El Ahmadi heeft totaal geen diepgang, Tiote sluit juist vaker en beter bij, bij de spitsen. Qua rendement scheelt het elkaar niks trouwens, ten minste over afgelopen jaargang bezien. Tiote 2 goals, 2 assists, El Ahmadi 4 assists geen goals. Maar Twente probeert Lars Jacobsen aan te trekken als het goed is, een transfervrije Deense international.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:40 schreef Kerdaben het volgende:
Weer een centrale middenvelder![]()
Wellenberg is wel aardig op rechtsback maar zal lang niet zoveel assists leveren als Wilkshire, verder Tioté die veel minder diepgang heeft dan El Ahmadi...staat tegenover dat Janssen (hopelijk) meer assists van de zijkant geeft dan Engelaar (hoewel dat er tegen Arsenal niet echt uit kwam)
ow dan blijft ie wel dusquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:14 schreef Dos37 het volgende:
Wilkshire huis stond nog niet te koop
Das wel de laatste plaats waar ik op vakantie heen zou gaanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:46 schreef Solstice het volgende:
Of hij heeft straks een vakantie huis in schilderachtig Vriezenveen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:29 schreef KingOfPop het volgende:
Arnautovic geblesseerd geraakt in wedstrijd met Jong Oostenrijk, waarschijnlijk een scheurtje in zijn hamstring --> vier weken out.
Maar nou worden onze kansen in de CL wel ineens erg klein... Of....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:56 schreef Lamzak_ het volgende:
klote, maar niet rampzalig, we hebben genoeg mensen die dat op kunnen vangen, huysegems / denneboom
Gerritsen op buiten evt...
etcetcetc
Gerritsen, daar win je de Champions League niet mee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:56 schreef Lamzak_ het volgende:
klote, maar niet rampzalig, we hebben genoeg mensen die dat op kunnen vangen, huysegems / denneboom
Gerritsen op buiten evt...
etcetcetc
No, shit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:48 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Gerritsen, daar win je de Champions League niet mee.
Als je woensdag 1 goede kans krijgt mag je al blij zijn ben ik bang.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:41 schreef Rikketik het volgende:
Positief bekeken: nu _moet_ Huysegems wel in de spits woensdag. Meer ervaring op het hoogste niveau en beter in het afmaken van kansen. [ afbeelding ]
Met Arnautovic ook niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:48 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als je woensdag 1 goede kans krijgt mag je al blij zijn ben ik bang.
Met Huntelaar, Sneijder, Heitinga en Stekelenburg wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:48 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
We hadden het toch niet over Ajax? Dit is toch het Twente-topic?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:04 schreef Kerdaben het volgende:
[..]
Met Huntelaar, Sneijder, Heitinga en Stekelenburg wel.
Wacht...toch niet.
Volgens mij weet jij niet eens op wat voor positie Gerritsen speelt, dus waar hebben we het over. Ik snap niet dat jullie na je beschamende prestaties van de laatste twee jaar in de CL, dit woord nog in de mond durven te nemen. Wat doe jij hier dan, als dit het Twente-topic is. Zo praten julie toch ook, als ik wat prikkelende opmerkingen over Ajax in Ajax-topics plaats. Ik heb steeds beweerd dat Munsterman Wielaert absoluut niet zou laten gaan, tenzij de hoofdprijs werd geboden. Maar ik werd steeds weggehoond door de Ajax-watchers. Nu hebben ze Sno gehaald. Toen ik dat hoorde, kreeg ik een lachbui die zeker een half uur heeft geduurd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 04:00 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
We hadden het toch niet over Ajax? Dit is toch het Twente-topic?
Ik denk dat jullie in de twee competitiewedstrijden tegen Twente al blij mogen zijn, als je één corner krijgt...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als je woensdag 1 goede kans krijgt mag je al blij zijn ben ik bang.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:57 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie in de twee competitiewedstrijden tegen Twente al blij mogen zijn, als je één corner krijgt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |