abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61167635
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat zou ook wel erg min zijn, als je je tot dat soort wraakacties zou verlagen.
Tja, typisch toch dat degene die het aan de grote klok hangt wat mevrouw allemaal heeft uitgespookt dan ineens de boeman is.

Dat terwijl wraak zo lekker is.
pi_61167638
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:34 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Erger... 32 uur economy...
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_61167640
quote:

[..]

Maarrrrr TS als je ze naar een paar fokkers zou sturen zoals ik, dan is toch een vorm van zoete wraak zonder dat te erg wordt.

PM staats overings aan.
A little bit hateful
pi_61167655
2nd
pi_61167662
goedmaak sex is gelukkig de beste sex die er is.. dus die fruitmand ga ik nog maar even leegeten totdat ze weer weg gaat.. want voordat ik over deze ellende heen ben, ben ik ook weer een paar jaar alleen en droog verder..
Rookworst zonder "R" is ookworst!
pi_61167684
quote:

[..]

Tuurlijk, mevrouw geeft een nieuwe betekenis aan de term down under, en lacht in d'r vuistje terwijl meneer niet 'zo min' is en de vriendelijkheid zelve blijft.

Ik geloof daar echt niet in. Ik zou d'r met minzaam genoegen stuk maken.

Zwak? Ja. Maar waarom de kans missen om de ander te zien kruipen? Kijk wat zij flikt.
pi_61167688
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:42 schreef Bdijk het volgende:
goedmaak sex is gelukkig de beste sex die er is.. dus die fruitmand ga ik nog maar even leegeten totdat ze weer weg gaat.. want voordat ik over deze ellende heen ben, ben ik ook weer een paar jaar alleen en droog verder..
Tja, je weet echter niet waarin je nu aan het rondsoppen bent.
pi_61167691
*dubbelpost*
pi_61167703
maar 1 reactie, au.
pi_61167707
Ow ben je er zo'n een

Het is je goed recht hoor, maar nog. Ik zou mijn snikkel nog liever in een afgestorven boomstronk douwen.
A little bit hateful
pi_61167724
yup...Met houtworm..

[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2008 15:44:40 ]
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:45:05 #62
225211 Stolas
High prince of Heaven
pi_61167752
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:43 schreef Liquidootje het volgende:
Ik zou mijn snikkel nog liever in een afgestorven boomstronk douwen.
pi_61167754
Ik zou gewoon een soa oplopen bij de buurtslet (of dispuutslet) en m der dan induwen. Kan ook.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:45:52 #64
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_61167775
trust in people......LOL
you should beLIEve in GOD
Welcome Mr. President, How can we serve you,
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:46:32 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61167796
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:42 schreef Pappie_Culo het volgende:
Tuurlijk, mevrouw geeft een nieuwe betekenis aan de term down under, en lacht in d'r vuistje terwijl meneer niet 'zo min' is en de vriendelijkheid zelve blijft.

Ik geloof daar echt niet in. Ik zou d'r met minzaam genoegen stuk maken.

Zwak? Ja. Maar waarom de kans missen om de ander te zien kruipen? Kijk wat zij flikt.
Ik geloof er niet zo in dat wraak nemen echt voldoening geeft. Tuurlijk heeft zijn ex TS een gruwelijke naaistreek geleverd, maar om je daarom maar op hetzelfde niveau te gaan begeven?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_61167797
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:45 schreef WallOfStars het volgende:
trust in people......LOL
you should beLIEve in GOD
God had de mens toch naar zijn evenbeeld geschapen?
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:47:00 #67
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_61167806
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:43 schreef Liquidootje het volgende:
Ow ben je er zo'n een

Het is je goed recht hoor, maar nog. Ik zou mijn snikkel nog liever in een afgestorven boomstronk douwen.
Dat dus.

Dude she took your dignity en nu laat je haar er de vloer mee aanvegen!

Lekker neuken, want goedmaak sex is zo lekker. STFU. Dit is geen goedmaak sex, ze vertrekt zo weer voor een jaartje op der rug liggen naar Australie e.o. Wat heb je dan in godsnaam goed gemaakt?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_61167831
Zit nu natuurlijk met 300.000 gevoelens en gedachtes.. vraak, toch nog leuke tijd hebben, volledig nooit meer iets mee te maken willen hebben, lijmpoging, verhuizen etc.. ben pas zondag terug gekomen.. en ben er letterlijk ziek van
pi_61167841
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik geloof er niet zo in dat wraak nemen echt voldoening geeft. Tuurlijk heeft zijn ex TS een gruwelijke naaistreek geleverd, maar om je daarom maar op hetzelfde niveau te gaan begeven?

Verschild per persoon en zal per persoon besloten moeten worden. Ik kan je wel alvast melden dat wraak heel zoet smaakt en indien je het met een laagje humor doet je er nog jaren plezier aan kan beleven.

Persoonlijk zou ik in een konijnenpak (een roze wel te verstaan) op het vliegveld haar gaan uitzwaaien met pa en moe met een mooi groot bord met foto van haar daarop in actie en met een slogan: Tina: Neuq als een konijn! Make us proud.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2008 15:52:00 ]
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:49:57 #70
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_61167889
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:46 schreef Aneurism het volgende:

[..]

God had de mens toch naar zijn evenbeeld geschapen?
Beter lezen, of mijn capslock was niet groot genoeg,
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_61167920
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als ik er 3 jaar later aan denk, geeft het voldoening. Dat weet ik zeker.

Maar ik ben dan ook iemand die graag een boodschap luid en duidelijk overbrengt en maar matig kan leven met zogenaamde ‘loose ends’.

Bovendien geloof ik dat je jezelf meer pijn doet als je het mensen toelaat je ongestraft te beschadigen. Maar dat zal per persoon verschillen.
pi_61167959
Deze topics zien we wel vaker hier, en weet je wat ik denk? Hoe kan je in hemelsnaam voor 6 maanden weggaan van je partner als je écht van hem/haar houdt? Als ik zelf degene zou zijn die weg zou gaan zou ik echt helemaal kapot gaan aan het kutgevoel van 'ik mis je'. Dingen zoals "als je echt van hem/haar houdt zijn jullie gewoon over 6 maanden weer samen" is dikke onzin. Als je echt van hem/haar houdt, dan kan je gewoon echt niet zomaar voor zo'n lange tijd vertrekken. Ik vind het echt zo'n verkapte "we moeten even een pauze hebben". En als je na 6 maanden weer terug bij elkaar bent, ligt minstens een van de twee gewoon niet echt goed in de relatiemarkt of is een ontzettende saaie doos die de volle 6 maanden thuiszit en weinig andere mensen ziet.
pi_61167962
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:47 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat dus.

Dude she took your dignity en nu laat je haar er de vloer mee aanvegen!

Lekker neuken, want goedmaak sex is zo lekker. STFU. Dit is geen goedmaak sex, ze vertrekt zo weer voor een jaartje op der rug liggen naar Australie e.o. Wat heb je dan in godsnaam goed gemaakt?
Tis indedaad weinig "goedmaak" maar meer "sympathie"..
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:55:35 #74
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_61168023
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:52 schreef Bdijk het volgende:

[..]

Tis indedaad weinig "goedmaak" maar meer "sympathie"..
Als je het al doet, moet je het enkel en alleen voor jezelf doen! Niet voor geodmaak, sympathie maatr alleen omdat het geil is! Fuck haar! (Phun intended)

En als het even wil lukken ook nog haar huisgenootje/zusje/goede vriendin/moeder in dezelfde tijd! En daarna en een nieuw meisje zoeken.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 15:56:23 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61168052
Ik zou persoonlijk passen voor een door meelij opgewekte sympathy fuck ...

En ik snap die wraakgedachtes ook wel. Damn, heb ze zelf ook gehad. En hoe .
Maar bij mij was het uitdenken van de meest waanzinnige wraakacties voldoende om er vrede mee te krijgen. Er mijlenver bovenstaan, dat is imo de beste wraak.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')