abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61171031
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 17:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Afzeggen die hoer. Liefst een uur van tevoren per sms.
Kan zij ook eens een beetje voelen hoe het is om in de kou te staan.
Oe! Dat zal dr leren!!!
pi_61171035
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 17:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Afzeggen die hoer. Liefst een uur van tevoren per sms.
Kan zij ook eens een beetje voelen hoe het is om in de kou te staan.
Nee nee, dat is niet de methode. Nu voelt ze zich wel een beetje schuldig denk ik.
Maar als je dat doet, dan gebruiken vrouwen het als een "zie-je-wel-reden".

"Zie je wel dat ik hem goed gedumpt hebt. Kijk hoe klein zielig hij doet. Echt waar wat een klootzak. Ja daaaaggg"
A little bit hateful
pi_61171070
Heb gelukkig wel mn vrienden gehouden.. dus die zullen voor een hoop afleiding zorgen.. je hoort ook wel eens verhalen zodra mensen een langdurige relatie hebben, ze hun vrienden niet meer zien... ben ik even heel erg blij dat dat gewoon nog lekker zit..(als die me ook niet belazeren )

Heb haar wel tevroeg leren kennen (op haar 16e, ik was 18) dus ik had al een redelijk uitgaans leven achter de rug met verschillende vrouwen, en op vakantie met vrienden etc. dat heeft ze natuurlijk minder gehad.. en dat gaat ze nu denk allemaal beleven als ze nu teruggaat.. jammer dat ik de dupe moet zijn van haar aso gedrag.
Rookworst zonder "R" is ookworst!
pi_61171083
Hmm echt kut voor je. Zal nog wel wat tijd over heen gaan voordat je er overheen bent. Doe in ieder geval geen rare dignen, zoals rare wraakacties. Ik heb ook in het buitenland gewoond en daarna is mijn relatie ook uitgegaan. Niet dat ik iets raars heb gedaan, maar je groeit misschien toch uit elkaar als je aan de andere kant van de wereld woont.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  woensdag 27 augustus 2008 @ 17:57:21 #155
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_61171093
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 17:54 schreef Alleslijm het volgende:

[..]

Oe! Dat zal dr leren!!!
Nou ja, als ie d'r wel laat komen krijgt zij het idee dat 'ie haar min of meer vergeeft terwijl hij zich nog steeds zit te verbijten van verdriet en boosheid
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  woensdag 27 augustus 2008 @ 17:57:50 #156
81237 releaze
best of both worlds
pi_61171106
je bent dr eerste echte vriendje zeker, ook nog.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 17:58:26 #157
109065 sungaMsunitraM
pi_61171119
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 17:54 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Nee nee, dat is niet de methode. Nu voelt ze zich wel een beetje schuldig denk ik.
Maar als je dat doet, dan gebruiken vrouwen het als een "zie-je-wel-reden".

"Zie je wel dat ik hem goed gedumpt hebt. Kijk hoe klein zielig hij doet. Echt waar wat een klootzak. Ja daaaaggg"
Nou ja, dan iets langer van tevoren.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 18:00:40 #158
109065 sungaMsunitraM
pi_61171159
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 17:57 schreef releaze het volgende:
je bent dr eerste echte vriendje zeker, ook nog.
Goede verklaring voor het feit dat de relatie niet tot in de eeuwigheid stand heeft gehouden, maar geen excuus voor de manier waarop.
pi_61171292
Misschien eerst dvdtje kijken, wat uitpraten, dan wat sympatiesex, een enorme klap in dr gezicht geven en naakt op straat dumpen met haar spullen... hmm.. tempting
  woensdag 27 augustus 2008 @ 18:10:40 #160
109065 sungaMsunitraM
pi_61171327
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 18:08 schreef Bdijk het volgende:
Misschien eerst dvdtje kijken, wat uitpraten, dan wat sympatiesex,
.... en vervolgens kijkt ze je met haar reebruine ogen aan en vraagt 'vergeef je me lieverd?' en zeg jij 'ja', zij huppelt weg terwijl je achterblijft van 'aaaaaaaaaaaaaaarghhhh '

Zwakkeling dat je bent. Je hebt al een keer omwille van de lieve vrede je eigen emoties aan de kant geschoven, grote kans dat je je weer laat inpakken.
Voorlopig ff geen contact, laat haar maar lekker in haar eigen sop gaar koken.
pi_61171333
Dat kansloze kutverhaal over klappen uitdelen en die persoonlijke informatie openbaar maken moet je maar gauw vergeten. Veel beter en absoluut mooier is het om eerst de eerste de beste snol te neuken die je voor handen krijgt (liefst haar beste vriendin) en haar nooit meer aan te raken. Lastig, maar het komt absoluut het hardste aan als je doet alsof het je absoluut niet deert. Ze gaat er vanuit dat zij het uitgemaakt heeft en dat jij daar voorlopig nog niet overheen bent. Als jij doet blijken dat je graag weer andere wijven neukt en dat je er totaal niet mee zit, zit zij binnen 5 minuten jankend op de kast. Als je iemand wilt krenken, dan is dat absoluut de beste truuk.

Ook is het bijzonder lollig om iedere 'gezellige' afspraak die je met haar hebt volkomen te negeren. Zorg dat je vrijdag met wat maten in een kroeg zit waar zij nooit op zal komen. Als ze belt, vertel je haar doodleuk dat je gezellig met je maten op stap bent 'Oh, was dat vanavond? Ja jammer, ik zit nu net te zuipen, doei!'
obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
pi_61171390
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 18:11 schreef Becherovka het volgende:
Dat kansloze kutverhaal over klappen uitdelen en die persoonlijke informatie openbaar maken moet je maar gauw vergeten. Veel beter en absoluut mooier is het om eerst de eerste de beste snol te neuken die je voor handen krijgt (liefst haar beste vriendin) en haar nooit meer aan te raken. Lastig, maar het komt absoluut het hardste aan als je doet alsof het je absoluut niet deert. Ze gaat er vanuit dat zij het uitgemaakt heeft en dat jij daar voorlopig nog niet overheen bent. Als jij doet blijken dat je graag weer andere wijven neukt en dat je er totaal niet mee zit, zit zij binnen 5 minuten jankend op de kast. Als je iemand wilt krenken, dan is dat absoluut de beste truuk.

Ook is het bijzonder lollig om iedere 'gezellige' afspraak die je met haar hebt volkomen te negeren. Zorg dat je vrijdag met wat maten in een kroeg zit waar zij nooit op zal komen. Als ze belt, vertel je haar doodleuk dat je gezellig met je maten op stap bent 'Oh, was dat vanavond? Ja jammer, ik zit nu net te zuipen, doei!'
hehe.. wraak acties moet ik idd uit mn hoofdzetten.. maar het met maten in de kroeg verhaal dat klinkt inderdaad wel als een hele goede!.. ff wat belletjes plegen
pi_61171444
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 18:14 schreef Bdijk het volgende:

[..]

hehe.. wraak acties moet ik idd uit mn hoofdzetten.. maar het met maten in de kroeg verhaal dat klinkt inderdaad wel als een hele goede!.. ff wat belletjes plegen
Maar dan niet meer zeuren over 'na ze-ven he-le ja-ren' en alle liefde en hoe mooi het was samen en de opofferingen, blabla, hè? Want zoals je ziet kan de liefde na 7 jaar zo hopsafloppie verdwijnen.

O, wacht, was dat niet haar grote fout volgens jou?

En weer een beetje wijzer geworden!
  woensdag 27 augustus 2008 @ 18:19:01 #164
109065 sungaMsunitraM
pi_61171487
Ga eens weg uit dit topic met je nuance!

BIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRR en alle vrouwen zijn onbetrouwbare KUTHOEREN!

Daar heeft TS veel meer aan op dit moment!
pi_61171539
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 18:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ga eens weg uit dit topic met je nuance!

BIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRR en alle vrouwen zijn onbetrouwbare KUTHOEREN!

Daar heeft TS veel meer aan op dit moment!
Gaat ie toch ook doen met zn vrienden?
  woensdag 27 augustus 2008 @ 18:23:25 #166
109065 sungaMsunitraM
pi_61171567
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 18:22 schreef Alleslijm het volgende:

[..]

Gaat ie toch ook doen met zn vrienden?
Heel verstandig
  woensdag 27 augustus 2008 @ 18:26:04 #167
81237 releaze
best of both worlds
pi_61171629
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 18:00 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Goede verklaring voor het feit dat de relatie niet tot in de eeuwigheid stand heeft gehouden, maar geen excuus voor de manier waarop.
Van ervaring word je wijzer. De manier waarop ik mn eerste vriendje aan de kant heb gezet was ook niet je van het. Dat gaat beter, makkelijker, rationeler as they go, letterlijk
  woensdag 27 augustus 2008 @ 18:27:19 #168
109065 sungaMsunitraM
pi_61171650
Laffe kutacties blijven laffe kutacties.
pi_61172002
Kan ook vreugde vinden in het feit dat ze als een totaal vrak terug komt.. denk dat dr moeder er nieteens zal hetkennen na een jaar..

Ik heb haar 4 weken alleen laten backpacken.. in die 4 weken is ze minmaal 10x dronken geweest, 2x geneukt (vreemgaan), is ze begonnen met roken, wil ze een tatooage, en is ze +-5kilo aangekomen.. moet je nagaan als ze een jaar weg is.. pff..
pi_61172119
Ga zuipen met je maten en snel andere vrouwen neuken!

Oja.. en haar negeren!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_61172152
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 18:43 schreef Bdijk het volgende:
in 4 weken is ze minmaal 10x dronken geweest, 2x geneukt (vreemgaan), is ze begonnen met roken, wil ze een tatooage, en is ze +-5kilo aangekomen.. moet je nagaan als ze een jaar weg is.. pff..
Klinkt wel relaxed!
pi_61172402
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:48 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Nee echt, hij omschreef het als volgt:

Je bent westers, hebt geld bij je (voor de vakantie duh) en je komt uit Nederland.
Man tot Vrouw ratio in Brazilie: 1 tot 10.

Hij gaf aan dat er op straat werd ruzie gemaakt wie hem zou mogen proberen te versieren Vond het wel grappig, vooral de foto's after.
Hmmmm, een vriend wou volgend jaar wel eens kijken daar. Misschien moet ik toch van gedachten veranderen
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_61172430
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 18:50 schreef Technoviking het volgende:

[..]

Klinkt wel relaxed!
Dat is nog ens een vakantie hae maat!
A little bit hateful
pi_61172659
quote:
Ik heb haar 4 weken alleen laten backpacken.. in die 4 weken is ze minmaal 10x dronken geweest, 2x geneukt (vreemgaan), is ze begonnen met roken, wil ze een tatooage, en is ze +-5kilo aangekomen.. moet je nagaan als ze een jaar weg is.. pff..
Klinkt als iemand die nooit uit de ban sprong vroeger en nu opeens de meest idiote dingen doet omdat er toch niemand over haar schouder meekijkt. Beetje het als de kat van huis is verhaal. Dacht dat ze alleen gezoend had trouwens, maar twee keer ballen is wel écht heel kwalijk. Ik zou het niet over mn hart krijgen.

Mag ik (nogmaals, sorry) vragen hoe oud jullie beiden zijn? Om het wat meer in perspectief te kunnen plaatsen. Het verhaal klinkt nogal anders wanneer jullie beiden 20 zijn ipv 30 namelijk.
obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
pi_61172786
quote:
Kan ook vreugde vinden in het feit dat ze als een totaal vrak terug komt.. denk dat dr moeder er nieteens zal hetkennen na een jaar..

ach, eigenlijk vindt ik 10 keer dronken in 4 weken nog wel meevallen, een uitwisselingsproject in midden amerika draaide bij ons uit op nagenoeg elke avond aangeschoten/ dronken
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')