abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61814154
quote:
Op zondag 21 september 2008 22:52 schreef pimbsel het volgende:
Niemand gezien hoe slecht het vandaag was ?
Die gast van die gejatte scooter.. Moest eerst 300 betalen, toen 1000... Anders kreeg hij zijn paspoort niet terug.
En terwijl het onwijs duidelijk was dat hem gewoon een poot uitgedraaid werd, "regelt" Alberto het allemaal wel ff want dit is natuurlijk overduidelijk chantage! .

Een paar uurtjes drama later moet die knul 500 euro betalen! .
Alberto: "Ja, dat heb ik toch even verdomd fijn voor je geregeld, want vergeleken met die 1000 maak je 500 winst waarvan je nog een paar biertjes kunt drinken!"

Andere luitjes, gigantisch kutappartement.
Alberto tegen reisorganisatie: DIT KAN NIET! DIT IS BELACHELIJK! IK WIL NU EEN OPLOSSING!
Reisorganisatie: Hebben we niet, doen we niet!
Alberto: Het moet!
Reisorganisatie: Doen we niet en jullie mogen niet meer filmen!
Alberto: Dit kan toch niet?!?! We filmen gewoon!
Reisorganisatie: Jouw feestje, goedemiddag. Tuut, tuut, tuut.
I was an atheist until I realized I was God
pi_61814165
die 2 putas van vanaaf hadden wel strakke kont
pi_61814220
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:35 schreef kastanova het volgende:

[..]

Die gast van die gejatte scooter.. Moest eerst 300 betalen, toen 1000... Anders kreeg hij zijn paspoort niet terug.
En terwijl het onwijs duidelijk was dat hem gewoon een poot uitgedraaid werd, "regelt" Alberto het allemaal wel ff want dit is natuurlijk overduidelijk chantage! .

Een paar uurtjes drama later moet die knul 500 euro betalen! .
Alberto: "Ja, dat heb ik toch even verdomd fijn voor je geregeld, want vergeleken met die 1000 maak je 500 winst waarvan je nog een paar biertjes kunt drinken!"

Dat was een bizar domme opmerking
pi_61814236
Wat een tokkie programma
Ergernis kan soms vermakelijk zijn
pi_61814391
  zondag 21 september 2008 @ 23:46:44 #56
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_61814469
En dat ellelange verhaal over die gozer met die gipsen poot. Mag hij nou wel of niet met het vliegtuig mee? Geen idee waarom we dat hele verhaal hebben moeten zien, dat wachten op het vliegveld en zo
Het was gewoon allemaal allang geregeld

En dan het wegsturen bij die reisorganisatie. Moesten ze op de weg gaan staan en werd er op Alberto's schoen ingezoomd terwijl hij toch "stiekum" 1 teen op het terrein van die organisatie wilde zetten.

Wat een in-en-in zielig programma. Dat filmen van klemmende deuren en hekken. En een paar mieren in een hotelkamer waar het volgens Alberto krioelt van het ongedierte. Lekker alles overdrijven maar amper met oplossingen komen.
En daarom is het extra leuk om er naar te kijken.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_61814719
ik heb me kostelijk zitten ergeren aan dat prgramma.
pi_61819869
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:37 schreef Juup© het volgende:
Dat was een bizar domme opmerking
Ik vond het sowieso een raar verhaal, ik had amok gemaakt (als Alberto zijnde) en eerst dat ID terug ge-eist, volgens dat jochie is hem dat gewoon ontnomen, dan is het gewoon diefstal. Dat kwam er helemaal niet uit tijdens dat gesprek met die verhuurder.

Ik verbaasde me ook over de conclusie van die jongens die dat appartement hadden gekregen ipv die villa. Vrijuit laat ze eerst in hun sop gaar koken en dan achteraf je fout toegeven. Netjes opgelost ? Wellicht, maar ik had op het einde aangegeven dat het leuk opgelost is, maar ze wel een klant kwijt zouden zijn, echt ronduit belachelijk hoe ze die gasten hebben laten zitten.

Conclusie : die eikel van een Alberto kan geen vuist maken en pakt de verkeerde argumenten op. Dezelfde klacht als vorige week dus en de week ervoor ...
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_61819909
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:46 schreef Blue-eyes het volgende:
Wat een in-en-in zielig programma. Dat filmen van klemmende deuren en hekken. En een paar mieren in een hotelkamer waar het volgens Alberto krioelt van het ongedierte. Lekker alles overdrijven maar amper met oplossingen komen.
En daarom is het extra leuk om er naar te kijken.
Ik vind de gevalletjes nog best treurig en vervelend (soms), ik irriteer me vooral aan de manier van aanpakken, then again, daarom kijk ik, dit is gewoon leedvermaak, niet naar de gedupeerden toe, maar vooral om die Alberto, wat een zeldzame aap is dat.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  Moderator maandag 22 september 2008 @ 10:55:54 #60
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_61820104
Onze vakantie is verknaaaaaaaaaaaaaald
pi_61991717
1.3 miljoen kijkers echt hoor WTF
  maandag 29 september 2008 @ 17:27:17 #63
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_62001176
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:59 schreef amaranta het volgende:
Onze vakantie is verknaaaaaaaaaaaaaald
Ja gek he, als SBS kamperTV is langsgeweest.
  maandag 29 september 2008 @ 17:31:14 #64
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_62001299
Al mijn vooroordelen over SBS tokkies en Spaanse/Turkse hotelboeven iedere keer weer bevestigd.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_62001964
wanneer is de volgende aflevering? ben nu wel benieuwd naar deze drama show
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:25:05 #66
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_62160008
Die stem van die vrouw. Aaargh, die gaat echt door merg en been.
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:25:41 #67
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_62160034
En ze komt uit Eersel
pi_62161102
amateurisme viert hoogtij daar
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_62161716
En weer een aflevering waar niks bereikt werd. We kunnen wel stellen dat we eigenlijk alleen maar kijken om te zien hoe ellendig het leven van een ander is.
Er wordt amper een oplossing geboden voor het probleem, dus dat is niet de reden waarom we toch massaal kijken.
De scooterboys werden genaaid, de campinggangers betaalden teveel voor een tweedehands caravan, het werkschuwe tuig dat geen trappen kon lopen werd gedumpt op een strand waar je als zich zelf respecterende walvis nog niet wil stranden... het douchegordijntje wat na een "speedtest" vuil werd verklaard is nergens vervangen...
Kortom, kut serie maar wel leuk om te zien hoe sommige mensen een klote vakantie hebben gehad.
pi_62162247
Waardeloos lage-voorhoofden SBS kut-programma
Overigens verdien je niet beter wanneer je zo gek bent je geld in spanje uit te geven, daar niet van...
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  maandag 6 oktober 2008 @ 09:41:44 #71
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_62165878
Dit kan ook alleen maar een SBS programma zijn, de campingzender van Nederland. Kansloze tokkies die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en vervolgens gaan zeiken omdat ze 100 meter naar het strand moeten lopen. Kom op zeg, je weet toch wat je kiest als je gaat boeken.

En dan kom je met je kop op tv en wordt ineens alles voor je opgelost.....
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  maandag 6 oktober 2008 @ 09:53:59 #72
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_62166116
Ik vond dat blonde wijf met dat utreg accent wel lachen.

Sorry? Sorry. Zet maar in de gang bij de andere.
  maandag 6 oktober 2008 @ 10:16:24 #73
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62166579
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:34 schreef T3rr0r het volgende:
"NIEMAND SCHIJNT TE WETEN WIE VERANTWOORDELIJK IS VOOR DEZE PUINZOOI!'
t was puinbak!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 6 oktober 2008 @ 10:17:32 #74
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62166604
trouwens wat viel er voor die buitenlanders te redden dan die vader was toch al dood?!?!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_62170475
Die gast met die gebroken hand sloeg ook nergens op, eerst een half uur gezeur uitzenden en die organisatie zwartmaken en dan tijdens de aftiteling even tussen neus en lippen door vermelden dat hij alles vergoed krijgt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')