dacht meer aan een dramatisch verhaal bij Hart van Nederlandquote:Op woensdag 3 september 2008 09:41 schreef Profesor het volgende:
Bel Nova, DWDD, RTL nieuws, PVV en TON!
Ik zet het bier alvast koud voor vanavond!quote:Op woensdag 3 september 2008 09:43 schreef Cothen het volgende:
[..]
dacht meer aan een dramatisch verhaal bij Hart van Nederland
quote:Op woensdag 3 september 2008 09:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zou er werk vanmakenproberen openbaar te maken in de media. Integratie is altijd een hot issue in de media
quote:Op woensdag 3 september 2008 09:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik zet het bier alvast koud voor vanavond!
Het is vast wraak voor die handenschudder van vorige week.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:49 schreef zquing het volgende:
Klacht indienen bij commisie gelijke rechten, dat zal ze leren
Precies, dat zal ons leren.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:51 schreef Laurabeest het volgende:
[..]
Het is vast wraak voor die handenschudder van vorige week.
Ja de grote vraag der nuancering is waarschijnlijk hoe (actief) christelijk ze is. Was ze ook weggestuurd als ze geen geloof had gehad?quote:Op woensdag 3 september 2008 09:57 schreef DroogDok het volgende:
Als islamietje zal je denk ik ook niet aan de slag mogen op ene zwarte kousen school, dus wat is je punt?
Dat zij dan beginnen te bleren en te janken over discriminatie ofzo? ik zeg ook maar wat hoor.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:57 schreef DroogDok het volgende:
Als islamietje zal je denk ik ook niet aan de slag mogen op ene zwarte kousen school, dus wat is je punt?
Tuurlijk en dan krijgen ze van de commissie gelijke behandeling waarschijnlijk nog gelijk ook, achterlijkquote:Op woensdag 3 september 2008 09:59 schreef cheqy het volgende:
[..]
Dat zij dan beginnen te bleren en te janken over discriminatie ofzo? ik zeg ook maar wat hoor.
quote:Op woensdag 3 september 2008 09:40 schreef Cothen het volgende:
... Christelijk zijn.
Mijn vriendin wil voor haar opleiding stage lopen op een Islamitische school, om zo kennis over de cultuur op te doen. Maar bij het soliciteren wordt ze weggestuurd omdat Christelijk is.
Nou loopt dat volk altijd te klagen dat wij Nederlander meer open moeten staan voor hun cultuur. En dan staat er iemand open wordt ze op zo'n manier weggestuurd. Dan vraag je er als bevolkingsgroep toch gewoon om gestigmatiseerd te worden.
Klacht: zie TT
dat dus..quote:Op woensdag 3 september 2008 09:49 schreef zquing het volgende:
Klacht indienen bij commisie gelijke rechten, dat zal ze leren
Eens.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja en als een christelijke school een islamiet weigert zijn het opeens vuile kanker racisten
Lees, mijn vrind.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:02 schreef DroogDok het volgende:
Maar waarom zou je als christen op een islamitische school willen werken of andersom?
quote:Mijn vriendin wil voor haar opleiding stage lopen op een Islamitische school, om zo kennis over de cultuur op te doen.
Wauw, die is wel extreem slechtquote:Op woensdag 3 september 2008 09:47 schreef HeavyWeaponsGuy het volgende:
Islamiten zijn zobiezo raar volk.
Was ie dan zo wanhopig?quote:Op woensdag 3 september 2008 10:09 schreef stbabylon het volgende:
Och, mijn vader moest ook doen alsof hij Christelijk was toen hij ging soliciteren bij een Christelijke school.
Neuh, gewoon heel makkelijk. Hij wilde dicht bij huis werken, daarvoor moest hij zeggen dat hij Christelijk was. Dat deed hij dat gewoon. Op die school zelf merk je daar niks van. Ondertussen is de beste man overigens met pensioen.quote:
Je vader een "beste man" noemen.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neuh, gewoon heel makkelijk. Hij wilde dicht bij huis werken, daarvoor moest hij zeggen dat hij Christelijk was. Dat deed hij dat gewoon. Op die school zelf merk je daar niks van. Ondertussen is de beste man overigens met pensioen.
De commissie gelijke behandeling geeft de klager in heel veel gevallen juist ongelijk, op de site kun je alle oordelen afzonderlijk samengevat en in zijn geheel bekijken. Overigens zijn het er niet bijzonder veel aanklachten die in 2007 zijn binnengekomen op basis van geloof, dus we hebben het weer over een fenomeen dat lekker door de media wordt opgeblazen.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:02 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Tuurlijk en dan krijgen ze van de commissie gelijke behandeling waarschijnlijk nog gelijk ook, achterlijk![]()
Maar waarom zou je als christen op een islamitische school willen werken of andersom?
Lol, dan heb ik ws. les van hem gehad. Bij de dagopening las hij altijd voor uit het "grote verhaaltjesboek".quote:Op woensdag 3 september 2008 10:09 schreef stbabylon het volgende:
Och, mijn vader moest ook doen alsof hij Christelijk was toen hij ging soliciteren bij een Christelijke school.
Nog niet helemaal wakker dbw? Mijn vader is dus niet Christelijk. En vlees sneed iedereen gewoon zelf bij ons. Tenzij er rollade was, dan deed idd mijn vader datquote:Op woensdag 3 september 2008 10:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je vader een "beste man" noemen.
OMG. Sneed hij ook op zondag het vlees...... Gelovigen
Een onderwijzer met een roeping dusquote:Op woensdag 3 september 2008 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog niet helemaal wakker dbw? Mijn vader is dus niet Christelijk. En vlees sneed iedereen gewoon zelf bij ons. Tenzij er rollade was, dan deed idd mijn vader dat
als "wij" "discrimineren" dan zoeken "zij" altijd meteen de media op. dat zou jij (of je vriendin) nu dus ook moeten doen.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:40 schreef Cothen het volgende:
... Christelijk zijn.
Mijn vriendin wil voor haar opleiding stage lopen op een Islamitische school, om zo kennis over de cultuur op te doen. Maar bij het soliciteren wordt ze weggestuurd omdat Christelijk is.
Nou loopt dat volk altijd te klagen dat wij Nederlander meer open moeten staan voor hun cultuur. En dan staat er iemand open wordt ze op zo'n manier weggestuurd. Dan vraag je er als bevolkingsgroep toch gewoon om gestigmatiseerd te worden.
Klacht: zie TT
Kookte hij die rollade dan ook?quote:Op woensdag 3 september 2008 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog niet helemaal wakker dbw? Mijn vader is dus niet Christelijk. En vlees sneed iedereen gewoon zelf bij ons. Tenzij er rollade was, dan deed idd mijn vader dat
jei moed ok trug naar skool met juh "de geloof"... echt...quote:Op woensdag 3 september 2008 10:48 schreef Triggershot het volgende:
Groot gelijk, je gaat heidense christenen toch niet aannemen bij de enige echte ware geloof?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |