abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61166150
7 jaar een relatie, altijd lol, lachen.. konden overal over praten, we hadden steun aan elkaar ge-wel-dige sex, altijd leuke weekenden en vakanties etc etc etc.

Maarnu, ze wilde haar eind stage lopen in australie voor een half jaar + nog een korte vakantie.. want dan leek haar toch wel echt leuk en een super ervaring.. plus de dingen die ze daar kon doen, die mogen niet gedaan worden in NL (genetische dingen)

Al met al heb ik haar de vrijheid gegunt om haar stage te laten doen aan de andere kant van de aarde.

Je raad het al, in het begin bijna elke dag skypen/webcammen.. smsjes dagelijks, emailtjes.. na een tijdje zwakte dat wat af bij haar kant.. en toen het half jaar voorbij was kreeg ik nog maar 1a2x een mailtje per week terwijl ik cadeautjes verstuurde, emails schreef, smsjes etcetc

Ik thuis wachten al die tijd eenzaam en alleen, met mn toekomstplannen, foto's van haar aan de muur.

Ik zou halvewege haar vakantie de vakantie "af" maken met haar, dus had ik 3 weken vakantie.

Een dag voordat ik in het vliegtuig stapte kreeg ik een smsje van haar "als je straks hier bent moeten we maar eens praten"
Ik kom aan na een reisduur van 32uur, en ja hoor... het eerste wat ze me meld "ik weet niet of ik nog zoveel van je hou als vroeger" + "ik wil na deze vakantie nog een jaar terug backpacken alleen"
2 dagen erna kom ik erachter dat ze ook nog is vreemdgegaan.. kortom.. weg relatie, weg 7 jaar, weg toekomst plannen

Godverdomme wat voel ik me KUT, en wat een aso-naaistreek om het op deze manier te laten lopen.

Wanneer kan je een persoon vertrouwen?, wegen 7 jaar relatie minder zwaar dan een stage?, waarom heeft ze me zolang nog aan het lijntje gehouden?, Waarom heb ik haar laten gaan?

bleh-bah wat een gore pluris zooi
Rookworst zonder "R" is ookworst!
pi_61166234
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 14:38 schreef Bdijk het volgende:
Waarom heb ik haar laten gaan?
Daar heb je dan weer niks mee te maken, haar keus niet die van jou. Verder? Shit happens, soms gaat het goed en vaak niet.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 14:43:13 #3
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_61166256
nice!

Dat is geen lief vrouwtje die je aan de haak hebt geslagen kerel. Hard! (dat ze je laat overkomen vooral dan)
pi_61166297
Lekker tactisch ook... een "we moeten praten"-sms voordat je 32 uur met jezelf opgesloten zit in zo'n kist zodat je eens lekker kunt gaan nadenken wat ze allemaal te zeggen heeft.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 14:45:03 #5
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_61166302
was te verwachten dat dit zou gebeuren. Zowieso hebben de meeste mensen na een lange relatie de behoefte aan ander vlees, de mens is niet gemaakt voor monogamie. Het is een hersenspoeling.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_61166312
Das mooi kut dude. Zet je er overheen. Je bent vrij samen met nog 2 miljoen vrijgezellen. Dat moet toch gezellig worden.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 14:47:34 #7
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_61166368
quote:

Een dag voordat ik in het vliegtuig stapte kreeg ik een smsje van haar "als je straks hier bent moeten we maar eens praten"
Ik kom aan na een reisduur van 32uur, en ja hoor... het eerste wat ze me meld "ik weet niet of ik nog zoveel van je hou als vroeger" + "ik wil na deze vakantie nog een jaar terug backpacken alleen"
vooral dit is natuurlijk erg classy..., zal vast een fijne vlucht zijn geweest..
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_61166405
Ga ook een lange reis plannen door Australie en New Zeeland

(natuurlijk zonder haar en helemaal op jezelf)
pi_61166432
Mag ik vragen hoe oud je bent? Kan me goed voorstellen hoe dit gaat. Ander land, andere omgeving, nieuwe kansen, nieuwe indrukken, nieuwe mogelijkheden. Alles in je nieuwe omgeving is tijdelijk en daar leef je ook naar. Opeens zie je de wereld op een heel andere manier en kun je je niet voorstellen dat je erna weer lekker knus huisje-boompje-beestje gaat zitten met iemand die in het weekeind lekker op de bank wil hangen en weer net zoals vanouds op zaterdag avond knusjes Idols wil gaan kijken. Er zijn immers miljoenen interessante mensen te ontdekken en miljoenen speciale plaatsen te bezoeken. De tijd om dat te doen is nu, want over 5 jaar is dat véél en véél lastiger. Die fase van vrijheid duurt lang, maar kun je niet meten. Pas daarna wil je je weer hechten zoals vroeger. Voor iedereen ligt die grens anders, maar zij heeft die grens nog lang niet gevonden.

Klinkt hard, maar de werkelijkheid is niet mals helaas.
obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
pi_61166521
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 14:50 schreef Becherovka het volgende:
Mag ik vragen hoe oud je bent? Kan me goed voorstellen hoe dit gaat. Ander land, andere omgeving, nieuwe kansen, nieuwe indrukken, nieuwe mogelijkheden. Alles in je nieuwe omgeving is tijdelijk en daar leef je ook naar. Opeens zie je de wereld op een heel andere manier en kun je je niet voorstellen dat je erna weer lekker knus huisje-boompje-beestje gaat zitten met iemand die in het weekeind lekker op de bank wil hangen en weer net zoals vanouds op zaterdag avond knusjes Idols wil gaan kijken. Er zijn immers miljoenen interessante mensen te ontdekken en miljoenen speciale plaatsen te bezoeken. De tijd om dat te doen is nu, want over 5 jaar is dat véél en véél lastiger. Die fase van vrijheid duurt lang, maar kun je niet meten. Pas daarna wil je je weer hechten zoals vroeger. Voor iedereen ligt die grens anders, maar zij heeft die grens nog lang niet gevonden.

Klinkt hard, maar de werkelijkheid is niet mals helaas.
Wat een gezwets! Dat wil die jongen toch niet horen!
pi_61166522
PS Rookworst zonder R is ookwost. Rookvlees zonder R daarentegen, is ookvlees.
pi_61166564
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 14:54 schreef Bunker het volgende:

[..]

Wat een gezwets! Dat wil die jongen toch niet horen!
Ohnee. Het is gewoon een tyfushoer. Klopt. Sorry.
pi_61166587
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 14:56 schreef Becherovka het volgende:

[..]

Ohnee. Het is gewoon een tyfushoer. Klopt.
Nice
pi_61166594
Damn man kut, ik zou eerlijk gezegd... Niet gegaan zijn na een mailtje van "we moeten eens praten".

Meest ranzige streek die ze heeft kunnen flikken: Niet alleen vreemdgaan, maar ook jou effe een fucking dure reis laten betalen en die richting uit laten komen om het effe uit te maken.

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2008 14:58:24 ]
pi_61166698
Natuurlijk ga je wel, zoiets bespreek je niet via sms/mail/telefoon.
Maar erg kut voor je, heb eigenlijk geen tips of advies voor je...

Sterkte
pi_61166774
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:02 schreef Takk... het volgende:

Sterkte
Tuurlijk wel:

"Hallo met Tinaaaaa.."
"WTF maak je me nou, wat bedoel je met samen praten? Ik sta net op het punt naar je toe te vliegen"
"Nou ik hou niet zo veel meer van je en ik ben ook vreemd gegaan, hihi" *sop* *sop* geluidje op achtergrond en af en toe het kreunen van een gast.
"Ow, je bent genaaid door 2 Aussies en nog een inboorling met een dikke johnie ring door zijn neus? Leuk voor je, zeg als je weer eens in Nederland bent kan je je spullen misschien terugkopen van de pandjesshop? Doeeeeei"
pi_61166828
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:07 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Tuurlijk wel:

"Hallo met Tinaaaaa.."
"WTF maak je me nou, wat bedoel je met samen praten? Ik sta net op het punt naar je toe te vliegen"
"Nou ik hou niet zo veel meer van je en ik ben ook vreemd gegaan, hihi" *sop* *sop* geluidje op achtergrond en af en toe het kreunen van een gast.
"Ow, je bent genaaid door 2 Aussies en nog een inboorling met een dikke johnie ring door zijn neus? Leuk voor je, zeg als je weer eens in Nederland bent kan je je spullen misschien terugkopen van de pandjesshop? Doeeeeei"
Also nice
pi_61166831
Ik vind dat je recht hebt om woedend op haar te zijn. Niet omdat ze het uitmaakte, maar omdat ze je zo een laffe streek heeft bezorgd.
pi_61166857
Reis was 2200Euro, en heb daar ook nog ruim 3000 uitgegeven.. kortom, veel geld voor een teleurstelling.
en door een relatie probleem kan je je vlucht niet annuleren (zeker niet een dag vantevoren), en wat Becherovka is natuurlijk wel waar, maar het leven bestaat niet alleen uit reizen, lol maken en weet ik het wat.. je zal toch ooit moeten "settelen", en de tijd die je hebt tussen werken en slapen zo leuk mogelijk met elkaar proberen intevullen.. helaas ben ik dus niet die gene.. en hoplijk kan ik ooit nog een vrouw/mens kunnen vertrouwen, zelfs na zo'n lange tijd..

tja.. heb er geen zinnig woord over.. maar veel met vrienden optrekken.. kijken hoe ik mn leven verder ga houden
pi_61166913
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:10 schreef Bdijk het volgende:
Reis was 2200Euro, en heb daar ook nog ruim 3000 uitgegeven.. kortom, veel geld voor een teleurstelling.
en door een relatie probleem kan je je vlucht niet annuleren (zeker niet een dag vantevoren), en wat Becherovka is natuurlijk wel waar, maar het leven bestaat niet alleen uit reizen, lol maken en weet ik het wat.. je zal toch ooit moeten "settelen", en de tijd die je hebt tussen werken en slapen zo leuk mogelijk met elkaar proberen intevullen.. helaas ben ik dus niet die gene.. en hoplijk kan ik ooit nog een vrouw/mens kunnen vertrouwen, zelfs na zo'n lange tijd..

tja.. heb er geen zinnig woord over.. maar veel met vrienden optrekken.. kijken hoe ik mn leven verder ga houden
Hoe is die vakantie verlopen verder? Heb je samen nog wat gedaan of was het echt een verkutte kut vakantie?
pi_61166935
Leuk dat ze je helemaal naar Australië laat komen om je dat te vertellen. .

En wat bedoel je met genetische dingen? .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61166959
2 dagen na je aankomst kom je erachter dat ze is vreemdgegaan en toen heb je nog ¤3000 uitgegeven? Waaraan?
pi_61166964
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:13 schreef Misstique het volgende:

Kennelijk is mevrouw bezig met genetische manipulatie wat hier niet mag.
pi_61166973
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:14 schreef Bunker het volgende:
2 dagen na je aankomst kom je erachter dat ze is vreemdgegaan en toen heb je nog ¤3000 uitgegeven? Waaraan?
Andere hotelkamer
pi_61167010
wat een kutwijf zeg dat ze je zo naar Australië laat komen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61167039
He TS ik bedenk me net dat het algemeen bekend is dat mannen knapper worden als ze ouder worden en vrouwen juist niet! Man jij gaat een mooie tijd tegemoed!
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:17:37 #27
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_61167049
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:02 schreef Takk... het volgende:

Sterkte
Zoiets wil je meteen weten, voor je jezelf gaat zitten opvreten. Telefoon kan prima.

Bdijk welkom bij de club!
pi_61167076
Wat zei je hmm Ok but then I have to fuck your mom?

Is echt wel een ontzettende naaistreek van haar zeg!
Ja blijkbaar denkt zij aan het nu.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:19:20 #29
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61167079
shit man... echt kei en kei kut voor je!

snap ook niet dat ze je er daarvoor naartoe laat vliegen...
wat heb je in die 3 weken gedaan?

Ik denk maar dat dit beter is.. zoals ik het nu zie heb je nog geen kids met haar en geen huis...
beter dat ze na 7 jaar weg gaat dan na 15 jaar en dat er nog meer fucked up is!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_61167124
Dude. Wat een bitch.. Dat ze het uitmaakt.. ja.. Weet je, dat is vervelend, maar overheen te komen. Maar dat ze het zo doet.. Bah.

Dat ze dat vreemdgaan ook zo laat opbiecht gaat bij mij ook het verkeerde keelgat in. Kansloos.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:22:36 #31
225211 Stolas
High prince of Heaven
pi_61167163
Sterkte vriend. Jij verdient zo'n kuthoer niet.
pi_61167198
Dit klinkt me erg bekend in de oren Vrouwen kunnen dat gewoon niet, alleen op vakantie/stage whatever je het wil noemen, gaan en dan trouw blijven.

Sterkte gozer. I feel your pain.
Lambo of Rekt
pi_61167238
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:12 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Hoe is die vakantie verlopen verder? Heb je samen nog wat gedaan of was het echt een verkutte kut vakantie?
Gelukkig had ze er erg veel spijt van, en heeft ze ook ondervonden dat ze een domme doos is. soort van "pact" gesloten om een soort vredesmissie te houden in de 3 weken, zodat we toch een leuke vakantie zouden hebben.

Ellende is, dat de rest nu zo goed is verlopen, dat ze vrijdag weer komt eten en een dvd'tje komt kijken.. en ik wil wel een leuke/gezellige tijd hebben met d'r todat ze weg gaat.. maar dan heb ik natuurlijk weeer een kut gevoel..
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:27:19 #34
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_61167262
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:24 schreef EggsTC het volgende:
Dit klinkt me erg bekend in de oren Vrouwen kunnen dat gewoon niet, alleen op vakantie/stage whatever je het wil noemen, gaan en dan trouw blijven.

Sterkte gozer. I feel your pain.
F*ck! Ik ben een half jaar in Australie geweest (Trouw aan mijn vriendin.) een paar keer Hongarije (Waar ik een chickie voor mijn voeten kreeg, trouw aan mijn vriendin.) een week in Moskou (Trouw aan mijn vriendin, terwijl de chicks je daar letterlijk smeken om sex.) en nu gaat zij dit jaar waarschijnlijk op stage...

In het buitenland!

Sterkte TS, ik hoop dat je er nog wat van hebt kunnen maken! Australie is op zich best een leuk land, maar ik kan me voorstellen dat ze het wel een beetje voor je verpest heeft op deze manier.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_61167312
Blijf er ver vandaan met je gevoel. Als je denkt dat dat niet mogelijk is... Dan blijf je compleet bij haar vandaan. Ze verdient je niet. Heul simpel. Jij moet wat beters tegenkomen.

Zij valt nou eenmaal op surfdude's/maori's. Jij gewoon op een trouw meisje
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:30:00 #36
225211 Stolas
High prince of Heaven
pi_61167321
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:26 schreef Bdijk het volgende:

[..]

Gelukkig had ze er erg veel spijt van, en heeft ze ook ondervonden dat ze een domme doos is. soort van "pact" gesloten om een soort vredesmissie te houden in de 3 weken, zodat we toch een leuke vakantie zouden hebben.

Ellende is, dat de rest nu zo goed is verlopen, dat ze vrijdag weer komt eten en een dvd'tje komt kijken.. en ik wil wel een leuke/gezellige tijd hebben met d'r todat ze weg gaat.. maar dan heb ik natuurlijk weeer een kut gevoel..
Eigenlijk zou je haar verrot moeten schelden bij jouw thuis, en haar uit huis sturen.
pi_61167332
quote:
idd, dat is wel een gigantische naaistreek ...
ook dat smsje kort voor de reis om er zeker van te zijn dat je die hele 32 uur dat de reis duurt geplaagd wordt door twijfel en rondspringende gedachtes.

Eigelijk zou je bijna gaan vermoeden dat de TS zelf iets heel gemeens gedaan zou hebben en dat dit de aller-rotste en gemeenste wijze is dat zn vriendin bedacht had om het uit te maken..., wat dat is idd niet echt helemaal normaal meer, wat een wijze een relatie uit te maken.

helemaal vreemd dat de TS kennelijk het geen probleem vind vervolgens 'vooral geen ruzie te gaan maken', 'om zn vakantie niet te verpesten'... sjees, dat is werkelijk bijna kostelijk, de vriendin die hem op zo'n manier gigantisch naait en vervolgens bewert 'maar laten we dar geen ruzie over maken om de vakantie verder niet te verpesten'..
wel duidelijk wie de broek aanheeft/aanhad in die relatie
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_61167337
quote:

[..]

Tja, je hoeft niet met elkaar te eten. Maar de keuze is aan jou, ik zou d'r nooit meer hoeven te zien. Het is echt het meest lage wat je iemand kan aandoen.
pi_61167359
Volgens mij ben je zelf nog nooit op een backpackreis geweest he

Zoveel nieuwe mensen. De drang om met iedereen een praatje te maken en iedereen staat er ook nog eens voor open! Elke dag zorgeloos plezier en lol hebben. Eenzame avonden in het begin. Maar daarna is het gewoon grote feest van losse contacten, barretjes en kroegjes crawls. Geen echte verplichtingen omdat je reputatie toch niet op het spel staat. Immers niemand kent je daar!

En dat was vanuit een mannenoogpunt geschreven. Vanuit een vrouwenoogpunt is het gewoon een eventuele gewetenloze orgie-potentieel (mocht ze er zin in hebben en in jouw geval had ze er zin in).

Sorry dude, you lost her.
A little bit hateful
pi_61167374
Heb natuurlijk al haar passwoorden van email-school etc. heb "nacht-bezigheden-foto's" weet waarheden die ik in haar famillie kan rond-roddelen.. kortom.. heb de "macht" om haar helemaal kapot te maken zodat ze echt alleen staat op de wereld zodat ze binnen een maand weer terug is in Aus.. maar daar ben ik dan ook weer te goed voor vrees ik.. :s
pi_61167383
Je hebt d'r geen pets in d'r smoel gegeven?

Had je moeten doen. Alle moraalridderij van eeuwige maagden ten spijt is dat wel de zachtste vergelding voor een naaistreek eersteklas.

Maar goed, ieder z'n ding. Ik zou het niet zondermeer accepteren in ieder geval, temeer daar ik het van mezelf ook niet zou accepteren.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_61167432
Zodra je dat teefje even hebt laten voelen hoe het zit, sluit ik me hier overigens bij aan.

Boos is goed, overheen zetten is nog beter
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 14:45 schreef Bunker het volgende:
Das mooi kut dude. Zet je er overheen. Je bent vrij samen met nog 2 miljoen vrijgezellen. Dat moet toch gezellig worden.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:34:18 #43
116015 SicSicSics
pi_61167449
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
Had je moeten doen. Alle moraalridderij van eeuwige maagden ten spijt is dat wel de zachtste vergelding voor een naaistreek eersteklas.
Erger... 32 uur economy...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_61167473
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:31 schreef Liquidootje het volgende:

Zoveel nieuwe mensen. De drang om met iedereen een praatje te maken en iedereen staat er ook nog eens voor open! Elke dag zorgeloos plezier en lol hebben. Eenzame avonden in het begin. Maar daarna is het gewoon grote feest van losse contacten, barretjes en kroegjes crawls. Geen echte verplichtingen omdat je reputatie toch niet op het spel staat. Immers niemand kent je daar!

En dat was vanuit een mannenoogpunt geschreven. Vanuit een vrouwenoogpunt is het gewoon een eventuele gewetenloze orgie-potentieel (mocht ze er zin in hebben en in jouw geval had ze er zin in).

Heb ook wat geproeft van het backpacken..en lol hebben is natuurlijk meer dan gemakkelijk daarzo.. maar heb lol met respect voor de dingen die je hebt/achter hebt gelaten
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:37:00 #45
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61167505
quote:

[..]

mja... het lijkt me dat je toch moet inzien dat dit niet jou schuld is? maar haar probleem!
stay frosty
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:37:29 #46
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61167520
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:31 schreef Bdijk het volgende:
Heb natuurlijk al haar passwoorden van email-school etc. heb "nacht-bezigheden-foto's" weet waarheden die ik in haar famillie kan rond-roddelen.. kortom.. heb de "macht" om haar helemaal kapot te maken zodat ze echt alleen staat op de wereld zodat ze binnen een maand weer terug is in Aus.. maar daar ben ik dan ook weer te goed voor vrees ik.. :s
schiet je ook niets mee op...
stay frosty
pi_61167542
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

mja... het lijkt me dat je toch moet inzien dat dit niet jou schuld is? maar haar probleem!
yup, ik zou toch minstens een jaar of 2 pissed off rondlopen en alles en iedereen vertrappen in mijn weg. En dan vooral haar.
pi_61167550
quote:

[..]

Kerel, laat d'r lekker kreperen.

Of wil je graag het pispaaltje zijn ofzo?
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:38:55 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61167569
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:31 schreef Bdijk het volgende:
Dat zou ook wel erg min zijn, als je je tot dat soort wraakacties zou verlagen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_61167603
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

schiet je ook niets mee op...
Eensch....

maar een fotopost is welkom
pi_61167635
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Tja, typisch toch dat degene die het aan de grote klok hangt wat mevrouw allemaal heeft uitgespookt dan ineens de boeman is.

Dat terwijl wraak zo lekker is.
pi_61167638
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:34 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Erger... 32 uur economy...
pi_61167640
quote:

[..]

Maarrrrr TS als je ze naar een paar fokkers zou sturen zoals ik, dan is toch een vorm van zoete wraak zonder dat te erg wordt.

PM staats overings aan.
A little bit hateful
pi_61167655
2nd
pi_61167662
goedmaak sex is gelukkig de beste sex die er is.. dus die fruitmand ga ik nog maar even leegeten totdat ze weer weg gaat.. want voordat ik over deze ellende heen ben, ben ik ook weer een paar jaar alleen en droog verder..
pi_61167684
quote:

[..]

Tuurlijk, mevrouw geeft een nieuwe betekenis aan de term down under, en lacht in d'r vuistje terwijl meneer niet 'zo min' is en de vriendelijkheid zelve blijft.

Ik geloof daar echt niet in. Ik zou d'r met minzaam genoegen stuk maken.

Zwak? Ja. Maar waarom de kans missen om de ander te zien kruipen? Kijk wat zij flikt.
pi_61167688
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:42 schreef Bdijk het volgende:
goedmaak sex is gelukkig de beste sex die er is.. dus die fruitmand ga ik nog maar even leegeten totdat ze weer weg gaat.. want voordat ik over deze ellende heen ben, ben ik ook weer een paar jaar alleen en droog verder..
Tja, je weet echter niet waarin je nu aan het rondsoppen bent.
pi_61167691
*dubbelpost*
pi_61167703
maar 1 reactie, au.
pi_61167707
Ow ben je er zo'n een

Het is je goed recht hoor, maar nog. Ik zou mijn snikkel nog liever in een afgestorven boomstronk douwen.
A little bit hateful
pi_61167724
yup...Met houtworm..

[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2008 15:44:40 ]
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:45:05 #62
225211 Stolas
High prince of Heaven
pi_61167752
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:43 schreef Liquidootje het volgende:
Ik zou mijn snikkel nog liever in een afgestorven boomstronk douwen.
pi_61167754
Ik zou gewoon een soa oplopen bij de buurtslet (of dispuutslet) en m der dan induwen. Kan ook.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:45:52 #64
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_61167775
trust in people......LOL
you should beLIEve in GOD
Welcome Mr. President, How can we serve you,
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:46:32 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61167796
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:42 schreef Pappie_Culo het volgende:
Tuurlijk, mevrouw geeft een nieuwe betekenis aan de term down under, en lacht in d'r vuistje terwijl meneer niet 'zo min' is en de vriendelijkheid zelve blijft.

Ik geloof daar echt niet in. Ik zou d'r met minzaam genoegen stuk maken.

Zwak? Ja. Maar waarom de kans missen om de ander te zien kruipen? Kijk wat zij flikt.
Ik geloof er niet zo in dat wraak nemen echt voldoening geeft. Tuurlijk heeft zijn ex TS een gruwelijke naaistreek geleverd, maar om je daarom maar op hetzelfde niveau te gaan begeven?
pi_61167797
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:45 schreef WallOfStars het volgende:
trust in people......LOL
you should beLIEve in GOD
God had de mens toch naar zijn evenbeeld geschapen?
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:47:00 #67
116015 SicSicSics
pi_61167806
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:43 schreef Liquidootje het volgende:
Ow ben je er zo'n een

Het is je goed recht hoor, maar nog. Ik zou mijn snikkel nog liever in een afgestorven boomstronk douwen.
Dat dus.

Dude she took your dignity en nu laat je haar er de vloer mee aanvegen!

Lekker neuken, want goedmaak sex is zo lekker. STFU. Dit is geen goedmaak sex, ze vertrekt zo weer voor een jaartje op der rug liggen naar Australie e.o. Wat heb je dan in godsnaam goed gemaakt?
Fine, fuck you then!
pi_61167831
Zit nu natuurlijk met 300.000 gevoelens en gedachtes.. vraak, toch nog leuke tijd hebben, volledig nooit meer iets mee te maken willen hebben, lijmpoging, verhuizen etc.. ben pas zondag terug gekomen.. en ben er letterlijk ziek van
pi_61167841
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik geloof er niet zo in dat wraak nemen echt voldoening geeft. Tuurlijk heeft zijn ex TS een gruwelijke naaistreek geleverd, maar om je daarom maar op hetzelfde niveau te gaan begeven?

Verschild per persoon en zal per persoon besloten moeten worden. Ik kan je wel alvast melden dat wraak heel zoet smaakt en indien je het met een laagje humor doet je er nog jaren plezier aan kan beleven.

Persoonlijk zou ik in een konijnenpak (een roze wel te verstaan) op het vliegveld haar gaan uitzwaaien met pa en moe met een mooi groot bord met foto van haar daarop in actie en met een slogan: Tina: Neuq als een konijn! Make us proud.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2008 15:52:00 ]
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:49:57 #70
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_61167889
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:46 schreef Aneurism het volgende:

[..]

God had de mens toch naar zijn evenbeeld geschapen?
Beter lezen, of mijn capslock was niet groot genoeg,
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_61167920
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als ik er 3 jaar later aan denk, geeft het voldoening. Dat weet ik zeker.

Maar ik ben dan ook iemand die graag een boodschap luid en duidelijk overbrengt en maar matig kan leven met zogenaamde ‘loose ends’.

Bovendien geloof ik dat je jezelf meer pijn doet als je het mensen toelaat je ongestraft te beschadigen. Maar dat zal per persoon verschillen.
pi_61167959
Deze topics zien we wel vaker hier, en weet je wat ik denk? Hoe kan je in hemelsnaam voor 6 maanden weggaan van je partner als je écht van hem/haar houdt? Als ik zelf degene zou zijn die weg zou gaan zou ik echt helemaal kapot gaan aan het kutgevoel van 'ik mis je'. Dingen zoals "als je echt van hem/haar houdt zijn jullie gewoon over 6 maanden weer samen" is dikke onzin. Als je echt van hem/haar houdt, dan kan je gewoon echt niet zomaar voor zo'n lange tijd vertrekken. Ik vind het echt zo'n verkapte "we moeten even een pauze hebben". En als je na 6 maanden weer terug bij elkaar bent, ligt minstens een van de twee gewoon niet echt goed in de relatiemarkt of is een ontzettende saaie doos die de volle 6 maanden thuiszit en weinig andere mensen ziet.
pi_61167962
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:47 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat dus.

Dude she took your dignity en nu laat je haar er de vloer mee aanvegen!

Lekker neuken, want goedmaak sex is zo lekker. STFU. Dit is geen goedmaak sex, ze vertrekt zo weer voor een jaartje op der rug liggen naar Australie e.o. Wat heb je dan in godsnaam goed gemaakt?
Tis indedaad weinig "goedmaak" maar meer "sympathie"..
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:55:35 #74
116015 SicSicSics
pi_61168023
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:52 schreef Bdijk het volgende:

[..]

Tis indedaad weinig "goedmaak" maar meer "sympathie"..
Als je het al doet, moet je het enkel en alleen voor jezelf doen! Niet voor geodmaak, sympathie maatr alleen omdat het geil is! Fuck haar! (Phun intended)

En als het even wil lukken ook nog haar huisgenootje/zusje/goede vriendin/moeder in dezelfde tijd! En daarna en een nieuw meisje zoeken.
Fine, fuck you then!
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:56:23 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61168052
Ik zou persoonlijk passen voor een door meelij opgewekte sympathy fuck ...

En ik snap die wraakgedachtes ook wel. Damn, heb ze zelf ook gehad. En hoe .
Maar bij mij was het uitdenken van de meest waanzinnige wraakacties voldoende om er vrede mee te krijgen. Er mijlenver bovenstaan, dat is imo de beste wraak.
pi_61168069
Alles ineens openbaar maken en d'r voor schut zetten is niet zo'n gaaf plan. Wraak maakt het alleen nog maar kutter, dat moet je niet doen hoor. Maar verzwijg niks tegen niemand
pi_61168070
quote:

[..]

nuja, ik denk dat ik er in dit geval best wel begrip voor zou kunnen hebben...

punt voor de TS is echter dat zulke wraakacties net zo goed weer een 'boemerang'-effect kunnen hebben (om in de australische stemming te blijven) en uiteindelijk weer een zeer negatieve uitwerking voor de TS kan hebben..
ofwel wat hij zou doen (verspreiden van private beelden of gegevens) is mogelijk strafbaar, ofwel kan het zijn dat mensen in de omgeving opeens hem negatiever gaan zien als duidelijk is dat hij laster verspreid, en de kant van dat meisje kiezen die dan opeens het 'slachtoffer' kan spelen.

Toch is dit zulk een naaistreek dat ik wel degelijk wel aan iets als wraak zou moeten denken, enkel heeft juist dat punt de TS zelf nogal slap zich geprofileerd door zelf al als een mak schaapje 'vooral geen ruzie te gaan zitten maken' met zn ex-vriendin in australie
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:57:43 #78
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61168092
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:39 schreef Bunker het volgende:

[..]

Eensch....

maar een fotopost is welkom
stay frosty
pi_61168167
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:56 schreef Copycat het volgende:
Ik zou persoonlijk passen voor een door meelij opgewekte sympathy fuck ...

En ik snap die wraakgedachtes ook wel. Damn, heb ze zelf ook gehad. En hoe .
Maar bij mij was het uitdenken van de meest waanzinnige wraakacties voldoende om er vrede mee te krijgen. Er mijlenver bovenstaan, dat is imo de beste wraak.
Te subtiel, te veel afhankelijk van toekomstige situaties en te veel afhankelijk van perceptie.

Vernedering, daar kan geen misverstand over bestaan.

Maar goed, dat het geen zaligmakend iets is dat is natuurlijk wel zo. Life goes on e.d.
pi_61168206
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:57 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Toch is dit zulk een naaistreek dat ik wel degelijk wel aan iets als wraak zou moeten denken, enkel heeft juist dat punt de TS zelf nogal slap zich geprofileerd door zelf al als een mak schaapje 'vooral geen ruzie te gaan zitten maken' met zn ex-vriendin in australie
Het was voor mij natuurlijk donderslag bij een licht bewolkte hemel.. en heb 7 jaar intens van haar gehouden.. die gevoelens zijn ook niet in 1x weg (zelfs niet na het geflikte).. ben ook niet het persoon die haar inelkaar gaat slaan.. ookal had ze het wel verdient.

Heb haar huid natuurlijk wel volledig vol gescholden, en iedereen in een straal van 200meter is er minimaal wakker van geworden..
pi_61168283
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:27 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

F*ck! Ik ben een half jaar in Australie geweest (Trouw aan mijn vriendin.) een paar keer Hongarije (Waar ik een chickie voor mijn voeten kreeg, trouw aan mijn vriendin.) een week in Moskou (Trouw aan mijn vriendin, terwijl de chicks je daar letterlijk smeken om sex.) en nu gaat zij dit jaar waarschijnlijk op stage...

In het buitenland!

Sterkte TS, ik hoop dat je er nog wat van hebt kunnen maken! Australie is op zich best een leuk land, maar ik kan me voorstellen dat ze het wel een beetje voor je verpest heeft op deze manier.
Langer dan 3 maanden is de kritische fase.
En denk niet "als het echt goed tussen ons is, dan gebeurt het niet".
Het kan prima tussen jullie zijn maar op het moment dat er zoveel tijd en afstand meespeelt, kan dat zo veranderen.

En het vertrouwen komt daarna nooit weer terug, daardoor kan je er niet meer 100% voor gaan en loopt het na enkele maanden proberen alsnog op de klippen.
pi_61168297
Ik ben ook meer van de return the favour.
Lambo of Rekt
pi_61168302
Sterkte dude... vrouwen zijn geen pretje. En zij is een kutwijf.
Jesus saves but death prevails.
pi_61168310
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:02 schreef Bdijk het volgende:

[..]

Het was voor mij natuurlijk donderslag bij een licht bewolkte hemel.. en heb 7 jaar intens van haar gehouden.. die gevoelens zijn ook niet in 1x weg (zelfs niet na het geflikte).. ben ook niet het persoon die haar inelkaar gaat slaan.. ookal had ze het wel verdient.

Heb haar huid natuurlijk wel volledig vol gescholden, en iedereen in een straal van 200meter is er minimaal wakker van geworden..
Hoe reageerde ze erop? Ging ze huilen?
A little bit hateful
pi_61168327
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:02 schreef Bdijk het volgende:

[..]

Het was voor mij natuurlijk donderslag bij een licht bewolkte hemel.. en heb 7 jaar intens van haar gehouden.. die gevoelens zijn ook niet in 1x weg (zelfs niet na het geflikte).. ben ook niet het persoon die haar inelkaar gaat slaan.. ookal had ze het wel verdient
maar boy, ben je nu werkelijk direkt meegegaan op dat 'laten we nu geen ruziemaken, anders word straks de hele vakantie er nog door verpest'...?
heb je niet een beetje ergens 'de eer aan jezelf gehouden' ? Ben je enkel zo passief geweest en hoe doe je dat in godsnaam (als ik meerdere uren in een vliegtuig gezeten heb ben ik meestal in staat de eerstedebeste de kop af te bijten, ook zonder dat ze iets negatiefs tegen me opmerken)
  woensdag 27 augustus 2008 @ 16:08:15 #86
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61168342
vrouwen moet je nooit slaan dat is gewoon het laagste wat je kan gaan.. maar ik had mijn pik er niet meer ingestoken... als jullie samen slapen had ik ook een andere hotel kamer genomen...
liefst met prostituees!

jij gaat daarheen en word keihard gedumpt
en je doet daar alsof er niets aan de hand is?

Gast, waar is je trots heen?
stay frosty
  woensdag 27 augustus 2008 @ 16:09:40 #87
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61168384
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:07 schreef RM-rf het volgende:

[..]

maar boy, ben je nu werkelijk direkt meegegaan op dat 'laten we nu geen ruziemaken, anders word straks de hele vakantie er nog door verpest'...?
heb je niet een beetje ergens 'de eer aan jezelf gehouden' ? Ben je enkel zo passief geweest en hoe doe je dat in godsnaam (als ik meerdere uren in een vliegtuig gezeten heb ben ik meestal in staat de eerstedebeste de kop af te bijten, ook zonder dat ze iets negatiefs tegen me opmerken)
ja dit bedoelde ik ook... mooi verwoord...
stay frosty
pi_61168421
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
vrouwen moet je nooit slaan dat is gewoon het laagste wat je kan gaan
Nou, ze had hem van mij gewoon gekregen hoor. Niet hard, maar gewoon effe voor de schrik.
pi_61168524
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:07 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Tuurlijk was het niet binnen 10 minuten tieren gesettled.. daar zijn2 dagen overheen gegaan.. en we zouden een cruise gaan doen met een boot met 21man naar the great barrier reef.. dus ik had niet die zure-doos de hele dag om me heen, maar 19 andere mensen om lol mee te maken.
pi_61168551
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 14:44 schreef SolarX het volgende:
Lekker tactisch ook... een "we moeten praten"-sms voordat je 32 uur met jezelf opgesloten zit in zo'n kist zodat je eens lekker kunt gaan nadenken wat ze allemaal te zeggen heeft.
Dat is inderdaad nog het misselijkste ja.... ik heb zelf een paar maanden iets gehad met iemand die ook zo'n backpack-droom had... ik was er uiteindelijk al vrij snel achter dat ik niet zoveel van 'm hield om er een jaar op te wachten dus uiteindelijk gewoon zelf een punt achter gezet.... maar zo gedumpt worden is wel enorm kut ja...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_61168558
ik heb haar daar goed laten genieten, natuurlijk wilt ze niet terug naar jou!!!

hebben we die ook gehad
pi_61168616
Wat een kuthoer dat ze je nog naar Australie laat overvliegen om je te dumpen. Wat een kuthoer.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 16:22:17 #93
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61168735
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:11 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Nou, ze had hem van mij gewoon gekregen hoor. Niet hard, maar gewoon effe voor de schrik.
en dan?
stay frosty
pi_61168750
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
liefst met prostituees!
Waar denk je dat 'ie die 3000 euro aan heeft uitgegeven?
pi_61168783
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

en dan?
Die vraag kun je overal wel bij stellen.

En dan lekker genieten van Australie, maar toch echt zonder madame fuck-a-lot.
pi_61168817
Ik vind de TS heel terughoudend in de reactie van haar op zijn uitbarstingen.

Volgens mij is het helemaal niet zo harteloos gebeurd als hij stelt.
A little bit hateful
pi_61168865
Trouwens weer zo'n typische onzekere teringactie. Nee, ze vertelt hem een maand van tevoren nog niet dat ze het uit wil maken, ze weet het nog niet zeker. 2 weken voordat hij komt weet ze het ook nog niet zeker. Dan op het moment dat hij het vliegtuig in gaat stappen, dan is er geen weg meer terug en moet ze wel, en belt ze. Make up your fucking mind.

De bom moet je ontmantelen als er nog 30 dagen op de timer staat, niet 2 seconden.
pi_61168882
Wil er nog een paar keer zien.. paar keer praten (kan een les/tip zijn voor volgende relaties).. en dan snel weer terug een andere lieve meid zoeken die niet totally freak is.. maarja.. moet niet te desperate worden.. anders vind ik natuurlijk nooit mn nieuwe..

Eerst maar veel sporten, uitleven, met vrienden lol maken, zelf op vakantie gaan, en dan weer in het volgende avontuur stappen... (met een trauma)
  woensdag 27 augustus 2008 @ 16:28:39 #99
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61168927
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:27 schreef Bdijk het volgende:
Wil er nog een paar keer zien.. paar keer praten (kan een les/tip zijn voor volgende relaties).. en dan snel weer terug een andere lieve meid zoeken die niet totally freak is.. maarja.. moet niet te desperate worden.. anders vind ik natuurlijk nooit mn nieuwe..

Eerst maar veel sporten, uitleven, met vrienden lol maken, zelf op vakantie gaan, en dan weer in het volgende avontuur stappen... (met een trauma)
zolang je maar niet op het internet op zoek gaat
stay frosty
  woensdag 27 augustus 2008 @ 16:29:57 #100
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61168972
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:24 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Die vraag kun je overal wel bij stellen.

En dan lekker genieten van Australie, maar toch echt zonder madame fuck-a-lot.
nee dan is het goed..
ik sla alleen als ik er noodzakelijk is of iets oplost..

dit lijkt meer op het gedrag van een driftige kleuter (nofi)
stay frosty
pi_61168977
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:26 schreef Xeanor het volgende:
Trouwens weer zo'n typische onzekere teringactie. Nee, ze vertelt hem een maand van tevoren nog niet dat ze het uit wil maken, ze weet het nog niet zeker. 2 weken voordat hij komt weet ze het ook nog niet zeker. Dan op het moment dat hij het vliegtuig in gaat stappen, dan is er geen weg meer terug en moet ze wel, en belt ze. Make up your fucking mind.

De bom moet je ontmantelen als er nog 30 dagen op de timer staat, niet 2 seconden.
Het was inderdaad uitstellen van de reactie die ze voor d'r kiezen zou krijgen.. ze heeft me nieteens opgehaald van het vliegveld.. maar kreeg een belletje dat ik met de bus naar haar hostel moest komen.. heb een taxi gepakt en rechtstreeks erheen gereden.. heb haar een klein cafe'tje ingesleurd en om verhaal gevraagd.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 16:30:20 #102
223933 InsideJob
Did you do your job?
pi_61168984
Dude, ik zou helemaal gek worden van een wijf dat me zo zou dumpen!
  woensdag 27 augustus 2008 @ 16:33:31 #103
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61169065
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:30 schreef Bdijk het volgende:

[..]

Het was inderdaad uitstellen van de reactie die ze voor d'r kiezen zou krijgen.. ze heeft me nieteens opgehaald van het vliegveld.. maar kreeg een belletje dat ik met de bus naar haar hostel moest komen.. heb een taxi gepakt en rechtstreeks erheen gereden.. heb haar een klein cafe'tje ingesleurd en om verhaal gevraagd.
ik had gezegd dat ik wel wist waar dit heenging en dat ze op kon tyfen en ik fijn mijn vakantie zonder haar ging vieren.
Je laat je toch niet zo piepelen.. what the fuck happend to your backbone?
stay frosty
pi_61169120
quote:

[..]

ze heeft me nieteens opgehaald van het vliegveld.. maar kreeg een belletje dat ik met de bus naar haar hostel moest komen..
Echt serieus, wat een kuthoer. Zo zou ik niet eens met vrienden omgaan die nauwelijks vriend zijn.
pi_61169124
quote:

[..]

oke nu wil ik weten. en hoop op een eerlijk antwoord.

wat heb jij haar in het verleden aangedaan?
pi_61169199
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]
Je laat je toch niet zo piepelen.. what the fuck happend to your backbone?
Dat dus. Die zou ik echt NEVER meer willen spreken.
pi_61169227
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:35 schreef rival het volgende:

[..]

oke nu wil ik weten. en hoop op een eerlijk antwoord.

wat heb jij haar in het verleden aangedaan?
heb haar 7 jaar liefde gegeven, een luisterend oor geweest voor problemen, gesteund in haar studie, attent geweest op verjaardagen, aardig geweest voor haar vrienden en vriendinnen, zelfs nog 10 keer bij mn "ex-schoonmoeder" op visite geweest toen ze weg was..

tuurlijk elke relatie heeft wat dingetjes, maar over het algemeen was het allemaal koek en lol.
pi_61169231
Ow collega geeft me als tip voor vakantie: Brazilie.

Hij noemde het pussy planet.
pi_61169277
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:38 schreef Bdijk het volgende:

[..]

heb haar 7 jaar liefde gegeven, een luisterend oor geweest voor problemen, gesteund in haar studie, attent geweest op verjaardagen, aardig geweest voor haar vrienden en vriendinnen, zelfs nog 10 keer bij mn "ex-schoonmoeder" op visite geweest toen ze weg was..

tuurlijk elke relatie heeft wat dingetjes, maar over het algemeen was het allemaal koek en lol.
wat een kuthoer

zoiets zou je (eigenlijk zelfs niet eens) verwachten van iemand die de hele relatie bedrogen is oid....
pi_61169294
Wees blij dat je van die snol afbent.
pi_61169321
Ok ik zeg het nog een keer. Wel grappig hoe elke wanstalligheid van haar meteen uitgebreidt wordt behandeld. Maar duidelijkheid geven omtrent het gesprek en de reacties van haar kant op jouw uitbarstingen is niet mogelijk.

We weten nu wel dat ze een trut is om het op deze manier te doen en als ze ook nog als een porceleinenpoppengezicht je aan zat te kijken met een grijns, dan mag ze inderdaad op een virtuele brandstapel.

Alleen ik geloof niet dat een persoon, een mens zo kan zijn.

TS ik wens je veel sterkte en hoop dat je er pas over een lange tijd overheen bent.
A little bit hateful
  woensdag 27 augustus 2008 @ 16:43:39 #112
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61169383
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:38 schreef Aneurism het volgende:
Ow collega geeft me als tip voor vakantie: Brazilie.

Hij noemde het pussy planet.
stay frosty
pi_61169395
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:41 schreef Liquidootje het volgende:
Ok ik zeg het nog een keer. Wel grappig hoe elke wanstalligheid van haar meteen uitgebreidt wordt behandeld. Maar duidelijkheid geven omtrent het gesprek en de reacties van haar kant op jouw uitbarstingen is niet mogelijk.

We weten nu wel dat ze een trut is om het op deze manier te doen en als ze ook nog als een porceleinenpoppengezicht je aan zat te kijken met een grijns, dan mag ze inderdaad op een virtuele brandstapel.

TS ik wens je veel sterkte en hoop dat je er pas over een lange tijd overheen bent.
Helaas is het dus wel mogelijk, al lijkt het rechtstreeks uit een goedkope aflevering te komen van GTST.. en het is volledig waar gebeurd.. denk dat ik haar dit topic laat lezen voordat ze weer vertrekt.. dat het gewoon niet menselijk is wat ze geflikt heeft..
pi_61169422
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:41 schreef Liquidootje het volgende:

Wat moet dat heerlijk zijn om zo naief en dommig te zijn, af en toe doet het mij ook nog terug verlangen naar mijn kindertijd.. Hoewel toen had ik al genoeg meegemaakt om dit soort reacties weg te lachen.

Er lopen een paar mensen op deze wereld rond die de meest afschuwelijke mindfucks uithalen bij mensen, op een of andere manier weten deze mensen het voor zichzelf zo te draaien dat ze snachts nog goed kunnen slapen.

Wees gezegend dat je dit soort ervaringen niet hebt, maar om iemand daarom te veroordelen?
pi_61169443
Wat een tyfusslet.

je hebt je toch wel helemaal sufgenueckt daar met een ander he??
*verwijderd door Admin*
  woensdag 27 augustus 2008 @ 16:46:04 #116
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61169456
quote:
Als ik dit lees, neem ik bijna mijn 'neem geen wraak'-raad terug. Wat een cocksucking cunt.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 16:47:10 #117
116015 SicSicSics
pi_61169496
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als ik dit lees, neem ik bijna mijn 'neem geen wraak'-raad terug. Wat een cocksucking cunt.
Cc?
Fine, fuck you then!
pi_61169531
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

inderdaad, op internet pleuren die foto's
*verwijderd door Admin*
pi_61169553
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Nee echt, hij omschreef het als volgt:

Je bent westers, hebt geld bij je (voor de vakantie duh) en je komt uit Nederland.
Man tot Vrouw ratio in Brazilie: 1 tot 10.

Hij gaf aan dat er op straat werd ruzie gemaakt wie hem zou mogen proberen te versieren Vond het wel grappig, vooral de foto's after.
pi_61169558
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:47 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Cc?
Whehe ik krijg ook zowaar een lichtelijke erectie.
A little bit hateful
pi_61169626
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:44 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Wat moet dat heerlijk zijn om zo naief en dommig te zijn, af en toe doet het mij ook nog terug verlangen naar mijn kindertijd.. Hoewel toen had ik al genoeg meegemaakt om dit soort reacties weg te lachen.

Er lopen een paar mensen op deze wereld rond die de meest afschuwelijke mindfucks uithalen bij mensen, op een of andere manier weten deze mensen het voor zichzelf zo te draaien dat ze snachts nog goed kunnen slapen.

Wees gezegend dat je dit soort ervaringen niet hebt, maar om iemand daarom te veroordelen?
Ik leef in een fantasiewereld waar iedereen lief en flowerpower is

Maar het gaat niet over mij. Het gaat over iets anders. Iets met australie, cruize, neuken met vreemden enzo.
A little bit hateful
pi_61169670
Dit verhaal doet me denken aan een sketch van hans teeuwen...
Alleen is de Ts dan het meisje met de kamer die in nederland bleef om hem te gaan onderverhuren aan een boer...
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_61169681
Dus zij is nu nog in Australie?
*verwijderd door Admin*
pi_61169735
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:51 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ik leef in een fantasiewereld waar iedereen lief en flowerpower is

Maar het gaat niet over mij. Het gaat over iets anders. Iets met australie, cruize, neuken met vreemden enzo.
Hou dan eens op met dat altijd over jezelf lullen, je lijkt wel een wijf.

pi_61169888
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:52 schreef JanJanJan het volgende:
Dus zij is nu nog in Australie?
Haar visum liep af, dus ze moest mee terug met het vliegtuig met mij.. en we zijn apart opgehaald van het vliegveld.
pi_61169968
Echt zwaar kut, TS. Helemaal na 7 jaar. Toch vreemd dat zij blijkbaar er niet veel moeite voor wil doen om de verleidingen te overwinnen en samen met jou een toekomst op te bouwen. Want natuurlijk is het gevoel een beetje weg na 7 jaar en heb je eens zin in wat anders. Shit happens I guess... echt een naaistreek van haar. Denk je iemand te kennen...

[ Bericht 15% gewijzigd door -Strawberry- op 27-08-2008 17:23:47 ]
pi_61170233
quote:

[..]

Das inderdaad behoorlijk jammer dat je aankomst zo moest verlopen.
Maar aangezien iedereen nu wel weet dat ze een kuthoer is, wil ik toch een tegengeluid laten horen.

Jullie hebben al 7 jaar een relatie, waarin de meeste dingen heel vanzelfsprekend zijn. Ik bedoel: jij gaat wel braaf naar haar moeder, maar andersom zal zij ook dingen in de relatie gestoken hebben.
Nu is ze ruim een half jaar weggeweest, uit de vertrouwde omgeving, en komt tot de conclusie dat ze het zonder jou ook prima afkan, beter nog: het bevalt haar zelfs goed.
Ze durft dit alleen niet tegen jou te zeggen: jullie delen al 7 jaar lief en leed, ze voelt zich ws verantwoordelijk voor je, etc... Tot ze op een gegeven moment (te laat) onder ogen ziet dat ze je écht niet meer wil.
Ik weet niet hoe oud ze is, hoe oud jij bent en hoeveel relaties ze voor je heeft gehad, maar ik weet wel van mezelf dat ik het met mijn eerste vriendje (waar ik al langere tijd bij was) ook veeeeels te laat uitmaakte. Want wanneer was wél de beste tijd geweest? Een maand voor vertrek zodat je eventueel had kunnen annuleren (had niet gekund), of was het dan ongevoelig en gemakzuchtig geweest dat ze het per telefoon had uitgemaakt? Vóór je het vliegtuig inging? Dan had je de hele vliegreis na moeten denken over wat voor kutstreek ze had geleverd en hoe het nou toch zou moeten daar in Australië (+gemakzuchtig en ongevoelig).
Had ze je op het vliegveld moeten opwachten en daar ter plekke moeten zeggen: hee, leuk dat je er bent, maar ik wil je niet meer, toedeloe!?
Of had ze je na dat smsje toch op moeten halen, terwijl jij met betraande ogen de gate uitkomt en jullie een hele scene op het vliegveld gaan trappen?

Kortom: het ideale moment is er nooit, zeker niet in deze situatie. Vreemdgaan hoort niet, maar een beetje naief vind ik het wel als mensen denken dat zoiets nooooit in hun relatie voor zal komen. Uitmaken is altijd kut, in welke omstandigheden dan ook.

Conclusie: ze heeft de reis van haar leven gemaakt, is hierdoor 'gegroeit' en heeft haar levensdoelen bijgesteld. En daar pas jij blijkbaar niet meer in. Dat gebeurt wel meer mensen hoor, niet alleen degenen die op een lange reis gaan. Sommige relaties gaan nu eenmaal uit, ze is je geen levenslange trouw verschuldigd omdat jullie nu 'al' 7 jaar bij elkaar zijn.
Leer ervan dat je nooit 100% afhankelijk bent van de ander en dat als je zo'n dure reis boekt je dat voor jezelf doet, niet voor je vriendin.
pi_61170309
quote:

[..]

Als je haar terug wil is in ieder geval de enige manier haar zo beroerd mogelijk te behandelen als je haar ziet, en voor zover mogelijk mijlenver links laten liggen.

Het best is natuurlijk om haar te laten verrotten .
  woensdag 27 augustus 2008 @ 17:19:55 #129
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61170312
Zo een naaistreek en dan nog gezellig met haar gaan eten?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 17:22:43 #130
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61170366
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 17:16 schreef Alleslijm het volgende:

[..]

Maar aangezien iedereen nu wel weet dat ze een kuthoer is, wil ik toch een tegengeluid laten horen.

Jullie hebben al 7 jaar een relatie, waarin de meeste dingen heel vanzelfsprekend zijn. Ik bedoel: jij gaat wel braaf naar haar moeder, maar andersom zal zij ook dingen in de relatie gestoken hebben.
Nu is ze ruim een half jaar weggeweest, uit de vertrouwde omgeving, en komt tot de conclusie dat ze het zonder jou ook prima afkan, beter nog: het bevalt haar zelfs goed.
Ze durft dit alleen niet tegen jou te zeggen: jullie delen al 7 jaar lief en leed, ze voelt zich ws verantwoordelijk voor je, etc... Tot ze op een gegeven moment (te laat) onder ogen ziet dat ze je écht niet meer wil.
Ik weet niet hoe oud ze is, hoe oud jij bent en hoeveel relaties ze voor je heeft gehad, maar ik weet wel van mezelf dat ik het met mijn eerste vriendje (waar ik al langere tijd bij was) ook veeeeels te laat uitmaakte. Want wanneer was wél de beste tijd geweest? Een maand voor vertrek zodat je eventueel had kunnen annuleren (had niet gekund), of was het dan ongevoelig en gemakzuchtig geweest dat ze het per telefoon had uitgemaakt? Vóór je het vliegtuig inging? Dan had je de hele vliegreis na moeten denken over wat voor kutstreek ze had geleverd en hoe het nou toch zou moeten daar in Australië (+gemakzuchtig en ongevoelig).
Had ze je op het vliegveld moeten opwachten en daar ter plekke moeten zeggen: hee, leuk dat je er bent, maar ik wil je niet meer, toedeloe!?
Of had ze je na dat smsje toch op moeten halen, terwijl jij met betraande ogen de gate uitkomt en jullie een hele scene op het vliegveld gaan trappen?

Kortom: het ideale moment is er nooit, zeker niet in deze situatie. Vreemdgaan hoort niet, maar een beetje naief vind ik het wel als mensen denken dat zoiets nooooit in hun relatie voor zal komen. Uitmaken is altijd kut, in welke omstandigheden dan ook.

Conclusie: ze heeft de reis van haar leven gemaakt, is hierdoor 'gegroeit' en heeft haar levensdoelen bijgesteld. En daar pas jij blijkbaar niet meer in. Dat gebeurt wel meer mensen hoor, niet alleen degenen die op een lange reis gaan. Sommige relaties gaan nu eenmaal uit, ze is je geen levenslange trouw verschuldigd omdat jullie nu 'al' 7 jaar bij elkaar zijn.
Leer ervan dat je nooit 100% afhankelijk bent van de ander en dat als je zo'n dure reis boekt je dat voor jezelf doet, niet voor je vriendin.
nou iig een week voor hij ging vliegen??
t is toch een kutstreek dat ze hem laat overkomen?!?!!?
stay frosty
pi_61170438
quote:

[..]

Kort samengevat: Tough luck bitch, get over it.
Je kan wel stellen dat mevrouw hier de humane manier gekozen heeft, aldus jou. Maar nogsteeds vind ik het geen schoonheids prijsje verdienen. Beter nog, ik vind dat als je 7 jaar lief en leed hebt gedeeld je elkaar het wel verschuldigd bent om op een fatsoenlijke manier afscheid te nemen. Dit is gewoon van de beesten af. 24 uur voor zijn reis een sms sturen van: Hihi we moeten even praten. Elke man weet dat je serious shit zit. Kortom hij heeft een 32 urige kutreis gehad.

Een maand van te voren was zeker een optie geweest, soms kan je nog namen wijzigen: Misschien wou haar moeder wel in plaats van? (kennisje van me heeft haar ex ook laten vervangen door haar tante) Of had hem de tijd gegeven om een leuk hotel te boeken naar een plek zonder haar.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2008 17:27:46 ]
pi_61170483
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 17:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

nou iig een week voor hij ging vliegen??
t is toch een kutstreek dat ze hem laat overkomen?!?!!?
Zoals gezegd: een week vantevoren kun je niet maar annuleren, een maand van tevoren ook niet meer. Hangt er een beetje vanaf wat voor verzekering je hebt afgesloten, maar 'mijn vriendin heeft het uitgemaakt' valt meestal niet onder de annuleringsclausule.
Wat misschien wel verstandig was geweest om het uit te maken, zodat ie de tijd had gehad zijn eigen route uit te stippelen, maar wie weet was ze er een maand eerder nog helemaal niet zeker van. (Zoals iedereen zegt: 7 jaar gaat je niet in de koude kleren zitten) Als het moment supreme nadert, gaan mensen dan ineens heel raar doen...
  woensdag 27 augustus 2008 @ 17:28:49 #133
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_61170499
als het een troost mag zijn, een vriend van me had net hetzelfde. Hij kwam in afrika en het was uit, na een relatie van 4 jaar. zij daar ook vreemd gegaan. Hij heeft het hard gespeeld, maar nu na 4 jaar zijn ze terug samen. Maar elke situatie is anders natuurlijk. Eerste vraag die je je moet stellen is of je het zelf allemaal nog wel wil, voor je er al te veel energie in gaat stoppen. Het laatste wat je nu moet doen is je zwak opstellen en gaan smeken. Dat verdient ze nu zeker niet.
pi_61170516
quote:
Oooooooowwwww...wat een naaistreek! En je bent nog zo stom geweest om te gaan ook.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_61170563
quote:

[..]

Conclusie: ze heeft de reis van haar leven gemaakt, is hierdoor 'gegroeit' en heeft haar levensdoelen bijgesteld.
nee sorry, hoe bewonderenswaardig ik het ook vind dat je het voor de kuthoer opneemt..
Maar juist de manier waarop ze die rot-situatie afhandelt toont aan dat haar 'levens-reis' niet voorbij het tuinhekje is gekomen en ze haar levensdoelen eerder steeds verder heeft zien verdwijnen; als ze niet eens in staat is met haar bestaande levenssituatie oprecht om te gaan..

natuurlijk is er geen mogelijkheid voor haar géén hart te breken en natuurlijk zal ze door het uitmaken veel pijn doen... Mààr het is wel haar verantwoordelijkheid dat dan iig op een wijze te doen die zo oprecht mogelijk is, en niet nodeloos kwetsend.

Uit alles wat ze doet blijkt juist dat ze tot in het ultieme gewoon is weggevlucht voor de verantwoordelijkheid het te vertellen, pas op het moment dat hij na hele lange reis uiteindelijk voor haar stond (waarbij zij opvallend genoeg geen enkele stap in zij richting gedaan heeft), biecht ze op datgene wat hij waarschijnlijk al wist als hij en beetje 1+1 bij elkaar opgeteld heeft..

dat is de ultieme lafheid ... niet dàt ze het uitmaakt, dat kan best gebeuren en past wel bij die leeftijd, amar de manier warop ze het deed past allerminst bij wat zij wil beweren dat het iemand was die een stuk verantwoordelijkheid gewonnen had en haar horizon verbreed..
De wijze waarop ze het juist uitmaakt is ultiem kleinzielig, ego-centrisch en zelfs behoorlijk klein-van-geest..

met als toefje op de slagroom voor mij persoonlijk die opemrking 'latenw e vooral geen ruzie maken om de rest van de vakantie niet te bederven'.... grote-grutjes, alsof dàt opeens wel heel erg rot zou zijn, als hij het lef had gehad haar de waarheid te zeggen zou dat misschien wel eens 'de rest van de vakantie kunnen bedreven'..
(dat hij eraan toegeeft is dan verdr de reden dat hijzelf ook de indruk wekt een behoorlijk knurft te zijn, maar soit)
pi_61170597
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 17:25 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Beter nog, ik vind dat als je 7 jaar lief en leed hebt gedeeld je elkaar het wel verschuldigd bent om op een fatsoenlijke manier afscheid te nemen.
Maar dat is het 'm juist: fatsoenlijk afscheid nemen is in deze situatie niet mogelijk. En dat het geen schoonheidsprijs verdient mag dan zo wezen, maar bij het uitmaken van een relatie komen een hoop tegenstrijdige gevoelens de hoek om kijken, dan maken mensen wel eens een niet zo rationele afweging.
Maar om haar daarom een verderfelijke kuthoer te vinden die het nog niet waard is op het braaksel van een SS-officier te slapen, gaat mij wat te ver...
pi_61170671
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 17:32 schreef Alleslijm het volgende:

[..]

Maar dat is het 'm juist: fatsoenlijk afscheid nemen is in deze situatie niet mogelijk. En dat het geen schoonheidsprijs verdient mag dan zo wezen, maar bij het uitmaken van een relatie komen een hoop tegenstrijdige gevoelens de hoek om kijken, dan maken mensen wel eens een niet zo rationele afweging.
Maar om haar daarom een verderfelijke kuthoer te vinden die het nog niet waard is op het braaksel van een SS-officier te slapen, gaat mij wat te ver...
Ieder zijn mening, ik vind het niet getuigen van karakter. En zoals hierboven gezegd een teken dat ze haar horizon niet verbreed heeft maar enkel ikke ikke ikke denkt. Uit niets maar dan ook niets blijkt dat het zo'n verbeterde mens is geworden, eerder egoistisch en zwakzinnig. Maar ieder heeft zo zijn ideeen van hoe het verbreden van een horizon eruit ziet.
pi_61170696
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 17:32 schreef Alleslijm het volgende:

[..]

Maar dat is het 'm juist: fatsoenlijk afscheid nemen is in deze situatie niet mogelijk.
fatsoenlijk is niet noodzakelijk 'pijnloos'... maar niet bij het uitmaken zelf iemand verder vernederen, en dat is hier gwoonweg wél gebeurt ...
iemand 32 uur in het vliegtuig laten reizen in complete verwarring door een kortaf sms-je net voor vertrek en niet eens het lef hebben hem af te halen van het vliegveld (nee, dat was niet om vooral 'geen scene te maken op het vliegveld, maar vooral omdat die kuthoer en schijterige lafaard is)..

dat is gewoonweg wél een ontzettende rotstreek, en een vernedering van de ander
pi_61170698
quote:

[..]

Je slaat inderdaad de spijker op d'r kop.. ze heeft zoveel andere dingen gedaan, ontmoet, gezien en ondervonden zonder mij.. dat ik eingelijk gewoon niet meer in haar plaatje van die realiteit pas.. vandaar dat ze nu ook als een dolle terug wil, want het bevalt haar hier niet meer.. hier heeft ze weer verantwoordelijkheden aan famillie, vrienden en d'r ex..

Dat ze het uitmaakt is natuurlijk kut, maar liefde moet van 2 kanten komen, en dat snapt iedereen.. maar ze moet wel onderschijt kunnen maken tussen de vakantie realiteit, en de realiteit van een "normaal" leven.. ze kan niet tot d'r 80ste gaan backpacken op de kosten van dr moeder..

Al met al voel ik me gewoon zo ontzettend kut en naar.. ok er zijn ergere dingen natuurlijk.. maar goddomme
pi_61170699
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 17:29 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Oooooooowwwww...wat een naaistreek! En je bent nog zo stom geweest om te gaan ook.
Want jij had vol wrok 'zwaaizwaai' gedaan naar die 2500 euro... Dat noem ik pas stom. Australië schijnt erg mooi te zijn...
  woensdag 27 augustus 2008 @ 17:41:14 #141
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_61170770
Dat een relatie uitgaat na 7 jaar (7 year itch ) kan gebeuren (ook erg kut), maar de manier waarop...
quote:

2 dagen erna kom ik erachter dat ze ook nog is vreemdgegaan..
...is inderdaad een vieze laffe lage hoerenstreek.
Kan je haar financieel nog een beetje plukken?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_61170779
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 17:37 schreef Alleslijm het volgende:

[..]

Want jij had vol wrok 'zwaaizwaai' gedaan naar die 2500 euro... Dat noem ik pas stom. Australië schijnt erg mooi te zijn...
Nogmaals, hoor ik 1 maand van te voren dat iemand vreemd gegaan is en het uit wilt maken dan is mijn hotel elders zo geboekt. Een geweldige maand met alle mogelijke backpackster die ik mijn kamer kan insleuren zal dan volgen hoe dan ook.

TS krijgt een dag voor zijn vertrek te horen dat er stront aan de knikker is en komt aan in een vreemd land met de mededeling: Pak de bus maar.

Classy...

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2008 17:43:05 ]
pi_61170819
Ow mijn god wat een naaistreek.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 17:44:05 #144
109065 sungaMsunitraM
pi_61170824
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 17:00 schreef Bdijk het volgende:
Haar visum liep af, dus ze moest mee terug met het vliegtuig met mij..
Had je niet een paar uur voor vertrek van het vliegtuig haar paspoort kunnen verbranden ofzo?
pi_61170826
Nou in ieder geval sterkte, kan je wel gebruiken
pi_61170831
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 17:37 schreef Bdijk het volgende:

[..]

Dat ze het uitmaakt is natuurlijk kut, maar liefde moet van 2 kanten komen, en dat snapt iedereen.. maar ze moet wel onderschijt kunnen maken tussen de vakantie realiteit, en de realiteit van een "normaal" leven.. ze kan niet tot d'r 80ste gaan backpacken op de kosten van dr moeder..

Al met al voel ik me gewoon zo ontzettend kut en naar.. ok er zijn ergere dingen natuurlijk.. maar goddomme
Ja, schijt haar onder, dat zal haar leren!

OT: Zwaar kut voor je TS, na 7 fucking jaar! Sterkte!
It Never Hurts To Help!
pi_61170852
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 17:37 schreef Bdijk het volgende:

[..]

Je slaat inderdaad de spijker op d'r kop.. ze heeft zoveel andere dingen gedaan, ontmoet, gezien en ondervonden zonder mij.. dat ik eingelijk gewoon niet meer in haar plaatje van die realiteit pas.. vandaar dat ze nu ook als een dolle terug wil, want het bevalt haar hier niet meer.. hier heeft ze weer verantwoordelijkheden aan famillie, vrienden en d'r ex..

Daarom schreef ik dat 'gegroeit' ook tussen aanhalingstekentjes. Want ze is dr nog lang niet. Maar ze heeft nu de andere kant van de medaille gezien en schiet daar in door. Hoewel het voor andere mensen een levensstijl is om te backpacken.
Ik zeg overigens niet dat ik haar aanpak toejuich, maar ik vind ook niet dat ieder mens een kopie hoeft te zijn van mijn normen en waarden. Dus als zij lekker op kosten van dr moeder de realiteit nog niet onder ogen wil zien, moet ze dat zelf weten. Ik denk dat iemand die jaren in een beschermde omgeving heeft geleefd volgens de regeltjes en nu kan doen en laten wat ze wil, daar best eens in door kan schieten. En over 10 jaar denkt ze daar misschien weer anders over en voelt ze zich lullig over hoe het gegaan is, maar het kan ook zijn dat ze dan in Zuid-Azië in een weeshuis werkt en dan moet je maar blij zijn dat het nú uit is gegaan en je niet al die jaren op dr gewacht hebt voor nop.

Niettemin wens ik je veel sterkte de komende tijd, want die gaat gewoon niet leuk zijn. (Hoeveel verhalen je ook hoort over vissen die in de zee zwemmen.) En op een dag word je wakker en bevalt het je allemaal prima. Mark my words
  woensdag 27 augustus 2008 @ 17:47:55 #148
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_61170905
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:44 schreef Bdijk het volgende:

[..]

.. denk dat ik haar dit topic laat lezen voordat ze weer vertrekt.. dat het gewoon niet menselijk is wat ze geflikt heeft..
Doen! Dit wordt smullen mensen....
pi_61170908
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 17:41 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Nogmaals, hoor ik 1 maand van te voren dat iemand vreemd gegaan is en het uit wilt maken dan is mijn hotel elders zo geboekt. Een geweldige maand met alle mogelijke backpackster die ik mijn kamer kan insleuren zal dan volgen hoe dan ook.

TS krijgt een dag voor zijn vertrek te horen dat er stront aan de knikker is en komt aan in een vreemd land met de mededeling: Pak de bus maar.

Classy...
Dat had ik al een paar posts terug besproken: wie weet was ze er een maand terug nog helemaal niet zo zeker van. Zo ja: dan was dit inderdaad de betere optie geweest. Niet iedereen is zo slim als wij :p
  woensdag 27 augustus 2008 @ 17:49:32 #150
109065 sungaMsunitraM
pi_61170928
quote:
Afzeggen die hoer. Liefst een uur van tevoren per sms.
Kan zij ook eens een beetje voelen hoe het is om in de kou te staan.

Ken het gevoel wel een beetje trouwens. Belazerd aan het einde van een relatie (die mss beter bij gewoon vriendschap had kunnen blijven trouwens), en ik word ook nog steeds wel heen en weer geslingerd tussen gevoelens.

Aan de ene kan hebben we best veel gedeeld, hebben elkaar nog steeds best wat te melden, zouden samen leuke dingen kunnen doen, veel gedeelde interesses etc, dus wat dat betreft zouden we nog best vrienden kunnen zijn.

Maar aan de andere kant heeft ze me gewoon zó laf belazerd, voorgelogen en eigenlijk ook wel een beetje gebruikt dat het vertrouwen gewoon weg is en ze lekker in de stront mag zakken

Uit zelfbehoud lijkt standpunt 2 me het beste

[ Bericht 8% gewijzigd door sungaMsunitraM op 27-08-2008 18:07:06 ]
pi_61171031
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 17:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Oe! Dat zal dr leren!!!
pi_61171035
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 17:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Nee nee, dat is niet de methode. Nu voelt ze zich wel een beetje schuldig denk ik.
Maar als je dat doet, dan gebruiken vrouwen het als een "zie-je-wel-reden".

"Zie je wel dat ik hem goed gedumpt hebt. Kijk hoe klein zielig hij doet. Echt waar wat een klootzak. Ja daaaaggg"
A little bit hateful
pi_61171070
Heb gelukkig wel mn vrienden gehouden.. dus die zullen voor een hoop afleiding zorgen.. je hoort ook wel eens verhalen zodra mensen een langdurige relatie hebben, ze hun vrienden niet meer zien... ben ik even heel erg blij dat dat gewoon nog lekker zit..(als die me ook niet belazeren )

Heb haar wel tevroeg leren kennen (op haar 16e, ik was 18) dus ik had al een redelijk uitgaans leven achter de rug met verschillende vrouwen, en op vakantie met vrienden etc. dat heeft ze natuurlijk minder gehad.. en dat gaat ze nu denk allemaal beleven als ze nu teruggaat.. jammer dat ik de dupe moet zijn van haar aso gedrag.
pi_61171083
Hmm echt kut voor je. Zal nog wel wat tijd over heen gaan voordat je er overheen bent. Doe in ieder geval geen rare dignen, zoals rare wraakacties. Ik heb ook in het buitenland gewoond en daarna is mijn relatie ook uitgegaan. Niet dat ik iets raars heb gedaan, maar je groeit misschien toch uit elkaar als je aan de andere kant van de wereld woont.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  woensdag 27 augustus 2008 @ 17:57:21 #155
109065 sungaMsunitraM
pi_61171093
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 17:54 schreef Alleslijm het volgende:

[..]

Oe! Dat zal dr leren!!!
Nou ja, als ie d'r wel laat komen krijgt zij het idee dat 'ie haar min of meer vergeeft terwijl hij zich nog steeds zit te verbijten van verdriet en boosheid
  woensdag 27 augustus 2008 @ 17:57:50 #156
81237 releaze
best of both worlds
pi_61171106
je bent dr eerste echte vriendje zeker, ook nog.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 17:58:26 #157
109065 sungaMsunitraM
pi_61171119
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 17:54 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Nee nee, dat is niet de methode. Nu voelt ze zich wel een beetje schuldig denk ik.
Maar als je dat doet, dan gebruiken vrouwen het als een "zie-je-wel-reden".

"Zie je wel dat ik hem goed gedumpt hebt. Kijk hoe klein zielig hij doet. Echt waar wat een klootzak. Ja daaaaggg"
Nou ja, dan iets langer van tevoren.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 18:00:40 #158
109065 sungaMsunitraM
pi_61171159
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 17:57 schreef releaze het volgende:
je bent dr eerste echte vriendje zeker, ook nog.
Goede verklaring voor het feit dat de relatie niet tot in de eeuwigheid stand heeft gehouden, maar geen excuus voor de manier waarop.
pi_61171292
Misschien eerst dvdtje kijken, wat uitpraten, dan wat sympatiesex, een enorme klap in dr gezicht geven en naakt op straat dumpen met haar spullen... hmm.. tempting
  woensdag 27 augustus 2008 @ 18:10:40 #160
109065 sungaMsunitraM
pi_61171327
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 18:08 schreef Bdijk het volgende:
Misschien eerst dvdtje kijken, wat uitpraten, dan wat sympatiesex,
.... en vervolgens kijkt ze je met haar reebruine ogen aan en vraagt 'vergeef je me lieverd?' en zeg jij 'ja', zij huppelt weg terwijl je achterblijft van 'aaaaaaaaaaaaaaarghhhh '

Zwakkeling dat je bent. Je hebt al een keer omwille van de lieve vrede je eigen emoties aan de kant geschoven, grote kans dat je je weer laat inpakken.
Voorlopig ff geen contact, laat haar maar lekker in haar eigen sop gaar koken.
pi_61171333
Dat kansloze kutverhaal over klappen uitdelen en die persoonlijke informatie openbaar maken moet je maar gauw vergeten. Veel beter en absoluut mooier is het om eerst de eerste de beste snol te neuken die je voor handen krijgt (liefst haar beste vriendin) en haar nooit meer aan te raken. Lastig, maar het komt absoluut het hardste aan als je doet alsof het je absoluut niet deert. Ze gaat er vanuit dat zij het uitgemaakt heeft en dat jij daar voorlopig nog niet overheen bent. Als jij doet blijken dat je graag weer andere wijven neukt en dat je er totaal niet mee zit, zit zij binnen 5 minuten jankend op de kast. Als je iemand wilt krenken, dan is dat absoluut de beste truuk.

Ook is het bijzonder lollig om iedere 'gezellige' afspraak die je met haar hebt volkomen te negeren. Zorg dat je vrijdag met wat maten in een kroeg zit waar zij nooit op zal komen. Als ze belt, vertel je haar doodleuk dat je gezellig met je maten op stap bent 'Oh, was dat vanavond? Ja jammer, ik zit nu net te zuipen, doei!'
pi_61171390
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 18:11 schreef Becherovka het volgende:
Dat kansloze kutverhaal over klappen uitdelen en die persoonlijke informatie openbaar maken moet je maar gauw vergeten. Veel beter en absoluut mooier is het om eerst de eerste de beste snol te neuken die je voor handen krijgt (liefst haar beste vriendin) en haar nooit meer aan te raken. Lastig, maar het komt absoluut het hardste aan als je doet alsof het je absoluut niet deert. Ze gaat er vanuit dat zij het uitgemaakt heeft en dat jij daar voorlopig nog niet overheen bent. Als jij doet blijken dat je graag weer andere wijven neukt en dat je er totaal niet mee zit, zit zij binnen 5 minuten jankend op de kast. Als je iemand wilt krenken, dan is dat absoluut de beste truuk.

Ook is het bijzonder lollig om iedere 'gezellige' afspraak die je met haar hebt volkomen te negeren. Zorg dat je vrijdag met wat maten in een kroeg zit waar zij nooit op zal komen. Als ze belt, vertel je haar doodleuk dat je gezellig met je maten op stap bent 'Oh, was dat vanavond? Ja jammer, ik zit nu net te zuipen, doei!'
hehe.. wraak acties moet ik idd uit mn hoofdzetten.. maar het met maten in de kroeg verhaal dat klinkt inderdaad wel als een hele goede!.. ff wat belletjes plegen
pi_61171444
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 18:14 schreef Bdijk het volgende:

[..]

hehe.. wraak acties moet ik idd uit mn hoofdzetten.. maar het met maten in de kroeg verhaal dat klinkt inderdaad wel als een hele goede!.. ff wat belletjes plegen
Maar dan niet meer zeuren over 'na ze-ven he-le ja-ren' en alle liefde en hoe mooi het was samen en de opofferingen, blabla, hè? Want zoals je ziet kan de liefde na 7 jaar zo hopsafloppie verdwijnen.

O, wacht, was dat niet haar grote fout volgens jou?

En weer een beetje wijzer geworden!
  woensdag 27 augustus 2008 @ 18:19:01 #164
109065 sungaMsunitraM
pi_61171487
Ga eens weg uit dit topic met je nuance!

BIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRR en alle vrouwen zijn onbetrouwbare KUTHOEREN!

Daar heeft TS veel meer aan op dit moment!
pi_61171539
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 18:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ga eens weg uit dit topic met je nuance!

BIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRR en alle vrouwen zijn onbetrouwbare KUTHOEREN!

Daar heeft TS veel meer aan op dit moment!
Gaat ie toch ook doen met zn vrienden?
  woensdag 27 augustus 2008 @ 18:23:25 #166
109065 sungaMsunitraM
pi_61171567
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 18:22 schreef Alleslijm het volgende:

[..]

Gaat ie toch ook doen met zn vrienden?
Heel verstandig
  woensdag 27 augustus 2008 @ 18:26:04 #167
81237 releaze
best of both worlds
pi_61171629
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 18:00 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Goede verklaring voor het feit dat de relatie niet tot in de eeuwigheid stand heeft gehouden, maar geen excuus voor de manier waarop.
Van ervaring word je wijzer. De manier waarop ik mn eerste vriendje aan de kant heb gezet was ook niet je van het. Dat gaat beter, makkelijker, rationeler as they go, letterlijk
  woensdag 27 augustus 2008 @ 18:27:19 #168
109065 sungaMsunitraM
pi_61171650
Laffe kutacties blijven laffe kutacties.
pi_61172002
Kan ook vreugde vinden in het feit dat ze als een totaal vrak terug komt.. denk dat dr moeder er nieteens zal hetkennen na een jaar..

Ik heb haar 4 weken alleen laten backpacken.. in die 4 weken is ze minmaal 10x dronken geweest, 2x geneukt (vreemgaan), is ze begonnen met roken, wil ze een tatooage, en is ze +-5kilo aangekomen.. moet je nagaan als ze een jaar weg is.. pff..
pi_61172119
Ga zuipen met je maten en snel andere vrouwen neuken!

Oja.. en haar negeren!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_61172152
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 18:43 schreef Bdijk het volgende:
in 4 weken is ze minmaal 10x dronken geweest, 2x geneukt (vreemgaan), is ze begonnen met roken, wil ze een tatooage, en is ze +-5kilo aangekomen.. moet je nagaan als ze een jaar weg is.. pff..
Klinkt wel relaxed!
pi_61172402
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:48 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Nee echt, hij omschreef het als volgt:

Je bent westers, hebt geld bij je (voor de vakantie duh) en je komt uit Nederland.
Man tot Vrouw ratio in Brazilie: 1 tot 10.

Hij gaf aan dat er op straat werd ruzie gemaakt wie hem zou mogen proberen te versieren Vond het wel grappig, vooral de foto's after.
Hmmmm, een vriend wou volgend jaar wel eens kijken daar. Misschien moet ik toch van gedachten veranderen
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_61172430
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 18:50 schreef Technoviking het volgende:

[..]

Klinkt wel relaxed!
Dat is nog ens een vakantie hae maat!
A little bit hateful
pi_61172659
quote:
Ik heb haar 4 weken alleen laten backpacken.. in die 4 weken is ze minmaal 10x dronken geweest, 2x geneukt (vreemgaan), is ze begonnen met roken, wil ze een tatooage, en is ze +-5kilo aangekomen.. moet je nagaan als ze een jaar weg is.. pff..
Klinkt als iemand die nooit uit de ban sprong vroeger en nu opeens de meest idiote dingen doet omdat er toch niemand over haar schouder meekijkt. Beetje het als de kat van huis is verhaal. Dacht dat ze alleen gezoend had trouwens, maar twee keer ballen is wel écht heel kwalijk. Ik zou het niet over mn hart krijgen.

Mag ik (nogmaals, sorry) vragen hoe oud jullie beiden zijn? Om het wat meer in perspectief te kunnen plaatsen. Het verhaal klinkt nogal anders wanneer jullie beiden 20 zijn ipv 30 namelijk.
pi_61172786
quote:
Kan ook vreugde vinden in het feit dat ze als een totaal vrak terug komt.. denk dat dr moeder er nieteens zal hetkennen na een jaar..

ach, eigenlijk vindt ik 10 keer dronken in 4 weken nog wel meevallen, een uitwisselingsproject in midden amerika draaide bij ons uit op nagenoeg elke avond aangeschoten/ dronken
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_61172846
ze is nu 23 en ik 26.. het is altijd een vrij rustige meid geweest, maar heeft ook nooit laten blijken echt voor het "losgaan" te gaan, ja afentoe met uitgaan maar dan koos ze bewust voor 3 a 4 drankjes... maar nu was ze dus helemaal alleen daar, en "verkeerde" vrienden ontmoet.. gaan dus blijkbaar alle remmen los en kijken tot hoever ze kan gaan met alle dingen die god verboden heeft.

heb dus alleen nog steeds de "zorg" dat ze terugkomt als iemand die aan de drugs is, drank en een rookprobleem oid.. ach wat maakt het mij eigenlijk ook uit..
  woensdag 27 augustus 2008 @ 19:48:35 #177
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61173674
Een rookprobleem zou haar verdiende loon zijn!
pi_61173970
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 19:20 schreef Bdijk het volgende:

heb dus alleen nog steeds de "zorg" dat ze terugkomt als iemand die aan de drugs is, drank en een rookprobleem oid.. ach wat maakt het mij eigenlijk ook uit..
Klinkt wel relaxed!

Is ze net op tijd ontsnapt en eindelijk een beetje gaan leven!

(Het blijft een klotestreek natuurlijk, laten we dat voorop stellen)
  woensdag 27 augustus 2008 @ 20:28:06 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61174837
Ooooh, 23... nofi, en het is een absolute kutstreek, maar toch verbaast het me niet.
7 jaar een relatie is toch anders als je 16 bent als je verkering krijgt, vooral met iemand die 'al' 19 is dan dat ze 25 zou zijn geweest bij het begin.

Vergeet haar, vergeet die sympathie-fuck en laat haar lekker in d'r soppie gaar koken.
pi_61175138
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 18:16 schreef Alleslijm het volgende:

[..]

Maar dan niet meer zeuren over 'na ze-ven he-le ja-ren' en alle liefde en hoe mooi het was samen en de opofferingen, blabla, hè? Want zoals je ziet kan de liefde na 7 jaar zo hopsafloppie verdwijnen.

O, wacht, was dat niet haar grote fout volgens jou?

En weer een beetje wijzer geworden!
Nee iemand een keer negeren staat natuurlijk helemaal gelijk aan iemand naar Australie laten komen, dumpen en ook nog even vermelden dat je de hoer hebt uitgehangen. Erg genuanceerd weer.
pi_61175866
quote:

Dat dus.
Opbokken met die hoer.
*verwijderd door Admin*
  woensdag 27 augustus 2008 @ 21:13:53 #182
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_61176060
quote:

Ik stem ook voor deze! Onverschilligheid is de grootste troef die je in handen hebt om zo subtiel en pijnlijk mogelijk je punt te maken. Wraak? Dat woord nemen we helemaal niet in de mond, dat is eerloos. Maar op een wat tactloze wijze je punt proberen over te brengen is prima.

Sterkte gast! Maar ik weet zeker dat je er wel bovenop komt, zolang je die schlampe maar laat creperen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_61177461
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 19:20 schreef Bdijk het volgende:
ze is nu 23 en ik 26.. het is altijd een vrij rustige meid geweest, maar heeft ook nooit laten blijken echt voor het "losgaan" te gaan, ja afentoe met uitgaan maar dan koos ze bewust voor 3 a 4 drankjes... maar nu was ze dus helemaal alleen daar, en "verkeerde" vrienden ontmoet.. gaan dus blijkbaar alle remmen los en kijken tot hoever ze kan gaan met alle dingen die god verboden heeft.

Was jij haar eerste echte relatie? Lijkt me wel. Blijkbaar had ze niet echt door dat er nog een hele wereld buiten jullie om was. Achterlijk dat ze zo haar zaakjes afwerkt, maar vreemd is het niet gezien jullie leeftijden.
pi_61178988
quote:
7 jaar een relatie, altijd lol, lachen.. konden overal over praten, we hadden steun aan elkaar ge-wel-dige sex, altijd leuke weekenden en vakanties etc etc etc.

Maarnu, ze wilde haar eind stage lopen in australie voor een half jaar + nog een korte vakantie.. want dan leek haar toch wel echt leuk en een super ervaring.. plus de dingen die ze daar kon doen, die mogen niet gedaan worden in NL (genetische dingen)

Al met al heb ik haar de vrijheid gegunt om haar stage te laten doen aan de andere kant van de aarde.

Je raad het al, in het begin bijna elke dag skypen/webcammen.. smsjes dagelijks, emailtjes.. na een tijdje zwakte dat wat af bij haar kant.. en toen het half jaar voorbij was kreeg ik nog maar 1a2x een mailtje per week terwijl ik cadeautjes verstuurde, emails schreef, smsjes etcetc

Ik thuis wachten al die tijd eenzaam en alleen, met mn toekomstplannen, foto's van haar aan de muur.

Ik zou halvewege haar vakantie de vakantie "af" maken met haar, dus had ik 3 weken vakantie.

2 dagen erna kom ik erachter dat ze ook nog is vreemdgegaan.. kortom.. weg relatie, weg 7 jaar, weg toekomst plannen

Godverdomme wat voel ik me KUT, en wat een aso-naaistreek om het op deze manier te laten lopen.

Wanneer kan je een persoon vertrouwen?, wegen 7 jaar relatie minder zwaar dan een stage?, waarom heeft ze me zolang nog aan het lijntje gehouden?, Waarom heb ik haar laten gaan?

bleh-bah wat een gore pluris zooi
Damn.. Als ik in jouw schoenen gestaan had btw zou ik de hele reis al hebben afgeblazen na dat SMS'je. Jammer toch, dat dit soort mensen bestaan .
Ignorance sparks religion. Religion sparks ignorance.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 22:44:20 #185
109065 sungaMsunitraM
pi_61179143
Ook al weet je ergens dondersgoed dat het een verloren zaak is vind ik het niet raar dat je nog probeert te redden wat er te redden valt.
pi_61179854
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 22:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ook al weet je ergens dondersgoed dat het een verloren zaak is vind ik het niet raar dat je nog probeert te redden wat er te redden valt.
Het is inderdaad een verloren zaak.. zeker voor mij.. al heeft ze nog zo'n spijt (nu ze weer terug is in de realiteit) dit kan ze nooit meer goedmaken.. (al mag ze het wel proberen de paar avonden dat we nog bijelkaar zijn)
  woensdag 27 augustus 2008 @ 23:12:44 #187
109065 sungaMsunitraM
pi_61180047
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 23:06 schreef Bdijk het volgende:
dit kan ze nooit meer goedmaken.. (al mag ze het wel proberen de paar avonden dat we nog bijelkaar zijn)
Doesn't sound like a good idea.

Als je wilt neuken neuk dan iemand anders, niet haar.
pi_61180313
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 23:12 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Doesn't sound like a good idea.

Als je wilt neuken neuk dan iemand anders, niet haar.
Na 7 jaar zit ik niet meer zo goed in de markt met "spare-vrouwen" helaas
  woensdag 27 augustus 2008 @ 23:27:24 #189
109065 sungaMsunitraM
pi_61180412
Dan ga je er eentje zoeken.
pi_61180722
quote:

Voor vrouwen werkt dat exact hetzelfde.
pi_61180909
Volgens mij was ze zo hard aan het feesten en bezig met andere dingen dat ze op het laatst bedacht dat je ook nog langskwam en maar ffies een smsje stuurde.. Sta je dan lekker aan de andere kant vd wereld.. Ik zou dr dr rest van me leven haatte
pi_61181002
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 23:44 schreef Bombshell het volgende:
Volgens mij was ze zo hard aan het feesten en bezig met andere dingen dat ze op het laatst bedacht dat je ook nog langskwam en maar ffies een smsje stuurde.. Sta je dan lekker aan de andere kant vd wereld.. Ik zou dr dr rest van me leven haatte
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_61181062
sorry heur
pi_61181155
Ik zou ook haar niet meer neuken, ja misschien 1 keer keihard, weg lopen en dan 20 euro op der nachtkastje leggen.
Lambo of Rekt
pi_61181537
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 23:23 schreef Bdijk het volgende:

[..]

Na 7 jaar zit ik niet meer zo goed in de markt met "spare-vrouwen" helaas
Dan zorg je daar maar voor met je vrienden vrijdag. Maar het is beter haar niet meer te ballen imho. Kost je 10 jaar van je leven aan zelfbeheersing, maar geeft op de lange termijn wel het beste resultaat denk ik.
pi_61181879
quote:

[..]

Dit heb je uit een boekje/de viva

De meeste mensen die gaan backpacken komen net zo dom en wereldvreemd terug als ze vertrokken.

verder niks mis met een beetje dom neuken/rondhangen in een ver land trouwens.
pi_61182064
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 23:57 schreef EggsTC het volgende:
Ik zou ook haar niet meer neuken, ja misschien 1 keer keihard, weg lopen en dan 20 euro op der nachtkastje leggen.
Jesus saves but death prevails.
pi_61183819
quote:
idd
  donderdag 28 augustus 2008 @ 07:39:57 #199
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_61183967
in der kont dan wel
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_61184002
quote:
Ik zou minstens nog 50 euro van dr jatten daarbij!
  donderdag 28 augustus 2008 @ 09:00:34 #201
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_61184668
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 07:39 schreef Waaghals het volgende:
in der kont dan wel
*Vriendin: Waar steek je hem nou GVD in?
*Gast: Jij naait mij down under, dus ik jou ook!

pi_61184942
quote:

[..]

Ja hoor schat, en die joden waren ook echt niet allemaal onschuldig.

Malloot
pi_61184997
quote:

Goeie tactiek, tot je 16 bent geweest.

Maar da's mijn persoonlijke ervaring.
pi_61186619
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:52 schreef Xeanor het volgende:
Deze topics zien we wel vaker hier, en weet je wat ik denk? Hoe kan je in hemelsnaam voor 6 maanden weggaan van je partner als je écht van hem/haar houdt? Als ik zelf degene zou zijn die weg zou gaan zou ik echt helemaal kapot gaan aan het kutgevoel van 'ik mis je'. Dingen zoals "als je echt van hem/haar houdt zijn jullie gewoon over 6 maanden weer samen" is dikke onzin. Als je echt van hem/haar houdt, dan kan je gewoon echt niet zomaar voor zo'n lange tijd vertrekken. Ik vind het echt zo'n verkapte "we moeten even een pauze hebben". En als je na 6 maanden weer terug bij elkaar bent, ligt minstens een van de twee gewoon niet echt goed in de relatiemarkt of is een ontzettende saaie doos die de volle 6 maanden thuiszit en weinig andere mensen ziet.
En hoe zit het dan met: Als je van haar houd moet je haar los kunnen laten, komt ze terug dan is ze voor eeuwig van jou, komt ze niet terug dan is ze nooit van jou geweest.
When SHIT happens, I do not dial 112... I dial .357
pi_61186723
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 10:38 schreef WaiWai het volgende:

[..]

En hoe zit het dan met: Als je van haar houd moet je haar los kunnen laten, komt ze terug dan is ze voor eeuwig van jou, komt ze niet terug dan is ze nooit van jou geweest.
Wie wil zoiets nou terug?
pi_61186761
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 10:38 schreef WaiWai het volgende:

[..]

Ja dat is wanneer je geloofd in de enige ware (waar ik overigens heilig in geloof).
A little bit hateful
pi_61187156
Sinds 3 weken ben ik er inderdaad achter dat de enige ware niet kan bestaan... of ik heb mn kans nu gehad
pi_61187413
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 10:43 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Wie wil zoiets nou terug?
Niemand (hoop ik, en als je jezelf nog wil respecteren ..) Dus volgens wat ik hierboven zeg: Zij is nooit van hem geweest. (ook al leek dat er 7 jaar wel op)

For the record: Zwaar kut zoiets.

[ Bericht 0% gewijzigd door WaiWai op 28-08-2008 11:16:50 (typo) ]
pi_61187538
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:04 schreef Bdijk het volgende:
Sinds 3 weken ben ik er inderdaad achter dat de enige ware niet kan bestaan... of ik heb mn kans nu gehad
Man, niet zo onzeker.
Ik ken je niet maar iedereen kan beter krijgen dan zo'n slet die niet eens de moeite neemt om je van het vliegveld te halen.

Get over it, ga de stad in, binnen de kortste keren lig je weer iemand snoeihard aan te duwen.....
*verwijderd door Admin*
pi_61187621
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:04 schreef Bdijk het volgende:
Over enige ware gesproken, daar geloof ik helemaal niet in. Het is meer een kwestie van iemand vinden waar je het leuk mee hebt en het leuk kunt houden. En als bonus nog een beetje duurzaam. Echter als je iemand niet kunt loslaten uit angst voor het einde van een relatie of voor een andere reden, dan is het beter dat die relatie dan maar eindigt. (of je moet je altijd ondergeschikt willen stellen aan de ander)

Het klinkt misschien tegenstrijdig, maar aan de andere kant moet je voor een relatie willen staan, en er energie in willen steken etc.. Echter dit vervalt op het moment dat dit niet van twee kanten komt. En dan geldt punt 1 weer.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 12:02:09 #211
223933 InsideJob
Did you do your job?
pi_61188645
Van chicks moet je niet houwen maar ff lekker aandouwen!
pi_61205682
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 09:17 schreef Pappie_Culo het volgende:
Goeie tactiek, tot je 16 bent geweest.

Maar da's mijn persoonlijke ervaring.
Want nu ben je volwassen, en sla je mensen dus maar op hun muil.
pi_61211171
Je had gewoon een van deze knakkers in d'r bed moeten leggen :p

filmpje

[ Bericht 29% gewijzigd door hersenchirurg op 29-08-2008 07:53:37 ]
Ignorance sparks religion. Religion sparks ignorance.
pi_61211309
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 07:43 schreef hersenchirurg het volgende:
Je had gewoon een van deze knakkers in d'r bed moeten leggen doos moeten douwen. :p

filmpje
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:10:05 #215
109065 sungaMsunitraM
pi_61213601
TS, heb je die afspraak van vanavond al afgezegd?
pi_61216921
Helaas niet.. denk dat ik voor de "laatste ontmoeting" ga.. kan ik iig nog mn hart luchten en de dingen zeggen die ik wil zeggen.. ook heb ik een huis gekocht toen ze wegwas met de illusie dat ze daarin mee ging wonen.. vind het ook wel belangrijk dat ze daar iig een keer geweest is.

Daarna haar spullen in de auto dauwen, naar haar huis rijden, en byebye
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:13:17 #217
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61217052
Je wil gewoon neuken, hè?
pi_61217089
Die Copycat toch.

Maar probeer iig een a2m eruit te halen.
A little bit hateful
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:15:23 #219
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_61217109
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:40 schreef Becherovka het volgende:

[..]

Want nu ben je volwassen, en sla je mensen dus maar op hun muil.
Als iemand het verdient: met grote overtuiging en plezier
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:16:46 #220
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61217145
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:14 schreef Liquidootje het volgende:
Die Copycat toch.

Maar probeer iig een a2m eruit te halen.
a2m?
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:17:34 #221
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_61217164
anus tot mond

je suis une vuige pornogluurdert
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:17:52 #222
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61217173
Aha!
pi_61217338
Haar neuken zou leuk zijn (ook ter afsluiting oid), maar liever nadat ik m'n hart gelucht heb.. denk alleen niet meer dat ze dan nog zo graag wil.. ach ze heeft ook nixz te willen trouwens
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:21:41 #224
116015 SicSicSics
pi_61219067
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:23 schreef Bdijk het volgende:
Haar neuken zou leuk zijn (ook ter afsluiting oid), maar liever nadat ik m'n hart gelucht heb.. denk alleen niet meer dat ze dan nog zo graag wil.. ach ze heeft ook nixz te willen trouwens
Dus in deze volgorde;

Stap 1. Neuken.
Stap 2. Hart Luchten.
Stap 3. Evt. nogmaals stap 1 herhalen.

Fine, fuck you then!
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:25:02 #225
223933 InsideJob
Did you do your job?
pi_61219186
Ik zou juist een ander neuken aangezien je al 7 jaar op hetzelfde gelegen hebt!
pi_61219916
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 13:25 schreef InsideJob het volgende:
Ik zou juist een ander neuken aangezien je al 7 jaar op hetzelfde gelegen hebt!
Gelukkig was de sex altijd zeer goed.. mag in mn handjes knijpen als mn volgende vriendin op dat vlak in de buurt komt. (of is het ook een graadmeter om vreemd te gaan bij hun?)
pi_61219999
Het is toch vrij moeilijk om zoiets te voor te stellen... Hoe ga je het aanpakken? Zeg maar vanaf het moment dat ze binnenkomt. Kom binnen en broekje laten zakken of iets te drinken aanbieden? Lijk mij zo awkward na 7 jaar

Zet anders even een camera op en neem het op zodat we mee kunnen genieten.
A little bit hateful
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:45:23 #228
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_61220006
Turks Fruit: "Ik haal het zaad van die kerel uit je kut!"
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_61220086
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 13:42 schreef Bdijk het volgende:

[..]

Gelukkig was de sex altijd zeer goed.. mag in mn handjes knijpen als mn volgende vriendin op dat vlak in de buurt komt. (of is het ook een graadmeter om vreemd te gaan bij hun?)
een half jaar terug idd ja, daarna zijn de enige die ervaren hebben hoe goed ze zich liet aanduwen, anderen dan jou geweest ....
als je daar nu nog om zit te miezen (of ga je nu beweren dat je wel en enorme hoeveelheid 'vergelijkingmateriaal daarbij hebt)

Ik snap eigenlijk voor geen meter waarom je hier in een soort van 'haar goedpraten'-modus zit te geraken...
dat die meid een kuthoer is (niet zomaar 'omdat' ze is vreemdgegaan,d at is nog tot dar aantoe, maar wel hoe ze er vervolgens mee omgaat)' weten we nu wel..
maar als jij kenneelijk zo makkelijk over je heen laat lopen en nog steeds zit te miezen 'dat je het zo graag wil uitpraten' krijg ik eerder het idee dat jezelf ook een groot probleem hebt, namelijk dat iemand die zich als zulk een 'slaafse knurft' opstelt ,het ook een beetje over zich afroept zo genaaid te worden
pi_61220336
niets uitpraten.. ik wil gewoon mn zegje doen tegen haar.. denk dat ik de "long-run" het beter is om het iig gemeld te hebben, dan dat ik altijd het "had ik maar" gevoel zou blijven houden..

[ Bericht 23% gewijzigd door Bdijk op 29-08-2008 14:20:31 ]
pi_61221555
Inderdaad niets uitpraten.
ik heb de hele topic zo onderhand gelezen, maar het is sowieso onvergeeflijk wat ze heeft gedaan.
En dat na 7 fucking jaar.
Uitpraten helpt niet, want het is onvergeeflijk wat ze heeft gedaan.
Wees blij dat je er een punt achter zet en je trots behoud, maar vooral geen "sex", ook al klinkt dat verleidelijk.

Of je neukt haar 1 keer zodat jij gewoon het kwijt bent en vervolgens zeggen: "Ik ben klaar. Ben je nog niet weg?"
wii: 5121-4771-2582-0136
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:56:20 #232
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_61222130
lijkt wel mode ondertussen..
Als het ff tegen zit splitten..
Door dik en bij dun Next ingeruilt!
I found the love but it didn't last
Wonderful Days belong to the past
I don't know where I stand, what I'm to do
tried to forget and i'll find someone new
pi_61222314
Ik lees zondag wel hoe ze je keihard heeft gedissed door niet op komen te dagen. Zaterdag eerst maar eens naar Duitsland plantjes verkopen.
pi_61222345
Maandag zal ik het topic updaten.. wat er ook gebeurd, het word zoiezo een klote avond.
pi_61222437
tvp!
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:19:21 #237
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_61222596
Snap niet dat je dat mens ooit nog wil zien maar goed...
There is no rehab for stupidity.
pi_61222905
Ik had het anders gedaan....maar succes TS!
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:39:45 #239
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61223120
Neuken en dan 5 euro in haar handen drukken voor de hoer die ze is
pi_61223736
TS, het lijkt erop of je geen ruggengraat hebt. Vanavond komt ze poeslief naar je toe en zegt dat het haar spijt en dat ze je zo graag terug wil. Ze zal het echt nooit maar dan ook nooit meer doen. En jij zegt dan OK.

Ik hoop dat ik het fout heb maar zo kom je op mij over.

Ik snap niet dat je nog tijd in die slet steekt. Er is altijd ergens betere sex....
*verwijderd door Admin*
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:41:09 #241
109065 sungaMsunitraM
pi_61225996
Idd, TS = watje
Tenzij het m lukt om hard en onverbiddelijk te blijven.

*duimt
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:43:01 #242
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61226035
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 17:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Idd, TS = watje
Tenzij het m lukt om hard en onverbiddelijk te blijven.

*duimt
Alsof hij die intenties heeft
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:59:54 #243
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_61226338
Ik ga binnenkort ook stage lopen in het buitenland voor 5 maanden (ben ik al enkele jaren van plan). Heb alleen nu wel een vriendin (7 maanden, als ik wegga is dat een jaar) -- is wel balen Ik wil wel erg graag naar het buitenland, gewoon omdat het een mooie ervaring is, en het goed is elders werkervaring op te doen. Stel ik zou het nu afblazen en in NL blijven, en ze maakt het bijv. de week erna uit, dan heb ik het voor niets laten schieten

dilemma's
Primum non nocere
pi_61226693
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 17:59 schreef Florian_ het volgende:
Ik ga binnenkort ook stage lopen in het buitenland voor 5 maanden (ben ik al enkele jaren van plan). Heb alleen nu wel een vriendin (7 maanden, als ik wegga is dat een jaar) -- is wel balen Ik wil wel erg graag naar het buitenland, gewoon omdat het een mooie ervaring is, en het goed is elders werkervaring op te doen. Stel ik zou het nu afblazen en in NL blijven, en ze maakt het bijv. de week erna uit, dan heb ik het voor niets laten schieten

dilemma's
Ik zou het niet kunnen
pi_61235346
Juist de confrontatie aangaan en niet denken aan wat er vroeger was en ook niet denken aan haar gevoel. Gewoon lekker vanuit je boze getergde ziel je complete hart ongecensureerd uitstorten. Daarna haar de deur uitzetten en er klaar mee zijn. Is niet zo makkelijk als het klinkt, maar als je verzaakt om te zeggen wat je in je hoofd al tig keer naar voren is gekomen dan blijf je aanmodderen...Achteraf had ik maar dit gezegd of had ik maar dat gezegd, kan je echt niet gebruiken om haar te vergeten.
pi_61237338
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 17:59 schreef Florian_ het volgende:

dilemma's
Het hangt er domweg vanaf hoe graag jij naar het buitenland wilt. Ik hoor zoveel mensen die zeggen dat ze graag een tijd naar het buitenland willen en het uiteindelijk toch niet doen om dezelfde reden als jij. Heb jij het er voor over om je vriendin 5 maanden niet te zien om 1 van de mooiste ervaringen(buiten je vriendin om) van je leven mee te maken.
pi_61258712
quote:

Kan dit bevestigen, backpacken rules.... alleen is het idd vakantie en niet het echte leven. Dat ze vreemd is gegaan is heel kut voor je, maar dat is ms wel te overkomen, zoveel vrouwen gaan makkelijker vreemd, 1 avondje uit in NL zonder vriendje of een half jaar op ander continent is toch wel wat anders, niet dat dat het ok maakt... maar het is ms vergeefbaar.

Dus dan moet je je afvragen of je nog verder met dr wilt, zodra ze beseft dat het leventje wat ze nu leid daar niet het echte leven is en ze binnenkort weer met beide voeten op de grond staat, wil ze misschien wel verder met jou.

Zou eerst voor jezelf die afweging maken, of je uberhaupt kans met haar ziet... zoniet dan ook niet een filmpje met haar gaan kijken enzo.
pi_61258954
Oh ze was 16 toen jullie wat kregen, ja dan was iets als dit onvoorkoombaar. Ticking time bomb. 16 is veels te jong voor een relatie voor altijd.
  zondag 31 augustus 2008 @ 10:39:03 #249
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_61260830
holy... wat een k*t verhaal zeg. Ik benieuwd naar de update maandag
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_61260962
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 03:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
Oh ze was 16 toen jullie wat kregen, ja dan was iets als dit onvoorkoombaar. Ticking time bomb. 16 is veels te jong voor een relatie voor altijd.
Vertel dat mijn ouders maar. Die zijn nog bij elkaar.
pi_61261040
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 10:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vertel dat mijn ouders maar. Die zijn nog bij elkaar.
In de 1800 waren de normen en waarden een beetje anders. Kortom andere tijden.
A little bit hateful
pi_61261123
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 10:56 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

In de 1800 waren de normen en waarden een beetje anders. Kortom andere tijden.

Ja, waarschijnlijk wel. Maar ik denk ook dat het nu nog wel mogelijk is.
pi_61282586
Djeez, wat een laf wijf!

Dat ze na gaat denken en vreemdgaat is ergens nog wel voor te stellen, backpacken op die leeftijd is echt een soort van droomwereld. Maar dat ze TS dan even zo'n smakeloos sms'je stuurt, hem de hele wereld over laat vliegen en niet eens de moeite doet om hem op te halen.....

Zo te lezen heeft ze weinig mensenkennis opgedaan in dat half jaar!
pi_61283143
Oh wat een vreselijke naaistreek zeg.... jezus...
Lekkere vriendin had je dus blijkbaar zeg, maar niet heus.

Dat "mensen vertrouwen" ding is het enige waar ik ook moeite mee heb.
Óók door dit soort gedoe. Dus ik zou het antwoord niet weten.
pi_61284776
Und?
  maandag 1 september 2008 @ 09:52:07 #256
8369 speknek
Another day another slay
pi_61285074
Nog steeds geen foto's geupload?
quote:
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_61285760
TS waaaaaaaaaaaaaar ben je?????????????/
*verwijderd door Admin*
pi_61285803
Nou..

Filmpje (cloverfield en AvP2), leuk
wijntje, leuk
praten over hoe en wat nu verder en hoe aso ze is geweest, geen mening
blijven "slapen", lekker
ontbijtje, gezellig
haar met haar spullen naar huis brengen en wegrijden om met vrienden gaan bbq'en en bezopen worden, priceless

Conclusie: was een leuke en gezellige avond, maar er is helaas geen conclusie uitgekomen van "ik wil je nooit meer zien" of "we proberen het rustig aan weer optebouwen"

Sorry voor dit.. zou inderdaad meer backbone moeten laten zien, en haar gewoon volledig moeten dumpen..
Want het is zonde om hier nog energie in te stoppen, en het word toch nooit meer als vroeger.
maar tja.. aangezien ik zelf ook geen raad weet met de situatie..

Bleh, waarom maak ik het mezelf zo moeilijk :s
pi_61285804
In bed met de duivel.
A little bit hateful
pi_61286146
quote:
Op maandag 1 september 2008 10:31 schreef Bdijk het volgende:
Nou..

Filmpje (cloverfield en AvP2), leuk
wijntje, leuk
praten over hoe en wat nu verder en hoe aso ze is geweest, geen mening
blijven "slapen", lekker
ontbijtje, gezellig
haar met haar spullen naar huis brengen en wegrijden om met vrienden gaan bbq'en en bezopen worden, priceless

Conclusie: was een leuke en gezellige avond, maar er is helaas geen conclusie uitgekomen van "ik wil je nooit meer zien" of "we proberen het rustig aan weer optebouwen"

Sorry voor dit.. zou inderdaad meer backbone moeten laten zien, en haar gewoon volledig moeten dumpen..
Want het is zonde om hier nog energie in te stoppen, en het word toch nooit meer als vroeger.
maar tja.. aangezien ik zelf ook geen raad weet met de situatie..

Bleh, waarom maak ik het mezelf zo moeilijk :s
de vraag is of je het haar kan vergeven dat ze:

- met een ander heeft geneukt (gepijpt, doorgeslikt, gelikt is etc)
- je een SMS stuurt vlak voor vertrek met een kutbericht
- je niets vertelt terwijl je voor haar naar de andere kant van de wereld vliegt.
- niet eens de moeite neemt om je van het vliegveld te halen

Als je 1 van bovenstaande met NEE beantwoordt, lijkt het me duidelijk. Niet makkelijk, wel duidelijk.
*verwijderd door Admin*
  maandag 1 september 2008 @ 10:50:49 #261
109065 sungaMsunitraM
pi_61286201
Zwak? Heel erg.
Herkenbaar en mensenlijk: ook
  maandag 1 september 2008 @ 10:56:17 #262
262 Re
Kiss & Swallow
pi_61286327
TS: heb je haar dit topic al laten lezen?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_61286339
Deurmatsyndroom. We've all been there and learned from it.
Dit is nou jouw leer moment dijkie. Geniet er maar van !
A little bit hateful
  maandag 1 september 2008 @ 11:00:07 #264
109065 sungaMsunitraM
pi_61286382
quote:
Op maandag 1 september 2008 10:56 schreef Re het volgende:
TS: heb je haar dit topic al laten lezen?
Is dit een oproep tot klonen?
  maandag 1 september 2008 @ 11:01:33 #265
262 Re
Kiss & Swallow
pi_61286411
quote:
Op maandag 1 september 2008 11:00 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Is dit een oproep tot klonen?
wat denk je?
  maandag 1 september 2008 @ 11:13:53 #266
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_61286664
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:14 schreef Bunker het volgende:
Drank natuurlijk. Verder, wat een teringhoer. Ik had er met een steen om dr nek in de oceaan gedumpt.
  Licht Ontvlambaar maandag 1 september 2008 @ 11:16:52 #267
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61286731
Kut voor je TS, maar waar ik eigenlijk nieuwsgierig naar ben:
quote:

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 1 september 2008 @ 11:20:08 #268
262 Re
Kiss & Swallow
pi_61286803
waarschijnlijk stage in een medische wetenschap
pi_61286804
quote:
Op maandag 1 september 2008 11:16 schreef Sjeen het volgende:
Kut voor je TS, maar waar ik eigenlijk nieuwsgierig naar ben:
[..]

Zebravisjes klonen/manipuleren (grote staarten, grote ogen, stippen ipv strepen etc)
  maandag 1 september 2008 @ 11:21:22 #270
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_61286836
quote:
Op maandag 1 september 2008 10:57 schreef Liquidootje het volgende:
Geniet er maar van !
Gast .
There is no rehab for stupidity.
pi_61286848
quote:
Op maandag 1 september 2008 11:13 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Drank natuurlijk. Verder, wat een teringhoer. Ik had er met een steen om dr nek in de oceaan gedumpt.
idd drank, auto huur, zeilcruise naar the great barrierreef ed.
  Licht Ontvlambaar maandag 1 september 2008 @ 11:23:54 #272
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61286912
quote:
Op maandag 1 september 2008 11:20 schreef Bdijk het volgende:

[..]

Zebravisjes klonen/manipuleren (grote staarten, grote ogen, stippen ipv strepen etc)
ow... ik dacht iets veel spannenders
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_61286913
quote:
Op maandag 1 september 2008 10:47 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

de vraag is of je het haar kan vergeven dat ze:

- met een ander heeft geneukt (gepijpt, doorgeslikt, gelikt is etc)
- je een SMS stuurt vlak voor vertrek met een kutbericht
- je niets vertelt terwijl je voor haar naar de andere kant van de wereld vliegt.
- niet eens de moeite neemt om je van het vliegveld te halen

Als je 1 van bovenstaande met NEE beantwoordt, lijkt het me duidelijk. Niet makkelijk, wel duidelijk.
Het is vooral punt1 natuurlijk.. de rest van de punten is een gevolg van punt1 (de confrontatie zo lang mogelijk willen uitstellen)

Nu moet ik dus uitvissen wat ik ZELF wil voor de komende tijd..
  maandag 1 september 2008 @ 11:27:45 #274
8369 speknek
Another day another slay
pi_61287010
quote:
Op maandag 1 september 2008 10:31 schreef Bdijk het volgende:
Zo gek is het niet. Fok! zijn internet superhelden die zelf nog nooit een meisje gezoend hebben, laat staan een lange relatie. En zeven jaar is echt heel lang. Sommige mensen zijn dan al getrouwd. Je moet een behoorlijke autist zijn om daar zomaar je schouders voor op te kunnen halen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_61287814
Lekker makkelijk inderdaad, "dumpen" en "hoer" roepen. Maar ik ben weinig anders gewend hier dan die domme kortzichtige reacties.

Ik denk persoonlijk dat er weinig relaties zijn die overleven wanneer een van de twee een half jaar naar een exotische bestemming gaat waar het over het algemeen toch lang leve de lol is. Is het te begrijpen? Ja. Betekent dat dat je relatie niets meer waard was? Volgens mij niet, want je leeft daar in een compleet andere wereld. De vraag is natuurlijk wel of je met haar gedrag kan leven als je besluit om door te gaan.

Vergelijk het met weer aan het werk gaan na een ontzettend gave vakantie. Het contrast is dan zo hoog, dat ik wel eens op het punt heb gestaan om m'n baan op te zeggen. Een paar weken later echter was er niks aan de hand en was het op het werk weer net als voorheen. Wil dat zeggen dat ik het niet naar m'n zin heb op m'n werk? Nee, maar op zo'n vakantie zit je even in een andere wereld waar het dus relaxed en lang leve de lol is. Ga je dat leven als 'de standaard' zien en je 'gewone leven' daarmee vergelijken dan heb je inderdaad opeens een kutleven ja.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_61287992
quote:
Op maandag 1 september 2008 11:59 schreef American_Nightmare het volgende:
Lekker makkelijk inderdaad, "dumpen" en "hoer" roepen. Maar ik ben weinig anders gewend hier dan die domme kortzichtige reacties.

Ik denk persoonlijk dat er weinig relaties zijn die overleven wanneer een van de twee een half jaar naar een exotische bestemming gaat waar het over het algemeen toch lang leve de lol is. Is het te begrijpen? Ja. Betekent dat dat je relatie niets meer waard was? Volgens mij niet, want je leeft daar in een compleet andere wereld. De vraag is natuurlijk wel of je met haar gedrag kan leven als je besluit om door te gaan.

Vergelijk het met weer aan het werk gaan na een ontzettend gave vakantie. Het contrast is dan zo hoog, dat ik wel eens op het punt heb gestaan om m'n baan op te zeggen. Een paar weken later echter was er niks aan de hand en was het op het werk weer net als voorheen. Wil dat zeggen dat ik het niet naar m'n zin heb op m'n werk? Nee, maar op zo'n vakantie zit je even in een andere wereld waar het dus relaxed en lang leve de lol is. Ga je dat leven als 'de standaard' zien en je 'gewone leven' daarmee vergelijken dan heb je inderdaad opeens een kutleven ja.
zozo, speknek & American_Nightmare.. dat zijn inderdaad serieuze reacties.. tnx 4 the input
  maandag 1 september 2008 @ 12:08:43 #277
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_61288059
quote:
Op maandag 1 september 2008 11:59 schreef American_Nightmare het volgende:

Toch vind ik het weinig respectvol. 7 jaar bij elkaar en dan in een "andere wereld" los gaan. Bij een verkering van een jaar is het een iets ander verhaal, maar dit vind ik laag.
pi_61288067
quote:
Op maandag 1 september 2008 11:23 schreef Bdijk het volgende:

[..]

Het is vooral punt1 natuurlijk.. de rest van de punten is een gevolg van punt1 (de confrontatie zo lang mogelijk willen uitstellen)

Nu moet ik dus uitvissen wat ik ZELF wil voor de komende tijd..

En hoe ga je dat aanpakken?
*verwijderd door Admin*
pi_61289196
quote:
Op maandag 1 september 2008 12:09 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

En hoe ga je dat aanpakken?
Even in de ignore modus gaan bij haar.. kijken hoezeer ze contact met mij wil zoeken.. mocht dat een week duren dan is de keuze natuurlijk al een stuk makkelijker gemaakt, want dan heeft ze blijkbaar ook geen zin om er moeite intesteken..

contact van vrijdag was natuurlijk van noodzakelijke aard, omdat ik nog allemaal spullen in mn huis had die ze toch wel nodig heeft/had.

Laat haar nu maar eens werken.. dan weet ik hoe het aan haar kant staat. (en niet op msn/hyves/facebook etc. komen, want dat is te makkeijk om contact te zoeken)

dan kan ik ondertussen contactadvertenties uitpluizen
pi_61289278
Je 26
Waarom doe je dan alsof alles voorbij is
A little bit hateful
pi_61289471
quote:
Op maandag 1 september 2008 12:08 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Toch vind ik het weinig respectvol. 7 jaar bij elkaar en dan in een "andere wereld" los gaan. Bij een verkering van een jaar is het een iets ander verhaal, maar dit vind ik laag.
Ik praat het ook niet goed, ik probeer alleen een verklaring te vinden. En ik vind gezien mijn 'theorie' het niet terecht dat mensen haar hier als een soort hoer vinden, want het is heel aannemelijk dat mocht TS z'n relatie met haar voortzetten zij nooit meer vreemd zal gaan (maar uiteraard heb je die garantie nooit volledig). Op de een of andere manier zie ik die hele reis wel als verzachtende omstandigheid. Natuurlijk, vreemdgaan is altijd lullig, maar bij een half jaar alleen in het buitenland zitten vind ik het toch net wat minder erg, dan wanneer ze tussen de middag met een collega het bed in was gedoken en 's avonds weer gezellig aan tafel zit.
Juist bij een langere relatie is de verliefdheid wat weggeebt en dan zijn dit soort verleidingen extra gevaarlijk. Het blijft wel een rotstreek natuurlijk en ik zou het er ook zeker niet makkelijk mee hebben.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_61289609
quote:
Op maandag 1 september 2008 12:59 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik praat het ook niet goed, ik probeer alleen een verklaring te vinden. En ik vind gezien mijn 'theorie' het niet terecht dat mensen haar hier als een soort hoer vinden, want het is heel aannemelijk dat mocht TS z'n relatie met haar voortzetten zij nooit meer vreemd zal gaan (maar uiteraard heb je die garantie nooit volledig). Op de een of andere manier zie ik die hele reis wel als verzachtende omstandigheid. Natuurlijk, vreemdgaan is altijd lullig, maar bij een half jaar alleen in het buitenland zitten vind ik het toch net wat minder erg, dan wanneer ze tussen de middag met een collega het bed in was gedoken en 's avonds weer gezellig aan tafel zit.
Juist bij een langere relatie is de verliefdheid wat weggeebt en dan zijn dit soort verleidingen extra gevaarlijk. Het blijft wel een rotstreek natuurlijk en ik zou het er ook zeker niet makkelijk mee hebben.
tuurlijk. klopt allemaal. Zou TS ook kunnen overkomen. Of ieder ander.
Maar het is en blijft respectloos als je dat SMSje vlak voor vertrek stuurt en hem niet van het vliegveld haalt. Je hebt zelf een "fout" gemaakt dus zul je daar de consequenties van moeten aanvaarden, of je wil of niet.
Dus daarom wordt ze hier voor hoer uitgemaakt en daar heb ik geen moeite mee.
*verwijderd door Admin*
pi_61290218
quote:
Op maandag 1 september 2008 13:05 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

tuurlijk. klopt allemaal. Zou TS ook kunnen overkomen. Of ieder ander.
Maar het is en blijft respectloos als je dat SMSje vlak voor vertrek stuurt en hem niet van het vliegveld haalt. Je hebt zelf een "fout" gemaakt dus zul je daar de consequenties van moeten aanvaarden, of je wil of niet.
Dus daarom wordt ze hier voor hoer uitgemaakt en daar heb ik geen moeite mee.
Het is allemaal respectloos dat klopt. Blijkbaar koos zij de weg van de minste weerstand om met de situatie om te gaan. Vreemdgaan -> beslissing uitstellen -> uitmaken -> zoveel mogelijk afstand nemen van vriend. En natuurlijk kun je haar dat kwalijk nemen. Maar iemand voor hoer of erger uitmaken, dan wordt het een beetje een pot-ketel verhaal. En bovendien is de TS er helemaal niet bij gebaat dat anderen zijn (ex?)vriendin uit gaan schelden (en volgens mij de betreffende users ook niet). Maar ook dat is weer een manier om met de situatie om te gaan; De vriendin is 'het grote kwaad' en mijn vriendin is dat niet dus mij zal dat niet overkomen. Het inzicht dat een en ander natuurlijk deels door de situatie is veroorzaakt, is eng en oncontroleerbaar, dus dat laten we liefst buiten beschouwing.
pi_61290504
Op welke manier het ook bekeken word.. het is inderdaad gewoon aso en respectloos.. zeker niet het gedrag wat ik "verdien".
Ze heeft me rechtstreeks een knietje gegeven op mn ziel.. dus er moet wel veel gebeuren mocht het nog goedkomen.. verstandigste is denk ook om haar nog gedag te zwaaien mocht ze weer naar Australie vertrekken, en gewoon verder gaan met mn leven.. wie ik ook maar daarin mag tegenkomen.
  maandag 1 september 2008 @ 13:57:34 #285
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61290927
show some backbone mate!
je zet jezelf nu voor lul

is het misschien zo dat ze denkt dat ze alles bij je kan maken aangezien je het nu zelfs nog niet echt uitgemaakt hebt enzo?
stay frosty
  maandag 1 september 2008 @ 13:59:16 #286
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_61290955
quote:
Op maandag 1 september 2008 13:40 schreef Bdijk het volgende:
Op welke manier het ook bekeken word.. het is inderdaad gewoon aso en respectloos.. zeker niet het gedrag wat ik "verdien".
Ze heeft me rechtstreeks een knietje gegeven op mn ziel.. dus er moet wel veel gebeuren mocht het nog goedkomen.. verstandigste is denk ook om haar nog gedag te zwaaien mocht ze weer naar Australie vertrekken, en gewoon verder gaan met mn leven.. wie ik ook maar daarin mag tegenkomen.
je hebt gelijk. Stel dat er nog toekomst is tussen jullie, dan moet het alleszins eerst van haar komen. Zij moet duidelijk maken dat ze je echt terugwil en dat ze echt spijt heeft van wat er gebeurd is.

Vooraleer dat gebeurd is, dan is elke nieuwe stap samen gedoemd te mislukken, want dan is het iets wat steeds blijft in de relatie en sowieso weer naar boven zal komen.
pi_61295286
quote:
Op maandag 1 september 2008 11:27 schreef speknek het volgende:

[..]

Zo gek is het niet. Fok! zijn internet superhelden die zelf nog nooit een meisje gezoend hebben, laat staan een lange relatie. En zeven jaar is echt heel lang. Sommige mensen zijn dan al getrouwd. Je moet een behoorlijke autist zijn om daar zomaar je schouders voor op te kunnen halen.
Idd. Helemaal mee eens . TS, succes met deze situatie.
Tevens tvp
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_61295740
Het is nu afwachten op haar telefoontje/smsje.. update komt zodra ze iets (of juist niets) van zich heeft laten horen.. kan ik ondertussen ook bedenken wat ik nou wil, en gelijk even rondkijken naar wat andere "vissen" tijdens het uitgaan,werk en sporten.. want dat zou toch eigenlijk het meest ideale zijn.. een nieuwe vriendin.
pi_61295798
Ik had het al gezegd maar er is altijd ergens betere sex
*verwijderd door Admin*
  maandag 1 september 2008 @ 16:53:34 #290
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61295840
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:50 schreef Bdijk het volgende:
Het is nu afwachten op haar telefoontje/smsje.. update komt zodra ze iets (of juist niets) van zich heeft laten horen.. kan ik ondertussen ook bedenken wat ik nou wil, en gelijk even rondkijken naar wat andere "vissen" tijdens het uitgaan,werk en sporten.. want dat zou toch eigenlijk het meest ideale zijn.. een nieuwe vriendin.
je zegt het al zelf...
geloof me gast... je gaat echt niet meer gelukkig worden met haar.. anders krijg je een scheve relatie

en ik begrijp dondergoed dat het heel moeilijk is... maar diep van binnen weet je wel ook.. its the only way
stay frosty
pi_61296227
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:

its the only way
Lambo of Rekt
pi_61298484
Dat is niet waar, er zijn genoeg mensen die er mee zouden kunnen of willen leven. Vraag is alleen of je dat kunt en wilt.
pi_61303056
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

je zegt het al zelf...
geloof me gast... je gaat echt niet meer gelukkig worden met haar.. anders krijg je een scheve relatie

en ik begrijp dondergoed dat het heel moeilijk is... maar diep van binnen weet je wel ook.. its the only way
Ik zeg het inderdaad zelf al.. maar als ik een foto van d'r zie, haar profiel bekijk online, of alleen al aan d'r denk, dan krijg ik een soort van achtbaan gevoel in m'n lijf (bijna letterlijk het gevoel dat ik die eerste helling afga) en dat lijkt me ergens toch echt geen goed teken bah
  maandag 1 september 2008 @ 21:11:09 #294
109065 sungaMsunitraM
pi_61303429
Daar is een topicreeks voor
De kunst van het loslaten van je ex #63
  maandag 1 september 2008 @ 21:36:21 #295
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_61304525
Wauw dit is wel echt hard gewoon tering sterkte kerel.
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_61307666
quote:
Op maandag 1 september 2008 12:48 schreef Bdijk het volgende:

[..]

Even in de ignore modus gaan bij haar.. kijken hoezeer ze contact met mij wil zoeken.. mocht dat een week duren dan is de keuze natuurlijk al een stuk makkelijker gemaakt, want dan heeft ze blijkbaar ook geen zin om er moeite intesteken..

contact van vrijdag was natuurlijk van noodzakelijke aard, omdat ik nog allemaal spullen in mn huis had die ze toch wel nodig heeft/had.

Laat haar nu maar eens werken.. dan weet ik hoe het aan haar kant staat. (en niet op msn/hyves/facebook etc. komen, want dat is te makkeijk om contact te zoeken)

dan kan ik ondertussen contactadvertenties uitpluizen
OMFG, wist niet dat het zo moeilijk was om dan toch nog even een smsje te sturen.. al was het alleen al om even te melden dat ik me klote voel.. tering pipo wat een kwelling.. nu maar eigenlijk hopen dat ze het zelfde heeft
  maandag 1 september 2008 @ 22:49:50 #297
109065 sungaMsunitraM
pi_61307865
Waarom zou je haar een smsje sturen dat je je klote voelt?
pi_61308209
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:45 schreef Bdijk het volgende:

[..]

OMFG, wist niet dat het zo moeilijk was om dan toch nog even een smsje te sturen.. al was het alleen al om even te melden dat ik me klote voel.. tering pipo wat een kwelling.. nu maar eigenlijk hopen dat ze het zelfde heeft
Houston, we've got a problem
  maandag 1 september 2008 @ 23:01:06 #299
109065 sungaMsunitraM
pi_61308317
Dat hadden we vrijdagavond al natuurlijk, maar dit maakt het zeker niet beter
pi_61308376
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Waarom zou je haar een smsje sturen dat je je klote voelt?
Hij wilt medelijden
  maandag 1 september 2008 @ 23:23:18 #301
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_61309129
IBTL
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')