Daar heb je dan weer niks mee te maken, haar keus niet die van jou. Verder? Shit happens, soms gaat het goed en vaak niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:38 schreef Bdijk het volgende:
Waarom heb ik haar laten gaan?
vooral dit is natuurlijk erg classy..., zal vast een fijne vlucht zijn geweest..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:38 schreef Bdijk het volgende:
Een dag voordat ik in het vliegtuig stapte kreeg ik een smsje van haar "als je straks hier bent moeten we maar eens praten"
Ik kom aan na een reisduur van 32uur, en ja hoor... het eerste wat ze me meld "ik weet niet of ik nog zoveel van je hou als vroeger" + "ik wil na deze vakantie nog een jaar terug backpacken alleen"
Wat een gezwets! Dat wil die jongen toch niet horen!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:50 schreef Becherovka het volgende:
Mag ik vragen hoe oud je bent? Kan me goed voorstellen hoe dit gaat. Ander land, andere omgeving, nieuwe kansen, nieuwe indrukken, nieuwe mogelijkheden. Alles in je nieuwe omgeving is tijdelijk en daar leef je ook naar. Opeens zie je de wereld op een heel andere manier en kun je je niet voorstellen dat je erna weer lekker knus huisje-boompje-beestje gaat zitten met iemand die in het weekeind lekker op de bank wil hangen en weer net zoals vanouds op zaterdag avond knusjes Idols wil gaan kijken. Er zijn immers miljoenen interessante mensen te ontdekken en miljoenen speciale plaatsen te bezoeken. De tijd om dat te doen is nu, want over 5 jaar is dat véél en véél lastiger. Die fase van vrijheid duurt lang, maar kun je niet meten. Pas daarna wil je je weer hechten zoals vroeger. Voor iedereen ligt die grens anders, maar zij heeft die grens nog lang niet gevonden.
Klinkt hard, maar de werkelijkheid is niet mals helaas.
Ohnee. Het is gewoon een tyfushoer. Klopt. Sorry.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:54 schreef Bunker het volgende:
[..]
Wat een gezwets! Dat wil die jongen toch niet horen!![]()
Nicequote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:56 schreef Becherovka het volgende:
[..]
Ohnee. Het is gewoon een tyfushoer. Klopt.
Tuurlijk wel:quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:02 schreef Takk... het volgende:
Natuurlijk ga je wel, zoiets bespreek je niet via sms/mail/telefoon.
Maar erg kut voor je, heb eigenlijk geen tips of advies voor je...
Sterkte
Also nicequote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:07 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Tuurlijk wel:
"Hallo met Tinaaaaa.."
"WTF maak je me nou, wat bedoel je met samen praten? Ik sta net op het punt naar je toe te vliegen"
"Nou ik hou niet zo veel meer van je en ik ben ook vreemd gegaan, hihi" *sop* *sop* geluidje op achtergrond en af en toe het kreunen van een gast.
"Ow, je bent genaaid door 2 Aussies en nog een inboorling met een dikke johnie ring door zijn neus? Leuk voor je, zeg als je weer eens in Nederland bent kan je je spullen misschien terugkopen van de pandjesshop? Doeeeeei"
Hoe is die vakantie verlopen verder? Heb je samen nog wat gedaan of was het echt een verkutte kut vakantie?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:10 schreef Bdijk het volgende:
Reis was 2200Euro, en heb daar ook nog ruim 3000 uitgegeven.. kortom, veel geld voor een teleurstelling.
en door een relatie probleem kan je je vlucht niet annuleren (zeker niet een dag vantevoren), en wat Becherovka is natuurlijk wel waar, maar het leven bestaat niet alleen uit reizen, lol maken en weet ik het wat.. je zal toch ooit moeten "settelen", en de tijd die je hebt tussen werken en slapen zo leuk mogelijk met elkaar proberen intevullen.. helaas ben ik dus niet die gene.. en hoplijk kan ik ooit nog een vrouw/mens kunnen vertrouwen, zelfs na zo'n lange tijd..
tja.. heb er geen zinnig woord over.. maar veel met vrienden optrekken.. kijken hoe ik mn leven verder ga houden
Kennelijk is mevrouw bezig met genetische manipulatie wat hier niet mag.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:13 schreef Misstique het volgende:
Leuk dat ze je helemaal naar Australië laat komen om je dat te vertellen..
En wat bedoel je met genetische dingen?.
Andere hotelkamerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:14 schreef Bunker het volgende:
2 dagen na je aankomst kom je erachter dat ze is vreemdgegaan en toen heb je nog ¤3000 uitgegeven? Waaraan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |