Ja ik wou ook terrasje ofzo maar nee hoor ze moeten ineens in Giethoorn varen...quote:
Auto mag je slecht 0.5 promille hebben, met de boot 0.8quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:19 schreef Klonk het volgende:
met drank op een bootje besturen mag net zo min als een auto besturen met drank op
daar zijn ook kroegenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja ik wou ook terrasje ofzo maar nee hoor ze moeten ineens in Giethoorn varen...
Dan wordt het kiezen dus, of zijn jullie zulke kneuzen dat je geen lol kan maken zonder alcohol?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:27 schreef Daywalk3r het volgende:
Hmm dat moet de bob ook maar de boot besturen.
Echter heb ik het idee dat de rest dat ook wel een keer wil.
Oh nee hoor.. Ik kan perfect lol maken zonder maar ik vind een lekker koud biertje op zo'n dag wel lekker.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:39 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dan wordt het kiezen dus, of zijn jullie zulke kneuzen dat je geen lol kan maken zonder alcohol?
quote:GIETHOORN - Door een botsing tussen een speedboot en een kraanschip op de Smitsvaart in Giethoorn zijn zaterdagavond vier mensen gewond geraakt. Dat heeft de politie laten weten.
De vier zaten in de speedboot die om kwart over elf met hoge snelheid op het afgemeerde kraanschip botste. De 21-jarige eigenaar van het snelle schip zat achter het roer. Hij is aangehouden. Hij verklaarde alcohol te hebben genuttigd en te hard te hebben gevaren.
quote:Giethoorn - Op de Smitsvaart is zaterdagavond rond kwart over elf een speedboot met hoge snelheid tegen een afgemeerd kraanschip opgevaren. Een 21-jarige man uit Wanneperveen en een 20-jarige vrouw uit Meppel raakten hierbij gewond, evenals de 21-jarige eigenaar van de boot uit Groningen en een 23-jarige man uit Meppel.
Zij zaten inmiddels op de walkant toen de hulpdiensten arriveerden. De brandweer vervoerde hen per boot naar de ambulances.
De eigenaar van de boot, die tevens de boot bestuurde, bleek niet te beschikken over een vaarbewijs.
Hij verklaarde alcohol te hebben genuttigd en hard te hebben gevaren. Hij werd aangehouden. De bloedproef werd in het ziekenhuis afgenomen. Tegen hem wordt proces-verbaal opgemaakt.
De 20-jarige vrouw brak haar rug bij het ongeval, de 21-jarige man uit Wanneperveen had letsel in het gezicht en mogelijk inwendige verwondingen. Bij de twee andere opvarenden bleef het bij uitwendige verwondingen.
Allen werden voor behandeling overgebracht naar het ziekenhuis in Meppel. De speedboot liep onherstelbare schade op.
4 keer een kwart natuurlijkquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:44 schreef GizartFRL het volgende:
En de kans dat dat TS was is hoeveel procent?
2 keer de helft.
Aan de strop te zien waren het 2 bootjes na het takelenquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:09 schreef Light het volgende:
Zo'n kraanschip is toch wel handig om dat bootje weg te takelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |