En daarom is het nu ook je ex natuurlijk. Panathinaikos wil ik ook nog weleens wat spul van als ik nog eens in Athene kom. Erg mooie kleuren en logo.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Vraag je je ex die in Griekenland werkt of ze een sjaaltje van Panathinaikos of AEK Athene wil meenemen, komt ze met Olympiakos aanzetten.Verder wel een leuk sjaaltje.
[ afbeelding ]
Zie dit dan!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:37 schreef MaxPower het volgende:
Overigens de site van een echt zieke collectie: http://voetbalsjaals.de.tl/Home.htm![]()
Medesupporter van sc Heerenveen.
Ze hebben ooit 2 kangeroes cadeau gehad geloof ik, na een trip naar Australie in de jaren '20. maar pin me er niet op vast.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:13 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
En daarom is het nu ook je ex natuurlijk. Panathinaikos wil ik ook nog weleens wat spul van als ik nog eens in Athene kom. Erg mooie kleuren en logo.
Hele mooie verzameling trouwens, Aanvoerder. Originele clubs (van een Barcelona of Real Madrid sjaal wordt toch niemand warm of koud?) en die geblokte stijl is ook erg mooi. Waarom heeft Bohemian trouwens een kangeroe als logo?
Welke malloot heeft dat verzonnen....quote:Op zondag 19 juli 2009 00:22 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Zie dit dan!![]()
[ afbeelding ]
Ultras Oranje met Willem de Zwijger. Dat mannetje aan de Ultras-kant met zo'n Clockwork Orange-droog voorstellen? Ben wel benieuwd wat er aan de uiteinde staat van de 'oranje'-kant en waar die ogen op slaan.
gers.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:32 schreef gers het volgende:
net uit berlijn en 2 sjaaltjes gekocht eentje van hertha en eentje van Union
Ben afgelopen week ook in de Fanshop geweest, en daar hing nog een sjaal van Borndby tegen Hertha, dus waarschijnlijk kun je 'm ook in de Fanshop kopen. Buiten in kraampjes zijn ze altijd te koop.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:43 schreef GuRBuH het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met het kopen van sjaals bij Europese uitwedstrijden? Donderdagavond zit ik bij Hertha - Hveen. Ik zou dan graag een Hertha, of Hertha - Hveen combosjaal willen kopen.
Staan er van die verkopers langs de weg met van die sjaals (of zijn dat alleen die goedkope neppe) of is het misschien mogelijk bij de fanshop te komen? Ik ga met een bussarrangement vanuit de club, dus weet niet hoezeer het mogelijk zal zijn zelf 'los' rond te lopen...
Bij uitwedstrijd pas na de wedstrijd halen. Verkopers blijven vrijwel altijd met een lading zitten en verkopen ze dan voor bijna niks of letterlijk geven ze die krengen voor niks weg (in Milaan eens meegemaaktquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:43 schreef GuRBuH het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met het kopen van sjaals bij Europese uitwedstrijden? Donderdagavond zit ik bij Hertha - Hveen. Ik zou dan graag een Hertha, of Hertha - Hveen combosjaal willen kopen.
Staan er van die verkopers langs de weg met van die sjaals (of zijn dat alleen die goedkope neppe) of is het misschien mogelijk bij de fanshop te komen? Ik ga met een bussarrangement vanuit de club, dus weet niet hoezeer het mogelijk zal zijn zelf 'los' rond te lopen...
quote:Op maandag 7 december 2009 23:52 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Bij uitwedstrijd pas na de wedstrijd halen. Verkopers blijven vrijwel altijd met een lading zitten en verkopen ze dan voor bijna niks of letterlijk geven ze die krengen voor niks weg (in Milaan eens meegemaakt).
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat de verkopers in Roemenie van de week na de wedstrijd al verdwenen waren maar dat had ik nog nooit eerder meegemaatk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |