Jep.quote:
Gelukkig heb ik daar niet gegetenquote:
Campingzender...quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:59 schreef Remzz het volgende:
Wt een programma trouwens, kan ook echt alleen maar op SBS zijn
Hahaha, ja dat zag ik ook. Dacht gelijk "Dat zijn echt typisch Nederlanders"quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:08 schreef Tyler..Durden het volgende:
Echt te mooi dit. Wat een figuren.
Bij ergernissen top 5 op 2: andere nederlanders.
Dat komt daar dat dikke lijf van haar. En dat dikke lijf is veroorzaakt door het stil liggen tijdens de darmkanker.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:19 schreef Dirkh het volgende:
Ik wist niet dat je van darmkanker op krukken moet lopen.
Dan wil ik niet weten waar die vent allemaal kanker heeft, behalve dat enorme gezwel wat op zijn schouders zit, ergens rond de gordel en die drie loslopende gezwellen. Die vent heeft zijn leven lang stil gelegen om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat komt daar dat dikke lijf van haar. En dat dikke lijf is veroorzaakt door het stil liggen tijdens de darmkanker.
die hoorde ik ook ja, lachte me kapot. echt een 180 kg+ hangbuikzwijn met zo;n uitspraakquote:Op maandag 1 september 2008 17:40 schreef Rick_Dokkum het volgende:
"Ik ben een gezonde vent en ik ben zelfs moe van het lopen."
Die gast had een buik als een bouwkeet
quote:Op maandag 1 september 2008 17:40 schreef Rick_Dokkum het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2008 17:40 schreef Rick_Dokkum het volgende:
ja come on. ze betalen dus gemiddeld 120 euro per persoon per week.quote:Op maandag 1 september 2008 17:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Daar moest ik ook om lachen.
Die vakantie kostte volgens mij nog geen 1000 euro maar 700en dat ook nog voor 5 personen
Ik betaalde nog meer voor mezelf dit jaar
Maar goed, als je een hotel boekt met zwembad kan het niet zo zijn dat er geen zwembad aanwezig is.
Om nog maar te zwijgen over het brood dat al smorgens werd aangesneden en gewoon bewaard werd tot s'avonds.
Te retarded voor woorden.
Die gast van die gejatte scooter.. Moest eerst 300 betalen, toen 1000... Anders kreeg hij zijn paspoort niet terug.quote:Op zondag 21 september 2008 22:52 schreef pimbsel het volgende:
Niemand gezien hoe slecht het vandaag was?
Dat was een bizar domme opmerkingquote:Op zondag 21 september 2008 23:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die gast van die gejatte scooter.. Moest eerst 300 betalen, toen 1000... Anders kreeg hij zijn paspoort niet terug.
En terwijl het onwijs duidelijk was dat hem gewoon een poot uitgedraaid werd, "regelt" Alberto het allemaal wel ff want dit is natuurlijk overduidelijk chantage!.
Een paar uurtjes drama later moet die knul 500 euro betalen!.
Alberto: "Ja, dat heb ik toch even verdomd fijn voor je geregeld, want vergeleken met die 1000 maak je 500 winst waarvan je nog een paar biertjes kunt drinken!"
Ik vond het sowieso een raar verhaal, ik had amok gemaakt (als Alberto zijnde) en eerst dat ID terug ge-eist, volgens dat jochie is hem dat gewoon ontnomen, dan is het gewoon diefstal. Dat kwam er helemaal niet uit tijdens dat gesprek met die verhuurder.quote:
Ik vind de gevalletjes nog best treurig en vervelend (soms), ik irriteer me vooral aan de manier van aanpakken, then again, daarom kijk ik, dit is gewoon leedvermaak, niet naar de gedupeerden toe, maar vooral om die Alberto, wat een zeldzame aap is dat.quote:Op zondag 21 september 2008 23:46 schreef Blue-eyes het volgende:
Wat een in-en-in zielig programma. Dat filmen van klemmende deuren en hekken. En een paar mieren in een hotelkamer waar het volgens Alberto krioelt van het ongedierte. Lekker alles overdrijven maar amper met oplossingen komen.
En daarom is het extra leuk om er naar te kijken.
Foto's?quote:Op zondag 21 september 2008 23:35 schreef stofzuierslang het volgende:
die 2 putas van vanaaf hadden wel strakke kont
Ja gek he, als SBS kamperTV is langsgeweest.quote:Op maandag 22 september 2008 10:59 schreef amaranta het volgende:
Onze vakantie is verknaaaaaaaaaaaaaald
t was puinbak!quote:Op zondag 14 september 2008 23:34 schreef T3rr0r het volgende:
"NIEMAND SCHIJNT TE WETEN WIE VERANTWOORDELIJK IS VOOR DEZE PUINZOOI!'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |