abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60443512
Geen idee of hier ooit al een topic over geopend is, maar goed. Heb je een nieuw (bijzonder) sjaaltje, post een foto hier. Zet er een leuk verhaaltje bij (welke club, welke divisie, hoe kom je eraan, etc).

Gaat me niet zozeer om patsen met je verzameling, maar gewoon laten zien wat voor nieuwe sjaal je in je bezit hebt gekregen met een mooi verhaal erachter. Lijkt me interessant.

Een gedeelte van mijn uit de hand lopende verzameling:

Aangezien ik veel reis en veel buitenlandse vrienden en collega's heb, zijn sjaaltjes makkelijker om aan te komen.

Sinds maandag 2 sjaaltjes erbij, (2e) van TS Wisla Krakow en een van hun aartsrivalen KS Cracovia. Zal vanavond of morgen wel een foto posten met een verhaaltje erbij.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:30:18 #2
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_60443578
Leuk idee dit, heb zelf alleen een stuk of vier Ajax-sjaaltjes waarvan één een wedstrijdsjaal is van FC Kopenhagen-Ajax ('01) omdat dat m'n eerste buitenlandse uitwedstrijd was.

Maar ga dit topic met interesse volgen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_60443584
Ik heb er 1 van Ajax (groen/geel 93-94) en één van PAOK uit de jaren 70.
Prima zo.
-
pi_60443631
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb er 1 van Ajax (groen/geel 93-94) en één van PAOK uit de jaren 70.
Prima zo.
Die van PAOK wil ik wel zien. Post 'm eens.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_60443666
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:31 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Die van PAOK wil ik wel zien. Post 'm eens.
Prima, zit nu op m'n werk maar zal het zeker binnenkort doen.
Hij ziet er ook echt jaren 70 uit. Lekker ouderwets bedrukt enzo .
-
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:33:42 #6
3185 Adelante
To let it go now
pi_60443690
http://voetbalsjaals.web-log.nl/

hier staan ze allemaal geloof ik wel
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60443862
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:33 schreef Adelante het volgende:

Erg fraai. Maar lees graag ook de verhalen erachter. Landensjaals heb ik echt helemaal niets mee. Heb dan ook niet eens een Holland-sjaaltje.
pi_60446455
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_60449079
Ik heb een sjaal van Feyenoord en een van Arsenal. Ik had er ook ooit een van NAC, vraag me trouwens af waar die gebleven is... En uiteraard had ik er een van Seolto, maar die ben ik ooit tijdens een kampioenswedstrijd in Heinkenszand kwijtgeraakt
  woensdag 30 juli 2008 @ 18:38:05 #10
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_60449125
Mannen met een sjaaltje
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  woensdag 30 juli 2008 @ 19:35:03 #11
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_60450403
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jouw voetbalsjaal, en jouw vergiet - post hier je foto

Heb zelf geen voetbalsjaaltjes
Mooi topic was dat toch eigenlijk.
pi_60506296

Sjaaltje van KS Cracovia uit Krakau, de oudste nog bestaande Poolse voetbalclub. Eerste officieuze kampioen van Polen in 1913. Afgelopen seizoen 7e geindigd in de hoogste Poolse divisie.

Maandag naar het stadion in Krakau gelopen om 'm te pakken te krijgen. Hele stadion omgelopen, nergens een fanshop te vinden. Stadion was echt een bouwval.
Net toen ik weg wilde lopen zag ik naast een kroeg een houten huisje, nou ja, leek meer een hutje. 2 link uitziende gasten staarden naar buiten, maar aan het Pools op de deur begreep ik dat dit het dan moest zijn.
Grote keuze aan sjaaltjes, waaronder ook van bevriende clubs als Polonia Warszawa, veel Ultra-sjaaltjes en sjaaltjes met White Power tekens erin verwerkt (gezellig).

Aangezien ik meer van de traditionele sjaaltjes ben heb ik voor deze gekozen. Meest klassieke sjaaltje werd me verteld. De Ultra-sjaaltjes vinden meer aftrek bij de jeugdige fans. Bijnaam van de club/ fans is ook wel "Pasy" wat Pools is voor "De strepen". Aartsrivalen van Wisla Krakow tot de dood toe.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Al m'n 2e sjaaltje van TS Wisla Krakow, de huidige kampioen van Polen.

Voordat ik het sjaaltje van Cracovia had gehaald, eerst die van Wisla bij de fanshop gehaald. Stadions van beide clubs liggen op 15 minuten loopafstand van elkaar. Zag nog een speldje van NEC-Wisla in de fanshop liggen.

Uiteraard wel het sjaaltje opgeborgen voordat ik naar het stadion van Cracovia liep want een paar flinke rossen zat ik niet op te wachten.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sjaaltje van ¦K Slovan Bratislava uit Slowakije, gekregen van een Slowaakse vriendin/ collega gisteren.

De meest succesvolle Slowaakse ploeg allertijden, hoewel sinds 1999 geen kampioen meer geweest van Slowakije (Tsjechoslowakije). Afgelopen seizoen 5e geindigd en in 1969 de UEFA Cup ten koste van FC Barcelona (ja ja!) gewonnen.

Zo, dat was een bijzonder succesvolle week, deze week.
pi_60506862
quote:
Al m'n 2e sjaaltje van TS Wisla Krakow, de huidige kampioen van Polen.

Voordat ik het sjaaltje van Cracovia had gehaald, eerst die van Wisla bij de fanshop gehaald. Stadions van beide clubs liggen op 15 minuten loopafstand van elkaar. Zag nog een speldje van NEC-Wisla in de fanshop liggen.

Uiteraard wel het sjaaltje opgeborgen voordat ik naar het stadion van Cracovia liep want een paar flinke rossen zat ik niet op te wachten
Bij die docu op discovery zag je echt dat het haat en nijd tussen die 2 was.
De fans van Wisla hadden toen een hele plakaat Cracovia sjaaltjes verbrand
pi_60506944
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 12:18 schreef sjimz het volgende:

[..]

Bij die docu op discovery zag je echt dat het haat en nijd tussen die 2 was.
De fans van Wisla hadden toen een hele plakaat Cracovia sjaaltjes verbrand
Sjaaltjes verbranden is hier in het Oostblok aan de orde van de dag. Cracovia is pas sinds kort na 30 jaar weer terug in de hoogste divisie meen ik ergens gelezen te hebben. Al die tijd waren er dus geen derby's, maar nu is het weer hel op aarde als die 2 tegen elkaar moeten. Eigenlijk zijn alle Poolse voetbalfans zo lijp als een deur.
pi_60507288
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 12:45:21 #16
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60507328
Omg, die Slovan Bratislava sjaal.

Slovan.
pi_60507360
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 12:43 schreef MaxPower het volgende:
[ afbeelding ]
Nice!
pi_60507663
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 12:43 schreef MaxPower het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit, maar mag Nieuw Noord het SCH-logo gebruiken in hun merchandise??
pi_60507746
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 13:09 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Ziet er goed uit, maar mag Nieuw Noord het SCH-logo gebruiken in hun merchandise??
Die sjaal is samen met de club gemaakt.
pi_60508008
@ MaxPower, die sjaal tussen OM en Dinamo Zagreb, waar is die van? Parma?
pi_60508021
Ja, Boys Parma, geruild bij de UEFA Cup tegen een Nieuw Noord sjaal
pi_60508033
Overigens de site van een echt zieke collectie: http://voetbalsjaals.de.tl/Home.htm

Medesupporter van sc Heerenveen.
pi_60508397
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 13:37 schreef MaxPower het volgende:
Overigens de site van een echt zieke collectie: http://voetbalsjaals.de.tl/Home.htm

Zeer strakke site. Geen bullshit, gewoon alles duidelijk. Mijn God, wat een teringhoop SCH-sjaaltjes!
pi_60518915
TVP

Heb er bijna een stuk of 50 onderhand van vitesse sjaals ( mis ook nog wel wat speciale ) en wat wedstrijdsjaals van bezochte wedstrijden.

Wie weet binnenkort wel 1 of 2 foto´s
  zondag 3 augustus 2008 @ 01:24:37 #25
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60520033
Koop alleen nog maar sjaals van Engelse clubs die ik bezoek en van die half/half sjaals bij EC wedstrijden van Arsenal.
Handig die sjaaltjes, hoef nooit meer mijn muur te behangen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_60521578
quote:

pi_60522158
quote:

Zal binnenkort ook 'ns een foto maken
pi_60523919
Heb niet echt bijzondere sjaaltjes in m'n bezit, alleen die van de CL finale van '01 is wel tof
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 09:24:11 #30
101281 Robjuhhh
Ultras Kerkrade
pi_60568893
Tja, ik heb ook behoorlijk wat sjaals hier:

Roda JC Sjaals:
Anastasiou
Ger Senden
Roda 4-ever PLS Style
Roda - Mechelen
West Side Ultras
De Trots van het zuiden
Amstel Cup winnaar 97/2000
Nooit FC Limburg deel 1
Nooit FC Limburg deel 2
Kekrade - Aachen
RJC - Charlton Athletich
RJC FP Sjaal, PLS Style
Rod JC Kerkrade since 1962
Roda JC, old style
Roda - Milan
Cupfighters
Heracles - Roda (halve finale beker 2008)
Ajax - Roda (halve finale beker 2006)
Feyenoord - Roda (Finale sjaal 2008)
Danke Bitte deel 1
Danke Bitte deel 2
Passie Trots Trouw
Heel Limburg achter Roda JC
Bobo Sjaaltje
UEFA Cup sjaaltje 1999
Fortuna is kut

Buitenland
Schalke 04
Borussia MönchenGladbach/ Die Fohlen
Borussia MönchenGladbach/ clubkleuren
Eintracht Frankfurt
Slovan Liberec
Alemannia Aachen Clubsjaal
Aachen bekerfinalesjaal 2004
Alemannia Ultras
Alemannia Aachen Fans Limburg
Aachen - AZ
Shelbourne FC
Tottenham
Juventus
Ipswich Town
KV Mechelen proud to be a kakker
KV Mechelen de club zal zegepralen
Standard Luik

Amateurs:
RKHBS Heerlen
SV Spakenburg

Holland:
Old-Style
WK 2006
Holland - Ivory Coast WK 2006
Nederland - Italie EK 2008
Nederland - Rusland EK 2008

Overige sjaals:
Fuck Munchen
Scheiss Dortmund
Fuck Leverkusen
Jagermeister
Pit Bull Welcome to Germany

Kan zijn dat ik er nog een aantal vergeten ben, aangezien dit een deel van collectie is
Forza Roda
pi_60569167
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 18:34 schreef Zjakkie het volgende:
Ik heb een sjaal van Feyenoord en een van Arsenal. Ik had er ook ooit een van NAC, vraag me trouwens af waar die gebleven is... En uiteraard had ik er een van Seolto, maar die ben ik ooit tijdens een kampioenswedstrijd in Heinkenszand kwijtgeraakt
Hehe die bewuste dag waren jullie met veel man bij ons...
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_60569530
Ik heb hier aardig wat Ajax-sjaaltjes liggen, waarvan eentje voorzien is van een handtekening van Jari Litmanen Verder nog eentje van FC Barcelona en Celtic.
pi_60572551
Foto's mensen. Het heet "show je nieuwe sjaaltje".
pi_60584341
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Foto's mensen. Het heet "show je nieuwe sjaaltje".
Ik heb slechts één sjaaltje , maar zal van de week even een foto maken bij daglicht.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60584607
Vorig seizoen verkocht Bianco Nero mooie sjaaltjes van Heracles, alleen net die wedstrijd kwam ik zo laat mogelijk het stadion binnen omdat ik ziek was en het koud was (winter). Daardoor vistte ik net achter het net, aangezien ik de sjaals uit de fanshop helemaal niets vind loop ik nu nog steeds met het sjaaltje rond dat ik ooit voor 5 euro (of gulden) kocht tijdens mijn eerste wedstrijd.

Daarnaast heb ik volgens mij alleen nog een sjaaltje van Schalke '04. Geen hele collectie hier in ieder geval.

Edit: Zal een foto maken, volgende week denk ik ook van een nieuwere.

[ Bericht 6% gewijzigd door Blawh op 05-08-2008 21:15:18 ]
pi_60584750
Je hebt echt mooie exemplaren zeg, hier boven enkelen te zien.
That's all folks!
pi_60584768
heb er slechts 3, waarvan er 1 in onze voetbalkantine hangt

woensdag 6 augustus 2008 @ 00:30:10 #38
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_60590006
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_60609979
Ik heb er ook een heel stel. Al een jaar of 10 is het plafond van m'n slaapkamer ermee bedekt .
pi_60745650
En weer 2:

Bohemians (1905), 1 van de vele clubs die Praag rijk is. Op dit moment uitkomend in de 2e divisie van Tsjechie na vorig jaar te zijn gedegradeerd.

Een club met veel trouwe fans die de club nieuw leven inbliezen door geld in te zamelen nadat de club failliet ging in 2005. Ondertussen had het (mis)management de rechten voor de naam Bohemians verkocht aan een andere club uit Praag en zodoende speelt het echte Bohemians (1905) in de 2e divisie en het andere Bohemians (Stří¸kov) in de 1e divisie met dezelfde clubcleuren.

Vriendschapsbanden met SK Slavia Praag (komen uit dezelfe wijk, Vr¨ovice), Gornik Walbrzych (uit Polen, ook vrienden met Slavia) en St. Pauli in Duitsland.

Beginjaren '80 kwamen de grootste successen met in '82 de Tsjechoslowaakse beker, in '83 kampioen van Tsjechoslowakije en de halve finale van de UEFA Cup en in '84 in de 2e ronde van de UEFA Cup Ajax de hak gezet dmv. penalties ( )

Was gisteren voor het eerst bij een wedstrijd van Bohemians 1905. Mooi sfeertje met 6.000 man. Kwam nog wat maten van Slavia tegen in het stadion. Ik moest en zou een sjaaltje kopen voor m'n verzameling, alleen ik kon niet kiezen, dus ik heb ze maar allebei gekocht.
pi_60746313

pi_61326863

Levice, 1 of andere club/ dorp in Slowakije waar ik werkelijk niets over kon vinden. Gekregen van een collega omdat ik wat Nederlandse teksten voor werk vertaald had naar het Engels.

2e sjaal van Slovan Bratislava. Valt weinig meer over te vertellen, behalve dat ik 'm dit keer zelf tijdens een wedstrijd gekocht heb. 1 ding moet ik Slovan Bratislava toegeven, ze maken verdomd mooie sjaaltjes!

Rapid Wien behoeft geen nadere beschrijving. Gekocht in de fraai gevulde fanshop naast het stadion. Wilde er ook 1 van Austria Wien kopen, maar toen ik bij het stadion van de Violetten aankwam, werd me verteld dat de fanshop aan de andere kant van de stad zit. Handig...
pi_61327248
Die van Slovan Bratislava is erg mooi
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_61340668
Niet alleen het bier is duur in Zweden, ook de sjaals zijn prijzig.. 18 euro. Kortom geen nieuwe sjaals voor mij na een weekje Zweden.
pi_61342053
Ik meen me te herinneren dat ik vroeger in NL 18 Euro voor een sjaaltje betaalde. Laatste paar jaren zie ik echter overal prijzen van 14 en 15 Euro. Die paar Euro extra heb ik wel over voor een Zweeds sjaaltje. Zo vaak kom je er niet. Tenzij de sjaals foeilelijk zijn.
pi_61342155
Ik heb 6 wedstrijden gezien. 6x 18 euro... nee toch maar niet gedaan.
pi_61353469
Die van Slovan Bratislava zijn echt prachtig.
  woensdag 3 september 2008 @ 19:14:32 #48
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_61354803
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 22:05 schreef Aanvoerder het volgende:
En weer 2:

[ afbeelding ]

Bohemians (1905), 1 van de vele clubs die Praag rijk is. Op dit moment uitkomend in de 2e divisie van Tsjechie na vorig jaar te zijn gedegradeerd.

Een club met veel trouwe fans die de club nieuw leven inbliezen door geld in te zamelen nadat de club failliet ging in 2005. Ondertussen had het (mis)management de rechten voor de naam Bohemians verkocht aan een andere club uit Praag en zodoende speelt het echte Bohemians (1905) in de 2e divisie en het andere Bohemians (Stří¸kov) in de 1e divisie met dezelfde clubcleuren.

Vriendschapsbanden met SK Slavia Praag (komen uit dezelfe wijk, Vr¨ovice), Gornik Walbrzych (uit Polen, ook vrienden met Slavia) en St. Pauli in Duitsland.

Beginjaren '80 kwamen de grootste successen met in '82 de Tsjechoslowaakse beker, in '83 kampioen van Tsjechoslowakije en de halve finale van de UEFA Cup en in '84 in de 2e ronde van de UEFA Cup Ajax de hak gezet dmv. penalties ( )

Was gisteren voor het eerst bij een wedstrijd van Bohemians 1905. Mooi sfeertje met 6.000 man. Kwam nog wat maten van Slavia tegen in het stadion. Ik moest en zou een sjaaltje kopen voor m'n verzameling, alleen ik kon niet kiezen, dus ik heb ze maar allebei gekocht.
Wat kostte die?
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_61477607
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:14 schreef kevin33 het volgende:

[..]

Wat kostte die?
Iets van 12, 13 Euro. Ze hebben sinds kort weer wat nieuwe die er best mogen wezen. 1tje daarvan voor een collega als verjaardagscadeau gekocht.

En vanochtend werd ik blij verrast door een collega die terugkwam van vakantie met het volgende exemplaar:

Uiteraard ook geen verdere uitleg nodig. Leuke binnenkomer op maandagochtend.
pi_61481254
quote:
Op woensdag 3 september 2008 10:56 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb 6 wedstrijden gezien. 6x 18 euro... nee toch maar niet gedaan.
Welke dan?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_61491375
quote:
Op maandag 8 september 2008 19:49 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Welke dan?
Het grote FOK! Groundhoppers-topic, deel 14

staat wel een overzichtje.
pi_63324888
Heb een paar nieuwe sjaaltjes gehad de afgelopen tijd, alleen m'n camera is naar god.

Als ik weer foto's kan maken, post ik ze:

- Manchester United
- Olimpija Ljubljana (Slovenie)
- Dinamo Dresden

Volgens mij vergeet ik nog wat, maar dat waren ze voorlopig. Binnenkort nog ff 1 of 2 fraaie van Slavia kopen voordat ik weer naar NL verkas en ik krijg er nog 1 van Shakhtar Donetsk van een collegaatje, aangezien haar pappie daar vroeger gevoetbald heeft, dus die kan er wel 1 regelen voor nop.
  dinsdag 18 november 2008 @ 19:49:23 #53
101281 Robjuhhh
Ultras Kerkrade
pi_63325348
Dit is één van mijn nieuwste aanwinsten:
Forza Roda
pi_63326234
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 19:49 schreef Robjuhhh het volgende:
Dit is één van mijn nieuwste aanwinsten:
[ afbeelding ]
Hehe, hoe verzin je het.
  dinsdag 18 november 2008 @ 20:40:10 #55
123545 DatMeenJeNiet
pi_63326945
Men, wat haat ik dit topic. Kom ik met 4 gare sjaaltjes van Chelsea ( ), Man Utd, Besiktas en Feye.

Oooooooooooooooit ga ik heel Oost-Europa door om wedstrijden te bezoeken en sjaals te halen.
  dinsdag 18 november 2008 @ 20:56:36 #56
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_63327510
doet me denken aan het legendarische topic 'post hier een foto van jezelf met sjaal en vergiet' van SCH dacht ik
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_63327800
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 20:56 schreef One_conundrum het volgende:
doet me denken aan het legendarische topic 'post hier een foto van jezelf met sjaal en vergiet' van SCH dacht ik
Link daarvan staat al in dit topic.
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:14:15 #58
164283 Luco
Buongiorno!
pi_63328155
Heb bij m'n ouders in m'n kamer nog een sjaaltje van de '96 CL Finale: Juventus - Ajax. Cadeautje van m'n vader, die erbij was.

Daarnaast nog een antieke ajax Sjaal, welke volgens mij nog uit een samenwerking met Super (Toen nog een losstaand supermarktconcern) stamt. Zal zodra ik bij m'n ouders ben foto's maken van beide .

Tellen vaantjes trouwens ook?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:34:37 #59
164283 Luco
Buongiorno!
pi_63328940

Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_64682739
Ik wou dat ik weer een nieuwe camera had. Heb er ondertussen nog 1 van Sankt Pauli bij en die van Shakhtar Donetsk. Die laatste is behoorlijk fel oranje aan de uiteinden. En nog een sjaaltje van Ajax geruild met een oude van Slavia met een maat voor Ajax-Slavia. Ben in Praag helaas een paar Slavia-sjaaltjes verloren juist na Slavia-HSV.
pi_64683759
Mijn camera is ook kapot dus tijdelijk geen pics, maar ik heb nu een Atletico en Real sjaal gebroederlijk naast elkaar hangen na mijn tripje naar Madrid.

Ik heb voor de liefhebber trouwens wel een Valenciennes sjaal in de aanbieding. Is de enige enkelzijdige in mijn collectie, ik zag het pas nadat ik hem gekocht had. T.e.a.b.

De middelste op onderstaande foto:
pi_64683912
Genk , koop dat een Standard sjaal.
pi_64683939
Die Genksjaal is ook kut ja. Mag ook weg t.e.a.b

Overigens koop ik alleen sjaals van clubs waar ik ben geweest, en Standard zit daar (nog) niet bij.
pi_64775609
Lag er vanochtend ineens een sjaaltje van 1. FC Tatran Presov (Slowakije) op m'n bureau op werk. Lieve collega's heb ik toch.
  vrijdag 24 april 2009 @ 23:23:22 #65
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_68355189
Nog steeds geen nieuwe camera, maar kreeg net een foto van een vriendin in de mail van een sjaaltje wat in Praag op me ligt te wachten:

Sjaaltje van Komiti, de Ultras van Vardar Skopje (Macedonie). Haar broer en neef zitten bij Komiti. Erg fraai sjaaltje als ik het zo zie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aanvoerder op 24-04-2009 23:31:18 ]
pi_68355308
morgen even een foto maken van het Volendam_SCH sjaaltje
pi_68361797
Ik heb mijn vitessesjaal moeten verbranden op een truth or dare avondje

Heb wel een West-Ham sjaaltje, gekocht bij het stadion zelf

Maargoed, das niet echt origineel als ik zo om me heen kijk hier.
pi_68365592
Ik zal eens even een tvp plaatsen voor mijn eenzame sjaal
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_68367713
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:01 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb mijn vitessesjaal moeten verbranden op een truth or dare avondje

Heb wel een West-Ham sjaaltje, gekocht bij het stadion zelf

Maargoed, das niet echt origineel als ik zo om me heen kijk hier.
Hoe meer foto's, hoe leuker!
pi_68386228
heb er ook weer een paar nieuwe bij

-later de foto('s) -
  zondag 26 april 2009 @ 11:44:29 #71
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_68386525
quote:
Op zondag 26 april 2009 11:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
heb er ook weer een paar nieuwe bij

-later de foto('s) -
Erg benieuwd!
pi_68399084

de 1ste van Bestikas heb ik gekregen maar vind hem zeker mooi
de 2de gekocht bij Bochum - BVB 09 ( 0-2 )
de 3de en 4de gister tijdens BVB 09 - HSV ( beide hebben 2 kanten , de 1ste is aan de andere kant geel en die andere heeft een net iets andere tekst )
en de 5de vandaag

Nu alleen nog een plaats zoeken waar ik ze kan ophangen
  zondag 26 april 2009 @ 18:36:32 #73
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_68399638
Mooi.
pi_68400317
Sjaaltjes
Vroeger,toen merchandise nog niet zo was als nu wou ik alle sjaaltjes van Twente hebben.
Tegenwoordig is dat niet meer bij te houden en pak ik meestal de speciale en Europacupsjaaltjes mee.

Aangezien ik nu al een tijd samenwoon en er geen kamer over is om de sjaaltjes te showen is er een kast omgetoverd tot Twente 'museum',waar dit het resultaat van is:

Vroeger kocht ik ook nog eens bij elke club in het buitenland waar ik een wedstrijd bezocht een sjaal.
Inmiddels is dat ook al niet meer te doen..
  zondag 26 april 2009 @ 19:06:22 #75
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_68400522
Ik heb er ook 1 van FCT. Ik ben zelfs niet van de "dubbele sjaals" zoals die FCT-Arsenal sjaal bijvoorbeeld. Ook ben ik niet iemand die elke Ajax-sjaal wil hebben. En ook hoef ik niet per se een sjaal van een club te hebben die ik bezoek. In Hamburg b.v. kocht ik er niet 1 van HSV maar van St. Pauli.

Wat ik het leukste aan mijn verzameling vind is dat ik de helft ongeveer gekregen heb van vrienden en collega's. De herinneringen aan een bepaald sjaaltje is ook priceless.

Voor mij zijn sjaaltjes ook echt het perfecte souvenir uit het buitenland.
  zondag 26 april 2009 @ 19:07:10 #76
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_68400546
Waar is die grijze FCT-sjaal van eigenlijk? Is daar iets bijzonders mee?
pi_68400981
Daar is niks bijzonders mee eigenlijk..
Zag m 3 weken geleden liggen in de fanshop en vond m wel apart eigenlijk.
Die dubbele sjaals zijn voor mij juist de souvenirs van de uitwedstrijd,inclusief het wedstrijdkaartje natuurlijk.
pi_68401184
Heb hetzelfde als NeedeRadicals die sjaal van FC Twente - Arsenal heb ik hier ook liggen , die met clublogo's kon ik helaas niet vinden die dag. zag hem later wel staan op marktplaats maar daar werd al een bedrag van 35 euro op geboden dat is me iets teveel van het goede ( maar zo mis ik nog wel meer sjaals die wel speciaal zijn maar daarom is het juist ook een verzameling , in de hoop dat ik ze nog een keer kan bemachtigen )
  zondag 26 april 2009 @ 21:29:49 #79
234795 sezten
El genius
pi_68405442

Hihi
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 21:57:38 #80
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_68956449
Krijg binnenkort deze per post opgestuurd uit Finland van een vriendin:

Ze is samen met haar verloofde supporter van Turun Palloseura (FC TPS Turku).

Hopelijk kan ik over 2 weken ook weer een kampioenssjaaltje van Slavia ophalen in Praag, maar dan moeten ze nog wel even kampioen worden.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 23:18:41 #81
123545 DatMeenJeNiet
pi_68960672
@VitesseZ: Die eerste.

@Aanvoerder: Zou je een keertje een foto van die van Olimpia willen posten?
  dinsdag 12 mei 2009 @ 23:55:45 #82
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_68962349
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
@Aanvoerder: Zou je een keertje een foto van die van Olimpia willen posten?
Ik heb nu geen camera helaas. Dan maar even zo:

Die gast in het midden heeft 'm om z'n nek:

Linksbovenin zie je 'm ook:

Heb je iets met Olimpija Ljubljana?
  woensdag 13 mei 2009 @ 00:33:16 #83
123545 DatMeenJeNiet
pi_68963650
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:55 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Ik heb nu geen camera helaas. Dan maar even zo:

Die gast in het midden heeft 'm om z'n nek:
[ afbeelding ]

Linksbovenin zie je 'm ook:
[ afbeelding ]

Heb je iets met Olimpija Ljubljana?
Haha nee, eerder met rivaal Maribor. Maar Slovenië trekt me om een of andere reden, dus was wel even nieuwsgierig naar het sjaaltje.
  woensdag 13 mei 2009 @ 17:45:11 #84
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_68985573
Binnenkort als alles op orde is zal ik pics van mijn verzamelkamer maken, die komt helemaal vol te hangen met een sjaaltje of 50.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 13 mei 2009 @ 18:10:58 #85
224489 Wayoflife_
-__- oo0( G1 )
pi_68986391
Staat zo een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur; Hey! Kom daar eens vanaf!
FCB Tricampeones 2008/2009; Spaanse cup: [ x ] , Spaanse landskampioen: [ x ] , Champions League: [ x ]
LaLalalalala
  woensdag 13 mei 2009 @ 18:21:53 #86
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_68986691
Ik merk net dat sommige sjaaltjes aan de achterkant aan het verkleuren zijn. De kant die tegen de muur aan hangt. Iemand dit ook wel eens gehad?
  woensdag 13 mei 2009 @ 18:52:17 #87
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_68987615
Mijn verzameling:

Ben begonnen met dat Barca-sjaaltje, wat simpelweg een souvenir was dat ik ergens tegenkwam in een buitenlandse sportwinkel. Twee weken geleden heeft m'n moeder de sjaal van Barca - Chelsea meegenomen voor me uit Barcelona en die van Heerenveen - Twente heb ik vanmiddag gehaald.

Gaan er zeker nog meer bijkomen. In elk geval een sjaal puur met FC Twente erop en ik wil wedstrijdsjaaltjes gaan verzamelen van wedstrijden die er voor mij toe doen.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  woensdag 13 mei 2009 @ 19:33:14 #88
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_68989030
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 18:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik merk net dat sommige sjaaltjes aan de achterkant aan het verkleuren zijn. De kant die tegen de muur aan hangt. Iemand dit ook wel eens gehad?
Denk dat het door vocht komt via het behang ofzo. Heb in ieder geval een groot stuk doorzichtig plastic voor het behang heen gehangen en 1 sjaaltje die aan het verkleuren was andersom gehangen en dan over 6 maanden checken of het nog steeds aan het verkleuren is. Irritant dit...
pi_69053790
Heb er zelf (nog) niet zo veel. Paar van PSV waaronder een wedstrijdsjaal, Fortuna & Gladbach.
Wil er sowieso ook alleen maar hebben van clubs waarbij ik in ieder geval in het stadion ben geweest.
Maar ga deze zomer naar Barcelona en Munchen, dus dan zal er wel wat bijkomen .
  zaterdag 6 juni 2009 @ 20:20:16 #90
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_69777943
Ok, ik heb een digitale camera te leen voor iets, maar maak er meteen gebruik van om liefst 13 sjaals te posten. Ik hou het een beetje kort:

Sjaaltje gekregen van een Duitse collega. 3e divisie Duitsland op dit moment.

Vriendschapssjaaltje van Slavia Praag met het Poolse Gornik Walbrzych. Spelen 4e divisie in Polen of lager. Eerlijk gezegd kan ik het niet achterhalen.

Detail:

Olimpija Ljubljana. Uit Slovenie. Maar dat staat allemaal al op de sjaal. Enkelzijdig.

Gekregen van een collega die bij een wedstrijd van Man U was met haar voetbalgekke vriendje.

Gekregen van een Oekraiense collega. Haar vader heeft bij Shaxtar gevoetbald.

Oldschool Slavia-sjaaltje, geruild voor een Ajax-sjaal met een vriend voor Ajax-Slavia in december 2008.

Andere kant:

Sankt Pauli, opgehaald uit hun zeer fraaie fanshop tijdens de rellen in Hamburg voor HSV-Ajax.

Kampioenssjaaltje van Slavia. Uiteinden zijn geel, net als het kampioenssjaaltje van vorig jaar. Fraaie touch. Gekregen van een mede-VAK410'er in Praag.

Andere kant:

Komiti Ultras van Vardar Skopje. Gekregen van een oud-collega wiens broer en neef bij de harde kern horen.

Nog een sjaaltje van Bohemians 1905. Vond 'm zo mooi.

Gekregen van een Slowaakse collega. Spelen in de hoogste divisie van Slowakije.

Vraag je je ex die in Griekenland werkt of ze een sjaaltje van Panathinaikos of AEK Athene wil meenemen, komt ze met Olympiakos aanzetten. Verder wel een leuk sjaaltje.

Andere kant:

En ja... dit... ik schaam me er wel een beetje voor. Als geboren Hagenees heb ik veel familie in Den Haag, waarvan een paar fanatiek en dan komen ze op je verjaardag hiermee aanzetten:

En nog een bonusshot:

35 stuks op dit moment, waarvan zeker de helft gekregen.
pi_69778049
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:20 schreef Aanvoerder het volgende:

En ja... dit... ik schaam me er wel een beetje voor. Als geboren Hagenees heb ik veel familie in Den Haag, waarvan een paar fanatiek en dan komen ze op je verjaardag hiermee aanzetten:
[ afbeelding ]

Wat nou schamen, het is geweldig!
Zelf ben ik niet zo van de sjaaltjes, meer van de shirtjes
  zaterdag 6 juni 2009 @ 21:03:34 #92
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_69779137
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:23 schreef Jemba het volgende:

[..]

Wat nou schamen, het is geweldig!
Zelf ben ik niet zo van de sjaaltjes, meer van de shirtjes
Kwalitatief is het wel een zeer mooi sjaaltje. Dat kan ik niet ontkennen.
pi_69781522

1e dit seizoen gekocht bij Gladbach- Hertha BSC
2e is van een aantal jaar geleden bij een wedstrijd van Feyenoord.
3e Gekocht dit jaar toen ik Frankfurt was voor de wedstrijd Eintracht Frankfurt- VFL Bochum
4e gekocht bij VFL Bochum- Hertha BSC
5e gekocht bij mijn eerste wedstrijd van Dortmund tegen Juventus ( daar heb ik ook nog een wedstrijd sjaal gekocht maar die ligt niet op deze locatie)
6e gekocht voor de trip naar naar onze vrienden uit Gelsenkirchen

Verder nog in mijn bezit maar niet hier aanwezig dus kan er geen foto van maken:
3 oudere Feyenoord sjaals waaronder Uefa Cup Finale tegen Dortmund
1tje van Fortuna Dusseldorf
1tje van Hannover 96( gehaald bij de uitwedstrijd met Dortmund)
1tje van Hertha BSC (jaren geleden gekocht op schoolreis in Berlijn)
1tje vam RBC ( 2 jaar seizoenkaart gehad)
pi_69781615
Valt me een beetje tegen van je Aanvoerder

Voor de rest mooie verzameling
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zaterdag 6 juni 2009 @ 22:56:23 #95
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_69782452
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 22:30 schreef _Mike_ het volgende:
Valt me een beetje tegen van je Aanvoerder

Voor de rest mooie verzameling
Afgelopen 5 jaar heb ik veel rondgereisd in Europa en je bent in een land en je denkt, wat moet je nou als souvenir kopen? Een glas? Een fles drank? Een postkaartje? En 2 jaar geleden bedacht ik me ineens: voetbalsjaaltjes! Alleen begint het (ik) een beetje uit de klauwen te lopen.
pi_69784143
Mooi die collectie zeg.

Als ik ooit eens in een rare uithoek kom, zal ik aan je denken.
That's all folks!
pi_69784412
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:33 schreef Adelante het volgende:

Erm

Er staat Rode Ster Belgrado boven, maar is het niet gewoon een sjaal van Servië?
Er staat nml erg groot 'Srbija' op..

Ik heb maar 1 sjaal, van VV Opende
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  zondag 7 juni 2009 @ 03:18:48 #98
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_69786480
Volgems mij staat daar idd gewoon Srbija.
pi_69833898
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 22:27 schreef Marioow het volgende:
[ afbeelding ]

1e dit seizoen gekocht bij Gladbach- Hertha BSC
2e is van een aantal jaar geleden bij een wedstrijd van Feyenoord.
3e Gekocht dit jaar toen ik Frankfurt was voor de wedstrijd Eintracht Frankfurt- VFL Bochum
4e gekocht bij VFL Bochum- Hertha BSC
5e gekocht bij mijn eerste wedstrijd van Dortmund tegen Juventus ( daar heb ik ook nog een wedstrijd sjaal gekocht maar die ligt niet op deze locatie)
6e gekocht voor de trip naar naar onze vrienden uit Gelsenkirchen

Verder nog in mijn bezit maar niet hier aanwezig dus kan er geen foto van maken:
3 oudere Feyenoord sjaals waaronder Uefa Cup Finale tegen Dortmund
1tje van Fortuna Dusseldorf
1tje van Hannover 96( gehaald bij de uitwedstrijd met Dortmund)
1tje van Hertha BSC (jaren geleden gekocht op schoolreis in Berlijn)
1tje vam RBC ( 2 jaar seizoenkaart gehad)
2 daarvan ken ik , mooie sjaaltjes

Aanvoerder ook weer mooie erbij
pi_69835730
Mijn sjaals:

Van boven naar onder:
- Gekregen toen ik in 2001 lid werd van de FC Twente-kidsclub
- Gekocht in 2001 voor de bekerfinale tegen PSV
- Oud sjaaltje van de opening van het Arke Stadion
- Mijn sjaal die ik afgelopen seizoen in gebruik had
- Schalke-sjaal, gekocht tijdens een weekendje in Münster

En mijn nieuwste wedstrijdsjaal:
  maandag 8 juni 2009 @ 23:55:11 #101
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_69848114
-edit- ik zit te wauwelen. Zondagnacht met m'n lamme kop al antwoord gegeven.

[ Bericht 41% gewijzigd door Aanvoerder op 09-06-2009 00:00:57 ]
pi_71103263

mijn nieuwste aanwinsten
  zaterdag 18 juli 2009 @ 22:14:36 #103
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_71104294
Die van NAC vind ik erg leuk. Heb er trouwens 1 van Manchester City bij. Helaas nog geen foto. Leuk dingetje wel.

Oh ja, die Finse van Turun Palloseura is ook binnen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Aanvoerder op 18-07-2009 22:43:08 ]
  zondag 19 juli 2009 @ 00:13:37 #104
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_71107207
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 20:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Vraag je je ex die in Griekenland werkt of ze een sjaaltje van Panathinaikos of AEK Athene wil meenemen, komt ze met Olympiakos aanzetten. Verder wel een leuk sjaaltje.
[ afbeelding ]

En daarom is het nu ook je ex natuurlijk. Panathinaikos wil ik ook nog weleens wat spul van als ik nog eens in Athene kom. Erg mooie kleuren en logo.

Hele mooie verzameling trouwens, Aanvoerder. Originele clubs (van een Barcelona of Real Madrid sjaal wordt toch niemand warm of koud?) en die geblokte stijl is ook erg mooi. Waarom heeft Bohemian trouwens een kangeroe als logo?
  zondag 19 juli 2009 @ 00:22:29 #105
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_71107351
quote:

Zie dit dan!

Ultras Oranje met Willem de Zwijger. Dat mannetje aan de Ultras-kant met zo'n Clockwork Orange-droog voorstellen? Ben wel benieuwd wat er aan de uiteinde staat van de 'oranje'-kant en waar die ogen op slaan.
  zondag 19 juli 2009 @ 00:54:11 #106
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_71108054
Die van NAC is idd leuk , maar dat zijn europeese sjaals altijd
  zondag 19 juli 2009 @ 04:41:01 #107
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_71110943
quote:
Op zondag 19 juli 2009 00:13 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

En daarom is het nu ook je ex natuurlijk. Panathinaikos wil ik ook nog weleens wat spul van als ik nog eens in Athene kom. Erg mooie kleuren en logo.

Hele mooie verzameling trouwens, Aanvoerder. Originele clubs (van een Barcelona of Real Madrid sjaal wordt toch niemand warm of koud?) en die geblokte stijl is ook erg mooi. Waarom heeft Bohemian trouwens een kangeroe als logo?
Ze hebben ooit 2 kangeroes cadeau gehad geloof ik, na een trip naar Australie in de jaren '20. maar pin me er niet op vast.
  zondag 19 juli 2009 @ 04:42:58 #108
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_71110957
quote:
Op zondag 19 juli 2009 00:22 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Zie dit dan!
[ afbeelding ]

Ultras Oranje met Willem de Zwijger. Dat mannetje aan de Ultras-kant met zo'n Clockwork Orange-droog voorstellen? Ben wel benieuwd wat er aan de uiteinde staat van de 'oranje'-kant en waar die ogen op slaan.
Welke malloot heeft dat verzonnen....
pi_71229486
Souvenir van m'n ouders.

woensdag 22 juli 2009 @ 21:33:40 #110
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_71229554
Ben niet van de landensjaals, maar als je 'm cadeau krijgt, zeg ik geen nee.
pi_71232432
Zaterdag is kijken of er nog mooie sjaaltjes te bemachtigen zijn bij het Jubileumstoernooi in Dortmund, hoop dat er van Valencia of Udinese ook nog wat verkopers staan.
  woensdag 22 juli 2009 @ 23:22:59 #112
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_71234026
Voor de liefhebber heb ik nog een hele serie sjaals van allerlei clubs te koop voor een zacht prijsje, bij interesse zie ik de PM wel verschijnen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_71337203
pi_71817315
net uit berlijn en 2 sjaaltjes gekocht eentje van hertha en eentje van Union
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_71824033
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:32 schreef gers het volgende:
net uit berlijn en 2 sjaaltjes gekocht eentje van hertha en eentje van Union
gers.

Heb er vorige week nog 1 van Maccabi Tel Aviv gekregen van een vriendin. Jammer genoeg kan ik er geen foto van maken.

Snap echt de ballen van dat Hebreeuws.
pi_71825883

eventjes fotos gemaakt van mij aanwinsten
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  donderdag 13 augustus 2009 @ 01:50:00 #117
101281 Robjuhhh
Ultras Kerkrade
pi_71838261
Dit is mijn laatste sjaal, van een nieuwe kleine supportersclub binnen Roda JC.

Forza Roda
pi_72461955

Mijn laatste aanwinst.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:43:45 #119
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_73741776
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met het kopen van sjaals bij Europese uitwedstrijden? Donderdagavond zit ik bij Hertha - Hveen. Ik zou dan graag een Hertha, of Hertha - Hveen combosjaal willen kopen.

Staan er van die verkopers langs de weg met van die sjaals (of zijn dat alleen die goedkope neppe) of is het misschien mogelijk bij de fanshop te komen? Ik ga met een bussarrangement vanuit de club, dus weet niet hoezeer het mogelijk zal zijn zelf 'los' rond te lopen...
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 14:15:51 #120
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_73778096
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:43 schreef GuRBuH het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met het kopen van sjaals bij Europese uitwedstrijden? Donderdagavond zit ik bij Hertha - Hveen. Ik zou dan graag een Hertha, of Hertha - Hveen combosjaal willen kopen.

Staan er van die verkopers langs de weg met van die sjaals (of zijn dat alleen die goedkope neppe) of is het misschien mogelijk bij de fanshop te komen? Ik ga met een bussarrangement vanuit de club, dus weet niet hoezeer het mogelijk zal zijn zelf 'los' rond te lopen...
Ben afgelopen week ook in de Fanshop geweest, en daar hing nog een sjaal van Borndby tegen Hertha, dus waarschijnlijk kun je 'm ook in de Fanshop kopen. Buiten in kraampjes zijn ze altijd te koop.
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  maandag 7 december 2009 @ 23:52:37 #122
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_75395364
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:43 schreef GuRBuH het volgende:

Bij uitwedstrijd pas na de wedstrijd halen. Verkopers blijven vrijwel altijd met een lading zitten en verkopen ze dan voor bijna niks of letterlijk geven ze die krengen voor niks weg (in Milaan eens meegemaakt ).

Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat de verkopers in Roemenie van de week na de wedstrijd al verdwenen waren maar dat had ik nog nooit eerder meegemaatk.
  maandag 7 december 2009 @ 23:59:43 #123
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_75395608

Vind 'm nog echt mooi ook.
  donderdag 29 april 2010 @ 19:06:09 #125
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_80851623
quote:
Op maandag 7 december 2009 23:52 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Bij uitwedstrijd pas na de wedstrijd halen. Verkopers blijven vrijwel altijd met een lading zitten en verkopen ze dan voor bijna niks of letterlijk geven ze die krengen voor niks weg (in Milaan eens meegemaakt ).

Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat de verkopers in Roemenie van de week na de wedstrijd al verdwenen waren maar dat had ik nog nooit eerder meegemaatk.

Uploaded with ImageShack.us

Heerlijk snelle reactie toch? Kon m voor de wedstrijd al halen. Binnen de hekken stond een soort kraampje met originele fanstuff.
  maandag 14 mei 2012 @ 21:16:17 #126
375297 FCOlav
Ajax - AS Roma
pi_111551857
Hopelijk gaat dit topic ooit nog leven, ik vond het leuk om te lezen en heb zelf ook een stuk of 12 sjaals..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')