ik zal het je nog sterker vertellen. mijn vriendin werkt in een ziekenhuis. een negervrouw kwam net uit haar narcose en het eerste dat ze vroeg was of ze haar zoon mocht bellen om kentucky fried mee te nemen.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:57 schreef wise het volgende:
wel frappant dat je negervriendin en kfc in 1 post zet
wat is er mis mee, boer uit het oosten?quote:Op woensdag 3 september 2008 15:59 schreef Oldenzaal het volgende:
En nu nog een fatsoenlijke OP
De samenvatting natuurlijkquote:Op woensdag 3 september 2008 15:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat is er mis mee, boer uit het oosten?
Hoofdlettergebruik, taalfouten.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat is er mis mee, boer uit het oosten?
kom maar op met die taalfouten waardoor het onleesbaar wordt. en dat jij niet kan lezen waarom ik geen hoofdletters gebruik is sneu.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:01 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hoofdlettergebruik, taalfouten.
mjammie.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ze zouden hotwings moeten verkopen in de trein! [ afbeelding ]
En hoofdlettergebruik, of: het gebrek eraan is hinderlijk.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:56 schreef zoalshetis het volgende:
"maar wat schertst mijn verbazing? "
"klantonvriendelijk zou ik het noemen, met een zucht naar patserig gedrag."
quote:Op woensdag 3 september 2008 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ze zouden hotwings moeten verkopen in de trein! [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 september 2008 16:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Klasseverschil is zo 19de eeuws... de NS moet daar mee kappen. Dat die yuppen ook maar eens met het echte brute volk in aanraking komen
Hoeft ook niet weg. Maar de verhouding moet anders.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:45 schreef Mathijz het volgende:
Klasseverschil graag houden, heerlijk als je rustig wilt kunnen zitten.
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:01 schreef McKillem het volgende:
Inderdaad, 1e klas 2e klas ratio is in sommige treinen buiten alle proporties.
Terechte klacht.
jankzak!quote:Op woensdag 3 september 2008 16:06 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
En hoofdlettergebruik, of: het gebrek eraan is hinderlijk.
de newbiequote:Op woensdag 3 september 2008 17:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jankzak!
is dat wel correct geschreven? trouwens die dubbelepunt is ook niet correct, had ; moeten zijn.
ja idd.quote:
Moet je Driek even pm'en.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
mooi verwoord. hoop dat rover meeleest.
wat bedoel je. wees eens duidelijk.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Moet je Driek even pm'en.
Oh, wacht.
Verder: terechte klacht, ze moeten die eersteklaswagons er gewoon uithalen. Daar zit toch nooit iemand in, op een verdwaalde bejaarde na.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:56 schreef zoalshetis het volgende:
maar wat schertst mijn verbazing?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |