*Vriendin: Waar steek je hem nou GVD in?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 07:39 schreef Waaghals het volgende:
in der kont dan wel
Ja hoor schat, en die joden waren ook echt niet allemaal onschuldig.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:16 schreef Alleslijm het volgende:
[..]
Das inderdaad behoorlijk jammer dat je aankomst zo moest verlopen.
Maar aangezien iedereen nu wel weet dat ze een kuthoer is, wil ik toch een tegengeluid laten horen.
Jullie hebben al 7 jaar een relatie, waarin de meeste dingen heel vanzelfsprekend zijn. Ik bedoel: jij gaat wel braaf naar haar moeder, maar andersom zal zij ook dingen in de relatie gestoken hebben.
Nu is ze ruim een half jaar weggeweest, uit de vertrouwde omgeving, en komt tot de conclusie dat ze het zonder jou ook prima afkan, beter nog: het bevalt haar zelfs goed.
Ze durft dit alleen niet tegen jou te zeggen: jullie delen al 7 jaar lief en leed, ze voelt zich ws verantwoordelijk voor je, etc... Tot ze op een gegeven moment (te laat) onder ogen ziet dat ze je écht niet meer wil.
Ik weet niet hoe oud ze is, hoe oud jij bent en hoeveel relaties ze voor je heeft gehad, maar ik weet wel van mezelf dat ik het met mijn eerste vriendje (waar ik al langere tijd bij was) ook veeeeels te laat uitmaakte. Want wanneer was wél de beste tijd geweest? Een maand voor vertrek zodat je eventueel had kunnen annuleren (had niet gekund), of was het dan ongevoelig en gemakzuchtig geweest dat ze het per telefoon had uitgemaakt? Vóór je het vliegtuig inging? Dan had je de hele vliegreis na moeten denken over wat voor kutstreek ze had geleverd en hoe het nou toch zou moeten daar in Australië (+gemakzuchtig en ongevoelig).
Had ze je op het vliegveld moeten opwachten en daar ter plekke moeten zeggen: hee, leuk dat je er bent, maar ik wil je niet meer, toedeloe!?
Of had ze je na dat smsje toch op moeten halen, terwijl jij met betraande ogen de gate uitkomt en jullie een hele scene op het vliegveld gaan trappen?
Kortom: het ideale moment is er nooit, zeker niet in deze situatie. Vreemdgaan hoort niet, maar een beetje naief vind ik het wel als mensen denken dat zoiets nooooit in hun relatie voor zal komen. Uitmaken is altijd kut, in welke omstandigheden dan ook.
Conclusie: ze heeft de reis van haar leven gemaakt, is hierdoor 'gegroeit' en heeft haar levensdoelen bijgesteld. En daar pas jij blijkbaar niet meer in. Dat gebeurt wel meer mensen hoor, niet alleen degenen die op een lange reis gaan. Sommige relaties gaan nu eenmaal uit, ze is je geen levenslange trouw verschuldigd omdat jullie nu 'al' 7 jaar bij elkaar zijn.
Leer ervan dat je nooit 100% afhankelijk bent van de ander en dat als je zo'n dure reis boekt je dat voor jezelf doet, niet voor je vriendin.
Goeie tactiek, tot je 16 bent geweest.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:11 schreef Becherovka het volgende:
Dat kansloze kutverhaal over klappen uitdelen en die persoonlijke informatie openbaar maken moet je maar gauw vergeten. Veel beter en absoluut mooier is het om eerst de eerste de beste snol te neuken die je voor handen krijgt (liefst haar beste vriendin) en haar nooit meer aan te raken. Lastig, maar het komt absoluut het hardste aan als je doet alsof het je absoluut niet deert. Ze gaat er vanuit dat zij het uitgemaakt heeft en dat jij daar voorlopig nog niet overheen bent. Als jij doet blijken dat je graag weer andere wijven neukt en dat je er totaal niet mee zit, zit zij binnen 5 minuten jankend op de kast. Als je iemand wilt krenken, dan is dat absoluut de beste truuk.
Ook is het bijzonder lollig om iedere 'gezellige' afspraak die je met haar hebt volkomen te negeren. Zorg dat je vrijdag met wat maten in een kroeg zit waar zij nooit op zal komen. Als ze belt, vertel je haar doodleuk dat je gezellig met je maten op stap bent'Oh, was dat vanavond? Ja jammer, ik zit nu net te zuipen, doei!'
![]()
![]()
En hoe zit het dan met: Als je van haar houd moet je haar los kunnen laten, komt ze terug dan is ze voor eeuwig van jou, komt ze niet terug dan is ze nooit van jou geweest.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:52 schreef Xeanor het volgende:
Deze topics zien we wel vaker hier, en weet je wat ik denk? Hoe kan je in hemelsnaam voor 6 maanden weggaan van je partner als je écht van hem/haar houdt? Als ik zelf degene zou zijn die weg zou gaan zou ik echt helemaal kapot gaan aan het kutgevoel van 'ik mis je'. Dingen zoals "als je echt van hem/haar houdt zijn jullie gewoon over 6 maanden weer samen" is dikke onzin. Als je echt van hem/haar houdt, dan kan je gewoon echt niet zomaar voor zo'n lange tijd vertrekken. Ik vind het echt zo'n verkapte "we moeten even een pauze hebben". En als je na 6 maanden weer terug bij elkaar bent, ligt minstens een van de twee gewoon niet echt goed in de relatiemarkt of is een ontzettende saaie doos die de volle 6 maanden thuiszit en weinig andere mensen ziet.
Wie wil zoiets nou terug?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:38 schreef WaiWai het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met: Als je van haar houd moet je haar los kunnen laten, komt ze terug dan is ze voor eeuwig van jou, komt ze niet terug dan is ze nooit van jou geweest.
Ja dat is wanneer je geloofd in de enige ware (waar ik overigens heilig in geloof).quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:38 schreef WaiWai het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met: Als je van haar houd moet je haar los kunnen laten, komt ze terug dan is ze voor eeuwig van jou, komt ze niet terug dan is ze nooit van jou geweest.
Niemand (hoop ik, en als je jezelf nog wil respecterenquote:
Man, niet zo onzeker.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:04 schreef Bdijk het volgende:
Sinds 3 weken ben ik er inderdaad achter dat de enige ware niet kan bestaan... of ik heb mn kans nu gehad
Over enige ware gesproken, daar geloof ik helemaal niet in. Het is meer een kwestie van iemand vinden waar je het leuk mee hebt en het leuk kunt houden. En als bonus nog een beetje duurzaam. Echter als je iemand niet kunt loslaten uit angst voor het einde van een relatie of voor een andere reden, dan is het beter dat die relatie dan maar eindigt. (of je moet je altijd ondergeschikt willen stellen aan de ander)quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:04 schreef Bdijk het volgende:
Sinds 3 weken ben ik er inderdaad achter dat de enige ware niet kan bestaan... of ik heb mn kans nu gehad
Want nu ben je volwassen, en sla je mensen dus maar op hun muil.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:17 schreef Pappie_Culo het volgende:
Goeie tactiek, tot je 16 bent geweest.
Maar da's mijn persoonlijke ervaring.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 07:43 schreef hersenchirurg het volgende:
Je had gewoon een van deze knakkers in d'r bed moeten leggen doos moeten douwen. :p
filmpje
Als iemand het verdient: met grote overtuiging en plezierquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:40 schreef Becherovka het volgende:
[..]
Want nu ben je volwassen, en sla je mensen dus maar op hun muil.
a2m?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:14 schreef Liquidootje het volgende:
Die Copycat toch.
Maar probeer iig een a2m eruit te halen.
Dus in deze volgorde;quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:23 schreef Bdijk het volgende:
Haar neuken zou leuk zijn (ook ter afsluiting oid), maar liever nadat ik m'n hart gelucht heb.. denk alleen niet meer dat ze dan nog zo graag wil.. ach ze heeft ook nixz te willen trouwens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |