ja maar gebeurd steeds meerquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:11 schreef behangplakker het volgende:
Dat zijn dan ook meestal mensen met een vmbo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Strani op 02-09-2008 21:20:13 ]
daarintegen? Ga Nederlands leren man. Kneus.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:14 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja maar gebeurd steeds meer
dit daarintegen[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:14 schreef Strani het volgende:
Ja daar word ik ook niet vrolijk van. Liefst ook nog met potlood bijgewerkt natuurlijk.
Sterker nog, het lijkt wel of dit meisje helemaal geen wenkbrauwen heeft. Misschien heeft ze wel kanker..en nou ziet ze zichzelf zo op internet.
TS wat ben je eigenlijk toch een schoft.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:14 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
daarintegen? Ga Nederlands leren man. Kneus.
Nee. Je hebt het mis. Probeer mij niet uit de kast te lokken omdat je zelf incompetent bent dikke kankerkneus.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je bent zeker beledigd omdat ie een foto van je vriendin heeft gebruikt in de OP.
Of anders?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:21 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Nee. Je hebt het mis. Probeer mij niet uit de kast te lokken omdat je zelf incompetent bent dikke kankerkneus.
doe gewoon evenquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:21 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Nee. Je hebt het mis. Probeer mij niet uit de kast te lokken omdat je zelf incompetent bent dikke kankerkneus.
Ik hoop echt voor je dat je op de kast jagen bedoeltquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:21 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:15 schreef RickoKun het volgende:
Hoewel ik TS (ja, zelfs ik) een ontzettende klapmongool van epische proporties vind, ben ik het wel met hem eens!
Whihi 2 spreekwoorden door elkaar.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:24 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik hoop echt voor je dat je op de kast jagen bedoelt!
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:24 schreef Rhythm het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:24 schreef Rhythm het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |