Niks volgzaam, ze denken allemaal dat ze de 'baas' zijn. Dat is nu net het probleem met (laat ik het maar niet zeggen) ze.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt, er zijn geen leiders. Wielaert had zo iemand kunnen zijn, deze dispensatiespelers zijn enkel volgzaam.
Komt ook omdat er niemand bovenuit steekt. Een Schaars of een Huntelaar had dat een stuk meer.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:44 schreef Borga het volgende:
[..]
Niks volgzaam, ze denken allemaal dat ze de 'baas' zijn. Dat is nu net het probleem met (laat ik het maar niet zeggen) ze.
Ongeëvenaard.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:45 schreef toma het volgende:
wat een klasbak die Urby.
ik hoop toch echt dat Twente wint. Ondanks dat ik als Ajacied zijnde het hele jaar moet aanhoren dat Twente het wel kan redden in de vr. CLquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Gelukkig speelt Arsenal vandaag nog
Komt allemaal door Drenthe en co. De nieuwe kabelquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:45 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Komt ook omdat er niemand bovenuit steekt. Een Schaars of een Huntelaar had dat een stuk meer.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:45 schreef Freeling het volgende:
DIE DEKSELSE GERALD SIBON, OH OH OH WAT EEN KLASBAK! WAT DIE MAN ZOMAAR UIT DE HOGE HOED TOVERT, NIET TE GELOVEN!
Ze halen er gelukkig nog een corner uit.quote:
Ars anaal, dat is die club die één keer een europacupje 2 heeft gewonnen in 1994.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Gelukkig speelt Arsenal vandaag nog
1-0 voor nigeriaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:47 schreef JanJanJan het volgende:
Hoeveel staat het?
whehe mensen die niet verder kijken dan prijzenkasten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:47 schreef Borga het volgende:
[..]
Ars anaal, dat is die club die één keer een europacupje 2 heeft gewonnen in 1994.
Huntelaar? Die kan alleen maar de trekker overhalen, komt nog geen amsterdammertje voorbij en Sibon loopt hem er uit. Huntelaarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:45 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Komt ook omdat er niemand bovenuit steekt. Een Schaars of een Huntelaar had dat een stuk meer.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:49 schreef Borga het volgende:
[..]
Huntelaar? Die kan alleen maar de trekker overhalen, komt nog geen amsterdammertje voorbij en Sibon loopt hem er uit. Huntelaar
Grapje toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:49 schreef Borga het volgende:
[..]
Huntelaar? Die kan alleen maar de trekker overhalen, komt nog geen amsterdammertje voorbij en Sibon loopt hem er uit. Huntelaar
De club die de laatste jaren gegroeid is op hetzelfde niveau als Barcelona (die de europese prijzenkast tot voor kort ook niet al te vol had staan).quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:47 schreef Borga het volgende:
[..]
Ars anaal, dat is die club die één keer een europacupje 2 heeft gewonnen in 1994.
Ik lig hier werkelijk in een deuk...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:47 schreef Borga het volgende:
[..]
Slechter dus nog dan de Spurs.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:47 schreef Borga het volgende:
[..]
HELD!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:49 schreef Borga het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:50 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
De club die de laatste jaren gegroeid is op hetzelfde niveau als Barcelona (die de europese prijzenkast tot voor kort ook niet al te vol had staan).
Nee hoor, ik ben gewoon mezelfquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:52 schreef Damzkieee het volgende:
Borga = weer een kloon van Jorien of DAM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |