Heyyy gedraag je. Palace is de enige club met een beetje sfeer daar in die dooie PL.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 09:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar begint juist een omslag te komen met clubs die ook vuurwerk afsteken en van die kansloze ultragroepjes hebben (Crystal Palace, Arsenal, lower leagues en ook de Schotse clubs) terwijl dat voorheen inderdaad ondenkbaar was en niet echt in de cultuur daar zat.
Dus het is onzin wat je nu stelt.
Ik vind het maar niks, dat ultragedoe met vuurwerkjes. Laat staan op het eiland.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:33 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Heyyy gedraag je. Palace is de enige club met een beetje sfeer daar in die dooie PL.
Vuurwerk niet perse, maar ze maken wel sfeer. En dat is in de PL tegenwoordig echt uniek.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks, dat ultragedoe met vuurwerkjes. Laat staan op het eiland.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, slaat echt helemaal nergens op, maar zo kennen we de KNVB weer; lekker Twente pesten
Ik neem maar even aan dat Twente nu het hele seizoen geen supporters meer meeneemt.quote:Aanhangers Cambuur en Twente gingen bijna op de vuist: mede daardoor dit weekend geen uitsupporters
De politie heeft afgelopen weekend tot twee keer toe een confrontatie tussen supportersgroepen van SC Cambuur en FC Twente voorkomen. Beide groepen stonden op twee plekken in Leeuwarden recht tegenover elkaar.
Het is voor burgemeester Foort van Oosten mede een reden om uitsupporters bij de komende wedstrijd van Cambuur tegen Twente te keren, schrijft hij in een brief aan Cambuur.
Een andere reden is het vuurwerkincident met supporters van Feyenoord afgelopen zondag en dat het onderzoek naar wat daar precies is gebeurd nog niet afgerond is.
Van Oosten heeft "ernstige vrees" dat nieuw supportersgeweld en escalatie niet uitgesloten kan worden, "dan wel dat opnieuw vuurwerk-gerelateerde verstoringen in het stadion plaatsvinden."
De incidenten vonden afgelopen zaterdag plaats. De politie kreeg een tip dat rond half tien groepen verzamelden bij het Kalverdijkje in Leeuwarden. Daar aangekomen sloeg een van de groepen op de vlucht. De mensen die bleven staan zijn geïdentificeerd als aanhangers van Cambuur.
Later op de avond kreeg de politie een nieuwe melding. Personen zouden uit auto's zijn gestapt met bivakmutsen die 'rode kleuraccenten' hadden. Ook zou de groep slag- of steekwapens bij zich hebben.
De politie heeft beide groepen kunnen scheiden en zodoende kon een confrontatie worden voorkomen. In de omgeving zijn slag- en steekwapens gevonden. Ook lagen er bivakmutsen.
De politie Oost-Nederland kon later bevestigen dat het gaat om een groep die bij de harde kern van FC Twente hoort.
Dat had ik nog nergens gelezen, laat ze dan maar lekker thuis idd.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Ik neem maar even aan dat Twente nu het hele seizoen geen supporters meer meeneemt.
Heeft de harde kern van Twente helaas een handje van....quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Ik neem maar even aan dat Twente nu het hele seizoen geen supporters meer meeneemt.
Wordt nog wat als er echt doorgepakt wordt en we Nijstad, Orjasaeter èn Lammers nog ff op de valreep kwijt raken, dan is het echt betonvoetbalquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |