging alles alleen te doen)
En jee, ik kan nog steeds inloggen op de faculteit!
quote:Op woensdag 3 september 2008 10:50 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon delegeren en oppassen dat je geen vervanging voor de docent wordt. Een beetje helpen en uitleggen is prima, maar als ze er echt niets van begrijpen gewoon naar de studieboeken, colleges en docenten verwijzen. Of geld vragen voor bijles
jaquote:Op woensdag 3 september 2008 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
was je er weg dan?
* motorbloempje mist vanalles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |