ik zal het je nog sterker vertellen. mijn vriendin werkt in een ziekenhuis. een negervrouw kwam net uit haar narcose en het eerste dat ze vroeg was of ze haar zoon mocht bellen om kentucky fried mee te nemen.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:57 schreef wise het volgende:
wel frappant dat je negervriendin en kfc in 1 post zet
wat is er mis mee, boer uit het oosten?quote:Op woensdag 3 september 2008 15:59 schreef Oldenzaal het volgende:
En nu nog een fatsoenlijke OP
De samenvatting natuurlijkquote:Op woensdag 3 september 2008 15:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat is er mis mee, boer uit het oosten?
Hoofdlettergebruik, taalfouten.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat is er mis mee, boer uit het oosten?
kom maar op met die taalfouten waardoor het onleesbaar wordt. en dat jij niet kan lezen waarom ik geen hoofdletters gebruik is sneu.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:01 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hoofdlettergebruik, taalfouten.
mjammie.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ze zouden hotwings moeten verkopen in de trein! [ afbeelding ]
En hoofdlettergebruik, of: het gebrek eraan is hinderlijk.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:56 schreef zoalshetis het volgende:
"maar wat schertst mijn verbazing? "
"klantonvriendelijk zou ik het noemen, met een zucht naar patserig gedrag."
quote:Op woensdag 3 september 2008 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ze zouden hotwings moeten verkopen in de trein! [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 september 2008 16:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Klasseverschil is zo 19de eeuws... de NS moet daar mee kappen. Dat die yuppen ook maar eens met het echte brute volk in aanraking komen
Hoeft ook niet weg. Maar de verhouding moet anders.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:45 schreef Mathijz het volgende:
Klasseverschil graag houden, heerlijk als je rustig wilt kunnen zitten.
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:01 schreef McKillem het volgende:
Inderdaad, 1e klas 2e klas ratio is in sommige treinen buiten alle proporties.
Terechte klacht.
jankzak!quote:Op woensdag 3 september 2008 16:06 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
En hoofdlettergebruik, of: het gebrek eraan is hinderlijk.
de newbiequote:Op woensdag 3 september 2008 17:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jankzak!
is dat wel correct geschreven? trouwens die dubbelepunt is ook niet correct, had ; moeten zijn.
ja idd.quote:
Moet je Driek even pm'en.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
mooi verwoord. hoop dat rover meeleest.
wat bedoel je. wees eens duidelijk.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Moet je Driek even pm'en.
Oh, wacht.
Verder: terechte klacht, ze moeten die eersteklaswagons er gewoon uithalen. Daar zit toch nooit iemand in, op een verdwaalde bejaarde na.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:56 schreef zoalshetis het volgende:
maar wat schertst mijn verbazing?
er mogen wat mij betreft best wat 1e klas zitplaatsen beschikbaar zijn, maar dan wel graag naar logische reden.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:44 schreef Nemain het volgende:
[..]
Verder: terechte klacht, ze moeten die eersteklaswagons er gewoon uithalen. Daar zit toch nooit iemand in, op een verdwaalde bejaarde na.
ja rot maar lekker op naar timboektoe. kutuser.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:52 schreef MachineWas het volgende:
Wees blij dat hij überhaupt rijdt, bij mij deed hij het laatst niet omdat het regende![]()
Heb je dat hele driekoplopers/femke halsema verhaal gemist waar hij bij Nova op het matje moets komen?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat bedoel je. wees eens duidelijk.
is dat relevant voor dit topic mod?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heb je dat hele driekoplopers/femke halsema verhaal gemist waar hij bij Nova op het matje moets komen?
treinstel is wagon, debiel.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:18 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Dat kan helemaal niet, mongool. Ze plakken een trein niet wagon voor wagon aan elkaar maar per treinstel. Wereldvreemde debiel.
Nee, zak hooi. Een korte, normale trein is er zo één met iets van 4 wagonnetjes.quote:
nee zak stront een wagon is een gekoppeld treinstel en het gaat me dus om de verhoudingen. en voor wat andere sukkels ... 1e klas reizen? waarom? ik wil juist dat ns wat minder 1e klas inzet. omdat er niemand bereid is meer te betalen dan we nu al doen. is dat zo gek?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:23 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Nee, zak hooi. Een korte, normale trein is er zo één met iets van 4 wagonnetjes.
lol. wat een domme uitspraak.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:40 schreef Hyperdude het volgende:
In een BMW/Audi zijn meestal ook meer plaatsen onbezet dan in een Alto.
anders krijg jij kanker, net als je familietraditie.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:43 schreef Beauregard het volgende:
TS, heb je al gejankt? Zo nee, doe het effe en sodemieter op, mietje.
Dat je een simpele bent daar was ik al achter... maar waar slaat in godsnaam bovenstaande uitspraak op? Ten eerste, is dat werkelijk het beste waarmee je kon komen? Ten tweede, zou jij daadwerkelijk willen dat ik kanker zou krijgen?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
anders krijg jij kanker, net als je familietraditie.
ja. ten eerste. dat er in jouw familie veel kanker voorkomt. geeft niks, maar post volgende keer meer zin dan onzin anders krijg je dit soort reacties. capice?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:52 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dat je een simpele bent daar was ik al achter... maar waar slaat in godsnaam bovenstaande uitspraak op? Ten eerste, is dat werkelijk het beste waarmee je kon komen? Ten tweede, zou jij daadwerkelijk willen dat ik kanker zou krijgen?
Gewoon even benieuwd. Voila, de beurt is weer aan jou om je lompheid andermaal tentoon te spreiden.
Je begrijpt in ieder geval m'n punt hondenlul. Ze kunnen nooit meer 1e klas treinstellen aankoppelen dan 2e.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee zak stront een wagon is een gekoppeld treinstel en het gaat me dus om de verhoudingen. en voor wat andere sukkels ... 1e klas reizen? waarom? ik wil juist dat ns wat minder 1e klas inzet. omdat er niemand bereid is meer te betalen dan we nu al doen. is dat zo gek?
Wat valt er voor zinnigs op een OP als de jouwe te melden? Bijster weinig. Behalve dat je een jankbal bent. Daarom meld ik je dat ook even.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja. ten eerste. dat er in jouw familie veel kanker voorkomt. geeft niks, maar post volgende keer meer zin dan onzin anders krijg je dit soort reacties. capice?
quote:Op woensdag 3 september 2008 18:35 schreef zoalshetis het volgende:
een wagon is een gekoppeld treinstel
onzin.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:01 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Je begrijpt in ieder geval m'n punt hondenlul. Ze kunnen nooit meer 1e klas treinstellen aankoppelen dan 2e.
Je klacht is dus nergens op gebaseerd.
Een treinstel heeft altijd een bepaalde indeling, bij elkaar iets van 3 2e klas en 1 of 2 1e klas. Het is niet afkoppelbaar enzo, grafkankerlul.quote:
TS snapt het verschil tussen rijtuig en treinstel nog niet helemaal.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:14 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Een treinstel heeft altijd een bepaalde indeling, bij elkaar iets van 3 2e klas en 1 of 2 1e klas. Het is niet afkoppelbaar enzo, grafkankerlul.
poeh, die ICK stellen toch wel?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:14 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Een treinstel heeft altijd een bepaalde indeling, bij elkaar iets van 3 2e klas en 1 of 2 1e klas. Het is niet afkoppelbaar enzo, grafkankerlul.
Neemt niet weg dat die ratio helemaal nergens over gaat.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:14 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook rijtuigen. Daarvan kun je er, als je zin hebt, 60 eerste klas en 1 tweede klas in een trein stoppen. In de praktijk is het bij ICK meestal 8 tweede en 3 eerste klas.quote:
TS denkt waarschijnlijk ook dat de trein op benzine rijdt.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:15 schreef JDude het volgende:
[..]
TS snapt het verschil tussen rijtuig en treinstel nog niet helemaal.
Als je het verschil wel weet ben je een godverdomde treinspotter!quote:Op woensdag 3 september 2008 19:15 schreef JDude het volgende:
[..]
TS snapt het verschil tussen rijtuig en treinstel nog niet helemaal.
Nog nooit een trein bij de Shell gezien dan, know-it-all?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:21 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
TS denkt waarschijnlijk ook dat de trein op benzine rijdt.
Gelukkig houdt ie zich aan de ongeschreven regel die luidt dat als je verslagen bent je gewoon oprot uit je eigen topic. Deze regel wordt nogal eens genegeerd.quote:Op donderdag 4 september 2008 02:07 schreef TC03 het volgende:
Topic van niveau.
Edoch, TS faalt aanzienlijk.
quote:Op donderdag 4 september 2008 13:19 schreef Cassius het volgende:
Was er geen huiliecoupé?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |