Dan moet je toch aardig hoog gooien. En snel.quote:Op maandag 1 september 2008 16:22 schreef princemm het volgende:
dat is zo maar ik heb het gevoel dat de prijzen weleens kunnen zakken hier en over de valk smijten wil ik niet want zoveel is het niet en het heeft me aardig wat moeite gekost
Nee?quote:Op maandag 1 september 2008 21:58 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik kan dat laatste bevestigen noch beamen.
De rest van de fouten laat ik maar even zittenquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:47 schreef dagdag het volgende:
nou heh heh na 3 dagen te laat eindelijk me ban weg
na 100 emailtjes
stuurde ik maar 1 na yvonne en die holp gelijk dus bij deze
yvonne bedankt
klacht mods en admins die niet reageren
Vrouwenquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:32 schreef naaa het volgende:
Peha ken ik alleen uit de jaren dat ze samen spul maakte met JUNG, waarvan de "duurzaamheid" het soms liet afweten (breukgevoelig). Persoonlijk vindt ik het design ook niet mooi en daarom vermeid ik het tegenwoordig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(TVP)
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:04 schreef Yi-Long het volgende:
Ach... eigenlijk is het een win-win sutuatie voor iedereen die geen amerikaan is:
Obama wint? Betere toekomst voor amerika en dus de rest van de wereld, wellicht minder oorlogen, herstel van economie, etc.
McCain wint? Iedereen kan smeulend meekijken hoe dat verwaande volk de president krijgt dat het verdient, en hoe die vent het land voorgoed de verdoemenis in werkt. Leedvermaak is beter dan helemaal geen vermaak toch!?
Voor de neutrale toeschouwer is het allemaal wel amusant dus, ongeacht de uitslag.
gewoon een leuke mix.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:47 schreef HeavyWeaponsGuy het volgende:
Islamiten zijn zobiezo raar volk.
Ze menen dat alles en iedereen moet inbinden in hun religie, maar als je ze dan vraagt ook wat in te binden en respect te hebben voor andere religieen word je als een crimineel aangekeken.
Overal moeten moskeen komen, maar probeer jij als christen of katholieker maar eens een kerk op te bouwen in zo'n land.
Dat begint al goed.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:57 schreef Vork het volgende:
Bah. Ik ben dus bezig met een sollicitatie voor een functie waarbij onder andere een uitstekende schriftelijke uitdrikkingsvaardigheid wordt gewenst. Nu weet ik dat ik dat wel heb, echter wordt hierdoor wel de druk een stuk groter om een goede sollicitatiebrief te schrijven. Ik durf het daardoor al bijna niet meer te vermelden..
Dit is tevens ook de eerste brief waarbij ik op een openstaande vacature solliciteer, dus aan al mijn open sollicitaties heb ik ineens geen ruk meer.
Ik haat dit.
Plus: 'echter wordt de druk groter'. Ik kom die bizarre woordvolgorde de laatste tijd steeds vaker tegen. Iemand enig idee waar het vandaan komt?quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 09:47 schreef HeavyWeaponsGuy het volgende:
Islamiten zijn zobiezo raar volk.
Staat drie posts boven die van jou.quote:
't is best zuur als je geen wiskundige kennis hebt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:16 schreef MASD het volgende:
Hey, als je gewoon jouw tabelletje hier neerzet kan elke idioot met basische wiskundige kennis er een formule bij maken. Nu moet je gokken aangezien je niet weet waaruit jouw data bestaat.
quote:Op woensdag 3 september 2008 14:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't is best zuur als je geen wiskundige kennis hebt.
Sterkquote:Op woensdag 3 september 2008 14:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't is best zuur als je geen wiskundige kennis hebt.
Oke, je hebt visuele, auditieve, olfactorische, gustatoire en somatische hallucinaties, maar van die twee hierboven heb ik nog nooit gehoordquote:Op woensdag 3 september 2008 15:46 schreef neo567 het volgende:
[..]
1) hallicunatie's noem je dat, daar wordt je mee afgescheept, maar sommige Reiki masters weten wel beter, en ik ook![]()
2) Dat kan een vorm van haalicuneren zijn, door slaapgebrek zoals je aangeeft, maar ik sluit niets uit voor de rest, en ga niet meer dingen suggereren zoals; mischien was het je alterego
Origineel zei u?quote:
Ik weet het.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:29 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Origineel zei u?
Resultaten 1 - 10 van circa 2.520 voor "wat schertst mijn verbazing" (0,34 seconden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |