Die van PAOK wil ik wel zien. Post 'm eens.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb er 1 van Ajax (groen/geel 93-94) en één van PAOK uit de jaren 70.
Prima zo.
Prima, zit nu op m'n werk maar zal het zeker binnenkort doen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die van PAOK wil ik wel zien. Post 'm eens.
Erg fraai. Maar lees graag ook de verhalen erachter. Landensjaals heb ik echt helemaal niets mee. Heb dan ook niet eens een Holland-sjaaltje.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:33 schreef Adelante het volgende:
http://voetbalsjaals.web-log.nl/
hier staan ze allemaal geloof ik wel
Mooi topic was dat toch eigenlijk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jouw voetbalsjaal, en jouw vergiet - post hier je foto
Heb zelf geen voetbalsjaaltjes
Bij die docu op discovery zag je echt dat het haat en nijd tussen die 2 was.quote:Al m'n 2e sjaaltje van TS Wisla Krakow, de huidige kampioen van Polen.
Voordat ik het sjaaltje van Cracovia had gehaald, eerst die van Wisla bij de fanshop gehaald. Stadions van beide clubs liggen op 15 minuten loopafstand van elkaar. Zag nog een speldje van NEC-Wisla in de fanshop liggen.
Uiteraard wel het sjaaltje opgeborgen voordat ik naar het stadion van Cracovia liep want een paar flinke rossen zat ik niet op te wachten
Sjaaltjes verbranden is hier in het Oostblok aan de orde van de dag. Cracovia is pas sinds kort na 30 jaar weer terug in de hoogste divisie meen ik ergens gelezen te hebben. Al die tijd waren er dus geen derby's, maar nu is het weer hel op aarde als die 2 tegen elkaar moeten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij die docu op discovery zag je echt dat het haat en nijd tussen die 2 was.
De fans van Wisla hadden toen een hele plakaat Cracovia sjaaltjes verbrand
Nice!quote:
Die sjaal is samen met de club gemaakt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:09 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar mag Nieuw Noord het SCH-logo gebruiken in hun merchandise??
Zeer strakke site. Geen bullshit, gewoon alles duidelijk. Mijn God, wat een teringhoop SCH-sjaaltjes!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:37 schreef MaxPower het volgende:
Overigens de site van een echt zieke collectie: http://voetbalsjaals.de.tl/Home.htm![]()
Medesupporter van sc Heerenveen.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:37 schreef MaxPower het volgende:
Overigens de site van een echt zieke collectie: http://voetbalsjaals.de.tl/Home.htm![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:37 schreef MaxPower het volgende:
Hehe die bewuste dag waren jullie met veel man bij ons...quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:34 schreef Zjakkie het volgende:
Ik heb een sjaal van Feyenoord en een van Arsenal. Ik had er ook ooit een van NAC, vraag me trouwens af waar die gebleven is... En uiteraard had ik er een van Seolto, maar die ben ik ooit tijdens een kampioenswedstrijd in Heinkenszand kwijtgeraakt
Ik heb slechts één sjaaltjequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Foto's mensen. Het heet "show je nieuwe sjaaltje".
Wat kostte die?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:05 schreef Aanvoerder het volgende:
En weer 2:
[ afbeelding ]
Bohemians (1905), 1 van de vele clubs die Praag rijk is. Op dit moment uitkomend in de 2e divisie van Tsjechie na vorig jaar te zijn gedegradeerd.
Een club met veel trouwe fans die de club nieuw leven inbliezen door geld in te zamelen nadat de club failliet ging in 2005. Ondertussen had het (mis)management de rechten voor de naam Bohemians verkocht aan een andere club uit Praag en zodoende speelt het echte Bohemians (1905) in de 2e divisie en het andere Bohemians (Stří¸kov) in de 1e divisie met dezelfde clubcleuren.
Vriendschapsbanden met SK Slavia Praag (komen uit dezelfe wijk, Vr¨ovice), Gornik Walbrzych (uit Polen, ook vrienden met Slavia) en St. Pauli in Duitsland.
Beginjaren '80 kwamen de grootste successen met in '82 de Tsjechoslowaakse beker, in '83 kampioen van Tsjechoslowakije en de halve finale van de UEFA Cup en in '84 in de 2e ronde van de UEFA Cup Ajax de hak gezet dmv. penalties ()
Was gisteren voor het eerst bij een wedstrijd van Bohemians 1905. Mooi sfeertje met 6.000 man. Kwam nog wat maten van Slavia tegen in het stadion. Ik moest en zou een sjaaltje kopen voor m'n verzameling, alleen ik kon niet kiezen, dus ik heb ze maar allebei gekocht.
Iets van 12, 13 Euro. Ze hebben sinds kort weer wat nieuwe die er best mogen wezen. 1tje daarvan voor een collega als verjaardagscadeau gekocht.quote:
Welke dan?quote:Op woensdag 3 september 2008 10:56 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb 6 wedstrijden gezien. 6x 18 euro... nee toch maar niet gedaan.
Hehe, hoe verzin je het.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:49 schreef Robjuhhh het volgende:
Dit is één van mijn nieuwste aanwinsten:
[ afbeelding ]
Link daarvan staat al in dit topic.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:56 schreef One_conundrum het volgende:
doet me denken aan het legendarische topic 'post hier een foto van jezelf met sjaal en vergiet' van SCH dacht ik
Hoe meer foto's, hoe leuker!quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:01 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb mijn vitessesjaal moeten verbranden op een truth or dare avondje![]()
Heb wel een West-Ham sjaaltje, gekocht bij het stadion zelf![]()
Maargoed, das niet echt origineel als ik zo om me heen kijk hier.
Erg benieuwd!quote:Op zondag 26 april 2009 11:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
heb er ook weer een paar nieuwe bij
-later de foto('s) -
Ik heb nu geen camera helaas. Dan maar even zo:quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
@Aanvoerder: Zou je een keertje een foto van die van Olimpia willen posten?
Haha nee, eerder met rivaal Maribor.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik heb nu geen camera helaas. Dan maar even zo:
Die gast in het midden heeft 'm om z'n nek:
[ afbeelding ]
Linksbovenin zie je 'm ook:
[ afbeelding ]
Heb je iets met Olimpija Ljubljana?
Denk dat het door vocht komt via het behang ofzo. Heb in ieder geval een groot stuk doorzichtig plastic voor het behang heen gehangen en 1 sjaaltje die aan het verkleuren was andersom gehangen en dan over 6 maanden checken of het nog steeds aan het verkleuren is. Irritant dit...quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik merk net dat sommige sjaaltjes aan de achterkant aan het verkleuren zijn. De kant die tegen de muur aan hangt. Iemand dit ook wel eens gehad?
Wat nou schamen, het is geweldig!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:20 schreef Aanvoerder het volgende:
En ja... dit... ik schaam me er wel een beetje voor.Als geboren Hagenees heb ik veel familie in Den Haag, waarvan een paar fanatiek en dan komen ze op je verjaardag hiermee aanzetten:
[ afbeelding ]
Kwalitatief is het wel een zeer mooi sjaaltje. Dat kan ik niet ontkennen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:23 schreef Jemba het volgende:
[..]
Wat nou schamen, het is geweldig!
Zelf ben ik niet zo van de sjaaltjes, meer van de shirtjes
Afgelopen 5 jaar heb ik veel rondgereisd in Europa en je bent in een land en je denkt, wat moet je nou als souvenir kopen? Een glas? Een fles drank? Een postkaartje? En 2 jaar geleden bedacht ik me ineens: voetbalsjaaltjes!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:30 schreef _Mike_ het volgende:
Valt me een beetje tegen van je Aanvoerder
Voor de rest mooie verzameling
Ermquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:33 schreef Adelante het volgende:
http://voetbalsjaals.web-log.nl/
hier staan ze allemaal geloof ik wel
2 daarvan ken ikquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:27 schreef Marioow het volgende:
[ afbeelding ]
1e dit seizoen gekocht bij Gladbach- Hertha BSC
2e is van een aantal jaar geleden bij een wedstrijd van Feyenoord.
3e Gekocht dit jaar toen ik Frankfurt was voor de wedstrijd Eintracht Frankfurt- VFL Bochum
4e gekocht bij VFL Bochum- Hertha BSC
5e gekocht bij mijn eerste wedstrijd van Dortmund tegen Juventus ( daar heb ik ook nog een wedstrijd sjaal gekocht maar die ligt niet op deze locatie)
6e gekocht voor de trip naar naar onze vrienden uit Gelsenkirchen
Verder nog in mijn bezit maar niet hier aanwezig dus kan er geen foto van maken:
3 oudere Feyenoord sjaals waaronder Uefa Cup Finale tegen Dortmund
1tje van Fortuna Dusseldorf
1tje van Hannover 96( gehaald bij de uitwedstrijd met Dortmund)
1tje van Hertha BSC (jaren geleden gekocht op schoolreis in Berlijn)
1tje vam RBC ( 2 jaar seizoenkaart gehad)
En daarom is het nu ook je ex natuurlijk. Panathinaikos wil ik ook nog weleens wat spul van als ik nog eens in Athene kom. Erg mooie kleuren en logo.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Vraag je je ex die in Griekenland werkt of ze een sjaaltje van Panathinaikos of AEK Athene wil meenemen, komt ze met Olympiakos aanzetten.Verder wel een leuk sjaaltje.
[ afbeelding ]
Zie dit dan!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:37 schreef MaxPower het volgende:
Ze hebben ooit 2 kangeroes cadeau gehad geloof ik, na een trip naar Australie in de jaren '20. maar pin me er niet op vast.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:13 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
En daarom is het nu ook je ex natuurlijk. Panathinaikos wil ik ook nog weleens wat spul van als ik nog eens in Athene kom. Erg mooie kleuren en logo.
Hele mooie verzameling trouwens, Aanvoerder. Originele clubs (van een Barcelona of Real Madrid sjaal wordt toch niemand warm of koud?) en die geblokte stijl is ook erg mooi. Waarom heeft Bohemian trouwens een kangeroe als logo?
Welke malloot heeft dat verzonnen....quote:Op zondag 19 juli 2009 00:22 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Zie dit dan!![]()
[ afbeelding ]
Ultras Oranje met Willem de Zwijger. Dat mannetje aan de Ultras-kant met zo'n Clockwork Orange-droog voorstellen? Ben wel benieuwd wat er aan de uiteinde staat van de 'oranje'-kant en waar die ogen op slaan.
gers.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:32 schreef gers het volgende:
net uit berlijn en 2 sjaaltjes gekocht eentje van hertha en eentje van Union
Ben afgelopen week ook in de Fanshop geweest, en daar hing nog een sjaal van Borndby tegen Hertha, dus waarschijnlijk kun je 'm ook in de Fanshop kopen. Buiten in kraampjes zijn ze altijd te koop.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:43 schreef GuRBuH het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met het kopen van sjaals bij Europese uitwedstrijden? Donderdagavond zit ik bij Hertha - Hveen. Ik zou dan graag een Hertha, of Hertha - Hveen combosjaal willen kopen.
Staan er van die verkopers langs de weg met van die sjaals (of zijn dat alleen die goedkope neppe) of is het misschien mogelijk bij de fanshop te komen? Ik ga met een bussarrangement vanuit de club, dus weet niet hoezeer het mogelijk zal zijn zelf 'los' rond te lopen...
Bij uitwedstrijd pas na de wedstrijd halen. Verkopers blijven vrijwel altijd met een lading zitten en verkopen ze dan voor bijna niks of letterlijk geven ze die krengen voor niks weg (in Milaan eens meegemaaktquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:43 schreef GuRBuH het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met het kopen van sjaals bij Europese uitwedstrijden? Donderdagavond zit ik bij Hertha - Hveen. Ik zou dan graag een Hertha, of Hertha - Hveen combosjaal willen kopen.
Staan er van die verkopers langs de weg met van die sjaals (of zijn dat alleen die goedkope neppe) of is het misschien mogelijk bij de fanshop te komen? Ik ga met een bussarrangement vanuit de club, dus weet niet hoezeer het mogelijk zal zijn zelf 'los' rond te lopen...
quote:Op maandag 7 december 2009 23:52 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Bij uitwedstrijd pas na de wedstrijd halen. Verkopers blijven vrijwel altijd met een lading zitten en verkopen ze dan voor bijna niks of letterlijk geven ze die krengen voor niks weg (in Milaan eens meegemaakt).
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat de verkopers in Roemenie van de week na de wedstrijd al verdwenen waren maar dat had ik nog nooit eerder meegemaatk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |