quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:37 schreef MaxPower het volgende:
Overigens de site van een echt zieke collectie: http://voetbalsjaals.de.tl/Home.htm![]()
Medesupporter van sc Heerenveen.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:37 schreef MaxPower het volgende:
Overigens de site van een echt zieke collectie: http://voetbalsjaals.de.tl/Home.htm![]()
Medesupporter van sc Heerenveen.
Hehe die bewuste dag waren jullie met veel man bij ons...quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:34 schreef Zjakkie het volgende:
Ik heb een sjaal van Feyenoord en een van Arsenal. Ik had er ook ooit een van NAC, vraag me trouwens af waar die gebleven is... En uiteraard had ik er een van Seolto, maar die ben ik ooit tijdens een kampioenswedstrijd in Heinkenszand kwijtgeraakt
Ik heb slechts één sjaaltjequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Foto's mensen. Het heet "show je nieuwe sjaaltje".
Wat kostte die?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:05 schreef Aanvoerder het volgende:
En weer 2:
[ afbeelding ]
Bohemians (1905), 1 van de vele clubs die Praag rijk is. Op dit moment uitkomend in de 2e divisie van Tsjechie na vorig jaar te zijn gedegradeerd.
Een club met veel trouwe fans die de club nieuw leven inbliezen door geld in te zamelen nadat de club failliet ging in 2005. Ondertussen had het (mis)management de rechten voor de naam Bohemians verkocht aan een andere club uit Praag en zodoende speelt het echte Bohemians (1905) in de 2e divisie en het andere Bohemians (Stří¸kov) in de 1e divisie met dezelfde clubcleuren.
Vriendschapsbanden met SK Slavia Praag (komen uit dezelfe wijk, Vr¨ovice), Gornik Walbrzych (uit Polen, ook vrienden met Slavia) en St. Pauli in Duitsland.
Beginjaren '80 kwamen de grootste successen met in '82 de Tsjechoslowaakse beker, in '83 kampioen van Tsjechoslowakije en de halve finale van de UEFA Cup en in '84 in de 2e ronde van de UEFA Cup Ajax de hak gezet dmv. penalties ()
Was gisteren voor het eerst bij een wedstrijd van Bohemians 1905. Mooi sfeertje met 6.000 man. Kwam nog wat maten van Slavia tegen in het stadion. Ik moest en zou een sjaaltje kopen voor m'n verzameling, alleen ik kon niet kiezen, dus ik heb ze maar allebei gekocht.
Iets van 12, 13 Euro. Ze hebben sinds kort weer wat nieuwe die er best mogen wezen. 1tje daarvan voor een collega als verjaardagscadeau gekocht.quote:
Welke dan?quote:Op woensdag 3 september 2008 10:56 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb 6 wedstrijden gezien. 6x 18 euro... nee toch maar niet gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |