Die gast van die gejatte scooter.. Moest eerst 300 betalen, toen 1000... Anders kreeg hij zijn paspoort niet terug.quote:Op zondag 21 september 2008 22:52 schreef pimbsel het volgende:
Niemand gezien hoe slecht het vandaag was?
Dat was een bizar domme opmerkingquote:Op zondag 21 september 2008 23:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die gast van die gejatte scooter.. Moest eerst 300 betalen, toen 1000... Anders kreeg hij zijn paspoort niet terug.
En terwijl het onwijs duidelijk was dat hem gewoon een poot uitgedraaid werd, "regelt" Alberto het allemaal wel ff want dit is natuurlijk overduidelijk chantage!.
Een paar uurtjes drama later moet die knul 500 euro betalen!.
Alberto: "Ja, dat heb ik toch even verdomd fijn voor je geregeld, want vergeleken met die 1000 maak je 500 winst waarvan je nog een paar biertjes kunt drinken!"
Ik vond het sowieso een raar verhaal, ik had amok gemaakt (als Alberto zijnde) en eerst dat ID terug ge-eist, volgens dat jochie is hem dat gewoon ontnomen, dan is het gewoon diefstal. Dat kwam er helemaal niet uit tijdens dat gesprek met die verhuurder.quote:
Ik vind de gevalletjes nog best treurig en vervelend (soms), ik irriteer me vooral aan de manier van aanpakken, then again, daarom kijk ik, dit is gewoon leedvermaak, niet naar de gedupeerden toe, maar vooral om die Alberto, wat een zeldzame aap is dat.quote:Op zondag 21 september 2008 23:46 schreef Blue-eyes het volgende:
Wat een in-en-in zielig programma. Dat filmen van klemmende deuren en hekken. En een paar mieren in een hotelkamer waar het volgens Alberto krioelt van het ongedierte. Lekker alles overdrijven maar amper met oplossingen komen.
En daarom is het extra leuk om er naar te kijken.
Foto's?quote:Op zondag 21 september 2008 23:35 schreef stofzuierslang het volgende:
die 2 putas van vanaaf hadden wel strakke kont
Ja gek he, als SBS kamperTV is langsgeweest.quote:Op maandag 22 september 2008 10:59 schreef amaranta het volgende:
Onze vakantie is verknaaaaaaaaaaaaaald
t was puinbak!quote:Op zondag 14 september 2008 23:34 schreef T3rr0r het volgende:
"NIEMAND SCHIJNT TE WETEN WIE VERANTWOORDELIJK IS VOOR DEZE PUINZOOI!'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |