Daar heb je dan weer niks mee te maken, haar keus niet die van jou. Verder? Shit happens, soms gaat het goed en vaak niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:38 schreef Bdijk het volgende:
Waarom heb ik haar laten gaan?
vooral dit is natuurlijk erg classy..., zal vast een fijne vlucht zijn geweest..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:38 schreef Bdijk het volgende:
Een dag voordat ik in het vliegtuig stapte kreeg ik een smsje van haar "als je straks hier bent moeten we maar eens praten"
Ik kom aan na een reisduur van 32uur, en ja hoor... het eerste wat ze me meld "ik weet niet of ik nog zoveel van je hou als vroeger" + "ik wil na deze vakantie nog een jaar terug backpacken alleen"
Wat een gezwets! Dat wil die jongen toch niet horen!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:50 schreef Becherovka het volgende:
Mag ik vragen hoe oud je bent? Kan me goed voorstellen hoe dit gaat. Ander land, andere omgeving, nieuwe kansen, nieuwe indrukken, nieuwe mogelijkheden. Alles in je nieuwe omgeving is tijdelijk en daar leef je ook naar. Opeens zie je de wereld op een heel andere manier en kun je je niet voorstellen dat je erna weer lekker knus huisje-boompje-beestje gaat zitten met iemand die in het weekeind lekker op de bank wil hangen en weer net zoals vanouds op zaterdag avond knusjes Idols wil gaan kijken. Er zijn immers miljoenen interessante mensen te ontdekken en miljoenen speciale plaatsen te bezoeken. De tijd om dat te doen is nu, want over 5 jaar is dat véél en véél lastiger. Die fase van vrijheid duurt lang, maar kun je niet meten. Pas daarna wil je je weer hechten zoals vroeger. Voor iedereen ligt die grens anders, maar zij heeft die grens nog lang niet gevonden.
Klinkt hard, maar de werkelijkheid is niet mals helaas.
Ohnee. Het is gewoon een tyfushoer. Klopt. Sorry.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:54 schreef Bunker het volgende:
[..]
Wat een gezwets! Dat wil die jongen toch niet horen!![]()
Nicequote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:56 schreef Becherovka het volgende:
[..]
Ohnee. Het is gewoon een tyfushoer. Klopt.
Tuurlijk wel:quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:02 schreef Takk... het volgende:
Natuurlijk ga je wel, zoiets bespreek je niet via sms/mail/telefoon.
Maar erg kut voor je, heb eigenlijk geen tips of advies voor je...
Sterkte
Also nicequote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:07 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Tuurlijk wel:
"Hallo met Tinaaaaa.."
"WTF maak je me nou, wat bedoel je met samen praten? Ik sta net op het punt naar je toe te vliegen"
"Nou ik hou niet zo veel meer van je en ik ben ook vreemd gegaan, hihi" *sop* *sop* geluidje op achtergrond en af en toe het kreunen van een gast.
"Ow, je bent genaaid door 2 Aussies en nog een inboorling met een dikke johnie ring door zijn neus? Leuk voor je, zeg als je weer eens in Nederland bent kan je je spullen misschien terugkopen van de pandjesshop? Doeeeeei"
Hoe is die vakantie verlopen verder? Heb je samen nog wat gedaan of was het echt een verkutte kut vakantie?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:10 schreef Bdijk het volgende:
Reis was 2200Euro, en heb daar ook nog ruim 3000 uitgegeven.. kortom, veel geld voor een teleurstelling.
en door een relatie probleem kan je je vlucht niet annuleren (zeker niet een dag vantevoren), en wat Becherovka is natuurlijk wel waar, maar het leven bestaat niet alleen uit reizen, lol maken en weet ik het wat.. je zal toch ooit moeten "settelen", en de tijd die je hebt tussen werken en slapen zo leuk mogelijk met elkaar proberen intevullen.. helaas ben ik dus niet die gene.. en hoplijk kan ik ooit nog een vrouw/mens kunnen vertrouwen, zelfs na zo'n lange tijd..
tja.. heb er geen zinnig woord over.. maar veel met vrienden optrekken.. kijken hoe ik mn leven verder ga houden
Kennelijk is mevrouw bezig met genetische manipulatie wat hier niet mag.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:13 schreef Misstique het volgende:
Leuk dat ze je helemaal naar Australië laat komen om je dat te vertellen..
En wat bedoel je met genetische dingen?.
Andere hotelkamerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:14 schreef Bunker het volgende:
2 dagen na je aankomst kom je erachter dat ze is vreemdgegaan en toen heb je nog ¤3000 uitgegeven? Waaraan?
Zoiets wil je meteen weten, voor je jezelf gaat zitten opvreten. Telefoon kan prima.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:02 schreef Takk... het volgende:
Natuurlijk ga je wel, zoiets bespreek je niet via sms/mail/telefoon.
Maar erg kut voor je, heb eigenlijk geen tips of advies voor je...
Sterkte
Gelukkig had ze er erg veel spijt van, en heeft ze ook ondervonden dat ze een domme doos is. soort van "pact" gesloten om een soort vredesmissie te houden in de 3 weken, zodat we toch een leuke vakantie zouden hebben.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:12 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Hoe is die vakantie verlopen verder? Heb je samen nog wat gedaan of was het echt een verkutte kut vakantie?
F*ck! Ik ben een half jaar in Australie geweest (Trouw aan mijn vriendin.) een paar keer Hongarije (Waar ik een chickie voor mijn voeten kreeg, trouw aan mijn vriendin.) een week in Moskou (Trouw aan mijn vriendin, terwijl de chicks je daar letterlijk smeken om sex.) en nu gaat zij dit jaar waarschijnlijk op stage...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:24 schreef EggsTC het volgende:
Dit klinkt me erg bekend in de orenVrouwen kunnen dat gewoon niet, alleen op vakantie/stage whatever je het wil noemen, gaan en dan trouw blijven.
Sterkte gozer. I feel your pain.
Eigenlijk zou je haar verrot moeten schelden bij jouw thuis, en haar uit huis sturen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:26 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Gelukkig had ze er erg veel spijt van, en heeft ze ook ondervonden dat ze een domme doos is. soort van "pact" gesloten om een soort vredesmissie te houden in de 3 weken, zodat we toch een leuke vakantie zouden hebben.
Ellende is, dat de rest nu zo goed is verlopen, dat ze vrijdag weer komt eten en een dvd'tje komt kijken.. en ik wil wel een leuke/gezellige tijd hebben met d'r todat ze weg gaat.. maar dan heb ik natuurlijk weeer een kut gevoel..
idd, dat is wel een gigantische naaistreek ...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:13 schreef Misstique het volgende:
Leuk dat ze je helemaal naar Australië laat komen om je dat te vertellen..
Tja, je hoeft niet met elkaar te eten. Maar de keuze is aan jou, ik zou d'r nooit meer hoeven te zien. Het is echt het meest lage wat je iemand kan aandoen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:26 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Gelukkig had ze er erg veel spijt van, en heeft ze ook ondervonden dat ze een domme doos is. soort van "pact" gesloten om een soort vredesmissie te houden in de 3 weken, zodat we toch een leuke vakantie zouden hebben.
Ellende is, dat de rest nu zo goed is verlopen, dat ze vrijdag weer komt eten en een dvd'tje komt kijken.. en ik wil wel een leuke/gezellige tijd hebben met d'r todat ze weg gaat.. maar dan heb ik natuurlijk weeer een kut gevoel..
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:45 schreef Bunker het volgende:
Das mooi kut dude. Zet je er overheen. Je bent vrij samen met nog 2 miljoen vrijgezellen. Dat moet toch gezellig worden.
Erger... 32 uur economy...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
Had je moeten doen. Alle moraalridderij van eeuwige maagden ten spijt is dat wel de zachtste vergelding voor een naaistreek eersteklas.
Heb ook wat geproeft van het backpacken..en lol hebben is natuurlijk meer dan gemakkelijk daarzo.. maar heb lol met respect voor de dingen die je hebt/achter hebt gelatenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:31 schreef Liquidootje het volgende:
Volgens mij ben je zelf nog nooit op een backpackreis geweest he
Zoveel nieuwe mensen. De drang om met iedereen een praatje te maken en iedereen staat er ook nog eens voor open! Elke dag zorgeloos plezier en lol hebben. Eenzame avonden in het begin. Maar daarna is het gewoon grote feest van losse contacten, barretjes en kroegjes crawls. Geen echte verplichtingen omdat je reputatie toch niet op het spel staat. Immers niemand kent je daar!
En dat was vanuit een mannenoogpunt geschreven. Vanuit een vrouwenoogpunt is het gewoon een eventuele gewetenloze orgie-potentieel (mocht ze er zin in hebben en in jouw geval had ze er zin in).
Sorry dude, you lost her.
mja... het lijkt me dat je toch moet inzien dat dit niet jou schuld is? maar haar probleem!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:26 schreef Bdijk het volgende:
[..]
schiet je ook niets mee op...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:31 schreef Bdijk het volgende:
Heb natuurlijk al haar passwoorden van email-school etc. heb "nacht-bezigheden-foto's" weet waarheden die ik in haar famillie kan rond-roddelen.. kortom.. heb de "macht" om haar helemaal kapot te maken zodat ze echt alleen staat op de wereld zodat ze binnen een maand weer terug is in Aus.. maar daar ben ik dan ook weer te goed voor vrees ik.. :s
yup, ik zou toch minstens een jaar of 2 pissed off rondlopen en alles en iedereen vertrappen in mijn weg. En dan vooral haar.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja... het lijkt me dat je toch moet inzien dat dit niet jou schuld is? maar haar probleem!
Kerel, laat d'r lekker kreperen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:26 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Dat zou ook wel erg min zijn, als je je tot dat soort wraakacties zou verlagen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:31 schreef Bdijk het volgende:
Heb natuurlijk al haar passwoorden van email-school etc. heb "nacht-bezigheden-foto's" weet waarheden die ik in haar famillie kan rond-roddelen.. kortom.. heb de "macht" om haar helemaal kapot te maken zodat ze echt alleen staat op de wereld zodat ze binnen een maand weer terug is in Aus.. maar daar ben ik dan ook weer te goed voor vrees ik.. :s
Eensch....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
schiet je ook niets mee op...
Tja, typisch toch dat degene die het aan de grote klok hangt wat mevrouw allemaal heeft uitgespookt dan ineens de boeman is.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou ook wel erg min zijn, als je je tot dat soort wraakacties zou verlagen.
Maarrrrr TS als je ze naar een paar fokkers zou sturen zoals ik, dan is toch een vorm van zoete wraak zonder dat te erg wordt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk, mevrouw geeft een nieuwe betekenis aan de term down under, en lacht in d'r vuistje terwijl meneer niet 'zo min' is en de vriendelijkheid zelve blijft.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:42 schreef Bdijk het volgende:
goedmaak sex is gelukkig de beste sex die er is.. dus die fruitmand ga ik nog maar even leegeten totdat ze weer weg gaat.. want voordat ik over deze ellende heen ben, ben ik ook weer een paar jaar alleen en droog verder..
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:43 schreef Liquidootje het volgende:
Ik zou mijn snikkel nog liever in een afgestorven boomstronk douwen.
Ik geloof er niet zo in dat wraak nemen echt voldoening geeft. Tuurlijk heeft zijn ex TS een gruwelijke naaistreek geleverd, maar om je daarom maar op hetzelfde niveau te gaan begeven?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:42 schreef Pappie_Culo het volgende:
Tuurlijk, mevrouw geeft een nieuwe betekenis aan de term down under, en lacht in d'r vuistje terwijl meneer niet 'zo min' is en de vriendelijkheid zelve blijft.
Ik geloof daar echt niet in. Ik zou d'r met minzaam genoegen stuk maken.
Zwak? Ja. Maar waarom de kans missen om de ander te zien kruipen? Kijk wat zij flikt.
God had de mens toch naar zijn evenbeeld geschapen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:45 schreef WallOfStars het volgende:
trust in people......LOL
you should beLIEve in GOD
Dat dus.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:43 schreef Liquidootje het volgende:
Ow ben je er zo'n een
Het is je goed recht hoor, maar nog. Ik zou mijn snikkel nog liever in een afgestorven boomstronk douwen.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof er niet zo in dat wraak nemen echt voldoening geeft. Tuurlijk heeft zijn ex TS een gruwelijke naaistreek geleverd, maar om je daarom maar op hetzelfde niveau te gaan begeven?
Beter lezen, of mijn capslock was niet groot genoeg,quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:46 schreef Aneurism het volgende:
[..]
God had de mens toch naar zijn evenbeeld geschapen?
Als ik er 3 jaar later aan denk, geeft het voldoening. Dat weet ik zeker.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof er niet zo in dat wraak nemen echt voldoening geeft. Tuurlijk heeft zijn ex TS een gruwelijke naaistreek geleverd, maar om je daarom maar op hetzelfde niveau te gaan begeven?
Tis indedaad weinig "goedmaak" maar meer "sympathie"..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat dus.
Dude she took your dignity en nu laat je haar er de vloer mee aanvegen!
Lekker neuken, want goedmaak sex is zo lekker. STFU. Dit is geen goedmaak sex, ze vertrekt zo weer voor een jaartje op der rug liggen naar Australie e.o. Wat heb je dan in godsnaam goed gemaakt?
Als je het al doet, moet je het enkel en alleen voor jezelf doen! Niet voor geodmaak, sympathie maatr alleen omdat het geil is! Fuck haar! (Phun intended)quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:52 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Tis indedaad weinig "goedmaak" maar meer "sympathie"..
nuja, ik denk dat ik er in dit geval best wel begrip voor zou kunnen hebben...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:39 schreef Bunker het volgende:
[..]
Eensch....
maar een fotopost is welkom
Te subtiel, te veel afhankelijk van toekomstige situaties en te veel afhankelijk van perceptie.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:56 schreef Copycat het volgende:
Ik zou persoonlijk passen voor een door meelij opgewekte sympathy fuck ...
En ik snap die wraakgedachtes ook wel. Damn, heb ze zelf ook gehad. En hoe.
Maar bij mij was het uitdenken van de meest waanzinnige wraakacties voldoende om er vrede mee te krijgen. Er mijlenver bovenstaan, dat is imo de beste wraak.
Het was voor mij natuurlijk donderslag bij een licht bewolkte hemel.. en heb 7 jaar intens van haar gehouden.. die gevoelens zijn ook niet in 1x weg (zelfs niet na het geflikte).. ben ook niet het persoon die haar inelkaar gaat slaan.. ookal had ze het wel verdient.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:57 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Toch is dit zulk een naaistreek dat ik wel degelijk wel aan iets als wraak zou moeten denken, enkel heeft juist dat punt de TS zelf nogal slap zich geprofileerd door zelf al als een mak schaapje 'vooral geen ruzie te gaan zitten maken' met zn ex-vriendin in australie
Langer dan 3 maanden is de kritische fase.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
F*ck! Ik ben een half jaar in Australie geweest (Trouw aan mijn vriendin.) een paar keer Hongarije (Waar ik een chickie voor mijn voeten kreeg, trouw aan mijn vriendin.) een week in Moskou (Trouw aan mijn vriendin, terwijl de chicks je daar letterlijk smeken om sex.) en nu gaat zij dit jaar waarschijnlijk op stage...
In het buitenland!![]()
![]()
Sterkte TS, ik hoop dat je er nog wat van hebt kunnen maken! Australie is op zich best een leuk land, maar ik kan me voorstellen dat ze het wel een beetje voor je verpest heeft op deze manier.
Hoe reageerde ze erop? Ging ze huilen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:02 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Het was voor mij natuurlijk donderslag bij een licht bewolkte hemel.. en heb 7 jaar intens van haar gehouden.. die gevoelens zijn ook niet in 1x weg (zelfs niet na het geflikte).. ben ook niet het persoon die haar inelkaar gaat slaan.. ookal had ze het wel verdient.
Heb haar huid natuurlijk wel volledig vol gescholden, en iedereen in een straal van 200meter is er minimaal wakker van geworden..
maar boy, ben je nu werkelijk direkt meegegaan op dat 'laten we nu geen ruziemaken, anders word straks de hele vakantie er nog door verpest'...?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:02 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Het was voor mij natuurlijk donderslag bij een licht bewolkte hemel.. en heb 7 jaar intens van haar gehouden.. die gevoelens zijn ook niet in 1x weg (zelfs niet na het geflikte).. ben ook niet het persoon die haar inelkaar gaat slaan.. ookal had ze het wel verdient
ja dit bedoelde ik ook... mooi verwoord...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:07 schreef RM-rf het volgende:
[..]
maar boy, ben je nu werkelijk direkt meegegaan op dat 'laten we nu geen ruziemaken, anders word straks de hele vakantie er nog door verpest'...?
heb je niet een beetje ergens 'de eer aan jezelf gehouden' ? Ben je enkel zo passief geweest en hoe doe je dat in godsnaam (als ik meerdere uren in een vliegtuig gezeten heb ben ik meestal in staat de eerstedebeste de kop af te bijten, ook zonder dat ze iets negatiefs tegen me opmerken)
Nou, ze had hem van mij gewoon gekregen hoor. Niet hard, maar gewoon effe voor de schrik.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
vrouwen moet je nooit slaan dat is gewoon het laagste wat je kan gaan
Tuurlijk was het niet binnen 10 minuten tieren gesettled.. daar zijn2 dagen overheen gegaan.. en we zouden een cruise gaan doen met een boot met 21man naar the great barrier reef.. dus ik had niet die zure-doos de hele dag om me heen, maar 19 andere mensen om lol mee te maken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:07 schreef RM-rf het volgende:
[..]
maar boy, ben je nu werkelijk direkt meegegaan op dat 'laten we nu geen ruziemaken, anders word straks de hele vakantie er nog door verpest'...?
heb je niet een beetje ergens 'de eer aan jezelf gehouden' ? Ben je enkel zo passief geweest en hoe doe je dat in godsnaam (als ik meerdere uren in een vliegtuig gezeten heb ben ik meestal in staat de eerstedebeste de kop af te bijten, ook zonder dat ze iets negatiefs tegen me opmerken)
Dat is inderdaad nog het misselijkste ja.... ik heb zelf een paar maanden iets gehad met iemand die ook zo'n backpack-droom had... ik was er uiteindelijk al vrij snel achter dat ik niet zoveel van 'm hield om er een jaar op te wachten dus uiteindelijk gewoon zelf een punt achter gezet.... maar zo gedumpt worden is wel enorm kut ja...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:44 schreef SolarX het volgende:
Lekker tactisch ook... een "we moeten praten"-sms voordat je 32 uur met jezelf opgesloten zit in zo'n kist zodat je eens lekker kunt gaan nadenken wat ze allemaal te zeggen heeft.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:11 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nou, ze had hem van mij gewoon gekregen hoor. Niet hard, maar gewoon effe voor de schrik.
Waar denk je dat 'ie die 3000 euro aan heeft uitgegeven?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
liefst met prostituees!
Die vraag kun je overal wel bij stellen.quote:
zolang je maar niet op het internet op zoek gaatquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:27 schreef Bdijk het volgende:
Wil er nog een paar keer zien.. paar keer praten (kan een les/tip zijn voor volgende relaties).. en dan snel weer terug een andere lieve meid zoeken die niet totally freak is.. maarja.. moet niet te desperate worden.. anders vind ik natuurlijk nooit mn nieuwe..
Eerst maar veel sporten, uitleven, met vrienden lol maken, zelf op vakantie gaan, en dan weer in het volgende avontuur stappen... (met een trauma)
nee dan is het goed..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:24 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Die vraag kun je overal wel bij stellen.
En dan lekker genieten van Australie, maar toch echt zonder madame fuck-a-lot.
Het was inderdaad uitstellen van de reactie die ze voor d'r kiezen zou krijgen.. ze heeft me nieteens opgehaald van het vliegveld.. maar kreeg een belletje dat ik met de bus naar haar hostel moest komen.. heb een taxi gepakt en rechtstreeks erheen gereden.. heb haar een klein cafe'tje ingesleurd en om verhaal gevraagd.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:26 schreef Xeanor het volgende:
Trouwens weer zo'n typische onzekere teringactie. Nee, ze vertelt hem een maand van tevoren nog niet dat ze het uit wil maken, ze weet het nog niet zeker. 2 weken voordat hij komt weet ze het ook nog niet zeker. Dan op het moment dat hij het vliegtuig in gaat stappen, dan is er geen weg meer terug en moet ze wel, en belt ze. Make up your fucking mind.
De bom moet je ontmantelen als er nog 30 dagen op de timer staat, niet 2 seconden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |