Hier worden alleen stadions van BVO's geteld. Dus eigenlijk meer stadionhopping dan groundhopping.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:17 schreef denniz1974 het volgende:
Nu in Nederland ook degradatie vanuit de eerste divisie mogelijk is, legt dat jullie grens ook anders ?
Is een wedstrijd bij de amateurs nu ineens wel een doel als groundhop of niet ?
Voor mij maakte het al die tijd niks uit !
Ik neem gewoon de naam over van de tickets. Dat anderen dan niet zouden weten om welk stadion het gaat, is niet mijn probleemquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:34 schreef denniz1974 het volgende:
@ Gatalin ....
Waarom noem je al die stadions in Duitsland bij hun gesponsorde namen? Het Easycredit Stadion.... geen flauw idee van wie dat in hemelsnaam is, maar als je het hebt over het Frankenstadion, dan zal 99% weten dat je het over 1. FC Nürnberg hebt.
Hoe vond je overigens de sfeer bij FC Haarlem - Top Oss ? Ik heb nog even overwogen om niet naar FC Zwolle te rijden, maar FC Haarlem te doen.
Shame shame, ik was er nog niet eerder geweest; eens moet het dan maar gebeuren. Afgaande op de doelpuntrijke ontmoetingen in de vorige drie seizoenen, verwachtte ik dan ook heel wat ... 0-0 dus niet. Toch een aardige pot gezien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:38 schreef Yeahinho het volgende:
Zwolle... daar ga ik dus echt niet voor m'n plezier naartoe he. Wát een lelijke blokkendoos is dat geworden zeg!
Maar wat doe je dan als het stadion een andere naamsponsor krijgt ? Stel: je bent bij NAC geweest toen het stadion nog het Fuji-filmstadion heette, daarna werd het Mycom-stadion en nu Rat Verlegh-stadion. Pas je het dan iedere keer aan ? (btw: dit is geen kritiek of zo, maar gewoon een vraagje)quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:43 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik neem gewoon de naam over van de tickets. Dat anderen dan niet zouden weten om welk stadion het gaat, is niet mijn probleem
Nee, het geeft wat dat betreft ook een mooi tijdsbeeld. Zo blijft het Arke Stadion gewoon als het Arke Stadion in mijn lijst staan, al zal ik er wel /Grolsch Veste achter plakken als ik hem bezocht heb.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:04 schreef denniz1974 het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan als het stadion een andere naamsponsor krijgt ? Stel: je bent bij NAC geweest toen het stadion nog het Fuji-filmstadion heette, daarna werd het Mycom-stadion en nu Rat Verlegh-stadion. Pas je het dan iedere keer aan ? (btw: dit is geen kritiek of zo, maar gewoon een vraagje)
Er waren in Bielefeld 8100 toeschouwers waarvan zo'n 3000 Borussia fans.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:10 schreef denniz1974 het volgende:
Je hebt wel waar voor je geld gehad. Wat vond je van het nieuwe stadion van Paderborn ? Hoe was de publieke belangstelling in Bielefeld ?
Het is dat ik momenteel even m'n prioriteiten elders leg, anders had ik wellicht ook dezelfde dubbel gedaan als jij.
Heb je ook ergens op internet een plekje waar je foto's plaatst ? Ben erg benieuwd.
Het is inderdaad één van de lelijkste 'nieuwbouw' stadions die ik heb bezocht (samen met de arena en dat van Zwolle).quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:52 schreef Yeahinho het volgende:
Wat een gedrocht, dat nieuwe ding van Paderborn.
Vond dat wel tegenvallen,vorig jaar naar Bielefeld-Dortmund geweest en ondanks dat het echt propvol was kwam de sfeer alleen maar vanuit Dortmund kant.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:07 schreef fanneke het volgende:
[..]
Het is inderdaad één van de lelijkste 'nieuwbouw' stadions die ik heb bezocht (samen met de arena en dat van Zwolle).
Dat stadion van Arminia daarentegen.![]()
Daar wil ik nog eens naar toe als Arminia Bielefeld zelf speelt.
Dat is echt by far het lelijkste stadion dat ik ooit gezien hebquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:48 schreef fanneke het volgende:
Paragon Arena in Paderborn...
Aan de buitenkant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
toegang naar het uitvak:
[ afbeelding ]
Onder de tribunes kun je het halve stadion langs lopen:
[ afbeelding ]
De staantribune waar de (fanatieke) thuisaanhang staat:
[ afbeelding ]
De hoofdtribune:
[ afbeelding ]
De zittribune aan de andere lange zijde:[ afbeelding ]
De staantribune aan de overzijde (rechtse gedeelte is het uitvak):
[ afbeelding ]
Lijkt me meer iets voor dit topic:quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:37 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ben in London in het weekend van 24 oktober. Heb al gekeken naar de fixtures voor de zaterdagwedstrijden van de verschillende clubs. Tottenham speelt tegen Bolton, maar daar ben ik al eens geweest. Daarom wordt het een divisietje lager Charlton. Iemand ervaring met de club? Ze spelen tegen Burnley die dag dus ik neem aan dat er genoeg kaarten zijn.
Nee, ik had hem bij die Finke (soort Ikea) even voorbij het stadion geparkeerd, en niet op de aangegeven parkeerplaats voor het voetbal.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 07:44 schreef spurs het volgende:
Fanneke,
Moest je nog lang wachten voordat je van de parkeerplaats af kon rijden?
Daar kun je makkelijk aan kaarten komen. Leuk stadion trouwens.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:37 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ben in London in het weekend van 24 oktober. Heb al gekeken naar de fixtures voor de zaterdagwedstrijden van de verschillende clubs. Tottenham speelt tegen Bolton, maar daar ben ik al eens geweest. Daarom wordt het een divisietje lager Charlton. Iemand ervaring met de club? Ze spelen tegen Burnley die dag dus ik neem aan dat er genoeg kaarten zijn.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:44 schreef Barnet_Bee het volgende:
Voor de rest ook nog de Coventry v Aldershot bezocht, maar dat stadion had ik al een keer gezien met DG
Ik ben als een Japanner tekeer gegaan. Ik zal er binnenkort hier wat plaatsen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:59 schreef Ajaxfan het volgende:
Heb je toevallig foto's gemaakt van die stadions?
Wat een prijs.. 15 euro voor een bekerwedstrijd.... Laatst bij GBA tegen roda (oefen) ook 15 euroquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:41 schreef fanneke het volgende:
Stadion # 165: Stadion De Schalk (KVC Willebroek-Meerhof - FC Brussels 1-3, Cofidis Cup)
[ afbeelding ]
Een echt stadion, en dat voor een 3e klasser.![]()
De ingang:
[ afbeelding ]
De niet onaardige hoofdtribune:
[ afbeelding ]
Aan de andere lange zijde een overdekte staantribune:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achter de doelen onoverdekt staan. De lichtmasten zijn op de atletiekbaan naast het stadion gericht. Het voetbalstadion zelf heeft geen lichtinstallatie.:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De opkomst van beide elftallen (met op de achtergrond het uitvak met FC Brussels supporters):
[ afbeelding ]
Is dat een stadion?quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:41 schreef fanneke het volgende:
Stadion # 165: Stadion De Schalk (KVC Willebroek-Meerhof - FC Brussels 1-3, Cofidis Cup)
[ afbeelding ]
Een echt stadion, en dat voor een 3e klasser.![]()
De ingang:
[ afbeelding ]
De niet onaardige hoofdtribune:
[ afbeelding ]
Aan de andere lange zijde een overdekte staantribune:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achter de doelen onoverdekt staan. De lichtmasten zijn op de atletiekbaan naast het stadion gericht. Het voetbalstadion zelf heeft geen lichtinstallatie.:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De opkomst van beide elftallen (met op de achtergrond het uitvak met FC Brussels supporters):
[ afbeelding ]
26. ADO Den Haag Stadionquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:52 schreef Gatalin het volgende:
25. Sportpark Schoonenberg
Ik zal weer eens een update plaatsen, want de afgelopen drie weekenden ben ik naar Schotland/Engeland gegaan.quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:44 schreef Barnet_Bee het volgende:
Net terug van een weekje Engeland en daa flink wat wedstrijden gezien.
221. Glanford Park -> Scunthorpe United
222. Northolme -> Gainsborough Trinity
223. City Ground -> Nottingham Forest
224. Alder Street -> Atherton Colleries
225. Gigg Lane -> Bury
226. Bootham Crescent -> York City (vond ik persoonlijk de leukste van de week)
227. Odsal -> Bradford Park Avenue
228. Griffin Park -> Brentford
Voor de rest ook nog de Coventry v Aldershot bezocht, maar dat stadion had ik al een keer gezien met DG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |