abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61331474
Lieve Fokkers.
Een tijd geleden heb ik een grappig verhaaltje geschreven voor m`n vrienden. Ik heb de namen van m`n vrienden voor het gemak veranderd.
Sandra en Yvonne zijn de vriendinnen van Johan en Hans. De schuin getypte tekst is door het hoofdpersoon uitgetypt. Graag jullie ongezouten mening

De trio die ik nooit had moeten doen

Badend in het zweet werd ik wakker. “Wat heb ik gisteren nou weer gedaan.” Dacht ik. Het was de zoveelste keer dat ik met deze gedachte wakker werd. Ik kan me zelfs niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst gedacht had nooit meer alcohol te drinken.

Normaal gesproken trek ik me elke ochtend af, om de dag fris en fruitig te gemoed te gaan, maar deze ochtend was dat anders. Niet alleen door mijn droge mond en mijn bonkende hoofd, maar ook door het gevoel dat mijn zak leeg was.
Ik nam mezelf voor om een verfrissende douche te nemen, maar eerst nam ik een groot glas cola met ijs en, om het af te maken, een vleugje limoensap. Cola hielp altijd goed tegen mijn katers.

Nadat ik klaar was met douchen wilde ik graag weten wat ik de avond ervoor gedaan had. Ik besloot Hans eerst te bellen. Hij had niet gedronken, dus hij zou moeten weten wat ik gedaan had. Na hem 2 keer gebeld te hebben gaf ik de moed om hem te bereiken op. “Dan bel ik Johan maar.” Dacht ik. Het was wel gewaagd om Johan te bellen. Ik kon me vaag herinneren dat Johan boos naar huis ging.
“Ja.” Zei Johan met een stem zoals die alleen klinkt als je de avond er voor drie flessen slechte whisky en een doos sigaren hebt genuttigd.
“Wat heb ik gisteren allemaal gedaan?” Vroeg ik. Mijn stem klonk ook niet al te best.
“Als je dat niet meer weet moet je maar in de kamer van je ouders kijken.” Schreeuwde hij boos, maar tegelijk ook verdrietig door de telefoon. Direct hierna hing hij op.

Ik liep de trap op en deed de deur van mijn ouders slaapkamer langzaam open. De geur van sex was exorbitant aanwezig. Langzaam opende de deur zich verder. Wat ik toen zag staat nog steeds in mijn netvliezen gebrand.

“Jij overheerlijke grootgeschapen schuinsmarcheerder van me.” Zei Yvonne, wiens tieten nog wit waren van de coke.
Alles van de vorige nacht kwam weer boven. Dat ik Johan en Hans jarenlang bedrogen heb is tot daar aan toe, maar waarom ik nou weer op heterdaad betrapt moest worden door Ciro, die zijn vriendin nu ook nooit meer met een goed gevoel recht in de ogen aan kon kijken maakte het er niet makkelijker op.
“Heb je nog zware shag?” Vroeg Sandra?
Met één hand draaide ik een shagje. Dat ik hem draaide van de ondergepiste shag die ik beneden naast de wc vond maakte haar niet uit. “Zolang het maar Van Nelle is.” Zei ze met een knipoog.

Ik liep de kamer uit en schonk mezelf een margarita cocktail in. Deze cocktail vond ik het lekkerst als ik mijn sexervaringen van de vorige nacht uit wilde typen.
Ik pakte mijn typmachine en een paar vellen papier. Het was buiten negenentwintig graden, dus ging ik binnen zitten.
Het eerste vel papier schoof ik in de typmachine zoals ik mijn penis de vorige nacht in beide vagina`s stopte.

Lieve typmachine,

Wat mij gisteren is overkomen ga je waarschijnlijk niet geloven. Mijn tiende trio, waar ik lang naar heb uitgeleefd, is er inderdaad een geworden om nooit te vergeten. Helaas zullen ook veel andere mensen dat moment nooit vergeten.

Het begon allemaal in het Wierdense café Hek. Omdat ik kon krijgen wie of wat ik maar wilde ging ik voor iets spannends. Ik wist nog niet precies wat ik wilde doen, maar toen ik aan de bar gepijpt werd door mijn collega die haar relatie ten einde heeft gebracht wegens mij, schoot het me ineens te binnen.

Ik kon niet echt genieten van de pijpbeurt, omdat Nick de hele tijd met mij aan het praten was. Gelukkig ben ik wel klaargekomen. En nog gelukkiger ben ik omdat Nick niet in de gaten heeft gehad dat ik gemorst had over zijn nieuwe broek.

Rond drie uur ging Hek dicht, maar we hadden allemaal nog zin in een afterparty. Ik regelde snel een limousine via een meid waarvan ik de naam vergeten was. Ik had haar de dag er voor geneukt en haar vader had een taxibedrijf.
Na vijf minuten wachten kwam de limousine er aan. Galant als ik was hield ik de deur open en stapte zelf als laatste in. Toen ik de fles champagne opende keek ik recht in de ogen van de chauffeuse via de achteruitkijkspiegel. Haar gezicht kende ik uit duizenden. Het was de moeder van een kind uit mijn stageklas die ik tijdens mijn eerste stagedag keihard genomen heb in het kleutertoilet.

Eenmaal thuisgekomen ging het feest gewoon door. Mijn ouders waren een maand op vakantie, dus ik kon genoeg feesten thuis. Ik belde mijn buurman op die één van de betere cocktailshakers is van Nederland. Hij kwam er direct aan om cocktails voor ons te mixen. Als hij toch eens allemaal wist wat voor vieze dingen ik allemaal met zijn vrouw en drie dochters had gedaan, was ik er zeker van dat hij nooit zou komen.
De cocktails hebben me de avond goed gesmaakt.

Hoe hij er aan kwam wist ik niet, maar dat de ons cocaïne die Martijn had meegenomen op is gekomen wist ik wel. Giusti riep nog dat hij alleen zou snuiven als hij het van iemands tieten kon doen. Hij was wel erg overvallen toen Yvonne zonder pardon haar borsten aan iedereen ter beschikking stelde.
Om de beurt namen we een snuif. De rest kreeg allemaal praatjes en ze vonden zichzelf erg stoer. Wisten die sukkels waar ze in beland waren.

Johan en Sandra gingen met een slechte smoes naar boven. Net alsof wij niet wisten wat die twee gingen doen.
Yvonne lag als enige te slapen op de bank. Ik zei tegen haar dat ze best in het bed van mijn zus mocht liggen. Zonder tegenspraak liep ze naar mijn zus haar kamer. Ik zag aan Hanss gezicht dat hij het vreemd vond dat Yvonne de slaapkamer in het pikkedonker direct kon vinden.
Volgens mij was Hans zo naïef dat hij niet kon geloven dat ik het met haar deed. Hans dacht immers ook dat het leven een feest is en voor ieder een cadeau.

Na vijf minuten vond ik alle mensen in mijn huis erg vervelend worden; De hond werd kaalgeschoren door Ewout, mijn buurmeisje verkracht door Koen, Johan had drie flessen whisky en een doos sigaren meegenomen naar boven en Pim stond de hele avond voor de spiegel om z`n haren goed te doen.
Op een gegeven moment was ik zo woest dat ik zonder aarzelen mijn Uzi met geluidsdemper pakte. Ik schreeuwde tegen iedereen: “Iedereen snel het kippenhok in anders knal ik jullie kapot!”
Ik kon de doodsangst aflezen van de gezichten. Stuk voor stuk sloot ik ze op in het kippenhok. Hier dacht iedereen veilig te zijn, maar dat was niet zo. Ik leegde mijn magazijn en schoot iedereen dood. De kippen, die ik al drie weken geen eten meer gegeven had, hadden zo`n honger dat binnen de kortste keren alle kadavers tot op het bot waren kaalgevreten.

Ik schreeuwde zo hard als ik kon nadat ik dit uitgetypt had. Hoe kon ik zo stom geweest zijn om iedereen te vermoorden. Geloven kon ik het pas nadat ik het macabere aanzicht trof in het kippenhok. Koud zweet brak snel uit. “Wat heb ik gedaan?” Flitste door mijn hoofd.
Hans nam z`n telefoon natuurlijk niet op omdat hij boos was vanwege de trio; hij nam de telefoon niet op omdat hij zo dood als een pier was.

Met zwetende en trillende handen probeerde ik verder te typen. “Eerst even een tiendubbele rum.” Dacht ik. “Dat verdooft mijn pijn.”

“Ik heb die kankerkippen van je ook gevoerd.” Sturufde iik in eren snms naar mjijn vaader.
Ik was verge4tewn datt Johan en kaile nog boven warnwen. Zodnerw gejkluid te maken lipe imk de tra[p op.

“Ik kan beter maar even wachten tot de rum is uitgewerkt.” Dacht ik.

Na vier uur wachten was het tijd om verder te typen.

Gek genoeg hoorde ik geen geluid van het nog jonge stelletje. “Zouden ze al klaar zijn?” Dacht ik. Door het sleutelgat kon ik iemand op een stoel zien zitten. Ik deed de deur open. Op de stoel zat Johan. Hij was vastgebonden door Sandra. Ook was zijn mond dichtgetapet.
Sandra lag op bed. Ze droeg haar zwarte lingeriesetje die Johan voor haar gekocht heeft. “Ik wil je.” Zei ze. Haar BH maakte ze zelf los. Ze wist nog van de vorige keer dat ik moeite had met het loskrijgen van BH`s.
Ik voelde mijn pik langzaam hard worden. “Waarom neem je Johan niet gewoon?” Vroeg ik. -Normaal gesproken zou ik snel hebben toegehapt, maar omdat Johan er bij zat liet ik me van een heel andere kant zien.-
“Wij hebben aan jouw lul genoeg.” Zei Yvonne in de deuropening. Ze was vast wakker geworden van het geklop van mijn keiharde penis.
Ik liet mijn principes, voor zover ik die al had, allemaal varen. “Sorry, vriend.” Zei ik met een knipoog en een vuile glimlach op mijn gezicht.
“Mmmhfm! Hmmfhn!” Mompelde Johan met z`n dichtgetapete mond.

Yvonne was helemaal naakt. Ze liep zacht en sensueel naar me toe. “Ik ben zelden zo nat geweest.” Verluisterde ze in m`n hoor.
Ze drukte haar tieten tegen me aan. Haar tepels waren keihard.

“Thijs! Thijs!” Klonk het van buiten. Die stem. Mijn favoriete stem. Die stem die ik nooit vergeten zal. Ik keek naar buiten om haar te zien. Daar stond ze: mijn ex Paulien.
Kippenvel kreeg ik bij het zien van haar. Mijn liefdesverdriet, die ik al die tijd heb proberen weg te moffelen door verscheidene dames te hanteren, kwam spontaan weer helemaal terug. Ik begon te janken en dacht na over hoeveel ik haar miste en hoe het eigenlijk had moeten zijn.
Sandra stond op en keek me verbaasd aan. Ik gaf haar een klap met de volle vuist en zei: “That`s reality, bitch!”
Ik bevrijdde Johan en zei dat hij moest gaan. Piepend verliet hij mijn huis. Dronken stapte hij in de auto. Op weg naar huis, naar een nieuw leven. Alles waar hij van zo hield was immers vernietigd. “Het ga je goed, vriend.” Dacht ik.

Jankend en nog steeds naakt rende ik de straat op. “Paulien! Kom alsjeblieft bij me terug!” Zei ik tegen mijn buurvrouw.
“Ik sta hier.” Zei Paulien van de overkant van de straat.
“Sorry, heb gezopen.” Zei ik.
“Dat is de reden waarom ik je verlaten heb.” Zei ze.
“Ik dronk omdat ik dacht dat je niet van me hield.” Zei ik.
“Ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden als van jou.” Zei ze.
“Ik houd nog steeds van je. Kom op, laten we het nog een keer proberen.” Zei ik.

“Nee.” Zei ze. Ze keerde zich om en liep weg van me.

Ik besloot naar binnen te gaan. Verscheurd van binnen besloot ik een pizza`tje te bellen.
“Natuurlijk bezorgen we om half zes `s nachts geen pizza`s meer!” Zei een stem van iemand die wakker is gebeld.
“Dan rijd ik maar even naar het tankstation.” Zei ik tegen mezelf.

Met de auto reed ik naar een tankstation die vierentwintig uur per dag open is. Daar kocht ik een trio met mayonaise. “Had ik maar satésaus gekozen.” Dacht ik bij de eerste hap.
pi_61332201
Het is "Het trio".
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_61332471
samenvatting?
kaasboer
pi_61333230
De fouten die ik zo op het eerste oog zie zijn: 'te gemoed te gaan' en 'Verluisterde ze in m`n hoor.'

Ik vind het nogal een chaos naar het einde toe. In het begin lijkt het nog een beetje absurd, beetje American Psycho. Het stuk met die Paulien is echt heel vreemd. Slecht uitgedacht, voegt weinig toe en heeft een heel andere sfeer.
Het eerste stuk vond ik dus wel prettig lezen, alhoewel ik het niet helemaal vind kloppen. Hoe oud is je hoofdpersoon? Woont nog bij zijn ouders?
pi_61333461
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 22:17 schreef wyccie het volgende:
De fouten die ik zo op het eerste oog zie zijn: 'te gemoed te gaan' en 'Verluisterde ze in m`n hoor.'

Ik vind het nogal een chaos naar het einde toe. In het begin lijkt het nog een beetje absurd, beetje American Psycho. Het stuk met die Paulien is echt heel vreemd. Slecht uitgedacht, voegt weinig toe en heeft een heel andere sfeer.
Het eerste stuk vond ik dus wel prettig lezen, alhoewel ik het niet helemaal vind kloppen. Hoe oud is je hoofdpersoon? Woont nog bij zijn ouders?
Het stuk met Paulien is eigenlijk alleen leuk voor onze vriendengroep
Hoofdpersoon is 20 en woont bij z`n ouders.

Het gaat vooral om de humor in het stuk.
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:28:55 #6
159734 PimpofPersia
Strak in trainingspak
pi_61335418
Vond het nou niet bepaald grappig. Eerder vervelend en lomp geschreven en een belachelijk, quasi-grappig einde. En over je eigen verhaal zeggen dat het een grappig kort verhaal is is sowieso een beetje een dooddoener.
Want ik ben kaler dan kaal
Strakker dan strak
Wreder dan wreed
Vetter dan vet
  woensdag 3 september 2008 @ 09:11:19 #7
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_61340191
Kort? Mwah...

Grappig?

En je tijdslijn klopt ook niet veel van
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 3 september 2008 @ 13:09:31 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61345110
"Nee, ik vind het niet grappig!" Zei ik?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_61352238
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 21:24 schreef Gesloten het volgende:

Het was de zoveelste keer dat ik met deze gedachte wakker werd. Ik kan me zelfs niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst gedacht had nooit meer alcohol te drinken.
Wat een gegoochel met tijden.

Verder: grappig? Sorry, het enige waar ik om kon lachen is je bedroevende taalgebruik. Vooral:
quote:
Ze liep zacht en sensueel naar me toe. “Ik ben zelden zo nat geweest.” Verluisterde ze in m`n hoor.
vind ik een hilarische vondst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')