Coach van het Jaar 2008/2009quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:38 schreef Mindstate het volgende:
Is er al een centraal topic voor de nieuwe voetbalmanagement games voor dit seizoen (bijv. Coach van het jaar, Profcoach etc.)
En Blawh.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:44 schreef donroyco het volgende:
Waarom is sjimz nog niet in de mooie tekening van Toma te vinden?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heren en dames hier is Wayoflife_!
Is mooi geweest.
Wil je ook zo'n tof topic als Wayoflife?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:19 schreef Breach het volgende:
Heren en dames, hier is Breach
quote:
Ik sta er wel op, maar ben te klein om gespot te wordenquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:44 schreef donroyco het volgende:
Waarom is sjimz nog niet in de mooie tekening van Toma te vinden?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik sta er wel op, maar ben te klein om gespot te worden
quote:
Hij heeft geen enkele post in VBL?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/166253
Klooncheck op DAM? Hij post dezelfde lijstjes...
Wel in OS-voetbal.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft geen enkele post in VBL?
Ach, dan wachten we gewoon even tot hij zich niet kan bedwingen en hier opduikt.quote:
Ik denk niet dat hij een kloon van DAM is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ach, dan wachten we gewoon even tot hij zich niet kan bedwingen en hier opduikt.
Het kan bijna niet anders: [Voetbal] Nederland - Japan vanaf 11.00 uur.
Dan moet je bij Ray zijn, die heeft nog een aardige schuld bij BS volgens mij. Misschien kan je het een en ander van hem overnemen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij een kloon van DAM is.
Ik durf er wel een kratje op te zetten hoor
Ik neem dus aan dat dat een nee isquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan moet je bij Ray zijn, die heeft nog een aardige schuld bij BS volgens mij. Misschien kan je het een en ander van hem overnemen?
Klopt. Blijkbaar heb jij het al laten checken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik neem dus aan dat dat een nee is
Nee, want hij heeft niet in VBL gepost.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klopt. Blijkbaar heb jij het al laten checken.
al een tijdjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:08 schreef w00h00 het volgende:
sinds wanneer worden tvp's drie keer op een rij verwijderd?
Prima.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:36 schreef borisz het volgende:
Eredivisie-toto 2007-2008 #4 kan op slot
Die ander nog even hoog houden.
Kan wel ja, behalve dus de groepen 5 en 9. Niet openen om het openen hè, een redelijke OP mag bestquote:Enne de WK 2010 topics kunnen wel geopend worden he. Volgende week begint voor een groep de kwalificaties al
Neuh ik zorg voor een aardige OPquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Prima.
[..]
Kan wel ja, behalve dus de groepen 5 en 9. Niet openen om het openen hè, een redelijke OP mag best.
Topper!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh ik zorg voor een aardige OP
Je bent bang dat de omhaal van Van Basten langskomt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zoek: Ajax foto's
Snel dicht a.u.b.
Ow hehe, sorry zondagmorgen. Ik zie nu dat het gewoon het Liverpool-topic is en niet het John Arne Riise-topicquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad een gedrocht, wat mij betreft. Maar waarom kom je hier?
Klopt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 03:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
'Het Nederlands voetbal glijdt steeds verder af'
Kan toch in mijn column-topic?
Volgens mij had TR het over die spelletjes (van VI, DvhN, etc)quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als je alle amateurtopics samen in 1 topic wilt gaan voegen dan wordt het er niet overzichtelijker op denk ik.
Dat denk ik ook en ik ben het wel met TR eens.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Volgens mij had TR het over die spelletjes (van VI, DvhN, etc)
Heb er "Het zaterdag 1e klasse C topic; Met NIVO Sparta, GPC en LRC." van gemaakt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:34 schreef tong80 het volgende:
Het zaterdag 1e klasse C topic; Met NIVO Sparta, GPC en LRC.
Goeie TT.
Maar kan er tussen haakjes ( Met NIVO Sparta ) achter ?
Het spreekt al boekdelen dat je door je mede Twente supporters op je gedrag wordt aangesproken.quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:20 schreef Angstgegner het volgende:
Sjimz, als ik iemand uitscheld, iets dat ik doorgaans als het even kan probeer te vermijden, is daar meestal al wat aan vooraf gegaan. Dan ben ik bijvoorbeeld zelf uitgescholden. Ik heb wel degelijk respect voor de andere posters, maar er zijn wel grenzen. Ik heb een tijdje geleden tot in den treure verkondigd dat Wielaert niet naar Ajax zou gaan, omdat Munsterman hem alleen voor de hoofdprijs liet vertrekken. Zoals je je nog wel kunt herinneren vonden bepaalde Ajacieden dit niet leuk. Ook werden er toen denigrende opmerkingen in mijn richting geplaatst. Volgens mij was jij ook bij die discussie betrokken. Wat ik heel vreemd vond, was dat ik op een gegeven moment niet meer kon reageren, terwijl anderen die zich ook niet onbetuigd lieten, gewoon verder konden posten.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:45 schreef remlof het volgende:
Angstgegner blijft zuigen en trollen, 48 uur weg.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:48 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Gerritsen, daar win je de Champions League niet mee.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 04:00 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
We hadden het toch niet over Ajax? Dit is toch het Twente-topic?
Dat is direct minachting richting hem, bovendien scheer je onnodig alle Ajacieden hier op het forum over 1 kam.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:51 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet eens op wat voor positie Gerritsen speelt, dus waar hebben we het over. Ik snap niet dat jullie na je beschamende prestaties van de laatste twee jaar in de CL, dit woord nog in de mond durven te nemen. Wat doe jij hier dan, als dit het Twente-topic is. Zo praten julie toch ook, als ik wat prikkelende opmerkingen over Ajax in Ajax-topics plaats. Ik heb steeds beweerd dat Munsterman Wielaert absoluut niet zou laten gaan, tenzij de hoofdprijs werd geboden. Maar ik werd steeds weggehoond door de Ajax-watchers. Nu hebben ze Sno gehaald. Toen ik dat hoorde, kreeg ik een lachbui die zeker een half uur heeft geduurd.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als je woensdag 1 goede kans krijgt mag je al blij zijn ben ik bang.
Hier hetzelfde, het was gewoon een serieuze opmerking van een Heraclied die al tijden op een normale manier mee aan het posten is in het Twente topic.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:57 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie in de twee competitiewedstrijden tegen Twente al blij mogen zijn, als je één corner krijgt...
checkquote:Op maandag 25 augustus 2008 08:14 schreef venomsnake het volgende:
Dubbel topic, en Diek heeft problemen met zijn kleurtje![]()
FC Groningen # 66 : Voor paal staan :{
Ik wilde het net melden. Dit gaat werkelijk nergens over.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Show je nieuwe sjaaltje #1
Lijkt me een beetje onnodig bij een fraai topic van Aanvoerder
Wat een idioot. Ik ga 'm gelijk melden.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Show je nieuwe sjaaltje #1
Lijkt me een beetje onnodig bij een fraai topic van Aanvoerder
Het was ook z'n enige post, waarom kiest ie dan dat topic?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Post er dan op zijn minst nog een sjaaltje bij, maar sommige users....
Misschien net als die supras?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het was ook z'n enige post, waarom kiest ie dan dat topic?
Ik ga even kijken.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die Pizzakoppo voegt in het Arsenaltopic echt helemaal niets toe met z'n posts.
Er wordt niet echt gehapt, waardoor het nog wel meevalt, maar het is wel erg irritant.
quote:
Ik ga even kijken. En aangepast.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:48 schreef methodmich het volgende:
Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2008/09
Ik zie dat de foto's van ASWH niet meer werken in de OP, doordat de site veranderd is.
Kan een mod deze daar invoegen?
http://www.aswh.nl/images(...)sentatiegids3973.jpg (Van Dalen)
http://www.aswh.nl/images(...)sentatiegids3992.jpg (Petrov)
http://www.aswh.nl/images(...)sentatiegids3964.jpg (Brard)
En verder:
Bij Scheveningen komt Geoffrey Knijnenburg niet, gaat naar GA Eagles
Bij Ter Leede komt Raydell Kewal (AZ) er nog bij.
Bij voorbaat dank!
Done.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:23 schreef borisz het volgende:
[CL kwalificatie] Arsenal - FC Twente wo. 27 aug. 21.05 NL3 moet de 27ste zijn
Wordt zijn ego nog groterquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:09 schreef Dr.Crane het volgende:
Blawh mag ik zeggen dat je overal leuk meepost?
Tuurlijk, danku.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:09 schreef Dr.Crane het volgende:
Blawh mag ik zeggen dat je overal leuk meepost?
Inderdaad ja!quote:
Leuk Spelletje #2quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
ik mis het spelletjes topic wel een beetje idd.
Hopen dat niet alleen z'n ego nu groter wordt.quote:
Laten we het wel hopen. Dan is er nog iets groot aan hem.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hopen dat niet alleen z'n ego nu groter wordt.
Hij hoopt dat er buiten mijn ego dus nog meer dingen groot aan mij wordenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Laten we het wel hopen. Dan is er nog iets groot aan hem.
Een grote carrière misschien?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij hoopt dat er buiten mijn ego dus nog meer dingen groot aan mij worden
Hij zei piemelquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:45 schreef RayMania het volgende:
Een grote piemel., wat zeg ik nou.
Jij ookquote:
thanks mate!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
En nu weer even serieus!
Criminele (ex-)voetballers
Is al een topic over.
Alsjeblieft baas!quote:
Dank je Alf.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ray, voor je volgende update
Het David Villa topic: Trouwe topspits
Thanks. Niet meer gezien gisteren door offlineheid.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[CL kwalificatie] Arsenal - FC Twente #2 - Net niet.
Had gister al een TR geplaatst, nog niks aan gedaan.
Neen. Nog niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is er al een topic over Studio Sport net als er vorig seizoen over De Wedstrijden was? Dus om (het format rond) de samenvattingen te bespreken?
Prima.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
Jupiler League 08/09 #2: Met FC Zwolle aan kop!
Dit topic mag wel een update van de TT
Dan ga ik die nog even knutselen. Ik neem aan dat daar wel weer behoefte aan is.quote:
Ik denk er nog even over na.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik neem aan dat daar wel weer behoefte aan is.
Je hebt nagedacht tijdens het posten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik denk er nog even over na.
Ja, prima.
Kan wel maar we gaan hier verder:quote:Op zondag 31 augustus 2008 04:25 schreef tong80 het volgende:
Kunnen de I en de N samen gebracht worden ?
Volg hier de briljante Ron Jans i n het seizoen 2008 2009
Met het nieuwe seizoen alweer vaak gebruiktquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:50 schreef RayMania het volgende:
Kijk voortaan eens hier; Het Handige Linkjes Topic (met topiclijst)!
Topic is er niet voor niks.
Goed zoquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Met het nieuwe seizoen alweer vaak gebruikt
Scheelt me 9000 postsquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En tong, volgens mij telt een OP uit een geopend topic niet als post, dus daar hoef je het ook niet voor te doen.
Fixed.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:29 schreef Dos37 het volgende:
Premier League 2008/2009 #3 Nu al zonder competitieweekend
Is deel 3 niet 2
Slotje hangt erop.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:01 schreef _Mike_ het volgende:
Kan Tong niet nokken met het aanmaken van nieuwe topics die geen inhoud hebben?
Zoals
Zitten jullie al klaar ?
done.quote:Op maandag 1 september 2008 15:54 schreef denthemen het volgende:
AFC Ajax #1056: Weekje rust.
Kan iemand de TT even in iets normaals aanpassen?
done.quote:Op maandag 1 september 2008 16:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nieuw gokschandaal; 4 wedstrijden op WK 2006 verkocht!
Kan die ook iets algemener, aangezien het nu om 4 wedstrijden zou gaan en morgen het boek gepresenteerd wordt?
Nee hoor. Zie Premier League topic.quote:Op maandag 1 september 2008 21:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
En zo duurt het eeuwen voor mijn inmiddels al 3 keer gestelde vraag beantwoord wordt.
Ja, ik moet nodig updaten. Morgenavond!quote:Op maandag 1 september 2008 11:06 schreef Dos37 het volgende:
Vennegoor of Hesselink #3 Held in Glasgow
Voor het linkjes topic update
Check het bericht maarquote:Op maandag 1 september 2008 22:59 schreef _Mike_ het volgende:
AFC Ajax topic #1057
Misschien makkelijk om te deleten om hartverzakkingen te verkomen.
Strakke actie sjimzquote:
Vraag ze op?quote:Op maandag 1 september 2008 23:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb meer notes dan Tong80 verklaar dat eens.
De verklaring kun je het best bij jezelf zoeken denk ik.quote:Op maandag 1 september 2008 23:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb meer notes dan Tong80 verklaar dat eens.
Beantwoord jij mn PM nou eens, dakduif.quote:Op maandag 1 september 2008 23:05 schreef RayMania het volgende:
Vraag ze op?
Ze wachten gewoon totdat je in dromenland bent en dan gooien ze er 20 sloten op en verdwijnt het topic naar de kelder.quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:10 schreef tong80 het volgende:
Tuurlijk.
De Koel is maar een stadion.
Waarom een topic ?
Denk je dat je voor dit een note krijgt?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:54 schreef TerroRobbie het volgende:
De (matige kennis van zaken van) TS.
De subjectieve lading van het topic.
De karige inhoud van de OP.
Maargoed, ik heb er in ieder geval weer een note bij
Hij is er geweest, kennis van hoe het stadion eruit ziet is dus wel aanwezig bij de TS.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:54 schreef TerroRobbie het volgende:
De (matige kennis van zaken van) TS.
Op een forum hoef je niet altijd objectief te zijn, men is vrij om een eigen mening te vormen en die te uiten.quote:De subjectieve lading van het topic.
Daar ben ik het wel mee eens, de OP is een beetje karig.quote:De karige inhoud van de OP.
Alsof tong weet wat wikipedia is.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:01 schreef RayMania het volgende:
Dat tong geen OP's kan maken en Wikipedia copy/paste weten we wel, maar dat is dan nog geen reden om gelijk een topic dicht te gooien. Een redelijke OP is geen overbodige luxe natuurlijk, maar we kunnen als reageerders ook zelf het topic proberen leuker maken
.
Hij komt nauwelijks in Nederlandse stadions. Beetje overdreven om zo overdreven te stellen dat dit het mooiste van Nederland is. Daarvoor moet je de toch wel in het meerendeel zijn geweest lijkt me. Daarnaast lijkt me voor een stadion als de Koel sowieso wat meer bescheidenheid. En Tong wil zijn mening nog wel eens veranderen (lees: hij lult maar wat) als over een paar maanden een ander stadion gesloopt wordt opent hij ongetwijfeld dat dat stadion het mooiste van Nederland is.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:58 schreef Blawh het volgende:
Hij is er geweest, kennis van hoe het stadion eruit ziet is dus wel aanwezig bij de TS.
Ik dacht dat je vroeg waar ik me aan stoorde?quote:Op een forum hoef je niet altijd objectief te zijn, men is vrij om een eigen mening te vormen en die te uiten.
Klopt, maar ik geef aan dat subjectiviteit geen reden is om een topic te sluiten.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik dacht dat je vroeg waar ik me aan stoorde?
Ik denk dat ik meer stadions heb bezocht dan jij.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij komt nauwelijks in Nederlandse stadions.
Zeker.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Stadions #10: Nieuw neerlands trots in Rotterdam
Mag Neerlands met een hoofdletter?
Done.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:01 schreef kleinzusje het volgende:
Het VBL Icon, Smilie en Headers Topic # 1
Hier mag ook wel Headers bij in de TT
( Ray, aanvraag met letters enzo ligt er ook, help !)
Mag ik weten waarom het in godshemelsnaam niet de bedoeling is om een AJAX cd in het AJAX topic te posten?quote:[ Bericht 27% gewijzigd door sjimz op 06-09-2008 13:59 (is niet de bedoeling) ]
Het was aan de hand van een TR.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mag ik weten waarom het in godshemelsnaam niet de bedoeling is om een AJAX cd in het AJAX topic te posten?
Ananas heeft niets met de site te maken, dus spam is het niet. Waar slaat het in hemelsnaam op om dat weg te editten.
Je kan ook doorslaan hea.
Jezus, niet verwacht dat er nog mensen zo dom waren om illegale download links te postenquote:Op zaterdag 6 september 2008 15:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het was aan de hand van een TR.
En voor zover ik weet mag je niet zomaar cd's ter download aanbieden.
En hij is dus niet verwijderd omdat het spam was.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jezus, niet verwacht dat er nog mensen zo dom waren om illegale download links te posten.
Maar toch mooi dat de GESTAPO meeleest,
Wat BS zegt; er is een topic voor de speler Koeman en de trainer Koeman.quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:58 schreef borisz het volgende:
Ronald Koeman #2: Eerst weggestuurd, nu weggezapt?
Mag wel in het linkjestopic komen, De ronald koeman topic die ik omhoog gooide was een twee jaar oude topic uit de serie 'monumenten' .
Tja kan je ook 1 topic van maken. Ach het ene topic zakt wel weer weg.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat BS zegt; er is een topic voor de speler Koeman en de trainer Koeman.
Nee, is prima zo.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja kan je ook 1 topic van maken. Ach het ene topic zakt wel weer weg.
Zo dan.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:37 schreef borisz het volgende:
Het Jong Oranje topic; Verder met een nieuwe generatie.
Algemener TT zal handig zijn aangezien Jong Oranje is uitgeschakeld.
Juist algemener over het toernooi EK-21 in Zweden zoals het linkjes topic aangeeftquote:
checkquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Juist algemener over het toernooi EK-21 in Zweden zoals het linkjes topic aangeeft.
Jong Oranje topics staan er genoeg
Voordat jij het gemeld had heeft RayMania al actie ondernomenquote:Op woensdag 10 september 2008 21:09 schreef denthemen het volgende:
[WK-Kwalificatie] Macedonië-Nederland 10-09-2008: 20.30 uur
Doen jullie hier wat aan?
172800 seconden.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:09 schreef denthemen het volgende:
[WK-Kwalificatie] Macedonië-Nederland 10-09-2008: 20.30 uur
Doen jullie hier wat aan?
Is het forum niet genoeg dan?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:34 schreef DJ_Ryow het volgende:
waarom zit er niemand op irc.fok.nl #voetbal tijdens de wedstrijden?
en waarom wordt dat niet gepromoot? lijkt me wel een goede toevoeging op het forum.
Hoezo?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:51 schreef The_Verve het volgende:
Beetje flauw, die ban.
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:51 schreef The_Verve het volgende:
Beetje flauw, die ban.
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:10 schreef RayMania het volgende:
Kap eens met dat irritante gezeur naar elkaar toe. Dank u.
Plus aangepaste berichten met waarschuwing en genoeg verwijderde berichten. Eigen schuld.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:13 schreef RayMania het volgende:
Moet ik het uittekenen of zo? Kappen nu en ga ontopic posten.
Wel.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:24 schreef dndiek het volgende:
Dat wordt verder niet besproken op het forum
Maak een topic aan, je staat vrij om de boel een boost te geven.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:34 schreef DJ_Ryow het volgende:
waarom zit er niemand op irc.fok.nl #voetbal tijdens de wedstrijden?
en waarom wordt dat niet gepromoot? lijkt me wel een goede toevoeging op het forum.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:19 schreef Peterselieman het volgende:
Wijzig de TT hiervan maar, want Cambuur gaat allang niet meer aan de leiding![]()
Jupiler League 08/09 #2: Met Excelsior aan kop!
Slotje hangt erop!quote:Op dinsdag 16 september 2008 07:59 schreef borisz het volgende:
Studio Voetbal + Waarde hoofdredacteur, beste Johan...
dubbel
In dat topic werd er nog normaal gereageerd, jouw topic ging nergens over. Daarnaast werd er bij vlagen ook redelijk gebaggerd in het live-score topic, vandaar dat ik dat eerst even in de gaten heb gehouden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Als mijn topic geen waarde heeft, dan deze natuurlijk ook niet:
Van Gaal krijgt zijn gelijk
Bedankt voor de tip, maar als ik opnieuw had moeten modden dan had ik het precies hetzelfde gedaan. Een paar keer ziektes verwijderen, een paar keer pure onzin met daarop volgende reacties verwijderd en een provocerend plaatje verwijderd.quote:Op woensdag 17 september 2008 01:39 schreef golfer het volgende:
Tipje voor Blawh: wees eens wat minder aanwezig in livetopics en zit niet constant allerlei posts te verwijderen of aan te passen.
Maakt je mod-leven een stuk relaxter en voorkomt dat je over een paar weken live-voetbal en CL de brui er aan gaat geven.
Verder veel succes.
Dat klinkt echt als: "Meneer de politieagent. Ik vind niet dat u moet ingrijpen bij ongeregeldheden tijdens deze voetbalwedstrijd. Voor jullie is dat namelijk nogal stressvol. Laat die mensen elkaar maar neerknuppelen. Als jullie wel ingrijpen, zitten jullie allemaal overspannen thuis over een paar weken."quote:Op woensdag 17 september 2008 01:39 schreef golfer het volgende:
Tipje voor Blawh: wees eens wat minder aanwezig in livetopics en zit niet constant allerlei posts te verwijderen of aan te passen.
Maakt je mod-leven een stuk relaxter en voorkomt dat je over een paar weken live-voetbal en CL de brui er aan gaat geven.
Verder veel succes.
Omdat ik één post van BansheeBoy wijzig?quote:Op donderdag 18 september 2008 13:25 schreef pfaf het volgende:
Gaan jullie vanaf heden ook alle posts van Tong verwijderen?
Ja, waarom eigenlijk? Heb ik wellicht per ongeluk iemand beledigd? Dan bied ik daarvoor bij deze mijn excuses, dat was niet de bedoeling. Ik ben best vredig.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat ik één post van BansheeBoy wijzig?
Geen slecht idee.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:25 schreef pfaf het volgende:
Gaan jullie vanaf heden ook alle posts van Tong verwijderen?
Omdat veel van jouw posts met een bepaalde stijl zijn geschreven dat veel topics de offtopic kant op gaan, omdat men zich geregeld ergert aan jouw stijl. Zoals net ook in het Ajax-topic. Je beledigt niemand, maar ik heb ook geen zin om bijna elk topic op te schonen nadat jij een post hebt geplaatstquote:Op donderdag 18 september 2008 13:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, waarom eigenlijk? Heb ik wellicht per ongeluk iemand beledigd? Dan bied ik daarvoor bij deze mijn excuses, dat was niet de bedoeling. Ik ben best vredig.²
Ieder heeft zo zijn eigen humor, het enige effect van zijn posts bij mij is dat ik honger krijg als hij weer zo'n pot Nutella post.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:50 schreef RayMania het volgende:
Ik moet trouwens wel lachen om je woordkeuzes.
Echt kansloos. Net of hij de enige is die offtopic posts plaatst. Lijkt me dat jij dat toch wel zou moeten weten. Je komt nu toevallig kijken en je hebt zin om met je moderatieknopjes te spelen. Want daar komt het gewoon op neer.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat veel van jouw posts met een bepaalde stijl zijn geschreven dat veel topics de offtopic kant op gaan, omdat men zich geregeld ergert aan jouw stijl. Zoals net ook in het Ajax-topic. Je beledigt niemand, maar ik heb ook geen zin om bijna elk topic op te schonen nadat jij een post hebt geplaatst.
Dat zal het vooral zijn ja.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:03 schreef Nashje het volgende:
Je komt nu toevallig kijken en je hebt zin om met je moderatieknopjes te spelen. Want daar komt het gewoon op neer.
Laten we dan weer gewoon de bezem door het Ajax topic halen en alle offtopic posts weer verwijderen.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Echt kansloos. Net of hij de enige is die offtopic posts plaatst. Lijkt me dat jij dat toch wel zou moeten weten. Je komt nu toevallig kijken en je hebt zin om met je moderatieknopjes te spelen. Want daar komt het gewoon op neer.
Ik weet het niet. Ik ben er mee bezig, maar ik werk ook 45 uur per week en moet daarnaast 15 uur reizen, dus ik heb alleen 's avonds en in het weekend de tijd.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:52 schreef donroyco het volgende:
Wanneer de uitslag van de VBL ZomerQuiz er is, kunnen dan alle deelnemers een PM krijgen?
Waarom? Het is toch nooit goed in VBL. Als je iets goed doet, hoor je niemand. Doe je iets fout, dan weet iedereen je meteen te vinden. Zo is het gewoon.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laten we dan weer gewoon de bezem door het Ajax topic halen en alle offtopic posts weer verwijderen.
Tja zo is het wel weer.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch nooit goed in VBL. Als je iets goed doet, hoor je niemand. Doe je iets fout, dan weet iedereen je meteen te vinden. Zo is het gewoon.
Maar dan gaan er een aantal weer klagen dat er teveel offtopic staatquote:Op donderdag 18 september 2008 14:30 schreef sjimz het volgende:
We kunnen ook gewoon niet meer modden in het Ajax topic.
Dan mogen ze wel 3 mods extra aannemen.quote:
Met het moderatie beleid van nu begint het op Tweakers (quote:Op donderdag 18 september 2008 13:57 schreef _Mike_ het volgende:
Kom op man, BansheeBoy is gewoon grappig.. Echt totaal niet nodig om te verwijderen...
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:54 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Met het moderatie beleid van nu begint het op Tweakers () te lijken..
Wow, na één gewijzigde post is alles ineens crap. Maar in twee evaluatietopics komt er niks specifieks naar voren. Oftewel; zeuren om het zeuren en niet met specifieke dingen komen.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:54 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Met het moderatie beleid van nu begint het op Tweakers () te lijken..
Ik kan me niet herinneren dat Tong in het Ajax topic heeft gepost.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:06 schreef _Mike_ het volgende:
Ik begrijp gewoon niet waarom Tong welk van dat soort kut posts mag blijven maken maar BansheeBoy gelijk edits krijgt. Ja hij post een beetje vreemd maar het is meestal wel komisch
Een voorbeeld zou wel handig zijn.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:06 schreef _Mike_ het volgende:
Ik begrijp gewoon niet waarom Tong welk van dat soort kut posts mag blijven maken maar BansheeBoy gelijk edits krijgt. Ja hij post een beetje vreemd maar het is meestal wel komisch
Of het er komt weet ik niet. Iedereen is vrij om een apart topic te openen over één van de UEFA-Cup wedstrijden natuurlijk.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vraagje over de UEFA Cup wedstrijden: ik zag dat Ray een topic had geopend over de wedstrijd van Ajax. Komt er verder alleen nog een apart topic voor de wedstrijd van Feyenoord (immers ook live op de NOS) en de rest in een centraal topic of krijgt iedere wedstrijd er één?
Twente is op Tv Oost en NEC op Tv Gelderlandquote:Op donderdag 18 september 2008 15:33 schreef sjimz het volgende:
Ik denk omdat de rest niet live te zien is dat dat wel in een topic kan maar mochten mensen behoefte hebben aan 1 livetopic per club in de UEFA Cup dan moeten ze dat vooral doen
Prima! Cool.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Twente is op Tv Oost en NEC op Tv Gelderland
Maar is het dan ok als ik een centraal topic maak voor de Nederlandse UEFA Cup wedstrijden? NEC, Twente en Heerenveen dus?
Maar natuurlijk!quote:Op donderdag 18 september 2008 15:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Twente is op Tv Oost en NEC op Tv Gelderland
Maar is het dan ok als ik een centraal topic maak voor de Nederlandse UEFA Cup wedstrijden? NEC, Twente en Heerenveen dus?
Daar zijn jullie nu te laat mee sjimz. Had al veel eerder moeten gebeuren. Maar wat RayMania nu doet slaat helemaal nergens op. Hij wijzigt/verwijdert posts met het argument 'offtopic'. 2/3e van het topic gaat over iets anders en daar wordt niets mee gedaan.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laten we dan weer gewoon de bezem door het Ajax topic halen en alle offtopic posts weer verwijderen.
Ja. Het was een doodnormale post. Je kunt je storen aan hetquote:Op donderdag 18 september 2008 13:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat ik één post van BansheeBoy wijzig?
Die smiley is net als dequote:Op donderdag 18 september 2008 15:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja. Het was een doodnormale post. Je kunt je storen aan hetz-gebruik, maar in de post stond nog niets verkeerd? Ik vind het tamelijk vreemd dat z'n post verwijderd is. En dat is een understatement...
Het gaat er meer om dat andere users hier dan weer gaat zeuren dat er te veel wordt verwijderd, wat in het verleden hier al is voorgevallen.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar zijn jullie nu te laat mee sjimz. Had al veel eerder moeten gebeuren. Maar wat RayMania nu doet slaat helemaal nergens op. Hij wijzigt/verwijdert posts met het argument 'offtopic'. 2/3e van het topic gaat over iets anders en daar wordt niets mee gedaan.
quote:
quote:
Ik vond dit toch tamelijk strak van RayMania, maargoed.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat andere users hier dan weer gaat zeuren dat er te veel wordt verwijderd, wat in het verleden hier al is voorgevallen.
Het leek nu juist de laatste tijd zo goed te gaan en daardoor konden we ook weer wat minder strak modden.
Maar misschien moeten we weer de teugels strakker aantrekken.
Ik bedoel meer dat dan al het offtopic weer weggaat net zoals een tijdje terug.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vond dit toch tamelijk strak van RayMania, maargoed.
Nou, in dit geval lijkt me dat redelijk duidelijk... Hier zat niet eens een klein beetje trolligs aan...quote:Op donderdag 18 september 2008 16:05 schreef RayMania het volgende:
Ja, het is lastig. Misschien was het van mij niet het meest tactische om de post van BansheeBoy te verwijderen, maar de posts van BansheeBoy zijn wel vaak een aanleiding voor veel users om op een niet leuke manier te reageren, waardoor het topic weer offtopic gaat. En dat laatste wil ik niet in VBL. Hoe je dat oplost is niet altijd makkelijk; of je verwijdert de aanleiding, of je verwijder de reacties. En wat er ook gebeurt; niemand is tevreden.
Mja, achteraf niet de beste beslissing. Maar de reacties op de post van BansheeBoy zijn wel terecht verwijderd. Ik plaats de post wel terug. Excuusquote:Op donderdag 18 september 2008 16:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nou, in dit geval lijkt me dat redelijk duidelijk... Hier zat niet eens een klein beetje trolligs aan...
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mja, achteraf niet de beste beslissing. Maar de reacties op de post van BansheeBoy zijn wel terecht verwijderd.
quote:Ik plaats de post wel terug. Excuus.
Waar blijft Beschouw die het verhaaltje uitblaast?quote:Op donderdag 18 september 2008 16:17 schreef sjimz het volgende:
Mooi dan is dat hoofdstuk afgesloten ondanks het feit dat het nog geen winter is!
²
Verzin eens een passende straf!quote:Op donderdag 18 september 2008 20:25 schreef Fiskus het volgende:
[UEFA CUP]Feijenoord - KalmarFF do. 1900 NL3
Blawh gaat hier herhaaldelijk offtopic en draagt bovendien niets bij aan de discussie.
Ligt eraan, heeft hij een vriendin?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Verzin eens een passende straf!
Ja, een hele lekkerequote:Op donderdag 18 september 2008 20:33 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Ligt eraan, heeft hij een vriendin?
goed van je dat je zo durft teurg te komen op een eerdere beslissing, onder andere dat maakt je zo'n goede modquote:Op donderdag 18 september 2008 16:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mja, achteraf niet de beste beslissing. Maar de reacties op de post van BansheeBoy zijn wel terecht verwijderd. Ik plaats de post wel terug. Excuus.
Ik zit al op de strafbank.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:25 schreef Fiskus het volgende:
[UEFA CUP]Feijenoord - KalmarFF do. 1900 NL3
Blawh gaat hier herhaaldelijk offtopic en draagt bovendien niets bij aan de discussie.
Ben ik helemaal met je eens, wat een klasse. Dat zien we eigenlijk zelden bij mods.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goed van je dat je zo durft teurg te komen op een eerdere beslissing, onder andere dat maakt je zo'n goede mod
Slotje hangt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:18 schreef toma het volgende:
Afellay mogelijk weg bij PSV
Nep-berichten.
Het was al voor de aanvraag veranderd!quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:26 schreef DRD het volgende:
Heel dringend verzoek om de topic titel te veranderen: FC Dordrecht topic #2
Gewoon alleen maar FC Dordrecht topic #2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |