abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60521578
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 13:37 schreef MaxPower het volgende:
Overigens de site van een echt zieke collectie: http://voetbalsjaals.de.tl/Home.htm

Medesupporter van sc Heerenveen.

pi_60522158
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 13:37 schreef MaxPower het volgende:
Overigens de site van een echt zieke collectie: http://voetbalsjaals.de.tl/Home.htm

Medesupporter van sc Heerenveen.

Zal binnenkort ook 'ns een foto maken
pi_60523919
Heb niet echt bijzondere sjaaltjes in m'n bezit, alleen die van de CL finale van '01 is wel tof
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 09:24:11 #30
101281 Robjuhhh
Ultras Kerkrade
pi_60568893
Tja, ik heb ook behoorlijk wat sjaals hier:

Roda JC Sjaals:
Anastasiou
Ger Senden
Roda 4-ever PLS Style
Roda - Mechelen
West Side Ultras
De Trots van het zuiden
Amstel Cup winnaar 97/2000
Nooit FC Limburg deel 1
Nooit FC Limburg deel 2
Kekrade - Aachen
RJC - Charlton Athletich
RJC FP Sjaal, PLS Style
Rod JC Kerkrade since 1962
Roda JC, old style
Roda - Milan
Cupfighters
Heracles - Roda (halve finale beker 2008)
Ajax - Roda (halve finale beker 2006)
Feyenoord - Roda (Finale sjaal 2008)
Danke Bitte deel 1
Danke Bitte deel 2
Passie Trots Trouw
Heel Limburg achter Roda JC
Bobo Sjaaltje
UEFA Cup sjaaltje 1999
Fortuna is kut

Buitenland
Schalke 04
Borussia MönchenGladbach/ Die Fohlen
Borussia MönchenGladbach/ clubkleuren
Eintracht Frankfurt
Slovan Liberec
Alemannia Aachen Clubsjaal
Aachen bekerfinalesjaal 2004
Alemannia Ultras
Alemannia Aachen Fans Limburg
Aachen - AZ
Shelbourne FC
Tottenham
Juventus
Ipswich Town
KV Mechelen proud to be a kakker
KV Mechelen de club zal zegepralen
Standard Luik

Amateurs:
RKHBS Heerlen
SV Spakenburg

Holland:
Old-Style
WK 2006
Holland - Ivory Coast WK 2006
Nederland - Italie EK 2008
Nederland - Rusland EK 2008

Overige sjaals:
Fuck Munchen
Scheiss Dortmund
Fuck Leverkusen
Jagermeister
Pit Bull Welcome to Germany

Kan zijn dat ik er nog een aantal vergeten ben, aangezien dit een deel van collectie is
Forza Roda
pi_60569167
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 18:34 schreef Zjakkie het volgende:
Ik heb een sjaal van Feyenoord en een van Arsenal. Ik had er ook ooit een van NAC, vraag me trouwens af waar die gebleven is... En uiteraard had ik er een van Seolto, maar die ben ik ooit tijdens een kampioenswedstrijd in Heinkenszand kwijtgeraakt
Hehe die bewuste dag waren jullie met veel man bij ons...
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_60569530
Ik heb hier aardig wat Ajax-sjaaltjes liggen, waarvan eentje voorzien is van een handtekening van Jari Litmanen Verder nog eentje van FC Barcelona en Celtic.
pi_60572551
Foto's mensen. Het heet "show je nieuwe sjaaltje".
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_60584341
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Foto's mensen. Het heet "show je nieuwe sjaaltje".
Ik heb slechts één sjaaltje , maar zal van de week even een foto maken bij daglicht.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60584607
Vorig seizoen verkocht Bianco Nero mooie sjaaltjes van Heracles, alleen net die wedstrijd kwam ik zo laat mogelijk het stadion binnen omdat ik ziek was en het koud was (winter). Daardoor vistte ik net achter het net, aangezien ik de sjaals uit de fanshop helemaal niets vind loop ik nu nog steeds met het sjaaltje rond dat ik ooit voor 5 euro (of gulden) kocht tijdens mijn eerste wedstrijd.

Daarnaast heb ik volgens mij alleen nog een sjaaltje van Schalke '04. Geen hele collectie hier in ieder geval.

Edit: Zal een foto maken, volgende week denk ik ook van een nieuwere.

[ Bericht 6% gewijzigd door Blawh op 05-08-2008 21:15:18 ]
pi_60584750
Je hebt echt mooie exemplaren zeg, hier boven enkelen te zien.
That's all folks!
pi_60584768
heb er slechts 3, waarvan er 1 in onze voetbalkantine hangt

woensdag 6 augustus 2008 @ 00:30:10 #38
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_60590006
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_60609979
Ik heb er ook een heel stel. Al een jaar of 10 is het plafond van m'n slaapkamer ermee bedekt .
pi_60745650
En weer 2:

Bohemians (1905), 1 van de vele clubs die Praag rijk is. Op dit moment uitkomend in de 2e divisie van Tsjechie na vorig jaar te zijn gedegradeerd.

Een club met veel trouwe fans die de club nieuw leven inbliezen door geld in te zamelen nadat de club failliet ging in 2005. Ondertussen had het (mis)management de rechten voor de naam Bohemians verkocht aan een andere club uit Praag en zodoende speelt het echte Bohemians (1905) in de 2e divisie en het andere Bohemians (Stří¸kov) in de 1e divisie met dezelfde clubcleuren.

Vriendschapsbanden met SK Slavia Praag (komen uit dezelfe wijk, Vr¨ovice), Gornik Walbrzych (uit Polen, ook vrienden met Slavia) en St. Pauli in Duitsland.

Beginjaren '80 kwamen de grootste successen met in '82 de Tsjechoslowaakse beker, in '83 kampioen van Tsjechoslowakije en de halve finale van de UEFA Cup en in '84 in de 2e ronde van de UEFA Cup Ajax de hak gezet dmv. penalties ( )

Was gisteren voor het eerst bij een wedstrijd van Bohemians 1905. Mooi sfeertje met 6.000 man. Kwam nog wat maten van Slavia tegen in het stadion. Ik moest en zou een sjaaltje kopen voor m'n verzameling, alleen ik kon niet kiezen, dus ik heb ze maar allebei gekocht.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_60746313

pi_61326863

Levice, 1 of andere club/ dorp in Slowakije waar ik werkelijk niets over kon vinden. Gekregen van een collega omdat ik wat Nederlandse teksten voor werk vertaald had naar het Engels.

2e sjaal van Slovan Bratislava. Valt weinig meer over te vertellen, behalve dat ik 'm dit keer zelf tijdens een wedstrijd gekocht heb. 1 ding moet ik Slovan Bratislava toegeven, ze maken verdomd mooie sjaaltjes!

Rapid Wien behoeft geen nadere beschrijving. Gekocht in de fraai gevulde fanshop naast het stadion. Wilde er ook 1 van Austria Wien kopen, maar toen ik bij het stadion van de Violetten aankwam, werd me verteld dat de fanshop aan de andere kant van de stad zit. Handig...
pi_61327248
Die van Slovan Bratislava is erg mooi
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_61340668
Niet alleen het bier is duur in Zweden, ook de sjaals zijn prijzig.. 18 euro. Kortom geen nieuwe sjaals voor mij na een weekje Zweden.
pi_61342053
Ik meen me te herinneren dat ik vroeger in NL 18 Euro voor een sjaaltje betaalde. Laatste paar jaren zie ik echter overal prijzen van 14 en 15 Euro. Die paar Euro extra heb ik wel over voor een Zweeds sjaaltje. Zo vaak kom je er niet. Tenzij de sjaals foeilelijk zijn.
pi_61342155
Ik heb 6 wedstrijden gezien. 6x 18 euro... nee toch maar niet gedaan.
pi_61353469
Die van Slovan Bratislava zijn echt prachtig.
  woensdag 3 september 2008 @ 19:14:32 #48
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_61354803
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 22:05 schreef Aanvoerder het volgende:
En weer 2:

[ afbeelding ]

Bohemians (1905), 1 van de vele clubs die Praag rijk is. Op dit moment uitkomend in de 2e divisie van Tsjechie na vorig jaar te zijn gedegradeerd.

Een club met veel trouwe fans die de club nieuw leven inbliezen door geld in te zamelen nadat de club failliet ging in 2005. Ondertussen had het (mis)management de rechten voor de naam Bohemians verkocht aan een andere club uit Praag en zodoende speelt het echte Bohemians (1905) in de 2e divisie en het andere Bohemians (Stří¸kov) in de 1e divisie met dezelfde clubcleuren.

Vriendschapsbanden met SK Slavia Praag (komen uit dezelfe wijk, Vr¨ovice), Gornik Walbrzych (uit Polen, ook vrienden met Slavia) en St. Pauli in Duitsland.

Beginjaren '80 kwamen de grootste successen met in '82 de Tsjechoslowaakse beker, in '83 kampioen van Tsjechoslowakije en de halve finale van de UEFA Cup en in '84 in de 2e ronde van de UEFA Cup Ajax de hak gezet dmv. penalties ( )

Was gisteren voor het eerst bij een wedstrijd van Bohemians 1905. Mooi sfeertje met 6.000 man. Kwam nog wat maten van Slavia tegen in het stadion. Ik moest en zou een sjaaltje kopen voor m'n verzameling, alleen ik kon niet kiezen, dus ik heb ze maar allebei gekocht.
Wat kostte die?
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_61477607
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:14 schreef kevin33 het volgende:

[..]

Wat kostte die?
Iets van 12, 13 Euro. Ze hebben sinds kort weer wat nieuwe die er best mogen wezen. 1tje daarvan voor een collega als verjaardagscadeau gekocht.

En vanochtend werd ik blij verrast door een collega die terugkwam van vakantie met het volgende exemplaar:

Uiteraard ook geen verdere uitleg nodig. Leuke binnenkomer op maandagochtend.
pi_61481254
quote:
Op woensdag 3 september 2008 10:56 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb 6 wedstrijden gezien. 6x 18 euro... nee toch maar niet gedaan.
Welke dan?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')