quote:Op zondag 17 augustus 2008 09:33 schreef NeedeRadicals het volgende:
Spandoek bjj AZ-uit was toen "Cziommer: van Duitse boer tot voetbalhoer" dus zal daar inderdaad wat mee te maken hebben.
Van mij hoeft hij ook niet terug trouwens
Wat is jouw bron daarvan dan?quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:30 schreef Angstgegner het volgende:
Ik zie het al, uit de Twentse Courant Tubantia, maar deze krant heeft het voor de zoveelste keer niet bij het rechte eind. Munsterman werkt niet meer met clausules, dus nogmaals, gewoon volslagen nonsens.
Munsterman zelf die na het vertrek van Kennedy gezworen heeft nooit meer gelimiteerde afkoopsommen in contracten op te nemen..quote:
woonplaats: Vriezenveenquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:31 schreef Dos37 het volgende:
Ik ook niet hij woont ook in een geweldig dorp
quote:
Tot nu toe zijn al z'n beloftes nog nagekomen, heb d'r wel vertrouwen in.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:47 schreef Messenga het volgende:
Beloften in de voetballerij kan je tegenwoordig niet meer geloven
Zonde, zo'n spandoek. Cziommer heeft bij Twente goed gevoetbald. Ik denk dat het best bij de huidige selectie zou passen en Twente is goed in het laten opbloeien van spelers wiens carriere wat minder gaat.quote:Op zondag 17 augustus 2008 09:33 schreef NeedeRadicals het volgende:
Spandoek bjj AZ-uit was toen "Cziommer: van Duitse boer tot voetbalhoer" dus zal daar inderdaad wat mee te maken hebben.
Van mij hoeft hij ook niet terug trouwens
Als het waar is, hé, dit is echt zwaar kut..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:45 schreef Solstice het volgende:
Fikse tegenvaller voor FC Twente; Wilkshire vertrekt naar Dynamo Moskou
20 augustus 2008
ENSCHEDE - FC Twente moet kort voor het begin van de competitie op zoek naar een opvolger voor Luke Wilkshire. De 25-jarige rechtsback tekent een dezer dagen een meerjarige verbintenis bij Dynamo Moskou, de huidige nummer twee van de Russische competitie.
De Australisch international verlengde zijn contract bij FC Twente onlangs tot 2012, maar door een gelimiteerde afkoopsom kon hij daar eenvoudig onderuit. Het vertrek van Wilkshire is een fikse tegenvaller voor de club uit Enschede, die voor het begin van de nieuwe competitie nog een vervanger hoopt aan te trekken. Eerder zag FC Twente al de middenvelders Orlando Engelaar (Schalke 04) en Karim El Ahmadi (Feyenoord) vertrekken.
Bron: twentesport.com
Die Joop is echt wel een man van zijn woord hoor, die zal nooit beloftes breken.quote:De Australisch international verlengde zijn contract bij FC Twente onlangs tot 2012, maar door een gelimiteerde afkoopsom kon hij daar eenvoudig onderuit.
say what?quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:44 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Munsterman zelf die na het vertrek van Kennedy gezworen heeft nooit meer gelimiteerde afkoopsommen in contracten op te nemen..
Geloof dus ook niks van de gelimiteerde afkoopsom van Wilkshire, hij heeft namelijk na het vertrek van Kennedy een verbeterd contract getekend.
En denk ook niet dat Wilkshire zit te wachten op een avontuur in Moskou. Hij heeft namelijk ooit al eens aangegeven nog graag weer eens in Engeland te willen voetballen.
quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
Die Joop is echt wel een man van zijn woord hoor, die zal nooit beloftes breken.
quote:
Niet eens zo zeer Munstermanquote:
quote:FC Twente wil Ghanees Derek Boateng
FC Twente heeft in de zoektocht naar versterking zijn oog laten vallen op Derek Boateng, schrijft De Telegraaf. De 25-jarige middenvelder staat momenteel onder contract bij Beitar Jeruzalem.
Steve McClaren kent Boateng nog uit zijn tijd bij Middlesbrough. Destijds toonde de Engelse oefenmeester ook al interesse in de middenvelder.
De Ghanese international speelde in het verleden onder meer voor Panathinaikos. Sinds 2006 is hij neergestreken in Israël.
Beetje misleidend stukje want die Boateng heeft nooit voor Boro gespeeld.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Steve McClaren kent Boateng nog uit zijn tijd bij Middlesbrough. Destijds toonde de Engelse oefenmeester ook al interesse in de middenvelder.
quote:FC Twente wil Derek Boateng
Van onze Telesportredactie
ENSCHEDE, donderdag
FC Twente heeft het oog laten vallen op Derek Boateng. De 25-jarige international van Ghana staat onder contract van Beitar Jerusalem. De centrale middenvelder is bekend bij coach Steve McClaren van de tukkers. De Engelsman toonde al eerder belangstelling voor Boateng toen hij nog manager was van Middlesbrough.
Telegraaf
Het gaat dus om een andere Boatengquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:17 schreef Solstice het volgende:
Beng beng Boateng.
De man die een groot aandeel heeft in het Twente van nu..quote:
Er staat ook niet dat hij voor Boro heeft gespeeld.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Beetje misleidend stukje want die Boateng heeft nooit voor Boro gespeeld.
Als je snel zou lezen zou je denken dat ze in de war zijn met George.
Ik zeg ook alleen dat het misleidend is niet dat het verkeerd staat.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:36 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Er staat ook niet dat hij voor Boro heeft gespeeld.
Er staat alleen dat Steve toen ook belangstelling voor hem heef.t had
En als je snel zou lezen is dat je eigen fout, in het stuk staat niks verkeerd.
Bord meteen verstoppen!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:23 schreef Dos37 het volgende:
Fiets zo wel even langs Wilkshire huis kijken of het te koop staat
Told u soquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:58 schreef Solstice het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn al z'n beloftes nog nagekomen, heb d'r wel vertrouwen in.
quote:Zomer op weg naar Vitesse
donderdag 21 augustus 2008 | 12:49 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 21 augustus 2008 | 14:43
Tekstgrootte
ENSCHEDE - Ramon Zomer verruilt FC Twente komend seizoen voor Vitesse. De laatste onderhandelinger voor de overgang van de 24-jarige verdediger worden vandaag of anders morgen afgerond. Zomer, die bij FC Twente nog een contract heeft tot 2010, zal op huurbasis uitkomen voor de eredivisionist uit Arnhem.
Later meer
tctubantia.nl
El Ahmadi heeft totaal geen diepgang, Tiote sluit juist vaker en beter bij, bij de spitsen. Qua rendement scheelt het elkaar niks trouwens, ten minste over afgelopen jaargang bezien. Tiote 2 goals, 2 assists, El Ahmadi 4 assists geen goals. Maar Twente probeert Lars Jacobsen aan te trekken als het goed is, een transfervrije Deense international.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:40 schreef Kerdaben het volgende:
Weer een centrale middenvelder![]()
Wellenberg is wel aardig op rechtsback maar zal lang niet zoveel assists leveren als Wilkshire, verder Tioté die veel minder diepgang heeft dan El Ahmadi...staat tegenover dat Janssen (hopelijk) meer assists van de zijkant geeft dan Engelaar (hoewel dat er tegen Arsenal niet echt uit kwam)
ow dan blijft ie wel dusquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:14 schreef Dos37 het volgende:
Wilkshire huis stond nog niet te koop
Das wel de laatste plaats waar ik op vakantie heen zou gaanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:46 schreef Solstice het volgende:
Of hij heeft straks een vakantie huis in schilderachtig Vriezenveen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:29 schreef KingOfPop het volgende:
Arnautovic geblesseerd geraakt in wedstrijd met Jong Oostenrijk, waarschijnlijk een scheurtje in zijn hamstring --> vier weken out.
Maar nou worden onze kansen in de CL wel ineens erg klein... Of....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:56 schreef Lamzak_ het volgende:
klote, maar niet rampzalig, we hebben genoeg mensen die dat op kunnen vangen, huysegems / denneboom
Gerritsen op buiten evt...
etcetcetc
Gerritsen, daar win je de Champions League niet mee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:56 schreef Lamzak_ het volgende:
klote, maar niet rampzalig, we hebben genoeg mensen die dat op kunnen vangen, huysegems / denneboom
Gerritsen op buiten evt...
etcetcetc
No, shit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:48 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Gerritsen, daar win je de Champions League niet mee.
Als je woensdag 1 goede kans krijgt mag je al blij zijn ben ik bang.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:41 schreef Rikketik het volgende:
Positief bekeken: nu _moet_ Huysegems wel in de spits woensdag. Meer ervaring op het hoogste niveau en beter in het afmaken van kansen. [ afbeelding ]
Met Arnautovic ook niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:48 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als je woensdag 1 goede kans krijgt mag je al blij zijn ben ik bang.
Met Huntelaar, Sneijder, Heitinga en Stekelenburg wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:48 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
We hadden het toch niet over Ajax? Dit is toch het Twente-topic?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:04 schreef Kerdaben het volgende:
[..]
Met Huntelaar, Sneijder, Heitinga en Stekelenburg wel.
Wacht...toch niet.
Volgens mij weet jij niet eens op wat voor positie Gerritsen speelt, dus waar hebben we het over. Ik snap niet dat jullie na je beschamende prestaties van de laatste twee jaar in de CL, dit woord nog in de mond durven te nemen. Wat doe jij hier dan, als dit het Twente-topic is. Zo praten julie toch ook, als ik wat prikkelende opmerkingen over Ajax in Ajax-topics plaats. Ik heb steeds beweerd dat Munsterman Wielaert absoluut niet zou laten gaan, tenzij de hoofdprijs werd geboden. Maar ik werd steeds weggehoond door de Ajax-watchers. Nu hebben ze Sno gehaald. Toen ik dat hoorde, kreeg ik een lachbui die zeker een half uur heeft geduurd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 04:00 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
We hadden het toch niet over Ajax? Dit is toch het Twente-topic?
Ik denk dat jullie in de twee competitiewedstrijden tegen Twente al blij mogen zijn, als je één corner krijgt...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als je woensdag 1 goede kans krijgt mag je al blij zijn ben ik bang.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:57 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie in de twee competitiewedstrijden tegen Twente al blij mogen zijn, als je één corner krijgt...
Kneusje, ik heb Gerritsen meerdere malen zien spelen. Daarvoor heb ik hem meerdere keren aan het werk gezien in Twente 2. Dus je hebt geen flauw idee waar je over lult. Nu lul je nog steeds over Ajax. Gerritsen kan er gewoon geen klap van. Daar kan hij ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:51 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet eens op wat voor positie Gerritsen speelt, dus waar hebben we het over. Ik snap niet dat jullie na je beschamende prestaties van de laatste twee jaar in de CL, dit woord nog in de mond durven te nemen. Wat doe jij hier dan, als dit het Twente-topic is. Zo praten julie toch ook, als ik wat prikkelende opmerkingen over Ajax in Ajax-topics plaats. Ik heb steeds beweerd dat Munsterman Wielaert absoluut niet zou laten gaan, tenzij de hoofdprijs werd geboden. Maar ik werd steeds weggehoond door de Ajax-watchers. Nu hebben ze Sno gehaald. Toen ik dat hoorde, kreeg ik een lachbui die zeker een half uur heeft geduurd.
Vraag me toch af hoe ver hij in zijn ontwikkeling zou zijn geweest zonder die beenbreuk... Hij speelde tot op dat moment niet onaardig...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:02 schreef Solstice het volgende:
Trieste reacties van op de pik getrapte ego's. Gerritsen is gewoon nog lang geen topper, zelfs niet voor Twente-begrippen.
fctwente.nl heeft nog niks gemeld, dus ik ga er vanuit dat hij nog steeds bij Twente onder contract staat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:51 schreef Shivo het volgende:
En vooralsnog speelt Wilkshire gewoon in het Oosten van Nederland, niet in Rusland... toch?
Hé driedubbele ezel, waar schrijf ik dat ik Gerritsen een goede voetballer vind. Tot aan zijn zware blessures deed hij het niet slecht, scoorde verschilende belangrijke goals, maar een topper zal dit nooit worden. Maar als hij er geen klap van kon, zou hij ook geen betaald voetbal spelen bij een gerespecteerde eredivisieclub. Dus wie lult hier nou uit zijn nek. Je kunt hem hooguit een paar keer in het tweede van Twente hebben zien spelen, want de beste man heeft de afgelopen twee seizoenen amper tien wedstrijden gespeeld. Ik praat trouwens over Ajax waar en wanneer ik maar wil.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:25 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Kneusje, ik heb Gerritsen meerdere malen zien spelen. Daarvoor heb ik hem meerdere keren aan het werk gezien in Twente 2. Dus je hebt geen flauw idee waar je over lult. Nu lul je nog steeds over Ajax. Gerritsen kan er gewoon geen klap van. Daar kan hij ook niks aan doen.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:25 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Hé driedubbele ezel, waar schrijf ik dat ik Gerritsen een goede voetballer vind. Tot aan zijn zware blessures deed hij het niet slecht, scoorde verschilende belangrijke goals, maar een topper zal dit nooit worden. Maar als hij er geen klap van kon, zou hij ook geen betaald voetbal spelen bij een gerespecteerde eredivisieclub. Dus wie lult hier nou uit zijn nek. Je kunt hem hooguit een paar keer in het tweede van Twente hebben zien spelen, want de beste man heeft de afgelopen twee seizoenen amper tien wedstrijden gespeeld. Ik praat trouwens over Ajax waar en wanneer ik maar wil.
Daaraan toevoegend, als jij over Ajax wilt praten waar en wanneer jij dat wilt, laat anderen dan ook over Twente praten waar en wanneer zij willen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:02 schreef Solstice het volgende:
Trieste reacties van op de pik getrapte ego's. Gerritsen is gewoon nog lang geen topper, zelfs niet voor Twente-begrippen.
Deze kansloze opmerking zegt meer over jou dan over mij, stumper.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:57 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie in de twee competitiewedstrijden tegen Twente al blij mogen zijn, als je één corner krijgt...
Het is niet maten met 2 maten want jij gaat namelijk langer door met denigrerende opmerkingen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:35 schreef Angstgegner het volgende:
En meneer El Bassie mag mij wel ongestraft een kneusje noemen, terwijl ik hem met de neus op de feiten druk? Weet jij wat meten met twee maten is? Want daar hoor ik je namelijk niet over.
Hoeveel heeft FC Twente nog te besteden dan?quote:Op zondag 24 augustus 2008 09:31 schreef 9christensen het volgende:
Boateng te duur voor Twente.
Nog een week en dan is de transferperiode voorbij.
Ik scheld hem niet uit en hij mij wel, dus is het wel meten met twee maten en onder denigrerende opmerkingen versta ik toch echt iets anders.quote:Op zondag 24 augustus 2008 09:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is niet maten met 2 maten want jij gaat namelijk langer door met denigrerende opmerkingen.
Dus neem de waarschuwing van Blawh in acht
Een Heracles-supporter die loopt te schelden, kan ik ook als het moet kerel. Ik ben blij dat ik jou niet ken. Durf je de waarheid niet onder ogen te zien, namelijk dat jullie straks twee keer volstrekt kansloos zijn tegen Twente. Wie kaatst moet de bal verwachten, alleen kom ik altijd net ietsjes scherper uit de hoek.quote:Op zondag 24 augustus 2008 08:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Deze kansloze opmerking zegt meer over jou dan over mij, stumper.
Over kansloze opmerkingen gesproken. En als z'n eigen cluppie belachelijk wordt gemaakt, begint deze meneer te janken. Van de transferopbrengsten wordt slechts een bepaald deel aan de gemeente afgelost, zoals volop in de pers heeft gestaan. Het is nog lang geen 31 augustus, dus Twente zal de komende dagen minimaal één en misschien wel twee spelers presenteren. Munsterman weet echt wat hij doet en hij heeft me nog nooit teleurgesteld, dus dat komt allemaal best in orde.quote:Op zondag 24 augustus 2008 09:49 schreef Damzkieee het volgende:
Hmm geld van transfers van El Ahmadi en Engelaar is zeker gebruikt om de lening af te lossen?
Het is geen belachelijke opmerking maar gewoon een veronderstelling die niet eens vreemd is.quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:08 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Over kansloze opmerkingen gesproken. En als z'n eigen cluppie belachelijk wordt gemaakt, begint deze meneer te janken. Van de transferopbrengsten wordt slechts een bepaald deel aan de gemeente afgelost, zoals volop in de pers heeft gestaan. Het is nog lang geen 31 augustus, dus Twente zal de komende dagen minimaal één en misschien wel twee spelers presenteren. Munsterman weet echt wat hij doet en hij heeft me nog nooit teleurgesteld, dus dat komt allemaal best in orde.
Het is vooral jouw probleem als je obstinaat blijft want damzikeee maakte absoluut geen trollpost terwijl jij dat wel wil voordoen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:52 schreef Angstgegner het volgende:
En ja, als jij wordt moe van mij, is dat toch echt jouw probleem. Ik probeer slechts alles met feiten te staven en als mensen dan dingen gaan schrijven die ze niet zeker weten, kan ik weleens een beetje obstinaat worden.
Zolang je niet over de schreef gaat is dat niet verboden.quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:56 schreef Angstgegner het volgende:
Ik ben die mening wel toegedaan en blijf daarbij. Is dat verboden?
Hoop toch niet dat ik komend seizoen met jou de tribunes moet delen. Wat een arrogant geblaas, en het ergste is dat dit een pracht-topic was, waar iedereen zich welkom voelde. Wat wel eens snel minder zou kunnen worden als types zoals jij hier vaker opduiken. Je zit er ook nog eens compleet naast met je zogenaamde feiten, want het geld is wel bijna op bij Twente. Als je de persconferenties van Munsterman een beetje gevolgd had, had je dit ook geweten. D'r zal hooguit nog een dynamische middenvelder als directe versterking bij komen(woorden van Munsterman en McClaren), en als Wilkshire vertrekt hopelijk, met de nadruk op hopelijk, een goede vervanger voor de rechtsback.quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:04 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Een Heracles-supporter die loopt te schelden, kan ik ook als het moet kerel. Ik ben blij dat ik jou niet ken. Durf je de waarheid niet onder ogen te zien, namelijk dat jullie straks twee keer volstrekt kansloos zijn tegen Twente. Wie kaatst moet de bal verwachten, alleen kom ik altijd net ietsjes scherper uit de hoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |