Coach van het Jaar 2008/2009quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:38 schreef Mindstate het volgende:
Is er al een centraal topic voor de nieuwe voetbalmanagement games voor dit seizoen (bijv. Coach van het jaar, Profcoach etc.)
En Blawh.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:44 schreef donroyco het volgende:
Waarom is sjimz nog niet in de mooie tekening van Toma te vinden?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heren en dames hier is Wayoflife_!
Is mooi geweest.
Wil je ook zo'n tof topic als Wayoflife?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:19 schreef Breach het volgende:
Heren en dames, hier is Breach
quote:
Ik sta er wel op, maar ben te klein om gespot te wordenquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:44 schreef donroyco het volgende:
Waarom is sjimz nog niet in de mooie tekening van Toma te vinden?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik sta er wel op, maar ben te klein om gespot te worden
quote:
Hij heeft geen enkele post in VBL?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/166253
Klooncheck op DAM? Hij post dezelfde lijstjes...
Wel in OS-voetbal.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft geen enkele post in VBL?
Ach, dan wachten we gewoon even tot hij zich niet kan bedwingen en hier opduikt.quote:
Ik denk niet dat hij een kloon van DAM is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ach, dan wachten we gewoon even tot hij zich niet kan bedwingen en hier opduikt.
Het kan bijna niet anders: [Voetbal] Nederland - Japan vanaf 11.00 uur.
Dan moet je bij Ray zijn, die heeft nog een aardige schuld bij BS volgens mij. Misschien kan je het een en ander van hem overnemen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij een kloon van DAM is.
Ik durf er wel een kratje op te zetten hoor
Ik neem dus aan dat dat een nee isquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan moet je bij Ray zijn, die heeft nog een aardige schuld bij BS volgens mij. Misschien kan je het een en ander van hem overnemen?
Klopt. Blijkbaar heb jij het al laten checken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik neem dus aan dat dat een nee is
Nee, want hij heeft niet in VBL gepost.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klopt. Blijkbaar heb jij het al laten checken.
al een tijdjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:08 schreef w00h00 het volgende:
sinds wanneer worden tvp's drie keer op een rij verwijderd?
Prima.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:36 schreef borisz het volgende:
Eredivisie-toto 2007-2008 #4 kan op slot
Die ander nog even hoog houden.
Kan wel ja, behalve dus de groepen 5 en 9. Niet openen om het openen hè, een redelijke OP mag bestquote:Enne de WK 2010 topics kunnen wel geopend worden he. Volgende week begint voor een groep de kwalificaties al
Neuh ik zorg voor een aardige OPquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Prima.
[..]
Kan wel ja, behalve dus de groepen 5 en 9. Niet openen om het openen hè, een redelijke OP mag best.
Topper!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh ik zorg voor een aardige OP
Je bent bang dat de omhaal van Van Basten langskomt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zoek: Ajax foto's
Snel dicht a.u.b.
Ow hehe, sorry zondagmorgen. Ik zie nu dat het gewoon het Liverpool-topic is en niet het John Arne Riise-topicquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad een gedrocht, wat mij betreft. Maar waarom kom je hier?
Klopt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 03:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
'Het Nederlands voetbal glijdt steeds verder af'
Kan toch in mijn column-topic?
Volgens mij had TR het over die spelletjes (van VI, DvhN, etc)quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als je alle amateurtopics samen in 1 topic wilt gaan voegen dan wordt het er niet overzichtelijker op denk ik.
Dat denk ik ook en ik ben het wel met TR eens.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Volgens mij had TR het over die spelletjes (van VI, DvhN, etc)
Heb er "Het zaterdag 1e klasse C topic; Met NIVO Sparta, GPC en LRC." van gemaakt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:34 schreef tong80 het volgende:
Het zaterdag 1e klasse C topic; Met NIVO Sparta, GPC en LRC.
Goeie TT.
Maar kan er tussen haakjes ( Met NIVO Sparta ) achter ?
Het spreekt al boekdelen dat je door je mede Twente supporters op je gedrag wordt aangesproken.quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:20 schreef Angstgegner het volgende:
Sjimz, als ik iemand uitscheld, iets dat ik doorgaans als het even kan probeer te vermijden, is daar meestal al wat aan vooraf gegaan. Dan ben ik bijvoorbeeld zelf uitgescholden. Ik heb wel degelijk respect voor de andere posters, maar er zijn wel grenzen. Ik heb een tijdje geleden tot in den treure verkondigd dat Wielaert niet naar Ajax zou gaan, omdat Munsterman hem alleen voor de hoofdprijs liet vertrekken. Zoals je je nog wel kunt herinneren vonden bepaalde Ajacieden dit niet leuk. Ook werden er toen denigrende opmerkingen in mijn richting geplaatst. Volgens mij was jij ook bij die discussie betrokken. Wat ik heel vreemd vond, was dat ik op een gegeven moment niet meer kon reageren, terwijl anderen die zich ook niet onbetuigd lieten, gewoon verder konden posten.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:45 schreef remlof het volgende:
Angstgegner blijft zuigen en trollen, 48 uur weg.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:48 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Gerritsen, daar win je de Champions League niet mee.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 04:00 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
We hadden het toch niet over Ajax? Dit is toch het Twente-topic?
Dat is direct minachting richting hem, bovendien scheer je onnodig alle Ajacieden hier op het forum over 1 kam.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:51 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet eens op wat voor positie Gerritsen speelt, dus waar hebben we het over. Ik snap niet dat jullie na je beschamende prestaties van de laatste twee jaar in de CL, dit woord nog in de mond durven te nemen. Wat doe jij hier dan, als dit het Twente-topic is. Zo praten julie toch ook, als ik wat prikkelende opmerkingen over Ajax in Ajax-topics plaats. Ik heb steeds beweerd dat Munsterman Wielaert absoluut niet zou laten gaan, tenzij de hoofdprijs werd geboden. Maar ik werd steeds weggehoond door de Ajax-watchers. Nu hebben ze Sno gehaald. Toen ik dat hoorde, kreeg ik een lachbui die zeker een half uur heeft geduurd.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als je woensdag 1 goede kans krijgt mag je al blij zijn ben ik bang.
Hier hetzelfde, het was gewoon een serieuze opmerking van een Heraclied die al tijden op een normale manier mee aan het posten is in het Twente topic.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:57 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie in de twee competitiewedstrijden tegen Twente al blij mogen zijn, als je één corner krijgt...
checkquote:Op maandag 25 augustus 2008 08:14 schreef venomsnake het volgende:
Dubbel topic, en Diek heeft problemen met zijn kleurtje![]()
FC Groningen # 66 : Voor paal staan :{
Ik wilde het net melden. Dit gaat werkelijk nergens over.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Show je nieuwe sjaaltje #1
Lijkt me een beetje onnodig bij een fraai topic van Aanvoerder
Wat een idioot. Ik ga 'm gelijk melden.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Show je nieuwe sjaaltje #1
Lijkt me een beetje onnodig bij een fraai topic van Aanvoerder
Het was ook z'n enige post, waarom kiest ie dan dat topic?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Post er dan op zijn minst nog een sjaaltje bij, maar sommige users....
Misschien net als die supras?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het was ook z'n enige post, waarom kiest ie dan dat topic?
Ik ga even kijken.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die Pizzakoppo voegt in het Arsenaltopic echt helemaal niets toe met z'n posts.
Er wordt niet echt gehapt, waardoor het nog wel meevalt, maar het is wel erg irritant.
quote:
Ik ga even kijken. En aangepast.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:48 schreef methodmich het volgende:
Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2008/09
Ik zie dat de foto's van ASWH niet meer werken in de OP, doordat de site veranderd is.
Kan een mod deze daar invoegen?
http://www.aswh.nl/images(...)sentatiegids3973.jpg (Van Dalen)
http://www.aswh.nl/images(...)sentatiegids3992.jpg (Petrov)
http://www.aswh.nl/images(...)sentatiegids3964.jpg (Brard)
En verder:
Bij Scheveningen komt Geoffrey Knijnenburg niet, gaat naar GA Eagles
Bij Ter Leede komt Raydell Kewal (AZ) er nog bij.
Bij voorbaat dank!
Done.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:23 schreef borisz het volgende:
[CL kwalificatie] Arsenal - FC Twente wo. 27 aug. 21.05 NL3 moet de 27ste zijn
Wordt zijn ego nog groterquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:09 schreef Dr.Crane het volgende:
Blawh mag ik zeggen dat je overal leuk meepost?
Tuurlijk, danku.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:09 schreef Dr.Crane het volgende:
Blawh mag ik zeggen dat je overal leuk meepost?
Inderdaad ja!quote:
Leuk Spelletje #2quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
ik mis het spelletjes topic wel een beetje idd.
Hopen dat niet alleen z'n ego nu groter wordt.quote:
Laten we het wel hopen. Dan is er nog iets groot aan hem.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hopen dat niet alleen z'n ego nu groter wordt.
Hij hoopt dat er buiten mijn ego dus nog meer dingen groot aan mij wordenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Laten we het wel hopen. Dan is er nog iets groot aan hem.
Een grote carrière misschien?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij hoopt dat er buiten mijn ego dus nog meer dingen groot aan mij worden
Hij zei piemelquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:45 schreef RayMania het volgende:
Een grote piemel., wat zeg ik nou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |