Daar heb je dan weer niks mee te maken, haar keus niet die van jou. Verder? Shit happens, soms gaat het goed en vaak niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:38 schreef Bdijk het volgende:
Waarom heb ik haar laten gaan?
vooral dit is natuurlijk erg classy..., zal vast een fijne vlucht zijn geweest..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:38 schreef Bdijk het volgende:
Een dag voordat ik in het vliegtuig stapte kreeg ik een smsje van haar "als je straks hier bent moeten we maar eens praten"
Ik kom aan na een reisduur van 32uur, en ja hoor... het eerste wat ze me meld "ik weet niet of ik nog zoveel van je hou als vroeger" + "ik wil na deze vakantie nog een jaar terug backpacken alleen"
Wat een gezwets! Dat wil die jongen toch niet horen!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:50 schreef Becherovka het volgende:
Mag ik vragen hoe oud je bent? Kan me goed voorstellen hoe dit gaat. Ander land, andere omgeving, nieuwe kansen, nieuwe indrukken, nieuwe mogelijkheden. Alles in je nieuwe omgeving is tijdelijk en daar leef je ook naar. Opeens zie je de wereld op een heel andere manier en kun je je niet voorstellen dat je erna weer lekker knus huisje-boompje-beestje gaat zitten met iemand die in het weekeind lekker op de bank wil hangen en weer net zoals vanouds op zaterdag avond knusjes Idols wil gaan kijken. Er zijn immers miljoenen interessante mensen te ontdekken en miljoenen speciale plaatsen te bezoeken. De tijd om dat te doen is nu, want over 5 jaar is dat véél en véél lastiger. Die fase van vrijheid duurt lang, maar kun je niet meten. Pas daarna wil je je weer hechten zoals vroeger. Voor iedereen ligt die grens anders, maar zij heeft die grens nog lang niet gevonden.
Klinkt hard, maar de werkelijkheid is niet mals helaas.
Ohnee. Het is gewoon een tyfushoer. Klopt. Sorry.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:54 schreef Bunker het volgende:
[..]
Wat een gezwets! Dat wil die jongen toch niet horen!![]()
Nicequote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:56 schreef Becherovka het volgende:
[..]
Ohnee. Het is gewoon een tyfushoer. Klopt.
Tuurlijk wel:quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:02 schreef Takk... het volgende:
Natuurlijk ga je wel, zoiets bespreek je niet via sms/mail/telefoon.
Maar erg kut voor je, heb eigenlijk geen tips of advies voor je...
Sterkte
Also nicequote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:07 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Tuurlijk wel:
"Hallo met Tinaaaaa.."
"WTF maak je me nou, wat bedoel je met samen praten? Ik sta net op het punt naar je toe te vliegen"
"Nou ik hou niet zo veel meer van je en ik ben ook vreemd gegaan, hihi" *sop* *sop* geluidje op achtergrond en af en toe het kreunen van een gast.
"Ow, je bent genaaid door 2 Aussies en nog een inboorling met een dikke johnie ring door zijn neus? Leuk voor je, zeg als je weer eens in Nederland bent kan je je spullen misschien terugkopen van de pandjesshop? Doeeeeei"
Hoe is die vakantie verlopen verder? Heb je samen nog wat gedaan of was het echt een verkutte kut vakantie?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:10 schreef Bdijk het volgende:
Reis was 2200Euro, en heb daar ook nog ruim 3000 uitgegeven.. kortom, veel geld voor een teleurstelling.
en door een relatie probleem kan je je vlucht niet annuleren (zeker niet een dag vantevoren), en wat Becherovka is natuurlijk wel waar, maar het leven bestaat niet alleen uit reizen, lol maken en weet ik het wat.. je zal toch ooit moeten "settelen", en de tijd die je hebt tussen werken en slapen zo leuk mogelijk met elkaar proberen intevullen.. helaas ben ik dus niet die gene.. en hoplijk kan ik ooit nog een vrouw/mens kunnen vertrouwen, zelfs na zo'n lange tijd..
tja.. heb er geen zinnig woord over.. maar veel met vrienden optrekken.. kijken hoe ik mn leven verder ga houden
Kennelijk is mevrouw bezig met genetische manipulatie wat hier niet mag.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:13 schreef Misstique het volgende:
Leuk dat ze je helemaal naar Australië laat komen om je dat te vertellen..
En wat bedoel je met genetische dingen?.
Andere hotelkamerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:14 schreef Bunker het volgende:
2 dagen na je aankomst kom je erachter dat ze is vreemdgegaan en toen heb je nog ¤3000 uitgegeven? Waaraan?
Zoiets wil je meteen weten, voor je jezelf gaat zitten opvreten. Telefoon kan prima.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:02 schreef Takk... het volgende:
Natuurlijk ga je wel, zoiets bespreek je niet via sms/mail/telefoon.
Maar erg kut voor je, heb eigenlijk geen tips of advies voor je...
Sterkte
Gelukkig had ze er erg veel spijt van, en heeft ze ook ondervonden dat ze een domme doos is. soort van "pact" gesloten om een soort vredesmissie te houden in de 3 weken, zodat we toch een leuke vakantie zouden hebben.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:12 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Hoe is die vakantie verlopen verder? Heb je samen nog wat gedaan of was het echt een verkutte kut vakantie?
F*ck! Ik ben een half jaar in Australie geweest (Trouw aan mijn vriendin.) een paar keer Hongarije (Waar ik een chickie voor mijn voeten kreeg, trouw aan mijn vriendin.) een week in Moskou (Trouw aan mijn vriendin, terwijl de chicks je daar letterlijk smeken om sex.) en nu gaat zij dit jaar waarschijnlijk op stage...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:24 schreef EggsTC het volgende:
Dit klinkt me erg bekend in de orenVrouwen kunnen dat gewoon niet, alleen op vakantie/stage whatever je het wil noemen, gaan en dan trouw blijven.
Sterkte gozer. I feel your pain.
Eigenlijk zou je haar verrot moeten schelden bij jouw thuis, en haar uit huis sturen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:26 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Gelukkig had ze er erg veel spijt van, en heeft ze ook ondervonden dat ze een domme doos is. soort van "pact" gesloten om een soort vredesmissie te houden in de 3 weken, zodat we toch een leuke vakantie zouden hebben.
Ellende is, dat de rest nu zo goed is verlopen, dat ze vrijdag weer komt eten en een dvd'tje komt kijken.. en ik wil wel een leuke/gezellige tijd hebben met d'r todat ze weg gaat.. maar dan heb ik natuurlijk weeer een kut gevoel..
idd, dat is wel een gigantische naaistreek ...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:13 schreef Misstique het volgende:
Tja, je hoeft niet met elkaar te eten. Maar de keuze is aan jou, ik zou d'r nooit meer hoeven te zien. Het is echt het meest lage wat je iemand kan aandoen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:26 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Gelukkig had ze er erg veel spijt van, en heeft ze ook ondervonden dat ze een domme doos is. soort van "pact" gesloten om een soort vredesmissie te houden in de 3 weken, zodat we toch een leuke vakantie zouden hebben.
Ellende is, dat de rest nu zo goed is verlopen, dat ze vrijdag weer komt eten en een dvd'tje komt kijken.. en ik wil wel een leuke/gezellige tijd hebben met d'r todat ze weg gaat.. maar dan heb ik natuurlijk weeer een kut gevoel..
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:45 schreef Bunker het volgende:
Das mooi kut dude. Zet je er overheen. Je bent vrij samen met nog 2 miljoen vrijgezellen. Dat moet toch gezellig worden.
Erger... 32 uur economy...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
Had je moeten doen. Alle moraalridderij van eeuwige maagden ten spijt is dat wel de zachtste vergelding voor een naaistreek eersteklas.
Heb ook wat geproeft van het backpacken..en lol hebben is natuurlijk meer dan gemakkelijk daarzo.. maar heb lol met respect voor de dingen die je hebt/achter hebt gelatenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:31 schreef Liquidootje het volgende:
Volgens mij ben je zelf nog nooit op een backpackreis geweest he
Zoveel nieuwe mensen. De drang om met iedereen een praatje te maken en iedereen staat er ook nog eens voor open! Elke dag zorgeloos plezier en lol hebben. Eenzame avonden in het begin. Maar daarna is het gewoon grote feest van losse contacten, barretjes en kroegjes crawls. Geen echte verplichtingen omdat je reputatie toch niet op het spel staat. Immers niemand kent je daar!
En dat was vanuit een mannenoogpunt geschreven. Vanuit een vrouwenoogpunt is het gewoon een eventuele gewetenloze orgie-potentieel (mocht ze er zin in hebben en in jouw geval had ze er zin in).
Sorry dude, you lost her.
mja... het lijkt me dat je toch moet inzien dat dit niet jou schuld is? maar haar probleem!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:26 schreef Bdijk het volgende:
[..]
schiet je ook niets mee op...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:31 schreef Bdijk het volgende:
Heb natuurlijk al haar passwoorden van email-school etc. heb "nacht-bezigheden-foto's" weet waarheden die ik in haar famillie kan rond-roddelen.. kortom.. heb de "macht" om haar helemaal kapot te maken zodat ze echt alleen staat op de wereld zodat ze binnen een maand weer terug is in Aus.. maar daar ben ik dan ook weer te goed voor vrees ik.. :s
yup, ik zou toch minstens een jaar of 2 pissed off rondlopen en alles en iedereen vertrappen in mijn weg. En dan vooral haar.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja... het lijkt me dat je toch moet inzien dat dit niet jou schuld is? maar haar probleem!
Kerel, laat d'r lekker kreperen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:26 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Dat zou ook wel erg min zijn, als je je tot dat soort wraakacties zou verlagen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:31 schreef Bdijk het volgende:
Heb natuurlijk al haar passwoorden van email-school etc. heb "nacht-bezigheden-foto's" weet waarheden die ik in haar famillie kan rond-roddelen.. kortom.. heb de "macht" om haar helemaal kapot te maken zodat ze echt alleen staat op de wereld zodat ze binnen een maand weer terug is in Aus.. maar daar ben ik dan ook weer te goed voor vrees ik.. :s
Eensch....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
schiet je ook niets mee op...
Tja, typisch toch dat degene die het aan de grote klok hangt wat mevrouw allemaal heeft uitgespookt dan ineens de boeman is.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou ook wel erg min zijn, als je je tot dat soort wraakacties zou verlagen.
Maarrrrr TS als je ze naar een paar fokkers zou sturen zoals ik, dan is toch een vorm van zoete wraak zonder dat te erg wordt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk, mevrouw geeft een nieuwe betekenis aan de term down under, en lacht in d'r vuistje terwijl meneer niet 'zo min' is en de vriendelijkheid zelve blijft.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:42 schreef Bdijk het volgende:
goedmaak sex is gelukkig de beste sex die er is.. dus die fruitmand ga ik nog maar even leegeten totdat ze weer weg gaat.. want voordat ik over deze ellende heen ben, ben ik ook weer een paar jaar alleen en droog verder..
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:43 schreef Liquidootje het volgende:
Ik zou mijn snikkel nog liever in een afgestorven boomstronk douwen.
Ik geloof er niet zo in dat wraak nemen echt voldoening geeft. Tuurlijk heeft zijn ex TS een gruwelijke naaistreek geleverd, maar om je daarom maar op hetzelfde niveau te gaan begeven?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:42 schreef Pappie_Culo het volgende:
Tuurlijk, mevrouw geeft een nieuwe betekenis aan de term down under, en lacht in d'r vuistje terwijl meneer niet 'zo min' is en de vriendelijkheid zelve blijft.
Ik geloof daar echt niet in. Ik zou d'r met minzaam genoegen stuk maken.
Zwak? Ja. Maar waarom de kans missen om de ander te zien kruipen? Kijk wat zij flikt.
God had de mens toch naar zijn evenbeeld geschapen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:45 schreef WallOfStars het volgende:
trust in people......LOL
you should beLIEve in GOD
Dat dus.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:43 schreef Liquidootje het volgende:
Ow ben je er zo'n een
Het is je goed recht hoor, maar nog. Ik zou mijn snikkel nog liever in een afgestorven boomstronk douwen.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof er niet zo in dat wraak nemen echt voldoening geeft. Tuurlijk heeft zijn ex TS een gruwelijke naaistreek geleverd, maar om je daarom maar op hetzelfde niveau te gaan begeven?
Beter lezen, of mijn capslock was niet groot genoeg,quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:46 schreef Aneurism het volgende:
[..]
God had de mens toch naar zijn evenbeeld geschapen?
Als ik er 3 jaar later aan denk, geeft het voldoening. Dat weet ik zeker.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof er niet zo in dat wraak nemen echt voldoening geeft. Tuurlijk heeft zijn ex TS een gruwelijke naaistreek geleverd, maar om je daarom maar op hetzelfde niveau te gaan begeven?
Tis indedaad weinig "goedmaak" maar meer "sympathie"..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat dus.
Dude she took your dignity en nu laat je haar er de vloer mee aanvegen!
Lekker neuken, want goedmaak sex is zo lekker. STFU. Dit is geen goedmaak sex, ze vertrekt zo weer voor een jaartje op der rug liggen naar Australie e.o. Wat heb je dan in godsnaam goed gemaakt?
Als je het al doet, moet je het enkel en alleen voor jezelf doen! Niet voor geodmaak, sympathie maatr alleen omdat het geil is! Fuck haar! (Phun intended)quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:52 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Tis indedaad weinig "goedmaak" maar meer "sympathie"..
nuja, ik denk dat ik er in dit geval best wel begrip voor zou kunnen hebben...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:39 schreef Bunker het volgende:
[..]
Eensch....
maar een fotopost is welkom
Te subtiel, te veel afhankelijk van toekomstige situaties en te veel afhankelijk van perceptie.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:56 schreef Copycat het volgende:
Ik zou persoonlijk passen voor een door meelij opgewekte sympathy fuck ...
En ik snap die wraakgedachtes ook wel. Damn, heb ze zelf ook gehad. En hoe.
Maar bij mij was het uitdenken van de meest waanzinnige wraakacties voldoende om er vrede mee te krijgen. Er mijlenver bovenstaan, dat is imo de beste wraak.
Het was voor mij natuurlijk donderslag bij een licht bewolkte hemel.. en heb 7 jaar intens van haar gehouden.. die gevoelens zijn ook niet in 1x weg (zelfs niet na het geflikte).. ben ook niet het persoon die haar inelkaar gaat slaan.. ookal had ze het wel verdient.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:57 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Toch is dit zulk een naaistreek dat ik wel degelijk wel aan iets als wraak zou moeten denken, enkel heeft juist dat punt de TS zelf nogal slap zich geprofileerd door zelf al als een mak schaapje 'vooral geen ruzie te gaan zitten maken' met zn ex-vriendin in australie
Langer dan 3 maanden is de kritische fase.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
F*ck! Ik ben een half jaar in Australie geweest (Trouw aan mijn vriendin.) een paar keer Hongarije (Waar ik een chickie voor mijn voeten kreeg, trouw aan mijn vriendin.) een week in Moskou (Trouw aan mijn vriendin, terwijl de chicks je daar letterlijk smeken om sex.) en nu gaat zij dit jaar waarschijnlijk op stage...
In het buitenland!![]()
![]()
Sterkte TS, ik hoop dat je er nog wat van hebt kunnen maken! Australie is op zich best een leuk land, maar ik kan me voorstellen dat ze het wel een beetje voor je verpest heeft op deze manier.
Hoe reageerde ze erop? Ging ze huilen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:02 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Het was voor mij natuurlijk donderslag bij een licht bewolkte hemel.. en heb 7 jaar intens van haar gehouden.. die gevoelens zijn ook niet in 1x weg (zelfs niet na het geflikte).. ben ook niet het persoon die haar inelkaar gaat slaan.. ookal had ze het wel verdient.
Heb haar huid natuurlijk wel volledig vol gescholden, en iedereen in een straal van 200meter is er minimaal wakker van geworden..
maar boy, ben je nu werkelijk direkt meegegaan op dat 'laten we nu geen ruziemaken, anders word straks de hele vakantie er nog door verpest'...?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:02 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Het was voor mij natuurlijk donderslag bij een licht bewolkte hemel.. en heb 7 jaar intens van haar gehouden.. die gevoelens zijn ook niet in 1x weg (zelfs niet na het geflikte).. ben ook niet het persoon die haar inelkaar gaat slaan.. ookal had ze het wel verdient
ja dit bedoelde ik ook... mooi verwoord...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:07 schreef RM-rf het volgende:
[..]
maar boy, ben je nu werkelijk direkt meegegaan op dat 'laten we nu geen ruziemaken, anders word straks de hele vakantie er nog door verpest'...?
heb je niet een beetje ergens 'de eer aan jezelf gehouden' ? Ben je enkel zo passief geweest en hoe doe je dat in godsnaam (als ik meerdere uren in een vliegtuig gezeten heb ben ik meestal in staat de eerstedebeste de kop af te bijten, ook zonder dat ze iets negatiefs tegen me opmerken)
Nou, ze had hem van mij gewoon gekregen hoor. Niet hard, maar gewoon effe voor de schrik.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
vrouwen moet je nooit slaan dat is gewoon het laagste wat je kan gaan
Tuurlijk was het niet binnen 10 minuten tieren gesettled.. daar zijn2 dagen overheen gegaan.. en we zouden een cruise gaan doen met een boot met 21man naar the great barrier reef.. dus ik had niet die zure-doos de hele dag om me heen, maar 19 andere mensen om lol mee te maken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:07 schreef RM-rf het volgende:
[..]
maar boy, ben je nu werkelijk direkt meegegaan op dat 'laten we nu geen ruziemaken, anders word straks de hele vakantie er nog door verpest'...?
heb je niet een beetje ergens 'de eer aan jezelf gehouden' ? Ben je enkel zo passief geweest en hoe doe je dat in godsnaam (als ik meerdere uren in een vliegtuig gezeten heb ben ik meestal in staat de eerstedebeste de kop af te bijten, ook zonder dat ze iets negatiefs tegen me opmerken)
Dat is inderdaad nog het misselijkste ja.... ik heb zelf een paar maanden iets gehad met iemand die ook zo'n backpack-droom had... ik was er uiteindelijk al vrij snel achter dat ik niet zoveel van 'm hield om er een jaar op te wachten dus uiteindelijk gewoon zelf een punt achter gezet.... maar zo gedumpt worden is wel enorm kut ja...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:44 schreef SolarX het volgende:
Lekker tactisch ook... een "we moeten praten"-sms voordat je 32 uur met jezelf opgesloten zit in zo'n kist zodat je eens lekker kunt gaan nadenken wat ze allemaal te zeggen heeft.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:11 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nou, ze had hem van mij gewoon gekregen hoor. Niet hard, maar gewoon effe voor de schrik.
Waar denk je dat 'ie die 3000 euro aan heeft uitgegeven?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
liefst met prostituees!
Die vraag kun je overal wel bij stellen.quote:
zolang je maar niet op het internet op zoek gaatquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:27 schreef Bdijk het volgende:
Wil er nog een paar keer zien.. paar keer praten (kan een les/tip zijn voor volgende relaties).. en dan snel weer terug een andere lieve meid zoeken die niet totally freak is.. maarja.. moet niet te desperate worden.. anders vind ik natuurlijk nooit mn nieuwe..
Eerst maar veel sporten, uitleven, met vrienden lol maken, zelf op vakantie gaan, en dan weer in het volgende avontuur stappen... (met een trauma)
nee dan is het goed..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:24 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Die vraag kun je overal wel bij stellen.
En dan lekker genieten van Australie, maar toch echt zonder madame fuck-a-lot.
Het was inderdaad uitstellen van de reactie die ze voor d'r kiezen zou krijgen.. ze heeft me nieteens opgehaald van het vliegveld.. maar kreeg een belletje dat ik met de bus naar haar hostel moest komen.. heb een taxi gepakt en rechtstreeks erheen gereden.. heb haar een klein cafe'tje ingesleurd en om verhaal gevraagd.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:26 schreef Xeanor het volgende:
Trouwens weer zo'n typische onzekere teringactie. Nee, ze vertelt hem een maand van tevoren nog niet dat ze het uit wil maken, ze weet het nog niet zeker. 2 weken voordat hij komt weet ze het ook nog niet zeker. Dan op het moment dat hij het vliegtuig in gaat stappen, dan is er geen weg meer terug en moet ze wel, en belt ze. Make up your fucking mind.
De bom moet je ontmantelen als er nog 30 dagen op de timer staat, niet 2 seconden.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:30 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Het was inderdaad uitstellen van de reactie die ze voor d'r kiezen zou krijgen.. ze heeft me nieteens opgehaald van het vliegveld.. maar kreeg een belletje dat ik met de bus naar haar hostel moest komen.. heb een taxi gepakt en rechtstreeks erheen gereden.. heb haar een klein cafe'tje ingesleurd en om verhaal gevraagd.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:30 schreef Bdijk het volgende:
[..]
ze heeft me nieteens opgehaald van het vliegveld.. maar kreeg een belletje dat ik met de bus naar haar hostel moest komen..
oke nu wil ik weten. en hoop op een eerlijk antwoord.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:30 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Het was inderdaad uitstellen van de reactie die ze voor d'r kiezen zou krijgen.. ze heeft me nieteens opgehaald van het vliegveld.. maar kreeg een belletje dat ik met de bus naar haar hostel moest komen.. heb een taxi gepakt en rechtstreeks erheen gereden.. heb haar een klein cafe'tje ingesleurd en om verhaal gevraagd.
Dat dus. Die zou ik echt NEVER meer willen spreken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Je laat je toch niet zo piepelen.. what the fuck happend to your backbone?
heb haar 7 jaar liefde gegeven, een luisterend oor geweest voor problemen, gesteund in haar studie, attent geweest op verjaardagen, aardig geweest voor haar vrienden en vriendinnen, zelfs nog 10 keer bij mn "ex-schoonmoeder" op visite geweest toen ze weg was..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
oke nu wil ik weten. en hoop op een eerlijk antwoord.
wat heb jij haar in het verleden aangedaan?
wat een kuthoerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:38 schreef Bdijk het volgende:
[..]
heb haar 7 jaar liefde gegeven, een luisterend oor geweest voor problemen, gesteund in haar studie, attent geweest op verjaardagen, aardig geweest voor haar vrienden en vriendinnen, zelfs nog 10 keer bij mn "ex-schoonmoeder" op visite geweest toen ze weg was..
tuurlijk elke relatie heeft wat dingetjes, maar over het algemeen was het allemaal koek en lol.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:38 schreef Aneurism het volgende:
Ow collega geeft me als tip voor vakantie: Brazilie.
Hij noemde het pussy planet.
Helaas is het dus wel mogelijk, al lijkt het rechtstreeks uit een goedkope aflevering te komen van GTST.. en het is volledig waar gebeurd.. denk dat ik haar dit topic laat lezen voordat ze weer vertrekt.. dat het gewoon niet menselijk is wat ze geflikt heeft..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:41 schreef Liquidootje het volgende:
Ok ik zeg het nog een keer. Wel grappig hoe elke wanstalligheid van haar meteen uitgebreidt wordt behandeld. Maar duidelijkheid geven omtrent het gesprek en de reacties van haar kant op jouw uitbarstingen is niet mogelijk.
We weten nu wel dat ze een trut is om het op deze manier te doen en als ze ook nog als een porceleinenpoppengezicht je aan zat te kijken met een grijns, dan mag ze inderdaad op een virtuele brandstapel.
Alleen ik geloof niet dat een persoon, een mens zo kan zijn.
TS ik wens je veel sterkte en hoop dat je er pas over een lange tijd overheen bent.
Wat moet dat heerlijk zijn om zo naief en dommig te zijn, af en toe doet het mij ook nog terug verlangen naar mijn kindertijd.. Hoewel toen had ik al genoeg meegemaakt om dit soort reacties weg te lachen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:41 schreef Liquidootje het volgende:
Alleen ik geloof niet dat een persoon, een mens zo kan zijn.
Als ik dit lees, neem ik bijna mijn 'neem geen wraak'-raad terug. Wat een cocksucking cunt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:30 schreef Bdijk het volgende:
Cc?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik dit lees, neem ik bijna mijn 'neem geen wraak'-raad terug. Wat een cocksucking cunt.
inderdaad, op internet pleuren die foto'squote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik dit lees, neem ik bijna mijn 'neem geen wraak'-raad terug. Wat een cocksucking cunt.
Nee echt, hij omschreef het als volgt:quote:
Ik leef in een fantasiewereld waar iedereen lief en flowerpower isquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:44 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Wat moet dat heerlijk zijn om zo naief en dommig te zijn, af en toe doet het mij ook nog terug verlangen naar mijn kindertijd.. Hoewel toen had ik al genoeg meegemaakt om dit soort reacties weg te lachen.
Er lopen een paar mensen op deze wereld rond die de meest afschuwelijke mindfucks uithalen bij mensen, op een of andere manier weten deze mensen het voor zichzelf zo te draaien dat ze snachts nog goed kunnen slapen.
Wees gezegend dat je dit soort ervaringen niet hebt, maar om iemand daarom te veroordelen?
Hou dan eens op met dat altijd over jezelf lullen, je lijkt wel een wijf.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:51 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik leef in een fantasiewereld waar iedereen lief en flowerpower is
Maar het gaat niet over mij. Het gaat over iets anders. Iets met australie, cruize, neuken met vreemden enzo.
Haar visum liep af, dus ze moest mee terug met het vliegtuig met mij.. en we zijn apart opgehaald van het vliegveld.quote:
Das inderdaad behoorlijk jammer dat je aankomst zo moest verlopen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:30 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Als je haar terug wil is in ieder geval de enige manier haar zo beroerd mogelijk te behandelen als je haar ziet, en voor zover mogelijk mijlenver links laten liggen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:26 schreef Bdijk het volgende:
[..]
nou iig een week voor hij ging vliegen??quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:16 schreef Alleslijm het volgende:
[..]
Das inderdaad behoorlijk jammer dat je aankomst zo moest verlopen.
Maar aangezien iedereen nu wel weet dat ze een kuthoer is, wil ik toch een tegengeluid laten horen.
Jullie hebben al 7 jaar een relatie, waarin de meeste dingen heel vanzelfsprekend zijn. Ik bedoel: jij gaat wel braaf naar haar moeder, maar andersom zal zij ook dingen in de relatie gestoken hebben.
Nu is ze ruim een half jaar weggeweest, uit de vertrouwde omgeving, en komt tot de conclusie dat ze het zonder jou ook prima afkan, beter nog: het bevalt haar zelfs goed.
Ze durft dit alleen niet tegen jou te zeggen: jullie delen al 7 jaar lief en leed, ze voelt zich ws verantwoordelijk voor je, etc... Tot ze op een gegeven moment (te laat) onder ogen ziet dat ze je écht niet meer wil.
Ik weet niet hoe oud ze is, hoe oud jij bent en hoeveel relaties ze voor je heeft gehad, maar ik weet wel van mezelf dat ik het met mijn eerste vriendje (waar ik al langere tijd bij was) ook veeeeels te laat uitmaakte. Want wanneer was wél de beste tijd geweest? Een maand voor vertrek zodat je eventueel had kunnen annuleren (had niet gekund), of was het dan ongevoelig en gemakzuchtig geweest dat ze het per telefoon had uitgemaakt? Vóór je het vliegtuig inging? Dan had je de hele vliegreis na moeten denken over wat voor kutstreek ze had geleverd en hoe het nou toch zou moeten daar in Australië (+gemakzuchtig en ongevoelig).
Had ze je op het vliegveld moeten opwachten en daar ter plekke moeten zeggen: hee, leuk dat je er bent, maar ik wil je niet meer, toedeloe!?
Of had ze je na dat smsje toch op moeten halen, terwijl jij met betraande ogen de gate uitkomt en jullie een hele scene op het vliegveld gaan trappen?
Kortom: het ideale moment is er nooit, zeker niet in deze situatie. Vreemdgaan hoort niet, maar een beetje naief vind ik het wel als mensen denken dat zoiets nooooit in hun relatie voor zal komen. Uitmaken is altijd kut, in welke omstandigheden dan ook.
Conclusie: ze heeft de reis van haar leven gemaakt, is hierdoor 'gegroeit' en heeft haar levensdoelen bijgesteld. En daar pas jij blijkbaar niet meer in. Dat gebeurt wel meer mensen hoor, niet alleen degenen die op een lange reis gaan. Sommige relaties gaan nu eenmaal uit, ze is je geen levenslange trouw verschuldigd omdat jullie nu 'al' 7 jaar bij elkaar zijn.
Leer ervan dat je nooit 100% afhankelijk bent van de ander en dat als je zo'n dure reis boekt je dat voor jezelf doet, niet voor je vriendin.
Kort samengevat: Tough luck bitch, get over it.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:16 schreef Alleslijm het volgende:
[..]
Maar aangezien iedereen nu wel weet dat ze een kuthoer is, wil ik toch een tegengeluid laten horen.
Jullie hebben al 7 jaar een relatie, waarin de meeste dingen heel vanzelfsprekend zijn. Ik bedoel: jij gaat wel braaf naar haar moeder, maar andersom zal zij ook dingen in de relatie gestoken hebben.
Nu is ze ruim een half jaar weggeweest, uit de vertrouwde omgeving, en komt tot de conclusie dat ze het zonder jou ook prima afkan, beter nog: het bevalt haar zelfs goed.
Ze durft dit alleen niet tegen jou te zeggen: jullie delen al 7 jaar lief en leed, ze voelt zich ws verantwoordelijk voor je, etc... Tot ze op een gegeven moment (te laat) onder ogen ziet dat ze je écht niet meer wil.
Ik weet niet hoe oud ze is, hoe oud jij bent en hoeveel relaties ze voor je heeft gehad, maar ik weet wel van mezelf dat ik het met mijn eerste vriendje (waar ik al langere tijd bij was) ook veeeeels te laat uitmaakte. Want wanneer was wél de beste tijd geweest? Een maand voor vertrek zodat je eventueel had kunnen annuleren (had niet gekund), of was het dan ongevoelig en gemakzuchtig geweest dat ze het per telefoon had uitgemaakt? Vóór je het vliegtuig inging? Dan had je de hele vliegreis na moeten denken over wat voor kutstreek ze had geleverd en hoe het nou toch zou moeten daar in Australië (+gemakzuchtig en ongevoelig).
Had ze je op het vliegveld moeten opwachten en daar ter plekke moeten zeggen: hee, leuk dat je er bent, maar ik wil je niet meer, toedeloe!?
Of had ze je na dat smsje toch op moeten halen, terwijl jij met betraande ogen de gate uitkomt en jullie een hele scene op het vliegveld gaan trappen?
Kortom: het ideale moment is er nooit, zeker niet in deze situatie. Vreemdgaan hoort niet, maar een beetje naief vind ik het wel als mensen denken dat zoiets nooooit in hun relatie voor zal komen. Uitmaken is altijd kut, in welke omstandigheden dan ook.
Conclusie: ze heeft de reis van haar leven gemaakt, is hierdoor 'gegroeit' en heeft haar levensdoelen bijgesteld. En daar pas jij blijkbaar niet meer in. Dat gebeurt wel meer mensen hoor, niet alleen degenen die op een lange reis gaan. Sommige relaties gaan nu eenmaal uit, ze is je geen levenslange trouw verschuldigd omdat jullie nu 'al' 7 jaar bij elkaar zijn.
Leer ervan dat je nooit 100% afhankelijk bent van de ander en dat als je zo'n dure reis boekt je dat voor jezelf doet, niet voor je vriendin.
Zoals gezegd: een week vantevoren kun je niet maar annuleren, een maand van tevoren ook niet meer. Hangt er een beetje vanaf wat voor verzekering je hebt afgesloten, maar 'mijn vriendin heeft het uitgemaakt' valt meestal niet onder de annuleringsclausule.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nou iig een week voor hij ging vliegen??
t is toch een kutstreek dat ze hem laat overkomen?!?!!?
Oooooooowwwww...wat een naaistreek! En je bent nog zo stom geweest om te gaan ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:38 schreef Bdijk het volgende:
Een dag voordat ik in het vliegtuig stapte kreeg ik een smsje van haar "als je straks hier bent moeten we maar eens praten"
nee sorry, hoe bewonderenswaardig ik het ook vind dat je het voor de kuthoer opneemt..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:16 schreef Alleslijm het volgende:
[..]
Conclusie: ze heeft de reis van haar leven gemaakt, is hierdoor 'gegroeit' en heeft haar levensdoelen bijgesteld.
Maar dat is het 'm juist: fatsoenlijk afscheid nemen is in deze situatie niet mogelijk. En dat het geen schoonheidsprijs verdient mag dan zo wezen, maar bij het uitmaken van een relatie komen een hoop tegenstrijdige gevoelens de hoek om kijken, dan maken mensen wel eens een niet zo rationele afweging.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:25 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Beter nog, ik vind dat als je 7 jaar lief en leed hebt gedeeld je elkaar het wel verschuldigd bent om op een fatsoenlijke manier afscheid te nemen.
Ieder zijn mening, ik vind het niet getuigen van karakter. En zoals hierboven gezegd een teken dat ze haar horizon niet verbreed heeft maar enkel ikke ikke ikke denkt. Uit niets maar dan ook niets blijkt dat het zo'n verbeterde mens is geworden, eerder egoistisch en zwakzinnig. Maar ieder heeft zo zijn ideeen van hoe het verbreden van een horizon eruit ziet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:32 schreef Alleslijm het volgende:
[..]
Maar dat is het 'm juist: fatsoenlijk afscheid nemen is in deze situatie niet mogelijk. En dat het geen schoonheidsprijs verdient mag dan zo wezen, maar bij het uitmaken van een relatie komen een hoop tegenstrijdige gevoelens de hoek om kijken, dan maken mensen wel eens een niet zo rationele afweging.
Maar om haar daarom een verderfelijke kuthoer te vinden die het nog niet waard is op het braaksel van een SS-officier te slapen, gaat mij wat te ver...
fatsoenlijk is niet noodzakelijk 'pijnloos'... maar niet bij het uitmaken zelf iemand verder vernederen, en dat is hier gwoonweg wél gebeurt ...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:32 schreef Alleslijm het volgende:
[..]
Maar dat is het 'm juist: fatsoenlijk afscheid nemen is in deze situatie niet mogelijk.
Je slaat inderdaad de spijker op d'r kop.. ze heeft zoveel andere dingen gedaan, ontmoet, gezien en ondervonden zonder mij.. dat ik eingelijk gewoon niet meer in haar plaatje van die realiteit pas.. vandaar dat ze nu ook als een dolle terug wil, want het bevalt haar hier niet meer.. hier heeft ze weer verantwoordelijkheden aan famillie, vrienden en d'r ex..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:16 schreef Alleslijm het volgende:
[..]
Want jij had vol wrok 'zwaaizwaai' gedaan naar die 2500 euro... Dat noem ik pas stom. Australië schijnt erg mooi te zijn...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oooooooowwwww...wat een naaistreek! En je bent nog zo stom geweest om te gaan ook.
...is inderdaad een vieze laffe lage hoerenstreek.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:38 schreef Bdijk het volgende:
Ik kom aan na een reisduur van 32uur, en ja hoor... het eerste wat ze me meld "ik weet niet of ik nog zoveel van je hou als vroeger" + "ik wil na deze vakantie nog een jaar terug backpacken alleen"
2 dagen erna kom ik erachter dat ze ook nog is vreemdgegaan..
Nogmaals, hoor ik 1 maand van te voren dat iemand vreemd gegaan is en het uit wilt maken dan is mijn hotel elders zo geboekt. Een geweldige maand met alle mogelijke backpackster die ik mijn kamer kan insleuren zal dan volgen hoe dan ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:37 schreef Alleslijm het volgende:
[..]
Want jij had vol wrok 'zwaaizwaai' gedaan naar die 2500 euro... Dat noem ik pas stom. Australië schijnt erg mooi te zijn...
Had je niet een paar uur voor vertrek van het vliegtuig haar paspoort kunnen verbranden ofzo?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:00 schreef Bdijk het volgende:
Haar visum liep af, dus ze moest mee terug met het vliegtuig met mij..
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:37 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Dat ze het uitmaakt is natuurlijk kut, maar liefde moet van 2 kanten komen, en dat snapt iedereen.. maar ze moet wel onderschijt kunnen maken tussen de vakantie realiteit, en de realiteit van een "normaal" leven.. ze kan niet tot d'r 80ste gaan backpacken op de kosten van dr moeder..
Al met al voel ik me gewoon zo ontzettend kut en naar.. ok er zijn ergere dingen natuurlijk.. maar goddomme
Daarom schreef ik dat 'gegroeit' ook tussen aanhalingstekentjes. Want ze is dr nog lang niet. Maar ze heeft nu de andere kant van de medaille gezien en schiet daar in door. Hoewel het voor andere mensen een levensstijl is om te backpacken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:37 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Je slaat inderdaad de spijker op d'r kop.. ze heeft zoveel andere dingen gedaan, ontmoet, gezien en ondervonden zonder mij.. dat ik eingelijk gewoon niet meer in haar plaatje van die realiteit pas.. vandaar dat ze nu ook als een dolle terug wil, want het bevalt haar hier niet meer.. hier heeft ze weer verantwoordelijkheden aan famillie, vrienden en d'r ex..
Dat ze het uitmaakt is natuurlijk kut, maar liefde moet van 2 kanten komen, en dat snapt iedereen.. maar ze moet wel onderschijt kunnen maken tussen de vakantie realiteit, en de realiteit van een "normaal" leven.. ze kan niet tot d'r 80ste gaan backpacken op de kosten van dr moeder..
Al met al voel ik me gewoon zo ontzettend kut en naar.. ok er zijn ergere dingen natuurlijk.. maar goddomme
Doen! Dit wordt smullen mensen....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:44 schreef Bdijk het volgende:
[..]
.. denk dat ik haar dit topic laat lezen voordat ze weer vertrekt.. dat het gewoon niet menselijk is wat ze geflikt heeft..
Dat had ik al een paar posts terug besproken: wie weet was ze er een maand terug nog helemaal niet zo zeker van. Zo ja: dan was dit inderdaad de betere optie geweest. Niet iedereen is zo slim als wij :pquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:41 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Nogmaals, hoor ik 1 maand van te voren dat iemand vreemd gegaan is en het uit wilt maken dan is mijn hotel elders zo geboekt. Een geweldige maand met alle mogelijke backpackster die ik mijn kamer kan insleuren zal dan volgen hoe dan ook.
TS krijgt een dag voor zijn vertrek te horen dat er stront aan de knikker is en komt aan in een vreemd land met de mededeling: Pak de bus maar.
Classy...
Afzeggen die hoer. Liefst een uur van tevoren per sms.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:26 schreef Bdijk het volgende:
Oe! Dat zal dr leren!!!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Afzeggen die hoer. Liefst een uur van tevoren per sms.
Kan zij ook eens een beetje voelen hoe het is om in de kou te staan.
Nee nee, dat is niet de methode. Nu voelt ze zich wel een beetje schuldig denk ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Afzeggen die hoer. Liefst een uur van tevoren per sms.
Kan zij ook eens een beetje voelen hoe het is om in de kou te staan.
Nou ja, als ie d'r wel laat komen krijgt zij het idee dat 'ie haar min of meer vergeeft terwijl hij zich nog steeds zit te verbijten van verdriet en boosheidquote:
Nou ja, dan iets langer van tevoren.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:54 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee nee, dat is niet de methode. Nu voelt ze zich wel een beetje schuldig denk ik.
Maar als je dat doet, dan gebruiken vrouwen het als een "zie-je-wel-reden".
"Zie je wel dat ik hem goed gedumpt hebt. Kijk hoe klein zielig hij doet. Echt waar wat een klootzak. Ja daaaaggg"
Goede verklaring voor het feit dat de relatie niet tot in de eeuwigheid stand heeft gehouden, maar geen excuus voor de manier waarop.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:57 schreef releaze het volgende:
je bent dr eerste echte vriendje zeker, ook nog.
.... en vervolgens kijkt ze je met haar reebruine ogen aan en vraagt 'vergeef je me lieverd?' en zeg jij 'ja', zij huppelt weg terwijl je achterblijft van 'aaaaaaaaaaaaaaarghhhhquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:08 schreef Bdijk het volgende:
Misschien eerst dvdtje kijken, wat uitpraten, dan wat sympatiesex,
hehe.. wraak acties moet ik idd uit mn hoofdzetten.. maar het met maten in de kroeg verhaal dat klinkt inderdaad wel als een hele goede!.. ff wat belletjes plegenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:11 schreef Becherovka het volgende:
Dat kansloze kutverhaal over klappen uitdelen en die persoonlijke informatie openbaar maken moet je maar gauw vergeten. Veel beter en absoluut mooier is het om eerst de eerste de beste snol te neuken die je voor handen krijgt (liefst haar beste vriendin) en haar nooit meer aan te raken. Lastig, maar het komt absoluut het hardste aan als je doet alsof het je absoluut niet deert. Ze gaat er vanuit dat zij het uitgemaakt heeft en dat jij daar voorlopig nog niet overheen bent. Als jij doet blijken dat je graag weer andere wijven neukt en dat je er totaal niet mee zit, zit zij binnen 5 minuten jankend op de kast. Als je iemand wilt krenken, dan is dat absoluut de beste truuk.
Ook is het bijzonder lollig om iedere 'gezellige' afspraak die je met haar hebt volkomen te negeren. Zorg dat je vrijdag met wat maten in een kroeg zit waar zij nooit op zal komen. Als ze belt, vertel je haar doodleuk dat je gezellig met je maten op stap bent'Oh, was dat vanavond? Ja jammer, ik zit nu net te zuipen, doei!'
![]()
![]()
Maar dan niet meer zeuren over 'na ze-ven he-le ja-ren' en alle liefde en hoe mooi het was samen en de opofferingen, blabla, hè? Want zoals je ziet kan de liefde na 7 jaar zo hopsafloppie verdwijnen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:14 schreef Bdijk het volgende:
[..]
hehe.. wraak acties moet ik idd uit mn hoofdzetten.. maar het met maten in de kroeg verhaal dat klinkt inderdaad wel als een hele goede!.. ff wat belletjes plegen
Gaat ie toch ook doen met zn vrienden?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ga eens weg uit dit topic met je nuance!
BIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRen alle vrouwen zijn onbetrouwbare KUTHOEREN!
Daar heeft TS veel meer aan op dit moment!
Heel verstandigquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:22 schreef Alleslijm het volgende:
[..]
Gaat ie toch ook doen met zn vrienden?
Van ervaring word je wijzer. De manier waarop ik mn eerste vriendje aan de kant heb gezet was ook niet je van het. Dat gaat beter, makkelijker, rationeler as they go, letterlijkquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:00 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Goede verklaring voor het feit dat de relatie niet tot in de eeuwigheid stand heeft gehouden, maar geen excuus voor de manier waarop.
Klinkt wel relaxed!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:43 schreef Bdijk het volgende:
in 4 weken is ze minmaal 10x dronken geweest, 2x geneukt (vreemgaan), is ze begonnen met roken, wil ze een tatooage, en is ze +-5kilo aangekomen.. moet je nagaan als ze een jaar weg is.. pff..
Hmmmm, een vriend wou volgend jaar wel eens kijken daar. Misschien moet ik toch van gedachten veranderenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:48 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Nee echt, hij omschreef het als volgt:
Je bent westers, hebt geld bij je (voor de vakantie duh) en je komt uit Nederland.
Man tot Vrouw ratio in Brazilie: 1 tot 10.
Hij gaf aan dat er op straat werd ruzie gemaakt wie hem zou mogen proberen te versierenVond het wel grappig, vooral de foto's after.
Klinkt als iemand die nooit uit de ban sprong vroeger en nu opeens de meest idiote dingen doet omdat er toch niemand over haar schouder meekijkt. Beetje het als de kat van huis is verhaal. Dacht dat ze alleen gezoend had trouwens, maar twee keer ballen is wel écht heel kwalijk. Ik zou het niet over mn hart krijgen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:43 schreef Bdijk het volgende:
Ik heb haar 4 weken alleen laten backpacken.. in die 4 weken is ze minmaal 10x dronken geweest, 2x geneukt (vreemgaan), is ze begonnen met roken, wil ze een tatooage, en is ze +-5kilo aangekomen.. moet je nagaan als ze een jaar weg is.. pff..
ach, eigenlijk vindt ik 10 keer dronken in 4 weken nog wel meevallen, een uitwisselingsproject in midden amerika draaide bij ons uit op nagenoeg elke avond aangeschoten/ dronkenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:43 schreef Bdijk het volgende:
Kan ook vreugde vinden in het feit dat ze als een totaal vrak terug komt.. denk dat dr moeder er nieteens zal hetkennen na een jaar..
Ik heb haar 4 weken alleen laten backpacken.. in die 4 weken is ze minmaal 10x dronken geweest, 2x geneukt (vreemgaan), is ze begonnen met roken, wil ze een tatooage, en is ze +-5kilo aangekomen.. moet je nagaan als ze een jaar weg is.. pff..
Klinkt wel relaxed!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:20 schreef Bdijk het volgende:
heb dus alleen nog steeds de "zorg" dat ze terugkomt als iemand die aan de drugs is, drank en een rookprobleem oid.. ach wat maakt het mij eigenlijk ook uit..![]()
Nee iemand een keer negeren staat natuurlijk helemaal gelijk aan iemand naar Australie laten komen, dumpen en ook nog even vermelden dat je de hoer hebt uitgehangen. Erg genuanceerd weer.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:16 schreef Alleslijm het volgende:
[..]
Maar dan niet meer zeuren over 'na ze-ven he-le ja-ren' en alle liefde en hoe mooi het was samen en de opofferingen, blabla, hè? Want zoals je ziet kan de liefde na 7 jaar zo hopsafloppie verdwijnen.
O, wacht, was dat niet haar grote fout volgens jou?
En weer een beetje wijzer geworden!
Dat dus.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:11 schreef Becherovka het volgende:
Dat kansloze kutverhaal over klappen uitdelen en die persoonlijke informatie openbaar maken moet je maar gauw vergeten. Veel beter en absoluut mooier is het om eerst de eerste de beste snol te neuken die je voor handen krijgt (liefst haar beste vriendin) en haar nooit meer aan te raken. Lastig, maar het komt absoluut het hardste aan als je doet alsof het je absoluut niet deert. Ze gaat er vanuit dat zij het uitgemaakt heeft en dat jij daar voorlopig nog niet overheen bent. Als jij doet blijken dat je graag weer andere wijven neukt en dat je er totaal niet mee zit, zit zij binnen 5 minuten jankend op de kast. Als je iemand wilt krenken, dan is dat absoluut de beste truuk.
Ook is het bijzonder lollig om iedere 'gezellige' afspraak die je met haar hebt volkomen te negeren. Zorg dat je vrijdag met wat maten in een kroeg zit waar zij nooit op zal komen. Als ze belt, vertel je haar doodleuk dat je gezellig met je maten op stap bent'Oh, was dat vanavond? Ja jammer, ik zit nu net te zuipen, doei!'
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:11 schreef Becherovka het volgende:
![]()
![]()
Was jij haar eerste echte relatie? Lijkt me wel. Blijkbaar had ze niet echt door dat er nog een hele wereld buiten jullie om was. Achterlijk dat ze zo haar zaakjes afwerkt, maar vreemd is het niet gezien jullie leeftijden.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:20 schreef Bdijk het volgende:
ze is nu 23 en ik 26.. het is altijd een vrij rustige meid geweest, maar heeft ook nooit laten blijken echt voor het "losgaan" te gaan, ja afentoe met uitgaan maar dan koos ze bewust voor 3 a 4 drankjes... maar nu was ze dus helemaal alleen daar, en "verkeerde" vrienden ontmoet.. gaan dus blijkbaar alle remmen los en kijken tot hoever ze kan gaan met alle dingen die god verboden heeft.
heb dus alleen nog steeds de "zorg" dat ze terugkomt als iemand die aan de drugs is, drank en een rookprobleem oid.. ach wat maakt het mij eigenlijk ook uit..![]()
Damn.. Als ik in jouw schoenen gestaan had btw zou ik de hele reis al hebben afgeblazen na dat SMS'je. Jammer toch, dat dit soort mensen bestaanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:38 schreef Bdijk het volgende:
7 jaar een relatie, altijd lol, lachen.. konden overal over praten, we hadden steun aan elkaar ge-wel-dige sex, altijd leuke weekenden en vakanties etc etc etc.
Maarnu, ze wilde haar eind stage lopen in australie voor een half jaar + nog een korte vakantie.. want dan leek haar toch wel echt leuk en een super ervaring.. plus de dingen die ze daar kon doen, die mogen niet gedaan worden in NL (genetische dingen)
Al met al heb ik haar de vrijheid gegunt om haar stage te laten doen aan de andere kant van de aarde.
Je raad het al, in het begin bijna elke dag skypen/webcammen.. smsjes dagelijks, emailtjes.. na een tijdje zwakte dat wat af bij haar kant.. en toen het half jaar voorbij was kreeg ik nog maar 1a2x een mailtje per week terwijl ik cadeautjes verstuurde, emails schreef, smsjes etcetc
Ik thuis wachten al die tijd eenzaam en alleen, met mn toekomstplannen, foto's van haar aan de muur.
Ik zou halvewege haar vakantie de vakantie "af" maken met haar, dus had ik 3 weken vakantie.
2 dagen erna kom ik erachter dat ze ook nog is vreemdgegaan.. kortom.. weg relatie, weg 7 jaar, weg toekomst plannen![]()
Godverdomme wat voel ik me KUT, en wat een aso-naaistreek om het op deze manier te laten lopen.
Wanneer kan je een persoon vertrouwen?, wegen 7 jaar relatie minder zwaar dan een stage?, waarom heeft ze me zolang nog aan het lijntje gehouden?, Waarom heb ik haar laten gaan?
bleh-bah wat een gore pluris zooi
Het is inderdaad een verloren zaak.. zeker voor mij.. al heeft ze nog zo'n spijt (nu ze weer terug is in de realiteit) dit kan ze nooit meer goedmaken.. (al mag ze het wel proberen de paar avonden dat we nog bijelkaar zijn)quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ook al weet je ergens dondersgoed dat het een verloren zaak is vind ik het niet raar dat je nog probeert te redden wat er te redden valt.
Doesn't sound like a good idea.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:06 schreef Bdijk het volgende:
dit kan ze nooit meer goedmaken.. (al mag ze het wel proberen de paar avonden dat we nog bijelkaar zijn)
Na 7 jaar zit ik niet meer zo goed in de markt met "spare-vrouwen" helaasquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:12 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Doesn't sound like a good idea.
Als je wilt neuken neuk dan iemand anders, niet haar.
Voor vrouwen werkt dat exact hetzelfde.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:31 schreef Liquidootje het volgende:
Zoveel nieuwe mensen. De drang om met iedereen een praatje te maken en iedereen staat er ook nog eens voor open! Elke dag zorgeloos plezier en lol hebben. Eenzame avonden in het begin. Maar daarna is het gewoon grote feest van losse contacten, barretjes en kroegjes crawls. Geen echte verplichtingen omdat je reputatie toch niet op het spel staat. Immers niemand kent je daar!
En dat was vanuit een mannenoogpunt geschreven. Vanuit een vrouwenoogpunt is het gewoon een eventuele gewetenloze orgie-potentieel (mocht ze er zin in hebben en in jouw geval had ze er zin in).
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:44 schreef Bombshell het volgende:
Volgens mij was ze zo hard aan het feesten en bezig met andere dingen dat ze op het laatst bedacht dat je ook nog langskwam en maar ffies een smsje stuurde.. Sta je dan lekker aan de andere kant vd wereld.. Ik zou dr dr rest van me leven haatte
Dan zorg je daar maar voor met je vrienden vrijdag. Maar het is beter haar niet meer te ballen imho. Kost je 10 jaar van je leven aan zelfbeheersing, maar geeft op de lange termijn wel het beste resultaat denk ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:23 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Na 7 jaar zit ik niet meer zo goed in de markt met "spare-vrouwen" helaas
Dit heb je uit een boekje/de vivaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:16 schreef Alleslijm het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:57 schreef EggsTC het volgende:
Ik zou ook haar niet meer neuken, ja misschien 1 keer keihard, weg lopen en dan 20 euro op der nachtkastje leggen.
Ik zou ook haar niet meer neuken, ja misschien 1 keer keihard, weg lopen en dan 20 euro op der nachtkastje leggen.
Ik zou minstens nog 50 euro van dr jatten daarbij!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:57 schreef EggsTC het volgende:
*Vriendin: Waar steek je hem nou GVD in?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 07:39 schreef Waaghals het volgende:
in der kont dan wel
Ja hoor schat, en die joden waren ook echt niet allemaal onschuldig.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:16 schreef Alleslijm het volgende:
[..]
Goeie tactiek, tot je 16 bent geweest.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:11 schreef Becherovka het volgende:
![]()
![]()
En hoe zit het dan met: Als je van haar houd moet je haar los kunnen laten, komt ze terug dan is ze voor eeuwig van jou, komt ze niet terug dan is ze nooit van jou geweest.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:52 schreef Xeanor het volgende:
Deze topics zien we wel vaker hier, en weet je wat ik denk? Hoe kan je in hemelsnaam voor 6 maanden weggaan van je partner als je écht van hem/haar houdt? Als ik zelf degene zou zijn die weg zou gaan zou ik echt helemaal kapot gaan aan het kutgevoel van 'ik mis je'. Dingen zoals "als je echt van hem/haar houdt zijn jullie gewoon over 6 maanden weer samen" is dikke onzin. Als je echt van hem/haar houdt, dan kan je gewoon echt niet zomaar voor zo'n lange tijd vertrekken. Ik vind het echt zo'n verkapte "we moeten even een pauze hebben". En als je na 6 maanden weer terug bij elkaar bent, ligt minstens een van de twee gewoon niet echt goed in de relatiemarkt of is een ontzettende saaie doos die de volle 6 maanden thuiszit en weinig andere mensen ziet.
Wie wil zoiets nou terug?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:38 schreef WaiWai het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met: Als je van haar houd moet je haar los kunnen laten, komt ze terug dan is ze voor eeuwig van jou, komt ze niet terug dan is ze nooit van jou geweest.
Ja dat is wanneer je geloofd in de enige ware (waar ik overigens heilig in geloof).quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:38 schreef WaiWai het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met: Als je van haar houd moet je haar los kunnen laten, komt ze terug dan is ze voor eeuwig van jou, komt ze niet terug dan is ze nooit van jou geweest.
Niemand (hoop ik, en als je jezelf nog wil respecterenquote:
Man, niet zo onzeker.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:04 schreef Bdijk het volgende:
Sinds 3 weken ben ik er inderdaad achter dat de enige ware niet kan bestaan... of ik heb mn kans nu gehad
Over enige ware gesproken, daar geloof ik helemaal niet in. Het is meer een kwestie van iemand vinden waar je het leuk mee hebt en het leuk kunt houden. En als bonus nog een beetje duurzaam. Echter als je iemand niet kunt loslaten uit angst voor het einde van een relatie of voor een andere reden, dan is het beter dat die relatie dan maar eindigt. (of je moet je altijd ondergeschikt willen stellen aan de ander)quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:04 schreef Bdijk het volgende:
Sinds 3 weken ben ik er inderdaad achter dat de enige ware niet kan bestaan... of ik heb mn kans nu gehad
Want nu ben je volwassen, en sla je mensen dus maar op hun muil.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:17 schreef Pappie_Culo het volgende:
Goeie tactiek, tot je 16 bent geweest.
Maar da's mijn persoonlijke ervaring.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 07:43 schreef hersenchirurg het volgende:
Je had gewoon een van deze knakkers in d'r bed moeten leggen doos moeten douwen. :p
filmpje
Als iemand het verdient: met grote overtuiging en plezierquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:40 schreef Becherovka het volgende:
[..]
Want nu ben je volwassen, en sla je mensen dus maar op hun muil.
a2m?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:14 schreef Liquidootje het volgende:
Die Copycat toch.
Maar probeer iig een a2m eruit te halen.
Dus in deze volgorde;quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:23 schreef Bdijk het volgende:
Haar neuken zou leuk zijn (ook ter afsluiting oid), maar liever nadat ik m'n hart gelucht heb.. denk alleen niet meer dat ze dan nog zo graag wil.. ach ze heeft ook nixz te willen trouwens![]()
Gelukkig was de sex altijd zeer goed.. mag in mn handjes knijpen als mn volgende vriendin op dat vlak in de buurt komt. (of is het ook een graadmeter om vreemd te gaan bij hun?)quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:25 schreef InsideJob het volgende:
Ik zou juist een ander neuken aangezien je al 7 jaar op hetzelfde gelegen hebt!
een half jaar terug idd ja, daarna zijn de enige die ervaren hebben hoe goed ze zich liet aanduwen, anderen dan jou geweest ....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:42 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Gelukkig was de sex altijd zeer goed.. mag in mn handjes knijpen als mn volgende vriendin op dat vlak in de buurt komt. (of is het ook een graadmeter om vreemd te gaan bij hun?)
Alsof hij die intenties heeftquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Idd, TS = watje
Tenzij het m lukt om hard en onverbiddelijk te blijven.
*duimt
Ik zou het niet kunnenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:59 schreef Florian_ het volgende:
Ik ga binnenkort ook stage lopen in het buitenland voor 5 maanden (ben ik al enkele jaren van plan). Heb alleen nu wel een vriendin (7 maanden, als ik wegga is dat een jaar) -- is wel balenIk wil wel erg graag naar het buitenland, gewoon omdat het een mooie ervaring is, en het goed is elders werkervaring op te doen. Stel ik zou het nu afblazen en in NL blijven, en ze maakt het bijv. de week erna uit, dan heb ik het voor niets laten schieten
dilemma's
Het hangt er domweg vanaf hoe graag jij naar het buitenland wilt. Ik hoor zoveel mensen die zeggen dat ze graag een tijd naar het buitenland willen en het uiteindelijk toch niet doen om dezelfde reden als jij. Heb jij het er voor over om je vriendin 5 maanden niet te zien om 1 van de mooiste ervaringen(buiten je vriendin om) van je leven mee te maken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:59 schreef Florian_ het volgende:
Ik ga binnenkort ook stage lopen in het buitenland voor 5 maanden (ben ik al enkele jaren van plan). Heb alleen nu wel een vriendin (7 maanden, als ik wegga is dat een jaar) -- is wel balenIk wil wel erg graag naar het buitenland, gewoon omdat het een mooie ervaring is, en het goed is elders werkervaring op te doen. Stel ik zou het nu afblazen en in NL blijven, en ze maakt het bijv. de week erna uit, dan heb ik het voor niets laten schieten
dilemma's
Kan dit bevestigen, backpacken rules.... alleen is het idd vakantie en niet het echte leven. Dat ze vreemd is gegaan is heel kut voor je, maar dat is ms wel te overkomen, zoveel vrouwen gaan makkelijker vreemd, 1 avondje uit in NL zonder vriendje of een half jaar op ander continent is toch wel wat anders, niet dat dat het ok maakt... maar het is ms vergeefbaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:31 schreef Liquidootje het volgende:
Vertel dat mijn ouders maar.quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
Oh ze was 16 toen jullie wat kregen, ja dan was iets als dit onvoorkoombaar. Ticking time bomb. 16 is veels te jong voor een relatie voor altijd.
In de 1800 waren de normen en waarden een beetje anders. Kortom andere tijden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vertel dat mijn ouders maar.Die zijn nog bij elkaar.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
In de 1800 waren de normen en waarden een beetje anders. Kortom andere tijden.
de vraag is of je het haar kan vergeven dat ze:quote:Op maandag 1 september 2008 10:31 schreef Bdijk het volgende:
Nou..
Filmpje (cloverfield en AvP2), leuk
wijntje, leuk
praten over hoe en wat nu verder en hoe aso ze is geweest, geen mening
blijven "slapen", lekker
ontbijtje, gezellig
haar met haar spullen naar huis brengen en wegrijden om met vrienden gaan bbq'en en bezopen worden, priceless
Conclusie: was een leuke en gezellige avond, maar er is helaas geen conclusie uitgekomen van "ik wil je nooit meer zien" of "we proberen het rustig aan weer optebouwen"
Sorry voor dit.. zou inderdaad meer backbone moeten laten zien, en haar gewoon volledig moeten dumpen..
Want het is zonde om hier nog energie in te stoppen, en het word toch nooit meer als vroeger.
maar tja.. aangezien ik zelf ook geen raad weet met de situatie..
Bleh, waarom maak ik het mezelf zo moeilijk :s
Is dit een oproep tot klonen?quote:Op maandag 1 september 2008 10:56 schreef Re het volgende:
TS: heb je haar dit topic al laten lezen?
wat denk je?quote:Op maandag 1 september 2008 11:00 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Is dit een oproep tot klonen?
Drank natuurlijk. Verder, wat een teringhoer. Ik had er met een steen om dr nek in de oceaan gedumpt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:14 schreef Bunker het volgende:
2 dagen na je aankomst kom je erachter dat ze is vreemdgegaan en toen heb je nog ¤3000 uitgegeven? Waaraan?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:13 schreef Misstique het volgende:
En wat bedoel je met genetische dingen?.
Zebravisjes klonen/manipuleren (grote staarten, grote ogen, stippen ipv strepen etc)quote:Op maandag 1 september 2008 11:16 schreef Sjeen het volgende:
Kut voor je TS, maar waar ik eigenlijk nieuwsgierig naar ben:
[..]
idd drank, auto huur, zeilcruise naar the great barrierreef ed.quote:Op maandag 1 september 2008 11:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Drank natuurlijk. Verder, wat een teringhoer. Ik had er met een steen om dr nek in de oceaan gedumpt.
quote:Op maandag 1 september 2008 11:20 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Zebravisjes klonen/manipuleren (grote staarten, grote ogen, stippen ipv strepen etc)
Het is vooral punt1 natuurlijk.. de rest van de punten is een gevolg van punt1 (de confrontatie zo lang mogelijk willen uitstellen)quote:Op maandag 1 september 2008 10:47 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
de vraag is of je het haar kan vergeven dat ze:
- met een ander heeft geneukt (gepijpt, doorgeslikt, gelikt is etc)
- je een SMS stuurt vlak voor vertrek met een kutbericht
- je niets vertelt terwijl je voor haar naar de andere kant van de wereld vliegt.
- niet eens de moeite neemt om je van het vliegveld te halen
Als je 1 van bovenstaande met NEE beantwoordt, lijkt het me duidelijk. Niet makkelijk, wel duidelijk.
Zo gek is het niet. Fok! zijn internet superhelden die zelf nog nooit een meisje gezoend hebben, laat staan een lange relatie. En zeven jaar is echt heel lang. Sommige mensen zijn dan al getrouwd. Je moet een behoorlijke autist zijn om daar zomaar je schouders voor op te kunnen halen.quote:Op maandag 1 september 2008 10:31 schreef Bdijk het volgende:
Sorry voor dit.. zou inderdaad meer backbone moeten laten zien, en haar gewoon volledig moeten dumpen..
zozo, speknek & American_Nightmare.. dat zijn inderdaad serieuze reacties.. tnx 4 the inputquote:Op maandag 1 september 2008 11:59 schreef American_Nightmare het volgende:
Lekker makkelijk inderdaad, "dumpen" en "hoer" roepen. Maar ik ben weinig anders gewend hier dan die domme kortzichtige reacties.
Ik denk persoonlijk dat er weinig relaties zijn die overleven wanneer een van de twee een half jaar naar een exotische bestemming gaat waar het over het algemeen toch lang leve de lol is. Is het te begrijpen? Ja. Betekent dat dat je relatie niets meer waard was? Volgens mij niet, want je leeft daar in een compleet andere wereld. De vraag is natuurlijk wel of je met haar gedrag kan leven als je besluit om door te gaan.
Vergelijk het met weer aan het werk gaan na een ontzettend gave vakantie. Het contrast is dan zo hoog, dat ik wel eens op het punt heb gestaan om m'n baan op te zeggen. Een paar weken later echter was er niks aan de hand en was het op het werk weer net als voorheen. Wil dat zeggen dat ik het niet naar m'n zin heb op m'n werk? Nee, maar op zo'n vakantie zit je even in een andere wereld waar het dus relaxed en lang leve de lol is. Ga je dat leven als 'de standaard' zien en je 'gewone leven' daarmee vergelijken dan heb je inderdaad opeens een kutleven ja.
Toch vind ik het weinig respectvol. 7 jaar bij elkaar en dan in een "andere wereld" los gaan. Bij een verkering van een jaar is het een iets ander verhaal, maar dit vind ik laag.quote:Op maandag 1 september 2008 11:59 schreef American_Nightmare het volgende:
Lekker makkelijk inderdaad, "dumpen" en "hoer" roepen. Maar ik ben weinig anders gewend hier dan die domme kortzichtige reacties.
Ik denk persoonlijk dat er weinig relaties zijn die overleven wanneer een van de twee een half jaar naar een exotische bestemming gaat waar het over het algemeen toch lang leve de lol is. Is het te begrijpen? Ja. Betekent dat dat je relatie niets meer waard was? Volgens mij niet, want je leeft daar in een compleet andere wereld. De vraag is natuurlijk wel of je met haar gedrag kan leven als je besluit om door te gaan.
Vergelijk het met weer aan het werk gaan na een ontzettend gave vakantie. Het contrast is dan zo hoog, dat ik wel eens op het punt heb gestaan om m'n baan op te zeggen. Een paar weken later echter was er niks aan de hand en was het op het werk weer net als voorheen. Wil dat zeggen dat ik het niet naar m'n zin heb op m'n werk? Nee, maar op zo'n vakantie zit je even in een andere wereld waar het dus relaxed en lang leve de lol is. Ga je dat leven als 'de standaard' zien en je 'gewone leven' daarmee vergelijken dan heb je inderdaad opeens een kutleven ja.
quote:Op maandag 1 september 2008 11:23 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Het is vooral punt1 natuurlijk.. de rest van de punten is een gevolg van punt1 (de confrontatie zo lang mogelijk willen uitstellen)
Nu moet ik dus uitvissen wat ik ZELF wil voor de komende tijd..
Even in de ignore modus gaan bij haar.. kijken hoezeer ze contact met mij wil zoeken.. mocht dat een week duren dan is de keuze natuurlijk al een stuk makkelijker gemaakt, want dan heeft ze blijkbaar ook geen zin om er moeite intesteken..quote:
Ik praat het ook niet goed, ik probeer alleen een verklaring te vinden. En ik vind gezien mijn 'theorie' het niet terecht dat mensen haar hier als een soort hoer vinden, want het is heel aannemelijk dat mocht TS z'n relatie met haar voortzetten zij nooit meer vreemd zal gaan (maar uiteraard heb je die garantie nooit volledig). Op de een of andere manier zie ik die hele reis wel als verzachtende omstandigheid. Natuurlijk, vreemdgaan is altijd lullig, maar bij een half jaar alleen in het buitenland zitten vind ik het toch net wat minder erg, dan wanneer ze tussen de middag met een collega het bed in was gedoken en 's avonds weer gezellig aan tafel zit.quote:Op maandag 1 september 2008 12:08 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Toch vind ik het weinig respectvol. 7 jaar bij elkaar en dan in een "andere wereld" los gaan. Bij een verkering van een jaar is het een iets ander verhaal, maar dit vind ik laag.
tuurlijk. klopt allemaal. Zou TS ook kunnen overkomen. Of ieder ander.quote:Op maandag 1 september 2008 12:59 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik praat het ook niet goed, ik probeer alleen een verklaring te vinden. En ik vind gezien mijn 'theorie' het niet terecht dat mensen haar hier als een soort hoer vinden, want het is heel aannemelijk dat mocht TS z'n relatie met haar voortzetten zij nooit meer vreemd zal gaan (maar uiteraard heb je die garantie nooit volledig). Op de een of andere manier zie ik die hele reis wel als verzachtende omstandigheid. Natuurlijk, vreemdgaan is altijd lullig, maar bij een half jaar alleen in het buitenland zitten vind ik het toch net wat minder erg, dan wanneer ze tussen de middag met een collega het bed in was gedoken en 's avonds weer gezellig aan tafel zit.
Juist bij een langere relatie is de verliefdheid wat weggeebt en dan zijn dit soort verleidingen extra gevaarlijk. Het blijft wel een rotstreek natuurlijk en ik zou het er ook zeker niet makkelijk mee hebben.
Het is allemaal respectloos dat klopt. Blijkbaar koos zij de weg van de minste weerstand om met de situatie om te gaan. Vreemdgaan -> beslissing uitstellen -> uitmaken -> zoveel mogelijk afstand nemen van vriend. En natuurlijk kun je haar dat kwalijk nemen. Maar iemand voor hoer of erger uitmaken, dan wordt het een beetje een pot-ketel verhaal. En bovendien is de TS er helemaal niet bij gebaat dat anderen zijn (ex?)vriendin uit gaan schelden (en volgens mij de betreffende users ook niet). Maar ook dat is weer een manier om met de situatie om te gaan; De vriendin is 'het grote kwaad' en mijn vriendin is dat niet dus mij zal dat niet overkomen. Het inzicht dat een en ander natuurlijk deels door de situatie is veroorzaakt, is eng en oncontroleerbaar, dus dat laten we liefst buiten beschouwing.quote:Op maandag 1 september 2008 13:05 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
tuurlijk. klopt allemaal. Zou TS ook kunnen overkomen. Of ieder ander.
Maar het is en blijft respectloos als je dat SMSje vlak voor vertrek stuurt en hem niet van het vliegveld haalt. Je hebt zelf een "fout" gemaakt dus zul je daar de consequenties van moeten aanvaarden, of je wil of niet.
Dus daarom wordt ze hier voor hoer uitgemaakt en daar heb ik geen moeite mee.
je hebt gelijk. Stel dat er nog toekomst is tussen jullie, dan moet het alleszins eerst van haar komen. Zij moet duidelijk maken dat ze je echt terugwil en dat ze echt spijt heeft van wat er gebeurd is.quote:Op maandag 1 september 2008 13:40 schreef Bdijk het volgende:
Op welke manier het ook bekeken word.. het is inderdaad gewoon aso en respectloos.. zeker niet het gedrag wat ik "verdien".
Ze heeft me rechtstreeks een knietje gegeven op mn ziel.. dus er moet wel veel gebeuren mocht het nog goedkomen.. verstandigste is denk ook om haar nog gedag te zwaaien mocht ze weer naar Australie vertrekken, en gewoon verder gaan met mn leven.. wie ik ook maar daarin mag tegenkomen.
Idd. Helemaal mee eensquote:Op maandag 1 september 2008 11:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Zo gek is het niet. Fok! zijn internet superhelden die zelf nog nooit een meisje gezoend hebben, laat staan een lange relatie. En zeven jaar is echt heel lang. Sommige mensen zijn dan al getrouwd. Je moet een behoorlijke autist zijn om daar zomaar je schouders voor op te kunnen halen.
je zegt het al zelf...quote:Op maandag 1 september 2008 16:50 schreef Bdijk het volgende:
Het is nu afwachten op haar telefoontje/smsje.. update komt zodra ze iets (of juist niets) van zich heeft laten horen.. kan ik ondertussen ook bedenken wat ik nou wil, en gelijk even rondkijken naar wat andere "vissen" tijdens het uitgaan,werk en sporten.. want dat zou toch eigenlijk het meest ideale zijn.. een nieuwe vriendin.
Ik zeg het inderdaad zelf al.. maar als ik een foto van d'r zie, haar profiel bekijk online, of alleen al aan d'r denk, dan krijg ik een soort van achtbaan gevoel in m'n lijf (bijna letterlijk het gevoel dat ik die eerste helling afga) en dat lijkt me ergens toch echt geen goed tekenquote:Op maandag 1 september 2008 16:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je zegt het al zelf...
geloof me gast... je gaat echt niet meer gelukkig worden met haar.. anders krijg je een scheve relatie
en ik begrijp dondergoed dat het heel moeilijk is... maar diep van binnen weet je wel ook.. its the only way
OMFG, wist niet dat het zo moeilijk was om dan toch nog even een smsje te sturen.. al was het alleen al om even te melden dat ik me klote voel.. tering pipo wat een kwelling.. nu maar eigenlijk hopen dat ze het zelfde heeftquote:Op maandag 1 september 2008 12:48 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Even in de ignore modus gaan bij haar.. kijken hoezeer ze contact met mij wil zoeken.. mocht dat een week duren dan is de keuze natuurlijk al een stuk makkelijker gemaakt, want dan heeft ze blijkbaar ook geen zin om er moeite intesteken..
contact van vrijdag was natuurlijk van noodzakelijke aard, omdat ik nog allemaal spullen in mn huis had die ze toch wel nodig heeft/had.
Laat haar nu maar eens werken.. dan weet ik hoe het aan haar kant staat. (en niet op msn/hyves/facebook etc. komen, want dat is te makkeijk om contact te zoeken)
dan kan ik ondertussen contactadvertenties uitpluizen
Houston, we've got a problemquote:Op maandag 1 september 2008 22:45 schreef Bdijk het volgende:
[..]
OMFG, wist niet dat het zo moeilijk was om dan toch nog even een smsje te sturen.. al was het alleen al om even te melden dat ik me klote voel.. tering pipo wat een kwelling.. nu maar eigenlijk hopen dat ze het zelfde heeft![]()
Hij wilt medelijdenquote:Op maandag 1 september 2008 22:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Waarom zou je haar een smsje sturen dat je je klote voelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |