abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 augustus 2008 @ 07:30:18 #251
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_60817398
De eerste helft waren we gelijkwaardig. Maar ze waren te sterk..
Arnautovic toch een paar beste kansen
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 augustus 2008 @ 07:43:52 #252
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_60817489
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 02:42 schreef Angstgegner het volgende:
Ik ook niet, al hadden ze het in de tweede helft natuurlijk wel moeilijk na de 0-1, maar voor de rest was ik zeer tevreden over het spel voor rust. Vooral Tioté en Douglas bevielen me uitstekend. Voor Douglas gaan we hopelijk pas volgend seizoen veel geld ontvangen. Maar waar zijn al die Ajacieden en Arsenal-fans nou met hun grote rotsmoel? Als je niet met de meute meelulde en voorspelde dat Twente beslist niet met hoge cljfers zou verliezen, werd je in de afgelopen dagen meewarig aangekeken.
Over grote cijfers werd niet zozeer geluld - wel over het feit dat AFC die pot redelijk makkelijk zou winnen en dat is ook gebeurd. Zonder dat ze echt heel hard hun best deden is het 0-2 geworden, hetgeen in de richtig was wat de meest voorspelden.

Eerste helft was Twente goed trouwens.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 14 augustus 2008 @ 08:38:33 #253
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_60817888
Eerste helft was het inderdaad nog jeugdige onbevangenheid. In de rust kregen er een paar blijkbaar de kriebels over het feit dat een goed resultaat erin zou zitten. Tweede helft kwam geen pass goed aan leek het wel.
Toch respect voor het trouwe publiek altijd bij fct
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_60818810
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 08:38 schreef Damzkieee het volgende:
In de rust kregen er een paar blijkbaar de kriebels over het feit dat een goed resultaat erin zou zitten.
Ik had het idee dat er een beetje twijfel in het team was, Arsenal nu, nu ze te pakken leken echt vast gaan zetten. Of toch doorgaan op ouwe voet, tegen zo'n club is dat toch dodelijk.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 10:32:22 #255
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_60819825
En de wissels kwamen natuurlijk te laat.
29.10 Novastar HMH
pi_60821256
Mjah, maar op zich viel er ook niet zo heel veel te wisselen. Arnautovic had eruit gekund voor Huysegems, maar dat is geen spits. Heubach erin voor Janssen pakte wel goed uit. Maar verder heb je gewoon niet zo veel kwaliteit(voor dit niveau dan) op de bank. Claudemir zou erg welkom zijn, omdat je die voorin en op het middenveld in kunt zetten, maar op het moment is er gewoon nog weinig voor handen.
pi_60822489
Toch wel genoten gisteravond van Twente. Jammer genoeg geen CL, maar in de UEFA Cup kunnen jullie wel heel ver komen, is ook leuk.

Twente begint in alles echt een grote club te worden. Mooi om te zien.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_60822624
Zonde van die kansen van Arnautovic, met een voorsprong wordt het volgens het cliche toch een hele andere wedstrijd.

Verder zullen jullie echt moeten proberen Douglas en Wielaert te behouden, vooral die eerste speelde erg sterk.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_60823330
Jullie of althans FC Twente krijgt ook nog een rekening in de bus want ik las dat er een brandje was is gesticht op de wc´s op de Zuidtribune , dus bij deze bedankt voor de nieuwe wc´s

Er zou ook al een onderzoek gestart zijn door de Uefa
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:42:14 #260
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_60824618
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Jullie of althans FC Twente krijgt ook nog een rekening in de bus want ik las dat er een brandje was is gesticht op de wc´s op de Zuidtribune , dus bij deze bedankt voor de nieuwe wc´s

Daarom speelden ze bij jullie. Waren bang dat hun spiksplinternieuwe stadion werd gesloopt
29.10 Novastar HMH
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:51:55 #261
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60824872
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:53 schreef vitessezuid113 het volgende:

Gelet op de lelijkheid van het stadion is het voor jullie jammer dat het bij de WC's gebleven is. Als ze het nu helemaal plat gegooid hadden had je wellicht een leuk stadion zonder lelijke hoeken kunnen bouwen....
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  donderdag 14 augustus 2008 @ 14:07:30 #262
67174 Dos37
Come on Twente
pi_60825275
Agh de UEFA stelt al een onderzoek in als iemand een scheet laat op de tribune.

Ik ben nog steeds trots trouwens, zelden zo'n goed gevoel een stadion verlaten na een nederlaag.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_60825386
haha die McClaren heeft nu zelfs een Nederlands accent terwijl hij in zn moedertaal praat.

PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_60825742
Zo hoort het ook, 90% van de Nederlandse bevolking spreekt z'n moedertaal niet goed, hij past zich dus gewoon aan door zijn moedertaal ook te vernachelen .
pi_60825880
Ik heb genoten gisteren van Twente. De eerste helft was Twente de bovenliggende ploeg, maar dat kostte te veel energie. Na een uur was de koek op, en werd er te veel balverlies geleden. Twente scoort uit 3 opgelegde kansen niet, Arsenal had aan 2,5 kans genoeg om er twee in te schieten. Dat is het verschil in kwaliteit.
De sfeer was geweldig, zowel op de Korenmarkt, voor de wedstrijd, tijdens de wedstrijd en ook na de wedstrijd bleef iedereen achter Twente staan. Twente heeft zich van zijn beste kant laten zien, zowel op het veld als op de tribune.
Wie dat niet deed was de grensrechter aan de hoofdtribune, want waarom die man de hele avond met de vlag omhoog stond was iedereen een raadsel. Volgens mij zat hij er ook naast bij de vrije trap waar de 0-1 uit viel, want daar leek mij echt niks aan de hand. Toch, al met al een mooie dag geweest daar in Arnhem. Hulde aan de gemeente Arnhem en de horeca die daar prima medewerking hebben verleend.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 14:38:45 #266
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_60826022
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:12 schreef mcyodogg het volgende:
haha die McClaren heeft nu zelfs een Nederlands accent terwijl hij in zn moedertaal praat.

Ik vind het nog steeds een raar gezicht; McClaren als coach van Twente. Maar hij past zich in elk geval goed aan.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:07:43 #267
109693 Dr.Aart
Grolsch Royce
pi_60826731
Zo te lezen mag Ajax blij zijn dat Wielaert niet komt...
quote:
Wielaert laat steken vallen
AMSTERDAM - FC Twentespeler Robbie Wielaert kan voor Ajax een versterking betekenen in de eredivisie. Maar op Europees topniveau laat hij te veel steken vallen, bleek in het duel met Arsenal (0-2) gisteravond.

Het was de grootste test die Wielaert ooit voor de kiezen kreeg. In zijn loopbaan bij PSV, FC Den Bosch, NEC en FC Twente had hij nog nooit tegen een club gespeeld van het kaliber van Arsenal. En mocht Ajax alleen maar lovende scoutingsrapporten over Wielaert in de lade terugvinden, tegen de Engelse topclub kwamen ook zijn tekortkomingen aan het licht.

Waar Wielaert vorig seizoen onder meer imponeerde in de vier duels met Ajax, blijkt hij op Europees niveau niet de koersvaste kapitein op het schip. Hoewel hij met centrumverdediger Douglas en verdedigende middenvelder Cheik Tioté een sterke driehoek vormde, maakte hij ook in de goede eerste helft al een dekkingsfout. In de tweede helft zakten bijna alle spelers van Twente door het ijs.

Wielaert is het type verdediger dat graag naar voren verdedigt en dat brengt risico met zich mee. In de één-op-éénduels die het gevolg zijn van Wielaerts speelwijze, kwam hij vaak als winnaar uit de bus, maar soms ook niet. Waar hij Robin van Persie de doorgang een aantal keer versperde met een goed blok, mocht hij in de 38ste minuut van geluk spreken dat Douglas de voorzet van de doorgebroken spits van Arsenal voor een leeg doel wegkopte. Wielaert hapte op Van Persie, maar hij had de bal niet.

De grootste dekkingsfout maakte Wielaert bij de 1-0 van William Gallas. Bij een vrije trap van Robin van Persie liet hij Gallas voor zich komen en blokte hij diens schot met zijn verkeerde been. Die details zijn beslissend in het topvoetbal.

Van die fouten zullen de scouts van Ajax niet steil achterover slaan. Van een 29-jarige aanvoerder van een goed presterende provincieclub kun je tekortkomingen verwachten. Belangrijker is dat Ajax-trainer Marco van Basten vorig seizoen heeft kunnen zien dat Wielaert in de eredivisie een leidende rol kan hebben in de verdediging én goed kan spelen als inschuivende verdediger.

Ajax heeft de afgelopen weken geprobeerd om Wielaert los te weken bij FC Twente. Bij de laatste poging om hem naar Amsterdam te halen deed Ajax een tweetrapsvoorstel: een transfersom van zo'n drie miljoen euro om het tot 2010 lopende contract af te kopen plús het aanbod om één van de acht overbodige spelers bij de deal te betrekken. Maar Twente wilde niet.

De transfer lijkt van de baan te zijn, maar Ajax kan weer aankloppen bij Twente als de uitschakeling tegen Arsenal een feit is. Dan zou de halsstarrige houding van Twentevoorzitter Munsterman wel eens kunnen veranderen. Zonder de miljoeneninkomsten uit de Champions League is het wellicht beter een bijna dertigjarige verdediger voor een mooie prijs te verkopen.

Mocht Wielaert naar Ajax komen, dan is het niet per se een beletsel dat hij volgens de regels van de Uefa dit seizoen geen Europese duels meer mag spelen. In het Uefa Cuptoernooi heeft Van Basten met Oleguer en Gregory van der Wiel twee alternatieven.
bron: Parool
Brakmanschap is Meesterschap
Ja,wij zijn ons er eentje!
pi_60827091
Weet niet of ik nou moet lachen, of huilen om zulk soort stukjes.
pi_60827498

Douglas
Цой жив
pi_60828321
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:07 schreef Dr.Aart het volgende:
Zo te lezen mag Ajax blij zijn dat Wielaert niet komt...
[..]

bron: Parool
Wat een dramatisch slecht artikel.
Ik weet het ook niet
  donderdag 14 augustus 2008 @ 16:37:06 #271
176521 Grulez
rasgroninger
pi_60828692
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:38 schreef Zwoerd het volgende:
[ afbeelding ]
Douglas
Die is goed in springen
pi_60828791
Dat stuk in het Parool, de frustratie bij de schrijver druipt er af.

En Douglas, wat een gigant Jammer van die inschattingsfout bij de 0-2, al kwam dat volgens mij omdat hij tussen 2 spelers moest kiezen.
pi_60829158
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:12 schreef mcyodogg het volgende:

Lijkt me meer het accent van Manchester.
Jesus saves but death prevails.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 17:19:48 #274
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60829856
Zonde, jullie hadden absoluut meer verdiend, de eerste helft was indrukwekkend. En als Arnautovic niet was gestruikeld van schrik was een simpel passje naar Elia al genoeg geweest om die voor een leeg doel te zetten, dan was de hele boel anders gelopen.

Oh, en McClaren is een mongool om pas in de 85ste minuut te beginnen met wisselen, terwijl het na vijf minuten in de tweede helft al duidelijk was dat Twente op z'n tandvlees liep door dat gejaag daarvoor.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 14 augustus 2008 @ 19:01:39 #275
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_60832190
Goede eerste helft mannen. Arsenal speelde slordig maar hoefde niet in de hoogste versnelling te gaan om met twee matige goals te winnen.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_60832271
Was een flinke lucky overwinning va Arsenal, erg matig gespeeld en erg matig gewonnen. Twente was veruit superieur en zou verdient hebben gewonnen!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 19:06:56 #277
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_60832330
Dat is ook een kwaliteit. Van de echte topteams
  donderdag 14 augustus 2008 @ 19:09:08 #278
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60832391
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 19:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Was een flinke lucky overwinning va Arsenal, erg matig gespeeld en erg matig gewonnen. Twente was veruit superieur en zou verdient hebben gewonnen!
Welkom in de CL.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_60832396
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:38 schreef Zwoerd het volgende:
[ afbeelding ]
Douglas
Niet om het een of ander, maar hij duwt Adebayor naar beneden waardoor ie zelf ook weer hoger komt.

Wel een goede speler
pi_60832436
Horen jullie mij iets ontkennen?
pi_60832864
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 19:06 schreef Gunner het volgende:
En zo kun je alles goedpraten
Als het 1-1 was geworden, was het waarschijnlijk ook bewust gedaan

Arsenal werd in de 1e helft gewoon overrompeld door Twente. Arsenal wilde heus niet 'weggespeeld' worden, maar was toen niet bij machte. In de 2e helft hadden ze meer adem dan Twente. Maar ik vind niet dat 0-2 een goede weergave was van de wedstrijd.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_60833006
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 19:26 schreef Moody het volgende:

[..]

En zo kun je alles goedpraten
Als het 1-1 was geworden, was het waarschijnlijk ook bewust gedaan

Arsenal werd in de 1e helft gewoon overrompeld door Twente. Arsenal wilde heus niet 'weggespeeld' worden, maar was toen niet bij machte. In de 2e helft hadden ze meer adem dan Twente. Maar ik vind niet dat 0-2 een goede weergave was van de wedstrijd.
Dat vind ik over de hele wedstrijd gezien ook niet, van die 0-2. Maar het verschil tussen Twente eerste helft en tweede helft was wel erg groot.
pi_60833864
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 19:06 schreef Gunner het volgende:
haha, ik zal deze quote bewaren voor als Chelsea met enorm kutvoetbal Arsenal verslaat.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  donderdag 14 augustus 2008 @ 20:16:30 #284
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_60834255
Ha. Daar hoeven ze dan niet echt hun best voor te doen aangezien kutvoetbal standaard is bij hullie
pi_60834275
Net zo standaard als bij Arsenal tegenwoordig!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 20:17:27 #286
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_60834280
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 20:01 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

haha, ik zal deze quote bewaren voor als Chelsea met enorm kutvoetbal Arsenal verslaat.
Touche.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 20:21:17 #287
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_60834376
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 20:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Net zo standaard als bij Arsenal tegenwoordig!
Meneer heeft ook een wedstrijd gezien
pi_60834550
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 20:21 schreef Gunner het volgende:

[..]

Meneer heeft ook een wedstrijd gezien
Ik noem het geen wedstrijd maar eenrichtingsverkeer.
pi_60838836
Die Tioté speelde echt een wereldwedstrijd! Ik heb de eredivisie vorig jaar niet heel erg goed gevolgd, maar als ie elke wedstrijd zo speelt, hebben jullie een koopje en gaan jullie nog veel plezier aan die jongen beleven! (hebben Ajax en PSV zitten slapen??)
  donderdag 14 augustus 2008 @ 22:51:33 #290
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_60838891
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_60840820
Die aanval die vooraf ging aan die kans van Arnautovic was trouwens geniaal
Цой жив
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 01:38:18 #292
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60842829
Schitterende combinatie, dat was puur klasse van Twente en geen fout van Arsenal ofzo.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_60854353
Prachtige aanval idd. Erg knap een keer raken. Het tempo lijkt nu iets hoger te liggen dan vorig jaar, al werd er toen met meer controle gevoetbald volgens mij.
pi_60887485
Cziommer mag weg bij AZ: [AZ # 47] Zonder geld van Alves, geven wij toch voetballes!

Meteen terughalen, ongeacht of we er plek voor hebben. Hij is er nu toch al aan gewend om op de bank te zitten.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_60887787
Ongeacht of we er plek voor hebben? Met een spelersbudget van 14 miljoen is het doodzonde om tonnen weg te gooien voor een speler waar je geen plek voor hebt. Was voor Twente ooit een geweldige speler, maar we zijn nu een stuk verder dan toen. En ik vraag me af of hij nog in ons huidige voetbal past.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:59:27 #296
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_60887886
neu is niet meer nodig idd
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 22:02:44 #297
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_60887944
Hij werd vorig seizoen nog uitgejouwd bij de wedstrijd in Enschede. Ben benieuwd hoe hij zou worden ontvangen door het publiek als hij terugkomt.
29.10 Novastar HMH
pi_60888138
Een deel moet hem niet, vanwege iets uit het verleden(ken het hele verhaal niet), een ander deel ziet hem graag komen. Van mij hoeft het om puur voetbaltechnische redenen al niet zo nodig meer.
pi_60894235
Voor zijn vertrek naar Schalke: In Nederland zal ik nooit voor een andere club spelen dan FC Twente.

Daarna speelde hij eerst bij Roda en daarna bij AZ.

Dat is 'de geschiedenis' met Cziommer volgens mij.
pi_60894449
Spandoek bjj AZ-uit was toen "Cziommer: van Duitse boer tot voetbalhoer" dus zal daar inderdaad wat mee te maken hebben.
Van mij hoeft hij ook niet terug trouwens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')