Das inderdaad behoorlijk jammer dat je aankomst zo moest verlopen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:30 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Het was inderdaad uitstellen van de reactie die ze voor d'r kiezen zou krijgen.. ze heeft me nieteens opgehaald van het vliegveld.. maar kreeg een belletje dat ik met de bus naar haar hostel moest komen.. heb een taxi gepakt en rechtstreeks erheen gereden.. heb haar een klein cafe'tje ingesleurd en om verhaal gevraagd.
Als je haar terug wil is in ieder geval de enige manier haar zo beroerd mogelijk te behandelen als je haar ziet, en voor zover mogelijk mijlenver links laten liggen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:26 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Gelukkig had ze er erg veel spijt van, en heeft ze ook ondervonden dat ze een domme doos is. soort van "pact" gesloten om een soort vredesmissie te houden in de 3 weken, zodat we toch een leuke vakantie zouden hebben.
Ellende is, dat de rest nu zo goed is verlopen, dat ze vrijdag weer komt eten en een dvd'tje komt kijken.. en ik wil wel een leuke/gezellige tijd hebben met d'r todat ze weg gaat.. maar dan heb ik natuurlijk weeer een kut gevoel..
nou iig een week voor hij ging vliegen??quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:16 schreef Alleslijm het volgende:
[..]
Das inderdaad behoorlijk jammer dat je aankomst zo moest verlopen.
Maar aangezien iedereen nu wel weet dat ze een kuthoer is, wil ik toch een tegengeluid laten horen.
Jullie hebben al 7 jaar een relatie, waarin de meeste dingen heel vanzelfsprekend zijn. Ik bedoel: jij gaat wel braaf naar haar moeder, maar andersom zal zij ook dingen in de relatie gestoken hebben.
Nu is ze ruim een half jaar weggeweest, uit de vertrouwde omgeving, en komt tot de conclusie dat ze het zonder jou ook prima afkan, beter nog: het bevalt haar zelfs goed.
Ze durft dit alleen niet tegen jou te zeggen: jullie delen al 7 jaar lief en leed, ze voelt zich ws verantwoordelijk voor je, etc... Tot ze op een gegeven moment (te laat) onder ogen ziet dat ze je écht niet meer wil.
Ik weet niet hoe oud ze is, hoe oud jij bent en hoeveel relaties ze voor je heeft gehad, maar ik weet wel van mezelf dat ik het met mijn eerste vriendje (waar ik al langere tijd bij was) ook veeeeels te laat uitmaakte. Want wanneer was wél de beste tijd geweest? Een maand voor vertrek zodat je eventueel had kunnen annuleren (had niet gekund), of was het dan ongevoelig en gemakzuchtig geweest dat ze het per telefoon had uitgemaakt? Vóór je het vliegtuig inging? Dan had je de hele vliegreis na moeten denken over wat voor kutstreek ze had geleverd en hoe het nou toch zou moeten daar in Australië (+gemakzuchtig en ongevoelig).
Had ze je op het vliegveld moeten opwachten en daar ter plekke moeten zeggen: hee, leuk dat je er bent, maar ik wil je niet meer, toedeloe!?
Of had ze je na dat smsje toch op moeten halen, terwijl jij met betraande ogen de gate uitkomt en jullie een hele scene op het vliegveld gaan trappen?
Kortom: het ideale moment is er nooit, zeker niet in deze situatie. Vreemdgaan hoort niet, maar een beetje naief vind ik het wel als mensen denken dat zoiets nooooit in hun relatie voor zal komen. Uitmaken is altijd kut, in welke omstandigheden dan ook.
Conclusie: ze heeft de reis van haar leven gemaakt, is hierdoor 'gegroeit' en heeft haar levensdoelen bijgesteld. En daar pas jij blijkbaar niet meer in. Dat gebeurt wel meer mensen hoor, niet alleen degenen die op een lange reis gaan. Sommige relaties gaan nu eenmaal uit, ze is je geen levenslange trouw verschuldigd omdat jullie nu 'al' 7 jaar bij elkaar zijn.
Leer ervan dat je nooit 100% afhankelijk bent van de ander en dat als je zo'n dure reis boekt je dat voor jezelf doet, niet voor je vriendin.
Kort samengevat: Tough luck bitch, get over it.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:16 schreef Alleslijm het volgende:
[..]
Das inderdaad behoorlijk jammer dat je aankomst zo moest verlopen.
Maar aangezien iedereen nu wel weet dat ze een kuthoer is, wil ik toch een tegengeluid laten horen.
Jullie hebben al 7 jaar een relatie, waarin de meeste dingen heel vanzelfsprekend zijn. Ik bedoel: jij gaat wel braaf naar haar moeder, maar andersom zal zij ook dingen in de relatie gestoken hebben.
Nu is ze ruim een half jaar weggeweest, uit de vertrouwde omgeving, en komt tot de conclusie dat ze het zonder jou ook prima afkan, beter nog: het bevalt haar zelfs goed.
Ze durft dit alleen niet tegen jou te zeggen: jullie delen al 7 jaar lief en leed, ze voelt zich ws verantwoordelijk voor je, etc... Tot ze op een gegeven moment (te laat) onder ogen ziet dat ze je écht niet meer wil.
Ik weet niet hoe oud ze is, hoe oud jij bent en hoeveel relaties ze voor je heeft gehad, maar ik weet wel van mezelf dat ik het met mijn eerste vriendje (waar ik al langere tijd bij was) ook veeeeels te laat uitmaakte. Want wanneer was wél de beste tijd geweest? Een maand voor vertrek zodat je eventueel had kunnen annuleren (had niet gekund), of was het dan ongevoelig en gemakzuchtig geweest dat ze het per telefoon had uitgemaakt? Vóór je het vliegtuig inging? Dan had je de hele vliegreis na moeten denken over wat voor kutstreek ze had geleverd en hoe het nou toch zou moeten daar in Australië (+gemakzuchtig en ongevoelig).
Had ze je op het vliegveld moeten opwachten en daar ter plekke moeten zeggen: hee, leuk dat je er bent, maar ik wil je niet meer, toedeloe!?
Of had ze je na dat smsje toch op moeten halen, terwijl jij met betraande ogen de gate uitkomt en jullie een hele scene op het vliegveld gaan trappen?
Kortom: het ideale moment is er nooit, zeker niet in deze situatie. Vreemdgaan hoort niet, maar een beetje naief vind ik het wel als mensen denken dat zoiets nooooit in hun relatie voor zal komen. Uitmaken is altijd kut, in welke omstandigheden dan ook.
Conclusie: ze heeft de reis van haar leven gemaakt, is hierdoor 'gegroeit' en heeft haar levensdoelen bijgesteld. En daar pas jij blijkbaar niet meer in. Dat gebeurt wel meer mensen hoor, niet alleen degenen die op een lange reis gaan. Sommige relaties gaan nu eenmaal uit, ze is je geen levenslange trouw verschuldigd omdat jullie nu 'al' 7 jaar bij elkaar zijn.
Leer ervan dat je nooit 100% afhankelijk bent van de ander en dat als je zo'n dure reis boekt je dat voor jezelf doet, niet voor je vriendin.
Zoals gezegd: een week vantevoren kun je niet maar annuleren, een maand van tevoren ook niet meer. Hangt er een beetje vanaf wat voor verzekering je hebt afgesloten, maar 'mijn vriendin heeft het uitgemaakt' valt meestal niet onder de annuleringsclausule.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nou iig een week voor hij ging vliegen??
t is toch een kutstreek dat ze hem laat overkomen?!?!!?
Oooooooowwwww...wat een naaistreek! En je bent nog zo stom geweest om te gaan ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:38 schreef Bdijk het volgende:
Een dag voordat ik in het vliegtuig stapte kreeg ik een smsje van haar "als je straks hier bent moeten we maar eens praten"
nee sorry, hoe bewonderenswaardig ik het ook vind dat je het voor de kuthoer opneemt..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:16 schreef Alleslijm het volgende:
[..]
Conclusie: ze heeft de reis van haar leven gemaakt, is hierdoor 'gegroeit' en heeft haar levensdoelen bijgesteld.
Maar dat is het 'm juist: fatsoenlijk afscheid nemen is in deze situatie niet mogelijk. En dat het geen schoonheidsprijs verdient mag dan zo wezen, maar bij het uitmaken van een relatie komen een hoop tegenstrijdige gevoelens de hoek om kijken, dan maken mensen wel eens een niet zo rationele afweging.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:25 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Beter nog, ik vind dat als je 7 jaar lief en leed hebt gedeeld je elkaar het wel verschuldigd bent om op een fatsoenlijke manier afscheid te nemen.
Ieder zijn mening, ik vind het niet getuigen van karakter. En zoals hierboven gezegd een teken dat ze haar horizon niet verbreed heeft maar enkel ikke ikke ikke denkt. Uit niets maar dan ook niets blijkt dat het zo'n verbeterde mens is geworden, eerder egoistisch en zwakzinnig. Maar ieder heeft zo zijn ideeen van hoe het verbreden van een horizon eruit ziet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:32 schreef Alleslijm het volgende:
[..]
Maar dat is het 'm juist: fatsoenlijk afscheid nemen is in deze situatie niet mogelijk. En dat het geen schoonheidsprijs verdient mag dan zo wezen, maar bij het uitmaken van een relatie komen een hoop tegenstrijdige gevoelens de hoek om kijken, dan maken mensen wel eens een niet zo rationele afweging.
Maar om haar daarom een verderfelijke kuthoer te vinden die het nog niet waard is op het braaksel van een SS-officier te slapen, gaat mij wat te ver...
fatsoenlijk is niet noodzakelijk 'pijnloos'... maar niet bij het uitmaken zelf iemand verder vernederen, en dat is hier gwoonweg wél gebeurt ...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:32 schreef Alleslijm het volgende:
[..]
Maar dat is het 'm juist: fatsoenlijk afscheid nemen is in deze situatie niet mogelijk.
Je slaat inderdaad de spijker op d'r kop.. ze heeft zoveel andere dingen gedaan, ontmoet, gezien en ondervonden zonder mij.. dat ik eingelijk gewoon niet meer in haar plaatje van die realiteit pas.. vandaar dat ze nu ook als een dolle terug wil, want het bevalt haar hier niet meer.. hier heeft ze weer verantwoordelijkheden aan famillie, vrienden en d'r ex..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:16 schreef Alleslijm het volgende:
[..]
Want jij had vol wrok 'zwaaizwaai' gedaan naar die 2500 euro... Dat noem ik pas stom. Australië schijnt erg mooi te zijn...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oooooooowwwww...wat een naaistreek! En je bent nog zo stom geweest om te gaan ook.
...is inderdaad een vieze laffe lage hoerenstreek.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:38 schreef Bdijk het volgende:
Een dag voordat ik in het vliegtuig stapte kreeg ik een smsje van haar "als je straks hier bent moeten we maar eens praten"
Ik kom aan na een reisduur van 32uur, en ja hoor... het eerste wat ze me meld "ik weet niet of ik nog zoveel van je hou als vroeger" + "ik wil na deze vakantie nog een jaar terug backpacken alleen"
2 dagen erna kom ik erachter dat ze ook nog is vreemdgegaan..
Nogmaals, hoor ik 1 maand van te voren dat iemand vreemd gegaan is en het uit wilt maken dan is mijn hotel elders zo geboekt. Een geweldige maand met alle mogelijke backpackster die ik mijn kamer kan insleuren zal dan volgen hoe dan ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:37 schreef Alleslijm het volgende:
[..]
Want jij had vol wrok 'zwaaizwaai' gedaan naar die 2500 euro... Dat noem ik pas stom. Australië schijnt erg mooi te zijn...
Had je niet een paar uur voor vertrek van het vliegtuig haar paspoort kunnen verbranden ofzo?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:00 schreef Bdijk het volgende:
Haar visum liep af, dus ze moest mee terug met het vliegtuig met mij..
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:37 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Dat ze het uitmaakt is natuurlijk kut, maar liefde moet van 2 kanten komen, en dat snapt iedereen.. maar ze moet wel onderschijt kunnen maken tussen de vakantie realiteit, en de realiteit van een "normaal" leven.. ze kan niet tot d'r 80ste gaan backpacken op de kosten van dr moeder..
Al met al voel ik me gewoon zo ontzettend kut en naar.. ok er zijn ergere dingen natuurlijk.. maar goddomme
Daarom schreef ik dat 'gegroeit' ook tussen aanhalingstekentjes. Want ze is dr nog lang niet. Maar ze heeft nu de andere kant van de medaille gezien en schiet daar in door. Hoewel het voor andere mensen een levensstijl is om te backpacken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:37 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Je slaat inderdaad de spijker op d'r kop.. ze heeft zoveel andere dingen gedaan, ontmoet, gezien en ondervonden zonder mij.. dat ik eingelijk gewoon niet meer in haar plaatje van die realiteit pas.. vandaar dat ze nu ook als een dolle terug wil, want het bevalt haar hier niet meer.. hier heeft ze weer verantwoordelijkheden aan famillie, vrienden en d'r ex..
Dat ze het uitmaakt is natuurlijk kut, maar liefde moet van 2 kanten komen, en dat snapt iedereen.. maar ze moet wel onderschijt kunnen maken tussen de vakantie realiteit, en de realiteit van een "normaal" leven.. ze kan niet tot d'r 80ste gaan backpacken op de kosten van dr moeder..
Al met al voel ik me gewoon zo ontzettend kut en naar.. ok er zijn ergere dingen natuurlijk.. maar goddomme
Doen! Dit wordt smullen mensen....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:44 schreef Bdijk het volgende:
[..]
.. denk dat ik haar dit topic laat lezen voordat ze weer vertrekt.. dat het gewoon niet menselijk is wat ze geflikt heeft..
Dat had ik al een paar posts terug besproken: wie weet was ze er een maand terug nog helemaal niet zo zeker van. Zo ja: dan was dit inderdaad de betere optie geweest. Niet iedereen is zo slim als wij :pquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:41 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Nogmaals, hoor ik 1 maand van te voren dat iemand vreemd gegaan is en het uit wilt maken dan is mijn hotel elders zo geboekt. Een geweldige maand met alle mogelijke backpackster die ik mijn kamer kan insleuren zal dan volgen hoe dan ook.
TS krijgt een dag voor zijn vertrek te horen dat er stront aan de knikker is en komt aan in een vreemd land met de mededeling: Pak de bus maar.
Classy...
Afzeggen die hoer. Liefst een uur van tevoren per sms.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:26 schreef Bdijk het volgende:
Ellende is, dat de rest nu zo goed is verlopen, dat ze vrijdag weer komt eten en een dvd'tje komt kijken.. en ik wil wel een leuke/gezellige tijd hebben met d'r todat ze weg gaat.. maar dan heb ik natuurlijk weeer een kut gevoel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |