idd, de grootste verliezaar van de afgelopen transferperiode misschien wel.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:58 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Je zou dit ook in de Spurs topic kunnen posten...
Daarvoor hebben ze teveel (potenteel) goede spelers voor gekocht, denk ik. Voorin zijn ze ongetwijfeld zwakker, maar ze hebben een betere keeper, en het middenveld is ook versterkt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd, de grootste verliezaar van de afgelopen transferperiode misschien wel.
Ik had misschien de aanval moeten zeggen idd.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:45 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze teveel (potenteel) goede spelers voor gekocht, denk ik. Voorin zijn ze ongetwijfeld zwakker, maar ze hebben een betere keeper, en het middenveld is ook versterkt.
quote:KATWIJK - Bert van Marwijk kan tijdens de komende twee interlands van het Nederlands elftal tegen Australië (6 september) en Macedonië (10 september) gewoon over Robin van Persie beschikken. De aanvaller van Arsenal raakte zaterdag tijdens de thuiswedstrijd tegen Newcastle United (4-0) geblesseerd aan de rechtervoet. Een scan wees slechts op een kneuzing. Van Persie trainde dinsdagavond al mee met Oranje in Katwijk.
idd, gaat tijd worden dat ie bedankt voor het NL elftal.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:33 schreef Bulletdodger het volgende:
Zal je net zien dat hij bij Oranje weer geblesseerd raakt
dat meen je hopelijk toch niet serieus?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd, gaat tijd worden dat ie bedankt voor het NL elftal.
Jawel, scheelt hem onnodig blessures.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dat meen je hopelijk toch niet serieus?
Inderdaad, mogen ze meteen afschaffen. Sowieso moeten de bonden clubs financieel gaan compenseren voor blessures die spelers bij hun nationale team oplopen. Kan Arsenal trouwens nog een aardig centje mee verdienen.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jawel, scheelt hem onnodig blessures.
Landenvoetbal kan me gestolen worden.
Vooral als dat dan met terugwerkende kracht over de laatste 3 jaren zou gelden.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:05 schreef Horloge het volgende:
[..]
Inderdaad, mogen ze meteen afschaffen. Sowieso moeten de bonden clubs financieel gaan compenseren voor blessures die spelers bij hun nationale team oplopen. Kan Arsenal trouwens nog een aardig centje mee verdienen.
ik vind landenvoetbal toch wel interessant. ik weet ook wel dat die oefenwedstrijden waardeloos zijn en dat hoeft van mij ook niet. maar een EK of WK blijft toch altijd spannend vind ik.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jawel, scheelt hem onnodig blessures.
Landenvoetbal kan me gestolen worden.
Ik heb het bijgehouden, tussen 2003/2004 en 2006/2007 slechts 36 blessuregevallen teruggekregen na interland.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
Vooral als dat dan met terugwerkende kracht over de laatste 3 jaren zou gelden.
quote:Arsenal hoopt zich nog altijd te kunnen versterken met Stephen Appiah (foto). De Ghanese middenvelder is na het ontbinden van zijn contract bij Fenerbahçe transfervrij, en kan daardoor op ieder moment worden aangetrokken. In Londen moet hij het wegvallen van Gilberto Silva (Panathinaikos) gaan opvangen. (Daily Telegraph)
Waarom halen ze Toulalan niet?quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:05 schreef Banaanensuiker het volgende:
Beter iemand dan niemand toggg?
Ik denk het niet, los van dat hij heel duur is is de transferdeadline reeds gesloten.quote:Op zondag 7 september 2008 16:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Die is ook haalbaar ja.
Ik las hetquote:Op woensdag 10 september 2008 23:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Gerald Nasri weer geblesseerd trouwens
jah dat heb ik ook gelezen maar denk eerlijk gezegd niet dat dat nog rondkomt. denk dat we moeten wachten tot de winterstop en dan hopelijk wel die beloofde aankoop.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:36 schreef fabregas01 het volgende:
Arsenal houdt hoop op Appiah
Arsenal gaat komende week een poging wagen om Stephen Appiah te contracteren. De Ghanees mag buiten de transferperiode worden aangetrokken, omdat hij transfervrij is.
bron : voetbalprimeur
Klopt stond laatst op voetbalprimeur, maar welke site je nou moet geloven...quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:32 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik heb ook gelezen dat Wenger juist ontkent heeft dat er interesse was in Steven Appiah. Ik gok dat vi ernaast zit.
Was geflatterd ja.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:56 schreef Tim86 het volgende:
Flink geflatteerde score. Wel bij vlagen erg goed spel maar ook duidelijk wat momenten van onachtzaamheid weer. Een betere ploeg maakt die kansen af en dan wordt het gewoon 1-1 voor rust en heb je een andere wedstrijd.
In ieder geval een fantastische uitslag, dit moet vertrouwen geven.
Hij scoort voor de lol tegen hun.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:47 schreef DutchGooner het volgende:
Opvallend trouwens, van Persie met zijn 8e doelpunt in 7 wedstrijden tegen de Rovers.
Interessanter is het feit dat Arsenal 45 keer de bal achter Paul Robinson heeft weten te krijgen in 14 wedstrijdenquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:47 schreef DutchGooner het volgende:
Opvallend trouwens, van Persie met zijn 8e doelpunt in 7 wedstrijden tegen de Rovers.
Dat meen je niet!quote:Op woensdag 17 september 2008 17:07 schreef Gunner het volgende:
[..]
Interessanter is het feit dat Arsenal 45 keer de bal achter Paul Robinson heeft weten te krijgen in 14 wedstrijden
En dan waren deze 4 niet eens zo belangrijkquote:Op woensdag 17 september 2008 17:07 schreef Gunner het volgende:
[..]
Interessanter is het feit dat Arsenal 45 keer de bal achter Paul Robinson heeft weten te krijgen in 14 wedstrijden
3x hoera voor Sport1.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:39 schreef Bulletdodger het volgende:
Geen Arsenal op de NOS vanavond
45 WTFquote:Op woensdag 17 september 2008 17:07 schreef Gunner het volgende:
[..]
Kiev is Kiev niet meer, het is gewoon een beschamend resultaat.quote:Op donderdag 18 september 2008 08:57 schreef eNGine10 het volgende:
ook al is kiev zeker geen slechte ploeg.
idd, afkloppen, Bolton en Blackburn al uit gehad en 6 punten, lang geleden dat we bij beide wonnen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:29 schreef fanneke het volgende:
Mooi, winst bij Bolton.
Toch altijd een kuttegenstander voor ons.
Niet veel aan de handquote:Op zondag 21 september 2008 01:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb de 2e helft niet kunnen volgen en wat hierna gebeurde ook niet maar is er al wat meer bekend over de ernst van Clichy's blessure? Het moment kwam zo straks nog in MotD voorbij, zag er pijnlijk uit...
Tot november zullen we wel rond die positie hangen maar ben benieuwd hoe het daarna gaat.quote:Op zondag 21 september 2008 20:47 schreef fanneke het volgende:
We Are Top Of The League!
We are top of the league...
quote:Op zondag 21 september 2008 20:47 schreef fanneke het volgende:
We Are Top Of The League!
We are top of the league...
quote:12. Carlos VELA (Age 19)
16. Aaron RAMSEY (Age 17)
17. Alex SONG (Age 21)
19. Jack WILSHERE (Age 16)
20. Johan DJOUROU (Age 21)
21. Lukasz FABIANSKI (GK) (Age 23)
24. Vito MANNONE (GK) (Age 20)
26. Nicklas BENDTNER (Age 20)
35. Francis COQUELIN (Age 17)
38. Jay EMMANUEL-THOMAS (Age 17)
40. Kieran GIBBS (Age 18)
41. Gavin HOYTE (Age 18)
42. Henri LANSBURY (Age 17)
43. Fran MERIDA (Age 18)
46. Abu OGOGO (Age 18)
47. Mark RANDALL (Age 18)
50. Jay SIMPSON (Age 19)
56. Emmanuel FRIMPONG (Age 16)
Jézus!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:38 schreef Maravilla het volgende:
De selectie voor het Carling Cup duel van vanavond. Heel veel jonger gaat niet lukken.
[..]
Had zo een programma van Matthijs van Nieuwkerk kunnen zijn.quote:
Helaas:quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik hoop dat Coquelin in de basis staat 14.gif
quote:86' Arsenal [5 - 0] Sheffield U.
31' [1 - 0] N. Bendtner
42' [2 - 0] N. Bendtner
44' [3 - 0] C.A. Vela
50' [4 - 0] C.A. Vela
57' [5 - 0] J. Wilshere
inderdaad een schitterend doelpunt. en al helemaal een geweldig resultaatquote:Op woensdag 24 september 2008 11:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/1593200/
Die 2e goal van VelaHij wordt een grote.
quote:You might have seen that Chelsea have signed that bloke Mineiro that we had on trial with us. I suppose it illustrates brilliantly the difference between the two teams. Chelsea, short of a player in midfield, will not even consider giving a young player a chance, choosing instead to sign a guy who is basically at the tail end of his career.
We had him on trial, didn't think he was good enough and now he's signed for Chelsea. How disheartening it must be to be a young player at Chelsea knowing you are never going to get near the first team.
Wat een doelpunt. Nice.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wie hadden ze daar dan neer moeten zetten? Bridcutt? Woods? Mineiro wordt dalijk de stand-in voor Mikel. Daar heb je iemand nodig die wel wat gewend is.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:37 schreef Gunner het volgende:
Arseblog raakt een interessant punt
[..]
Weet ik veel? Denk je dat de jeugdspelers van jouw cluppie me interesseren? De jeugdspelers van AFC zijn bekender, omdat ze kansen krijgen.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:51 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wie hadden ze daar dan neer moeten zetten? Bridcutt? Woods?
Ziet er geweldig uitquote:Op woensdag 24 september 2008 11:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zie Wijnaldum volgend seizoen wel naar jullie vertekken.
Goede grap.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zie Wijnaldum volgend seizoen wel naar jullie vertekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |