abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61166150
7 jaar een relatie, altijd lol, lachen.. konden overal over praten, we hadden steun aan elkaar ge-wel-dige sex, altijd leuke weekenden en vakanties etc etc etc.

Maarnu, ze wilde haar eind stage lopen in australie voor een half jaar + nog een korte vakantie.. want dan leek haar toch wel echt leuk en een super ervaring.. plus de dingen die ze daar kon doen, die mogen niet gedaan worden in NL (genetische dingen)

Al met al heb ik haar de vrijheid gegunt om haar stage te laten doen aan de andere kant van de aarde.

Je raad het al, in het begin bijna elke dag skypen/webcammen.. smsjes dagelijks, emailtjes.. na een tijdje zwakte dat wat af bij haar kant.. en toen het half jaar voorbij was kreeg ik nog maar 1a2x een mailtje per week terwijl ik cadeautjes verstuurde, emails schreef, smsjes etcetc

Ik thuis wachten al die tijd eenzaam en alleen, met mn toekomstplannen, foto's van haar aan de muur.

Ik zou halvewege haar vakantie de vakantie "af" maken met haar, dus had ik 3 weken vakantie.

Een dag voordat ik in het vliegtuig stapte kreeg ik een smsje van haar "als je straks hier bent moeten we maar eens praten"
Ik kom aan na een reisduur van 32uur, en ja hoor... het eerste wat ze me meld "ik weet niet of ik nog zoveel van je hou als vroeger" + "ik wil na deze vakantie nog een jaar terug backpacken alleen"
2 dagen erna kom ik erachter dat ze ook nog is vreemdgegaan.. kortom.. weg relatie, weg 7 jaar, weg toekomst plannen

Godverdomme wat voel ik me KUT, en wat een aso-naaistreek om het op deze manier te laten lopen.

Wanneer kan je een persoon vertrouwen?, wegen 7 jaar relatie minder zwaar dan een stage?, waarom heeft ze me zolang nog aan het lijntje gehouden?, Waarom heb ik haar laten gaan?

bleh-bah wat een gore pluris zooi
Rookworst zonder "R" is ookworst!
pi_61166234
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 14:38 schreef Bdijk het volgende:
Waarom heb ik haar laten gaan?
Daar heb je dan weer niks mee te maken, haar keus niet die van jou. Verder? Shit happens, soms gaat het goed en vaak niet.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 14:43:13 #3
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_61166256
nice!

Dat is geen lief vrouwtje die je aan de haak hebt geslagen kerel. Hard! (dat ze je laat overkomen vooral dan)
pi_61166297
Lekker tactisch ook... een "we moeten praten"-sms voordat je 32 uur met jezelf opgesloten zit in zo'n kist zodat je eens lekker kunt gaan nadenken wat ze allemaal te zeggen heeft.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 14:45:03 #5
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_61166302
was te verwachten dat dit zou gebeuren. Zowieso hebben de meeste mensen na een lange relatie de behoefte aan ander vlees, de mens is niet gemaakt voor monogamie. Het is een hersenspoeling.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_61166312
Das mooi kut dude. Zet je er overheen. Je bent vrij samen met nog 2 miljoen vrijgezellen. Dat moet toch gezellig worden.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 14:47:34 #7
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_61166368
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 14:38 schreef Bdijk het volgende:

Een dag voordat ik in het vliegtuig stapte kreeg ik een smsje van haar "als je straks hier bent moeten we maar eens praten"
Ik kom aan na een reisduur van 32uur, en ja hoor... het eerste wat ze me meld "ik weet niet of ik nog zoveel van je hou als vroeger" + "ik wil na deze vakantie nog een jaar terug backpacken alleen"
vooral dit is natuurlijk erg classy..., zal vast een fijne vlucht zijn geweest..
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_61166405
Ga ook een lange reis plannen door Australie en New Zeeland

(natuurlijk zonder haar en helemaal op jezelf)
pi_61166432
Mag ik vragen hoe oud je bent? Kan me goed voorstellen hoe dit gaat. Ander land, andere omgeving, nieuwe kansen, nieuwe indrukken, nieuwe mogelijkheden. Alles in je nieuwe omgeving is tijdelijk en daar leef je ook naar. Opeens zie je de wereld op een heel andere manier en kun je je niet voorstellen dat je erna weer lekker knus huisje-boompje-beestje gaat zitten met iemand die in het weekeind lekker op de bank wil hangen en weer net zoals vanouds op zaterdag avond knusjes Idols wil gaan kijken. Er zijn immers miljoenen interessante mensen te ontdekken en miljoenen speciale plaatsen te bezoeken. De tijd om dat te doen is nu, want over 5 jaar is dat véél en véél lastiger. Die fase van vrijheid duurt lang, maar kun je niet meten. Pas daarna wil je je weer hechten zoals vroeger. Voor iedereen ligt die grens anders, maar zij heeft die grens nog lang niet gevonden.

Klinkt hard, maar de werkelijkheid is niet mals helaas.
obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
pi_61166521
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 14:50 schreef Becherovka het volgende:
Mag ik vragen hoe oud je bent? Kan me goed voorstellen hoe dit gaat. Ander land, andere omgeving, nieuwe kansen, nieuwe indrukken, nieuwe mogelijkheden. Alles in je nieuwe omgeving is tijdelijk en daar leef je ook naar. Opeens zie je de wereld op een heel andere manier en kun je je niet voorstellen dat je erna weer lekker knus huisje-boompje-beestje gaat zitten met iemand die in het weekeind lekker op de bank wil hangen en weer net zoals vanouds op zaterdag avond knusjes Idols wil gaan kijken. Er zijn immers miljoenen interessante mensen te ontdekken en miljoenen speciale plaatsen te bezoeken. De tijd om dat te doen is nu, want over 5 jaar is dat véél en véél lastiger. Die fase van vrijheid duurt lang, maar kun je niet meten. Pas daarna wil je je weer hechten zoals vroeger. Voor iedereen ligt die grens anders, maar zij heeft die grens nog lang niet gevonden.

Klinkt hard, maar de werkelijkheid is niet mals helaas.
Wat een gezwets! Dat wil die jongen toch niet horen!
pi_61166522
PS Rookworst zonder R is ookwost. Rookvlees zonder R daarentegen, is ookvlees.
pi_61166564
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 14:54 schreef Bunker het volgende:

[..]

Wat een gezwets! Dat wil die jongen toch niet horen!
Ohnee. Het is gewoon een tyfushoer. Klopt. Sorry.
pi_61166587
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 14:56 schreef Becherovka het volgende:

[..]

Ohnee. Het is gewoon een tyfushoer. Klopt.
Nice
pi_61166594
Damn man kut, ik zou eerlijk gezegd... Niet gegaan zijn na een mailtje van "we moeten eens praten".

Meest ranzige streek die ze heeft kunnen flikken: Niet alleen vreemdgaan, maar ook jou effe een fucking dure reis laten betalen en die richting uit laten komen om het effe uit te maken.

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2008 14:58:24 ]
pi_61166698
Natuurlijk ga je wel, zoiets bespreek je niet via sms/mail/telefoon.
Maar erg kut voor je, heb eigenlijk geen tips of advies voor je...

Sterkte
pi_61166774
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:02 schreef Takk... het volgende:
Natuurlijk ga je wel, zoiets bespreek je niet via sms/mail/telefoon.
Maar erg kut voor je, heb eigenlijk geen tips of advies voor je...

Sterkte
Tuurlijk wel:

"Hallo met Tinaaaaa.."
"WTF maak je me nou, wat bedoel je met samen praten? Ik sta net op het punt naar je toe te vliegen"
"Nou ik hou niet zo veel meer van je en ik ben ook vreemd gegaan, hihi" *sop* *sop* geluidje op achtergrond en af en toe het kreunen van een gast.
"Ow, je bent genaaid door 2 Aussies en nog een inboorling met een dikke johnie ring door zijn neus? Leuk voor je, zeg als je weer eens in Nederland bent kan je je spullen misschien terugkopen van de pandjesshop? Doeeeeei"
pi_61166828
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:07 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Tuurlijk wel:

"Hallo met Tinaaaaa.."
"WTF maak je me nou, wat bedoel je met samen praten? Ik sta net op het punt naar je toe te vliegen"
"Nou ik hou niet zo veel meer van je en ik ben ook vreemd gegaan, hihi" *sop* *sop* geluidje op achtergrond en af en toe het kreunen van een gast.
"Ow, je bent genaaid door 2 Aussies en nog een inboorling met een dikke johnie ring door zijn neus? Leuk voor je, zeg als je weer eens in Nederland bent kan je je spullen misschien terugkopen van de pandjesshop? Doeeeeei"
Also nice
pi_61166831
Ik vind dat je recht hebt om woedend op haar te zijn. Niet omdat ze het uitmaakte, maar omdat ze je zo een laffe streek heeft bezorgd.
pi_61166857
Reis was 2200Euro, en heb daar ook nog ruim 3000 uitgegeven.. kortom, veel geld voor een teleurstelling.
en door een relatie probleem kan je je vlucht niet annuleren (zeker niet een dag vantevoren), en wat Becherovka is natuurlijk wel waar, maar het leven bestaat niet alleen uit reizen, lol maken en weet ik het wat.. je zal toch ooit moeten "settelen", en de tijd die je hebt tussen werken en slapen zo leuk mogelijk met elkaar proberen intevullen.. helaas ben ik dus niet die gene.. en hoplijk kan ik ooit nog een vrouw/mens kunnen vertrouwen, zelfs na zo'n lange tijd..

tja.. heb er geen zinnig woord over.. maar veel met vrienden optrekken.. kijken hoe ik mn leven verder ga houden
Rookworst zonder "R" is ookworst!
pi_61166913
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:10 schreef Bdijk het volgende:
Reis was 2200Euro, en heb daar ook nog ruim 3000 uitgegeven.. kortom, veel geld voor een teleurstelling.
en door een relatie probleem kan je je vlucht niet annuleren (zeker niet een dag vantevoren), en wat Becherovka is natuurlijk wel waar, maar het leven bestaat niet alleen uit reizen, lol maken en weet ik het wat.. je zal toch ooit moeten "settelen", en de tijd die je hebt tussen werken en slapen zo leuk mogelijk met elkaar proberen intevullen.. helaas ben ik dus niet die gene.. en hoplijk kan ik ooit nog een vrouw/mens kunnen vertrouwen, zelfs na zo'n lange tijd..

tja.. heb er geen zinnig woord over.. maar veel met vrienden optrekken.. kijken hoe ik mn leven verder ga houden
Hoe is die vakantie verlopen verder? Heb je samen nog wat gedaan of was het echt een verkutte kut vakantie?
pi_61166935
Leuk dat ze je helemaal naar Australië laat komen om je dat te vertellen. .

En wat bedoel je met genetische dingen? .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61166959
2 dagen na je aankomst kom je erachter dat ze is vreemdgegaan en toen heb je nog ¤3000 uitgegeven? Waaraan?
pi_61166964
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:13 schreef Misstique het volgende:
Leuk dat ze je helemaal naar Australië laat komen om je dat te vertellen. .

En wat bedoel je met genetische dingen? .
Kennelijk is mevrouw bezig met genetische manipulatie wat hier niet mag.
pi_61166973
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:14 schreef Bunker het volgende:
2 dagen na je aankomst kom je erachter dat ze is vreemdgegaan en toen heb je nog ¤3000 uitgegeven? Waaraan?
Andere hotelkamer
pi_61167010
wat een kutwijf zeg dat ze je zo naar Australië laat komen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')