abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61175866
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 18:11 schreef Becherovka het volgende:
Dat kansloze kutverhaal over klappen uitdelen en die persoonlijke informatie openbaar maken moet je maar gauw vergeten. Veel beter en absoluut mooier is het om eerst de eerste de beste snol te neuken die je voor handen krijgt (liefst haar beste vriendin) en haar nooit meer aan te raken. Lastig, maar het komt absoluut het hardste aan als je doet alsof het je absoluut niet deert. Ze gaat er vanuit dat zij het uitgemaakt heeft en dat jij daar voorlopig nog niet overheen bent. Als jij doet blijken dat je graag weer andere wijven neukt en dat je er totaal niet mee zit, zit zij binnen 5 minuten jankend op de kast. Als je iemand wilt krenken, dan is dat absoluut de beste truuk.

Ook is het bijzonder lollig om iedere 'gezellige' afspraak die je met haar hebt volkomen te negeren. Zorg dat je vrijdag met wat maten in een kroeg zit waar zij nooit op zal komen. Als ze belt, vertel je haar doodleuk dat je gezellig met je maten op stap bent 'Oh, was dat vanavond? Ja jammer, ik zit nu net te zuipen, doei!'
Dat dus.
Opbokken met die hoer.
*verwijderd door Admin*
  woensdag 27 augustus 2008 @ 21:13:53 #182
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_61176060
quote:
Dat kansloze kutverhaal over klappen uitdelen en die persoonlijke informatie openbaar maken moet je maar gauw vergeten. Veel beter en absoluut mooier is het om eerst de eerste de beste snol te neuken die je voor handen krijgt (liefst haar beste vriendin) en haar nooit meer aan te raken. Lastig, maar het komt absoluut het hardste aan als je doet alsof het je absoluut niet deert. Ze gaat er vanuit dat zij het uitgemaakt heeft en dat jij daar voorlopig nog niet overheen bent. Als jij doet blijken dat je graag weer andere wijven neukt en dat je er totaal niet mee zit, zit zij binnen 5 minuten jankend op de kast. Als je iemand wilt krenken, dan is dat absoluut de beste truuk.

Ook is het bijzonder lollig om iedere 'gezellige' afspraak die je met haar hebt volkomen te negeren. Zorg dat je vrijdag met wat maten in een kroeg zit waar zij nooit op zal komen. Als ze belt, vertel je haar doodleuk dat je gezellig met je maten op stap bent 'Oh, was dat vanavond? Ja jammer, ik zit nu net te zuipen, doei!'
Ik stem ook voor deze! Onverschilligheid is de grootste troef die je in handen hebt om zo subtiel en pijnlijk mogelijk je punt te maken. Wraak? Dat woord nemen we helemaal niet in de mond, dat is eerloos. Maar op een wat tactloze wijze je punt proberen over te brengen is prima.

Sterkte gast! Maar ik weet zeker dat je er wel bovenop komt, zolang je die schlampe maar laat creperen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_61177461
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 19:20 schreef Bdijk het volgende:
ze is nu 23 en ik 26.. het is altijd een vrij rustige meid geweest, maar heeft ook nooit laten blijken echt voor het "losgaan" te gaan, ja afentoe met uitgaan maar dan koos ze bewust voor 3 a 4 drankjes... maar nu was ze dus helemaal alleen daar, en "verkeerde" vrienden ontmoet.. gaan dus blijkbaar alle remmen los en kijken tot hoever ze kan gaan met alle dingen die god verboden heeft.

heb dus alleen nog steeds de "zorg" dat ze terugkomt als iemand die aan de drugs is, drank en een rookprobleem oid.. ach wat maakt het mij eigenlijk ook uit..

Was jij haar eerste echte relatie? Lijkt me wel. Blijkbaar had ze niet echt door dat er nog een hele wereld buiten jullie om was. Achterlijk dat ze zo haar zaakjes afwerkt, maar vreemd is het niet gezien jullie leeftijden.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_61178988
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 14:38 schreef Bdijk het volgende:
7 jaar een relatie, altijd lol, lachen.. konden overal over praten, we hadden steun aan elkaar ge-wel-dige sex, altijd leuke weekenden en vakanties etc etc etc.

Maarnu, ze wilde haar eind stage lopen in australie voor een half jaar + nog een korte vakantie.. want dan leek haar toch wel echt leuk en een super ervaring.. plus de dingen die ze daar kon doen, die mogen niet gedaan worden in NL (genetische dingen)

Al met al heb ik haar de vrijheid gegunt om haar stage te laten doen aan de andere kant van de aarde.

Je raad het al, in het begin bijna elke dag skypen/webcammen.. smsjes dagelijks, emailtjes.. na een tijdje zwakte dat wat af bij haar kant.. en toen het half jaar voorbij was kreeg ik nog maar 1a2x een mailtje per week terwijl ik cadeautjes verstuurde, emails schreef, smsjes etcetc

Ik thuis wachten al die tijd eenzaam en alleen, met mn toekomstplannen, foto's van haar aan de muur.

Ik zou halvewege haar vakantie de vakantie "af" maken met haar, dus had ik 3 weken vakantie.

Een dag voordat ik in het vliegtuig stapte kreeg ik een smsje van haar "als je straks hier bent moeten we maar eens praten"
Ik kom aan na een reisduur van 32uur, en ja hoor... het eerste wat ze me meld "ik weet niet of ik nog zoveel van je hou als vroeger" + "ik wil na deze vakantie nog een jaar terug backpacken alleen"
2 dagen erna kom ik erachter dat ze ook nog is vreemdgegaan.. kortom.. weg relatie, weg 7 jaar, weg toekomst plannen

Godverdomme wat voel ik me KUT, en wat een aso-naaistreek om het op deze manier te laten lopen.

Wanneer kan je een persoon vertrouwen?, wegen 7 jaar relatie minder zwaar dan een stage?, waarom heeft ze me zolang nog aan het lijntje gehouden?, Waarom heb ik haar laten gaan?

bleh-bah wat een gore pluris zooi
Damn.. Als ik in jouw schoenen gestaan had btw zou ik de hele reis al hebben afgeblazen na dat SMS'je. Jammer toch, dat dit soort mensen bestaan .
Ignorance sparks religion. Religion sparks ignorance.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 22:44:20 #185
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_61179143
Ook al weet je ergens dondersgoed dat het een verloren zaak is vind ik het niet raar dat je nog probeert te redden wat er te redden valt.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_61179854
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 22:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ook al weet je ergens dondersgoed dat het een verloren zaak is vind ik het niet raar dat je nog probeert te redden wat er te redden valt.
Het is inderdaad een verloren zaak.. zeker voor mij.. al heeft ze nog zo'n spijt (nu ze weer terug is in de realiteit) dit kan ze nooit meer goedmaken.. (al mag ze het wel proberen de paar avonden dat we nog bijelkaar zijn)
Rookworst zonder "R" is ookworst!
  woensdag 27 augustus 2008 @ 23:12:44 #187
109065 sungaMsunitraM
pi_61180047
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 23:06 schreef Bdijk het volgende:
dit kan ze nooit meer goedmaken.. (al mag ze het wel proberen de paar avonden dat we nog bijelkaar zijn)
Doesn't sound like a good idea.

Als je wilt neuken neuk dan iemand anders, niet haar.
pi_61180313
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 23:12 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Doesn't sound like a good idea.

Als je wilt neuken neuk dan iemand anders, niet haar.
Na 7 jaar zit ik niet meer zo goed in de markt met "spare-vrouwen" helaas
  woensdag 27 augustus 2008 @ 23:27:24 #189
109065 sungaMsunitraM
pi_61180412
Dan ga je er eentje zoeken.
pi_61180722
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:31 schreef Liquidootje het volgende:
Volgens mij ben je zelf nog nooit op een backpackreis geweest he

Zoveel nieuwe mensen. De drang om met iedereen een praatje te maken en iedereen staat er ook nog eens voor open! Elke dag zorgeloos plezier en lol hebben. Eenzame avonden in het begin. Maar daarna is het gewoon grote feest van losse contacten, barretjes en kroegjes crawls. Geen echte verplichtingen omdat je reputatie toch niet op het spel staat. Immers niemand kent je daar!

En dat was vanuit een mannenoogpunt geschreven. Vanuit een vrouwenoogpunt is het gewoon een eventuele gewetenloze orgie-potentieel (mocht ze er zin in hebben en in jouw geval had ze er zin in).

Sorry dude, you lost her.
Voor vrouwen werkt dat exact hetzelfde.
pi_61180909
Volgens mij was ze zo hard aan het feesten en bezig met andere dingen dat ze op het laatst bedacht dat je ook nog langskwam en maar ffies een smsje stuurde.. Sta je dan lekker aan de andere kant vd wereld.. Ik zou dr dr rest van me leven haatte
pi_61181002
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 23:44 schreef Bombshell het volgende:
Volgens mij was ze zo hard aan het feesten en bezig met andere dingen dat ze op het laatst bedacht dat je ook nog langskwam en maar ffies een smsje stuurde.. Sta je dan lekker aan de andere kant vd wereld.. Ik zou dr dr rest van me leven haatte
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_61181062
sorry heur
pi_61181155
Ik zou ook haar niet meer neuken, ja misschien 1 keer keihard, weg lopen en dan 20 euro op der nachtkastje leggen.
Lambo of Rekt
pi_61181537
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 23:23 schreef Bdijk het volgende:

[..]

Na 7 jaar zit ik niet meer zo goed in de markt met "spare-vrouwen" helaas
Dan zorg je daar maar voor met je vrienden vrijdag. Maar het is beter haar niet meer te ballen imho. Kost je 10 jaar van je leven aan zelfbeheersing, maar geeft op de lange termijn wel het beste resultaat denk ik.
obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
pi_61181879
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 17:16 schreef Alleslijm het volgende:

[..]

Das inderdaad behoorlijk jammer dat je aankomst zo moest verlopen.
Maar aangezien iedereen nu wel weet dat ze een kuthoer is, wil ik toch een tegengeluid laten horen.

Jullie hebben al 7 jaar een relatie, waarin de meeste dingen heel vanzelfsprekend zijn. Ik bedoel: jij gaat wel braaf naar haar moeder, maar andersom zal zij ook dingen in de relatie gestoken hebben.
Nu is ze ruim een half jaar weggeweest, uit de vertrouwde omgeving, en komt tot de conclusie dat ze het zonder jou ook prima afkan, beter nog: het bevalt haar zelfs goed.
Ze durft dit alleen niet tegen jou te zeggen: jullie delen al 7 jaar lief en leed, ze voelt zich ws verantwoordelijk voor je, etc... Tot ze op een gegeven moment (te laat) onder ogen ziet dat ze je écht niet meer wil.
Ik weet niet hoe oud ze is, hoe oud jij bent en hoeveel relaties ze voor je heeft gehad, maar ik weet wel van mezelf dat ik het met mijn eerste vriendje (waar ik al langere tijd bij was) ook veeeeels te laat uitmaakte. Want wanneer was wél de beste tijd geweest? Een maand voor vertrek zodat je eventueel had kunnen annuleren (had niet gekund), of was het dan ongevoelig en gemakzuchtig geweest dat ze het per telefoon had uitgemaakt? Vóór je het vliegtuig inging? Dan had je de hele vliegreis na moeten denken over wat voor kutstreek ze had geleverd en hoe het nou toch zou moeten daar in Australië (+gemakzuchtig en ongevoelig).
Had ze je op het vliegveld moeten opwachten en daar ter plekke moeten zeggen: hee, leuk dat je er bent, maar ik wil je niet meer, toedeloe!?
Of had ze je na dat smsje toch op moeten halen, terwijl jij met betraande ogen de gate uitkomt en jullie een hele scene op het vliegveld gaan trappen?

Kortom: het ideale moment is er nooit, zeker niet in deze situatie. Vreemdgaan hoort niet, maar een beetje naief vind ik het wel als mensen denken dat zoiets nooooit in hun relatie voor zal komen. Uitmaken is altijd kut, in welke omstandigheden dan ook.

Conclusie: ze heeft de reis van haar leven gemaakt, is hierdoor 'gegroeit' en heeft haar levensdoelen bijgesteld. En daar pas jij blijkbaar niet meer in. Dat gebeurt wel meer mensen hoor, niet alleen degenen die op een lange reis gaan. Sommige relaties gaan nu eenmaal uit, ze is je geen levenslange trouw verschuldigd omdat jullie nu 'al' 7 jaar bij elkaar zijn.
Leer ervan dat je nooit 100% afhankelijk bent van de ander en dat als je zo'n dure reis boekt je dat voor jezelf doet, niet voor je vriendin.
Dit heb je uit een boekje/de viva

De meeste mensen die gaan backpacken komen net zo dom en wereldvreemd terug als ze vertrokken.

verder niks mis met een beetje dom neuken/rondhangen in een ver land trouwens.
pi_61182064
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 23:57 schreef EggsTC het volgende:
Ik zou ook haar niet meer neuken, ja misschien 1 keer keihard, weg lopen en dan 20 euro op der nachtkastje leggen.
Jesus saves but death prevails.
pi_61183819
quote:
idd
  donderdag 28 augustus 2008 @ 07:39:57 #199
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_61183967
in der kont dan wel
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_61184002
quote:
Ik zou minstens nog 50 euro van dr jatten daarbij!
  donderdag 28 augustus 2008 @ 09:00:34 #201
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_61184668
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 07:39 schreef Waaghals het volgende:
in der kont dan wel
*Vriendin: Waar steek je hem nou GVD in?
*Gast: Jij naait mij down under, dus ik jou ook!

pi_61184942
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 17:16 schreef Alleslijm het volgende:

[..]

Das inderdaad behoorlijk jammer dat je aankomst zo moest verlopen.
Maar aangezien iedereen nu wel weet dat ze een kuthoer is, wil ik toch een tegengeluid laten horen.

Jullie hebben al 7 jaar een relatie, waarin de meeste dingen heel vanzelfsprekend zijn. Ik bedoel: jij gaat wel braaf naar haar moeder, maar andersom zal zij ook dingen in de relatie gestoken hebben.
Nu is ze ruim een half jaar weggeweest, uit de vertrouwde omgeving, en komt tot de conclusie dat ze het zonder jou ook prima afkan, beter nog: het bevalt haar zelfs goed.
Ze durft dit alleen niet tegen jou te zeggen: jullie delen al 7 jaar lief en leed, ze voelt zich ws verantwoordelijk voor je, etc... Tot ze op een gegeven moment (te laat) onder ogen ziet dat ze je écht niet meer wil.
Ik weet niet hoe oud ze is, hoe oud jij bent en hoeveel relaties ze voor je heeft gehad, maar ik weet wel van mezelf dat ik het met mijn eerste vriendje (waar ik al langere tijd bij was) ook veeeeels te laat uitmaakte. Want wanneer was wél de beste tijd geweest? Een maand voor vertrek zodat je eventueel had kunnen annuleren (had niet gekund), of was het dan ongevoelig en gemakzuchtig geweest dat ze het per telefoon had uitgemaakt? Vóór je het vliegtuig inging? Dan had je de hele vliegreis na moeten denken over wat voor kutstreek ze had geleverd en hoe het nou toch zou moeten daar in Australië (+gemakzuchtig en ongevoelig).
Had ze je op het vliegveld moeten opwachten en daar ter plekke moeten zeggen: hee, leuk dat je er bent, maar ik wil je niet meer, toedeloe!?
Of had ze je na dat smsje toch op moeten halen, terwijl jij met betraande ogen de gate uitkomt en jullie een hele scene op het vliegveld gaan trappen?

Kortom: het ideale moment is er nooit, zeker niet in deze situatie. Vreemdgaan hoort niet, maar een beetje naief vind ik het wel als mensen denken dat zoiets nooooit in hun relatie voor zal komen. Uitmaken is altijd kut, in welke omstandigheden dan ook.

Conclusie: ze heeft de reis van haar leven gemaakt, is hierdoor 'gegroeit' en heeft haar levensdoelen bijgesteld. En daar pas jij blijkbaar niet meer in. Dat gebeurt wel meer mensen hoor, niet alleen degenen die op een lange reis gaan. Sommige relaties gaan nu eenmaal uit, ze is je geen levenslange trouw verschuldigd omdat jullie nu 'al' 7 jaar bij elkaar zijn.
Leer ervan dat je nooit 100% afhankelijk bent van de ander en dat als je zo'n dure reis boekt je dat voor jezelf doet, niet voor je vriendin.
Ja hoor schat, en die joden waren ook echt niet allemaal onschuldig.

Malloot
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_61184997
quote:

Goeie tactiek, tot je 16 bent geweest.

Maar da's mijn persoonlijke ervaring.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_61186619
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:52 schreef Xeanor het volgende:
Deze topics zien we wel vaker hier, en weet je wat ik denk? Hoe kan je in hemelsnaam voor 6 maanden weggaan van je partner als je écht van hem/haar houdt? Als ik zelf degene zou zijn die weg zou gaan zou ik echt helemaal kapot gaan aan het kutgevoel van 'ik mis je'. Dingen zoals "als je echt van hem/haar houdt zijn jullie gewoon over 6 maanden weer samen" is dikke onzin. Als je echt van hem/haar houdt, dan kan je gewoon echt niet zomaar voor zo'n lange tijd vertrekken. Ik vind het echt zo'n verkapte "we moeten even een pauze hebben". En als je na 6 maanden weer terug bij elkaar bent, ligt minstens een van de twee gewoon niet echt goed in de relatiemarkt of is een ontzettende saaie doos die de volle 6 maanden thuiszit en weinig andere mensen ziet.
En hoe zit het dan met: Als je van haar houd moet je haar los kunnen laten, komt ze terug dan is ze voor eeuwig van jou, komt ze niet terug dan is ze nooit van jou geweest.
When SHIT happens, I do not dial 112... I dial .357
pi_61186723
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 10:38 schreef WaiWai het volgende:

[..]

En hoe zit het dan met: Als je van haar houd moet je haar los kunnen laten, komt ze terug dan is ze voor eeuwig van jou, komt ze niet terug dan is ze nooit van jou geweest.
Wie wil zoiets nou terug?
pi_61186761
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 10:38 schreef WaiWai het volgende:

[..]

Ja dat is wanneer je geloofd in de enige ware (waar ik overigens heilig in geloof).
A little bit hateful
pi_61187156
Sinds 3 weken ben ik er inderdaad achter dat de enige ware niet kan bestaan... of ik heb mn kans nu gehad
pi_61187413
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 10:43 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Wie wil zoiets nou terug?
Niemand (hoop ik, en als je jezelf nog wil respecteren ..) Dus volgens wat ik hierboven zeg: Zij is nooit van hem geweest. (ook al leek dat er 7 jaar wel op)

For the record: Zwaar kut zoiets.

[ Bericht 0% gewijzigd door WaiWai op 28-08-2008 11:16:50 (typo) ]
pi_61187538
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:04 schreef Bdijk het volgende:
Sinds 3 weken ben ik er inderdaad achter dat de enige ware niet kan bestaan... of ik heb mn kans nu gehad
Man, niet zo onzeker.
Ik ken je niet maar iedereen kan beter krijgen dan zo'n slet die niet eens de moeite neemt om je van het vliegveld te halen.

Get over it, ga de stad in, binnen de kortste keren lig je weer iemand snoeihard aan te duwen.....
*verwijderd door Admin*
pi_61187621
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:04 schreef Bdijk het volgende:
Over enige ware gesproken, daar geloof ik helemaal niet in. Het is meer een kwestie van iemand vinden waar je het leuk mee hebt en het leuk kunt houden. En als bonus nog een beetje duurzaam. Echter als je iemand niet kunt loslaten uit angst voor het einde van een relatie of voor een andere reden, dan is het beter dat die relatie dan maar eindigt. (of je moet je altijd ondergeschikt willen stellen aan de ander)

Het klinkt misschien tegenstrijdig, maar aan de andere kant moet je voor een relatie willen staan, en er energie in willen steken etc.. Echter dit vervalt op het moment dat dit niet van twee kanten komt. En dan geldt punt 1 weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')