abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61287992
quote:
Op maandag 1 september 2008 11:59 schreef American_Nightmare het volgende:
Lekker makkelijk inderdaad, "dumpen" en "hoer" roepen. Maar ik ben weinig anders gewend hier dan die domme kortzichtige reacties.

Ik denk persoonlijk dat er weinig relaties zijn die overleven wanneer een van de twee een half jaar naar een exotische bestemming gaat waar het over het algemeen toch lang leve de lol is. Is het te begrijpen? Ja. Betekent dat dat je relatie niets meer waard was? Volgens mij niet, want je leeft daar in een compleet andere wereld. De vraag is natuurlijk wel of je met haar gedrag kan leven als je besluit om door te gaan.

Vergelijk het met weer aan het werk gaan na een ontzettend gave vakantie. Het contrast is dan zo hoog, dat ik wel eens op het punt heb gestaan om m'n baan op te zeggen. Een paar weken later echter was er niks aan de hand en was het op het werk weer net als voorheen. Wil dat zeggen dat ik het niet naar m'n zin heb op m'n werk? Nee, maar op zo'n vakantie zit je even in een andere wereld waar het dus relaxed en lang leve de lol is. Ga je dat leven als 'de standaard' zien en je 'gewone leven' daarmee vergelijken dan heb je inderdaad opeens een kutleven ja.
zozo, speknek & American_Nightmare.. dat zijn inderdaad serieuze reacties.. tnx 4 the input
Rookworst zonder "R" is ookworst!
  maandag 1 september 2008 @ 12:08:43 #277
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_61288059
quote:
Op maandag 1 september 2008 11:59 schreef American_Nightmare het volgende:
Lekker makkelijk inderdaad, "dumpen" en "hoer" roepen. Maar ik ben weinig anders gewend hier dan die domme kortzichtige reacties.

Ik denk persoonlijk dat er weinig relaties zijn die overleven wanneer een van de twee een half jaar naar een exotische bestemming gaat waar het over het algemeen toch lang leve de lol is. Is het te begrijpen? Ja. Betekent dat dat je relatie niets meer waard was? Volgens mij niet, want je leeft daar in een compleet andere wereld. De vraag is natuurlijk wel of je met haar gedrag kan leven als je besluit om door te gaan.

Vergelijk het met weer aan het werk gaan na een ontzettend gave vakantie. Het contrast is dan zo hoog, dat ik wel eens op het punt heb gestaan om m'n baan op te zeggen. Een paar weken later echter was er niks aan de hand en was het op het werk weer net als voorheen. Wil dat zeggen dat ik het niet naar m'n zin heb op m'n werk? Nee, maar op zo'n vakantie zit je even in een andere wereld waar het dus relaxed en lang leve de lol is. Ga je dat leven als 'de standaard' zien en je 'gewone leven' daarmee vergelijken dan heb je inderdaad opeens een kutleven ja.
Toch vind ik het weinig respectvol. 7 jaar bij elkaar en dan in een "andere wereld" los gaan. Bij een verkering van een jaar is het een iets ander verhaal, maar dit vind ik laag.
pi_61288067
quote:
Op maandag 1 september 2008 11:23 schreef Bdijk het volgende:

[..]

Het is vooral punt1 natuurlijk.. de rest van de punten is een gevolg van punt1 (de confrontatie zo lang mogelijk willen uitstellen)

Nu moet ik dus uitvissen wat ik ZELF wil voor de komende tijd..

En hoe ga je dat aanpakken?
*verwijderd door Admin*
pi_61289196
quote:
Op maandag 1 september 2008 12:09 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

En hoe ga je dat aanpakken?
Even in de ignore modus gaan bij haar.. kijken hoezeer ze contact met mij wil zoeken.. mocht dat een week duren dan is de keuze natuurlijk al een stuk makkelijker gemaakt, want dan heeft ze blijkbaar ook geen zin om er moeite intesteken..

contact van vrijdag was natuurlijk van noodzakelijke aard, omdat ik nog allemaal spullen in mn huis had die ze toch wel nodig heeft/had.

Laat haar nu maar eens werken.. dan weet ik hoe het aan haar kant staat. (en niet op msn/hyves/facebook etc. komen, want dat is te makkeijk om contact te zoeken)

dan kan ik ondertussen contactadvertenties uitpluizen
pi_61289278
Je 26
Waarom doe je dan alsof alles voorbij is
A little bit hateful
pi_61289471
quote:
Op maandag 1 september 2008 12:08 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Toch vind ik het weinig respectvol. 7 jaar bij elkaar en dan in een "andere wereld" los gaan. Bij een verkering van een jaar is het een iets ander verhaal, maar dit vind ik laag.
Ik praat het ook niet goed, ik probeer alleen een verklaring te vinden. En ik vind gezien mijn 'theorie' het niet terecht dat mensen haar hier als een soort hoer vinden, want het is heel aannemelijk dat mocht TS z'n relatie met haar voortzetten zij nooit meer vreemd zal gaan (maar uiteraard heb je die garantie nooit volledig). Op de een of andere manier zie ik die hele reis wel als verzachtende omstandigheid. Natuurlijk, vreemdgaan is altijd lullig, maar bij een half jaar alleen in het buitenland zitten vind ik het toch net wat minder erg, dan wanneer ze tussen de middag met een collega het bed in was gedoken en 's avonds weer gezellig aan tafel zit.
Juist bij een langere relatie is de verliefdheid wat weggeebt en dan zijn dit soort verleidingen extra gevaarlijk. Het blijft wel een rotstreek natuurlijk en ik zou het er ook zeker niet makkelijk mee hebben.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_61289609
quote:
Op maandag 1 september 2008 12:59 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik praat het ook niet goed, ik probeer alleen een verklaring te vinden. En ik vind gezien mijn 'theorie' het niet terecht dat mensen haar hier als een soort hoer vinden, want het is heel aannemelijk dat mocht TS z'n relatie met haar voortzetten zij nooit meer vreemd zal gaan (maar uiteraard heb je die garantie nooit volledig). Op de een of andere manier zie ik die hele reis wel als verzachtende omstandigheid. Natuurlijk, vreemdgaan is altijd lullig, maar bij een half jaar alleen in het buitenland zitten vind ik het toch net wat minder erg, dan wanneer ze tussen de middag met een collega het bed in was gedoken en 's avonds weer gezellig aan tafel zit.
Juist bij een langere relatie is de verliefdheid wat weggeebt en dan zijn dit soort verleidingen extra gevaarlijk. Het blijft wel een rotstreek natuurlijk en ik zou het er ook zeker niet makkelijk mee hebben.
tuurlijk. klopt allemaal. Zou TS ook kunnen overkomen. Of ieder ander.
Maar het is en blijft respectloos als je dat SMSje vlak voor vertrek stuurt en hem niet van het vliegveld haalt. Je hebt zelf een "fout" gemaakt dus zul je daar de consequenties van moeten aanvaarden, of je wil of niet.
Dus daarom wordt ze hier voor hoer uitgemaakt en daar heb ik geen moeite mee.
*verwijderd door Admin*
pi_61290218
quote:
Op maandag 1 september 2008 13:05 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

tuurlijk. klopt allemaal. Zou TS ook kunnen overkomen. Of ieder ander.
Maar het is en blijft respectloos als je dat SMSje vlak voor vertrek stuurt en hem niet van het vliegveld haalt. Je hebt zelf een "fout" gemaakt dus zul je daar de consequenties van moeten aanvaarden, of je wil of niet.
Dus daarom wordt ze hier voor hoer uitgemaakt en daar heb ik geen moeite mee.
Het is allemaal respectloos dat klopt. Blijkbaar koos zij de weg van de minste weerstand om met de situatie om te gaan. Vreemdgaan -> beslissing uitstellen -> uitmaken -> zoveel mogelijk afstand nemen van vriend. En natuurlijk kun je haar dat kwalijk nemen. Maar iemand voor hoer of erger uitmaken, dan wordt het een beetje een pot-ketel verhaal. En bovendien is de TS er helemaal niet bij gebaat dat anderen zijn (ex?)vriendin uit gaan schelden (en volgens mij de betreffende users ook niet). Maar ook dat is weer een manier om met de situatie om te gaan; De vriendin is 'het grote kwaad' en mijn vriendin is dat niet dus mij zal dat niet overkomen. Het inzicht dat een en ander natuurlijk deels door de situatie is veroorzaakt, is eng en oncontroleerbaar, dus dat laten we liefst buiten beschouwing.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_61290504
Op welke manier het ook bekeken word.. het is inderdaad gewoon aso en respectloos.. zeker niet het gedrag wat ik "verdien".
Ze heeft me rechtstreeks een knietje gegeven op mn ziel.. dus er moet wel veel gebeuren mocht het nog goedkomen.. verstandigste is denk ook om haar nog gedag te zwaaien mocht ze weer naar Australie vertrekken, en gewoon verder gaan met mn leven.. wie ik ook maar daarin mag tegenkomen.
  maandag 1 september 2008 @ 13:57:34 #285
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61290927
show some backbone mate!
je zet jezelf nu voor lul

is het misschien zo dat ze denkt dat ze alles bij je kan maken aangezien je het nu zelfs nog niet echt uitgemaakt hebt enzo?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 1 september 2008 @ 13:59:16 #286
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_61290955
quote:
Op maandag 1 september 2008 13:40 schreef Bdijk het volgende:
Op welke manier het ook bekeken word.. het is inderdaad gewoon aso en respectloos.. zeker niet het gedrag wat ik "verdien".
Ze heeft me rechtstreeks een knietje gegeven op mn ziel.. dus er moet wel veel gebeuren mocht het nog goedkomen.. verstandigste is denk ook om haar nog gedag te zwaaien mocht ze weer naar Australie vertrekken, en gewoon verder gaan met mn leven.. wie ik ook maar daarin mag tegenkomen.
je hebt gelijk. Stel dat er nog toekomst is tussen jullie, dan moet het alleszins eerst van haar komen. Zij moet duidelijk maken dat ze je echt terugwil en dat ze echt spijt heeft van wat er gebeurd is.

Vooraleer dat gebeurd is, dan is elke nieuwe stap samen gedoemd te mislukken, want dan is het iets wat steeds blijft in de relatie en sowieso weer naar boven zal komen.
pi_61295286
quote:
Op maandag 1 september 2008 11:27 schreef speknek het volgende:

[..]

Zo gek is het niet. Fok! zijn internet superhelden die zelf nog nooit een meisje gezoend hebben, laat staan een lange relatie. En zeven jaar is echt heel lang. Sommige mensen zijn dan al getrouwd. Je moet een behoorlijke autist zijn om daar zomaar je schouders voor op te kunnen halen.
Idd. Helemaal mee eens . TS, succes met deze situatie.
Tevens tvp
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_61295740
Het is nu afwachten op haar telefoontje/smsje.. update komt zodra ze iets (of juist niets) van zich heeft laten horen.. kan ik ondertussen ook bedenken wat ik nou wil, en gelijk even rondkijken naar wat andere "vissen" tijdens het uitgaan,werk en sporten.. want dat zou toch eigenlijk het meest ideale zijn.. een nieuwe vriendin.
pi_61295798
Ik had het al gezegd maar er is altijd ergens betere sex
*verwijderd door Admin*
  maandag 1 september 2008 @ 16:53:34 #290
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61295840
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:50 schreef Bdijk het volgende:
Het is nu afwachten op haar telefoontje/smsje.. update komt zodra ze iets (of juist niets) van zich heeft laten horen.. kan ik ondertussen ook bedenken wat ik nou wil, en gelijk even rondkijken naar wat andere "vissen" tijdens het uitgaan,werk en sporten.. want dat zou toch eigenlijk het meest ideale zijn.. een nieuwe vriendin.
je zegt het al zelf...
geloof me gast... je gaat echt niet meer gelukkig worden met haar.. anders krijg je een scheve relatie

en ik begrijp dondergoed dat het heel moeilijk is... maar diep van binnen weet je wel ook.. its the only way
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_61296227
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:

its the only way
Lambo of Rekt
pi_61298484
Dat is niet waar, er zijn genoeg mensen die er mee zouden kunnen of willen leven. Vraag is alleen of je dat kunt en wilt.
obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
pi_61303056
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

je zegt het al zelf...
geloof me gast... je gaat echt niet meer gelukkig worden met haar.. anders krijg je een scheve relatie

en ik begrijp dondergoed dat het heel moeilijk is... maar diep van binnen weet je wel ook.. its the only way
Ik zeg het inderdaad zelf al.. maar als ik een foto van d'r zie, haar profiel bekijk online, of alleen al aan d'r denk, dan krijg ik een soort van achtbaan gevoel in m'n lijf (bijna letterlijk het gevoel dat ik die eerste helling afga) en dat lijkt me ergens toch echt geen goed teken bah
  maandag 1 september 2008 @ 21:11:09 #294
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_61303429
Daar is een topicreeks voor
De kunst van het loslaten van je ex #63
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  maandag 1 september 2008 @ 21:36:21 #295
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_61304525
Wauw dit is wel echt hard gewoon tering sterkte kerel.
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_61307666
quote:
Op maandag 1 september 2008 12:48 schreef Bdijk het volgende:

[..]

Even in de ignore modus gaan bij haar.. kijken hoezeer ze contact met mij wil zoeken.. mocht dat een week duren dan is de keuze natuurlijk al een stuk makkelijker gemaakt, want dan heeft ze blijkbaar ook geen zin om er moeite intesteken..

contact van vrijdag was natuurlijk van noodzakelijke aard, omdat ik nog allemaal spullen in mn huis had die ze toch wel nodig heeft/had.

Laat haar nu maar eens werken.. dan weet ik hoe het aan haar kant staat. (en niet op msn/hyves/facebook etc. komen, want dat is te makkeijk om contact te zoeken)

dan kan ik ondertussen contactadvertenties uitpluizen
OMFG, wist niet dat het zo moeilijk was om dan toch nog even een smsje te sturen.. al was het alleen al om even te melden dat ik me klote voel.. tering pipo wat een kwelling.. nu maar eigenlijk hopen dat ze het zelfde heeft
  maandag 1 september 2008 @ 22:49:50 #297
109065 sungaMsunitraM
pi_61307865
Waarom zou je haar een smsje sturen dat je je klote voelt?
pi_61308209
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:45 schreef Bdijk het volgende:

[..]

OMFG, wist niet dat het zo moeilijk was om dan toch nog even een smsje te sturen.. al was het alleen al om even te melden dat ik me klote voel.. tering pipo wat een kwelling.. nu maar eigenlijk hopen dat ze het zelfde heeft
Houston, we've got a problem
  maandag 1 september 2008 @ 23:01:06 #299
109065 sungaMsunitraM
pi_61308317
Dat hadden we vrijdagavond al natuurlijk, maar dit maakt het zeker niet beter
pi_61308376
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:49 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Waarom zou je haar een smsje sturen dat je je klote voelt?
Hij wilt medelijden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')