abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61168069
Alles ineens openbaar maken en d'r voor schut zetten is niet zo'n gaaf plan. Wraak maakt het alleen nog maar kutter, dat moet je niet doen hoor. Maar verzwijg niks tegen niemand
pi_61168070
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat zou ook wel erg min zijn, als je je tot dat soort wraakacties zou verlagen.
nuja, ik denk dat ik er in dit geval best wel begrip voor zou kunnen hebben...

punt voor de TS is echter dat zulke wraakacties net zo goed weer een 'boemerang'-effect kunnen hebben (om in de australische stemming te blijven) en uiteindelijk weer een zeer negatieve uitwerking voor de TS kan hebben..
ofwel wat hij zou doen (verspreiden van private beelden of gegevens) is mogelijk strafbaar, ofwel kan het zijn dat mensen in de omgeving opeens hem negatiever gaan zien als duidelijk is dat hij laster verspreid, en de kant van dat meisje kiezen die dan opeens het 'slachtoffer' kan spelen.

Toch is dit zulk een naaistreek dat ik wel degelijk wel aan iets als wraak zou moeten denken, enkel heeft juist dat punt de TS zelf nogal slap zich geprofileerd door zelf al als een mak schaapje 'vooral geen ruzie te gaan zitten maken' met zn ex-vriendin in australie
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:57:43 #78
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61168092
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:39 schreef Bunker het volgende:

[..]

Eensch....

maar een fotopost is welkom
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_61168167
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:56 schreef Copycat het volgende:
Ik zou persoonlijk passen voor een door meelij opgewekte sympathy fuck ...

En ik snap die wraakgedachtes ook wel. Damn, heb ze zelf ook gehad. En hoe .
Maar bij mij was het uitdenken van de meest waanzinnige wraakacties voldoende om er vrede mee te krijgen. Er mijlenver bovenstaan, dat is imo de beste wraak.
Te subtiel, te veel afhankelijk van toekomstige situaties en te veel afhankelijk van perceptie.

Vernedering, daar kan geen misverstand over bestaan.

Maar goed, dat het geen zaligmakend iets is dat is natuurlijk wel zo. Life goes on e.d.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_61168206
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:57 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Toch is dit zulk een naaistreek dat ik wel degelijk wel aan iets als wraak zou moeten denken, enkel heeft juist dat punt de TS zelf nogal slap zich geprofileerd door zelf al als een mak schaapje 'vooral geen ruzie te gaan zitten maken' met zn ex-vriendin in australie
Het was voor mij natuurlijk donderslag bij een licht bewolkte hemel.. en heb 7 jaar intens van haar gehouden.. die gevoelens zijn ook niet in 1x weg (zelfs niet na het geflikte).. ben ook niet het persoon die haar inelkaar gaat slaan.. ookal had ze het wel verdient.

Heb haar huid natuurlijk wel volledig vol gescholden, en iedereen in een straal van 200meter is er minimaal wakker van geworden..
Rookworst zonder "R" is ookworst!
pi_61168283
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:27 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

F*ck! Ik ben een half jaar in Australie geweest (Trouw aan mijn vriendin.) een paar keer Hongarije (Waar ik een chickie voor mijn voeten kreeg, trouw aan mijn vriendin.) een week in Moskou (Trouw aan mijn vriendin, terwijl de chicks je daar letterlijk smeken om sex.) en nu gaat zij dit jaar waarschijnlijk op stage...

In het buitenland!

Sterkte TS, ik hoop dat je er nog wat van hebt kunnen maken! Australie is op zich best een leuk land, maar ik kan me voorstellen dat ze het wel een beetje voor je verpest heeft op deze manier.
Langer dan 3 maanden is de kritische fase.
En denk niet "als het echt goed tussen ons is, dan gebeurt het niet".
Het kan prima tussen jullie zijn maar op het moment dat er zoveel tijd en afstand meespeelt, kan dat zo veranderen.

En het vertrouwen komt daarna nooit weer terug, daardoor kan je er niet meer 100% voor gaan en loopt het na enkele maanden proberen alsnog op de klippen.
pi_61168297
Ik ben ook meer van de return the favour.
Lambo of Rekt
pi_61168302
Sterkte dude... vrouwen zijn geen pretje. En zij is een kutwijf.
Jesus saves but death prevails.
pi_61168310
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:02 schreef Bdijk het volgende:

[..]

Het was voor mij natuurlijk donderslag bij een licht bewolkte hemel.. en heb 7 jaar intens van haar gehouden.. die gevoelens zijn ook niet in 1x weg (zelfs niet na het geflikte).. ben ook niet het persoon die haar inelkaar gaat slaan.. ookal had ze het wel verdient.

Heb haar huid natuurlijk wel volledig vol gescholden, en iedereen in een straal van 200meter is er minimaal wakker van geworden..
Hoe reageerde ze erop? Ging ze huilen?
A little bit hateful
pi_61168327
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:02 schreef Bdijk het volgende:

[..]

Het was voor mij natuurlijk donderslag bij een licht bewolkte hemel.. en heb 7 jaar intens van haar gehouden.. die gevoelens zijn ook niet in 1x weg (zelfs niet na het geflikte).. ben ook niet het persoon die haar inelkaar gaat slaan.. ookal had ze het wel verdient
maar boy, ben je nu werkelijk direkt meegegaan op dat 'laten we nu geen ruziemaken, anders word straks de hele vakantie er nog door verpest'...?
heb je niet een beetje ergens 'de eer aan jezelf gehouden' ? Ben je enkel zo passief geweest en hoe doe je dat in godsnaam (als ik meerdere uren in een vliegtuig gezeten heb ben ik meestal in staat de eerstedebeste de kop af te bijten, ook zonder dat ze iets negatiefs tegen me opmerken)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 27 augustus 2008 @ 16:08:15 #86
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61168342
vrouwen moet je nooit slaan dat is gewoon het laagste wat je kan gaan.. maar ik had mijn pik er niet meer ingestoken... als jullie samen slapen had ik ook een andere hotel kamer genomen...
liefst met prostituees!

jij gaat daarheen en word keihard gedumpt
en je doet daar alsof er niets aan de hand is?

Gast, waar is je trots heen?
stay frosty
  woensdag 27 augustus 2008 @ 16:09:40 #87
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61168384
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:07 schreef RM-rf het volgende:

[..]

maar boy, ben je nu werkelijk direkt meegegaan op dat 'laten we nu geen ruziemaken, anders word straks de hele vakantie er nog door verpest'...?
heb je niet een beetje ergens 'de eer aan jezelf gehouden' ? Ben je enkel zo passief geweest en hoe doe je dat in godsnaam (als ik meerdere uren in een vliegtuig gezeten heb ben ik meestal in staat de eerstedebeste de kop af te bijten, ook zonder dat ze iets negatiefs tegen me opmerken)
ja dit bedoelde ik ook... mooi verwoord...
stay frosty
pi_61168421
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
vrouwen moet je nooit slaan dat is gewoon het laagste wat je kan gaan
Nou, ze had hem van mij gewoon gekregen hoor. Niet hard, maar gewoon effe voor de schrik.
pi_61168524
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:07 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Tuurlijk was het niet binnen 10 minuten tieren gesettled.. daar zijn2 dagen overheen gegaan.. en we zouden een cruise gaan doen met een boot met 21man naar the great barrier reef.. dus ik had niet die zure-doos de hele dag om me heen, maar 19 andere mensen om lol mee te maken.
pi_61168551
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 14:44 schreef SolarX het volgende:
Lekker tactisch ook... een "we moeten praten"-sms voordat je 32 uur met jezelf opgesloten zit in zo'n kist zodat je eens lekker kunt gaan nadenken wat ze allemaal te zeggen heeft.
Dat is inderdaad nog het misselijkste ja.... ik heb zelf een paar maanden iets gehad met iemand die ook zo'n backpack-droom had... ik was er uiteindelijk al vrij snel achter dat ik niet zoveel van 'm hield om er een jaar op te wachten dus uiteindelijk gewoon zelf een punt achter gezet.... maar zo gedumpt worden is wel enorm kut ja...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_61168558
ik heb haar daar goed laten genieten, natuurlijk wilt ze niet terug naar jou!!!

hebben we die ook gehad
pi_61168616
Wat een kuthoer dat ze je nog naar Australie laat overvliegen om je te dumpen. Wat een kuthoer.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 16:22:17 #93
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61168735
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:11 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Nou, ze had hem van mij gewoon gekregen hoor. Niet hard, maar gewoon effe voor de schrik.
en dan?
stay frosty
pi_61168750
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
liefst met prostituees!
Waar denk je dat 'ie die 3000 euro aan heeft uitgegeven?
pi_61168783
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

en dan?
Die vraag kun je overal wel bij stellen.

En dan lekker genieten van Australie, maar toch echt zonder madame fuck-a-lot.
pi_61168817
Ik vind de TS heel terughoudend in de reactie van haar op zijn uitbarstingen.

Volgens mij is het helemaal niet zo harteloos gebeurd als hij stelt.
A little bit hateful
pi_61168865
Trouwens weer zo'n typische onzekere teringactie. Nee, ze vertelt hem een maand van tevoren nog niet dat ze het uit wil maken, ze weet het nog niet zeker. 2 weken voordat hij komt weet ze het ook nog niet zeker. Dan op het moment dat hij het vliegtuig in gaat stappen, dan is er geen weg meer terug en moet ze wel, en belt ze. Make up your fucking mind.

De bom moet je ontmantelen als er nog 30 dagen op de timer staat, niet 2 seconden.
pi_61168882
Wil er nog een paar keer zien.. paar keer praten (kan een les/tip zijn voor volgende relaties).. en dan snel weer terug een andere lieve meid zoeken die niet totally freak is.. maarja.. moet niet te desperate worden.. anders vind ik natuurlijk nooit mn nieuwe..

Eerst maar veel sporten, uitleven, met vrienden lol maken, zelf op vakantie gaan, en dan weer in het volgende avontuur stappen... (met een trauma)
  woensdag 27 augustus 2008 @ 16:28:39 #99
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61168927
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:27 schreef Bdijk het volgende:
Wil er nog een paar keer zien.. paar keer praten (kan een les/tip zijn voor volgende relaties).. en dan snel weer terug een andere lieve meid zoeken die niet totally freak is.. maarja.. moet niet te desperate worden.. anders vind ik natuurlijk nooit mn nieuwe..

Eerst maar veel sporten, uitleven, met vrienden lol maken, zelf op vakantie gaan, en dan weer in het volgende avontuur stappen... (met een trauma)
zolang je maar niet op het internet op zoek gaat
stay frosty
  woensdag 27 augustus 2008 @ 16:29:57 #100
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61168972
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:24 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Die vraag kun je overal wel bij stellen.

En dan lekker genieten van Australie, maar toch echt zonder madame fuck-a-lot.
nee dan is het goed..
ik sla alleen als ik er noodzakelijk is of iets oplost..

dit lijkt meer op het gedrag van een driftige kleuter (nofi)
stay frosty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')