In de 1800 waren de normen en waarden een beetje anders. Kortom andere tijden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vertel dat mijn ouders maar.Die zijn nog bij elkaar.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
In de 1800 waren de normen en waarden een beetje anders. Kortom andere tijden.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:57 schreef EggsTC het volgende:
Ik zou ook haar niet meer neuken, ja misschien 1 keer keihard, weg lopen en dan 20 euro op der nachtkastje leggen.
de vraag is of je het haar kan vergeven dat ze:quote:Op maandag 1 september 2008 10:31 schreef Bdijk het volgende:
Nou..
Filmpje (cloverfield en AvP2), leuk
wijntje, leuk
praten over hoe en wat nu verder en hoe aso ze is geweest, geen mening
blijven "slapen", lekker
ontbijtje, gezellig
haar met haar spullen naar huis brengen en wegrijden om met vrienden gaan bbq'en en bezopen worden, priceless
Conclusie: was een leuke en gezellige avond, maar er is helaas geen conclusie uitgekomen van "ik wil je nooit meer zien" of "we proberen het rustig aan weer optebouwen"
Sorry voor dit.. zou inderdaad meer backbone moeten laten zien, en haar gewoon volledig moeten dumpen..
Want het is zonde om hier nog energie in te stoppen, en het word toch nooit meer als vroeger.
maar tja.. aangezien ik zelf ook geen raad weet met de situatie..
Bleh, waarom maak ik het mezelf zo moeilijk :s
Is dit een oproep tot klonen?quote:Op maandag 1 september 2008 10:56 schreef Re het volgende:
TS: heb je haar dit topic al laten lezen?
wat denk je?quote:Op maandag 1 september 2008 11:00 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Is dit een oproep tot klonen?
Drank natuurlijk. Verder, wat een teringhoer. Ik had er met een steen om dr nek in de oceaan gedumpt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:14 schreef Bunker het volgende:
2 dagen na je aankomst kom je erachter dat ze is vreemdgegaan en toen heb je nog ¤3000 uitgegeven? Waaraan?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:13 schreef Misstique het volgende:
Leuk dat ze je helemaal naar Australië laat komen om je dat te vertellen..
En wat bedoel je met genetische dingen?.
Zebravisjes klonen/manipuleren (grote staarten, grote ogen, stippen ipv strepen etc)quote:Op maandag 1 september 2008 11:16 schreef Sjeen het volgende:
Kut voor je TS, maar waar ik eigenlijk nieuwsgierig naar ben:
[..]
idd drank, auto huur, zeilcruise naar the great barrierreef ed.quote:Op maandag 1 september 2008 11:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Drank natuurlijk. Verder, wat een teringhoer. Ik had er met een steen om dr nek in de oceaan gedumpt.
quote:Op maandag 1 september 2008 11:20 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Zebravisjes klonen/manipuleren (grote staarten, grote ogen, stippen ipv strepen etc)
Het is vooral punt1 natuurlijk.. de rest van de punten is een gevolg van punt1 (de confrontatie zo lang mogelijk willen uitstellen)quote:Op maandag 1 september 2008 10:47 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
de vraag is of je het haar kan vergeven dat ze:
- met een ander heeft geneukt (gepijpt, doorgeslikt, gelikt is etc)
- je een SMS stuurt vlak voor vertrek met een kutbericht
- je niets vertelt terwijl je voor haar naar de andere kant van de wereld vliegt.
- niet eens de moeite neemt om je van het vliegveld te halen
Als je 1 van bovenstaande met NEE beantwoordt, lijkt het me duidelijk. Niet makkelijk, wel duidelijk.
Zo gek is het niet. Fok! zijn internet superhelden die zelf nog nooit een meisje gezoend hebben, laat staan een lange relatie. En zeven jaar is echt heel lang. Sommige mensen zijn dan al getrouwd. Je moet een behoorlijke autist zijn om daar zomaar je schouders voor op te kunnen halen.quote:Op maandag 1 september 2008 10:31 schreef Bdijk het volgende:
Sorry voor dit.. zou inderdaad meer backbone moeten laten zien, en haar gewoon volledig moeten dumpen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |