Tja, typisch toch dat degene die het aan de grote klok hangt wat mevrouw allemaal heeft uitgespookt dan ineens de boeman is.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou ook wel erg min zijn, als je je tot dat soort wraakacties zou verlagen.
Maarrrrr TS als je ze naar een paar fokkers zou sturen zoals ik, dan is toch een vorm van zoete wraak zonder dat te erg wordt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk, mevrouw geeft een nieuwe betekenis aan de term down under, en lacht in d'r vuistje terwijl meneer niet 'zo min' is en de vriendelijkheid zelve blijft.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:42 schreef Bdijk het volgende:
goedmaak sex is gelukkig de beste sex die er is.. dus die fruitmand ga ik nog maar even leegeten totdat ze weer weg gaat.. want voordat ik over deze ellende heen ben, ben ik ook weer een paar jaar alleen en droog verder..
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:43 schreef Liquidootje het volgende:
Ik zou mijn snikkel nog liever in een afgestorven boomstronk douwen.
Ik geloof er niet zo in dat wraak nemen echt voldoening geeft. Tuurlijk heeft zijn ex TS een gruwelijke naaistreek geleverd, maar om je daarom maar op hetzelfde niveau te gaan begeven?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:42 schreef Pappie_Culo het volgende:
Tuurlijk, mevrouw geeft een nieuwe betekenis aan de term down under, en lacht in d'r vuistje terwijl meneer niet 'zo min' is en de vriendelijkheid zelve blijft.
Ik geloof daar echt niet in. Ik zou d'r met minzaam genoegen stuk maken.
Zwak? Ja. Maar waarom de kans missen om de ander te zien kruipen? Kijk wat zij flikt.
God had de mens toch naar zijn evenbeeld geschapen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:45 schreef WallOfStars het volgende:
trust in people......LOL
you should beLIEve in GOD
Dat dus.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:43 schreef Liquidootje het volgende:
Ow ben je er zo'n een
Het is je goed recht hoor, maar nog. Ik zou mijn snikkel nog liever in een afgestorven boomstronk douwen.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof er niet zo in dat wraak nemen echt voldoening geeft. Tuurlijk heeft zijn ex TS een gruwelijke naaistreek geleverd, maar om je daarom maar op hetzelfde niveau te gaan begeven?
Beter lezen, of mijn capslock was niet groot genoeg,quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:46 schreef Aneurism het volgende:
[..]
God had de mens toch naar zijn evenbeeld geschapen?
Als ik er 3 jaar later aan denk, geeft het voldoening. Dat weet ik zeker.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof er niet zo in dat wraak nemen echt voldoening geeft. Tuurlijk heeft zijn ex TS een gruwelijke naaistreek geleverd, maar om je daarom maar op hetzelfde niveau te gaan begeven?
Tis indedaad weinig "goedmaak" maar meer "sympathie"..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat dus.
Dude she took your dignity en nu laat je haar er de vloer mee aanvegen!
Lekker neuken, want goedmaak sex is zo lekker. STFU. Dit is geen goedmaak sex, ze vertrekt zo weer voor een jaartje op der rug liggen naar Australie e.o. Wat heb je dan in godsnaam goed gemaakt?
Als je het al doet, moet je het enkel en alleen voor jezelf doen! Niet voor geodmaak, sympathie maatr alleen omdat het geil is! Fuck haar! (Phun intended)quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:52 schreef Bdijk het volgende:
[..]
Tis indedaad weinig "goedmaak" maar meer "sympathie"..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |