zou heel mooi zijn..quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:11 schreef venomsnake het volgende:
Zou voor de supporters mooi zijn als er thuis niet verloren wordt zodat het uit nog ergens om gaat.
Beetje gedateerde foto in de openingspost. Zo ziet het er op dit moment uit:quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Begint d'r aardig uit te zien, dat nieuwe stadion van zullie.. Jammer dat de voorronde tegen Arsenal er nog niet gespeeld kan worden, maar de 3 opvolgende poulewedstrijden is ook niet verkeerd natuurlijk
De Grolsch Veste is een stuk hoger dan het Abe Lenstra Stadion. Deze laatste heeft een volledige 2e ring en 26.000 plaatsen. De Veste heeft na een halve 2e ring al 24.500 plaatsen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ziet er goed uit het nieuwe stadion al doet het laatste plaatje me wel een beetje doen denken aan het Abe Lenstra Stadion met de trappen van De Kuip aan de buitenkant.
Iemand een idee van hoeveel kaarten er al zijn verkocht voor de CL voorronde ?
Gisteren (2e dag) scheen de teller op 20.000 te staan...quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ziet er goed uit het nieuwe stadion al doet het laatste plaatje me wel een beetje doen denken aan het Abe Lenstra Stadion met de trappen van De Kuip aan de buitenkant.
Iemand een idee van hoeveel kaarten er al zijn verkocht voor de CL voorronde ?
Toch wel gaaf dat het uitverkocht zal zijn. Alleen jammer dat het niet in de veste isquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:26 schreef Moody het volgende:
[..]
De Grolsch Veste is een stuk hoger dan het Abe Lenstra Stadion. Deze laatste heeft een volledige 2e ring en 26.000 plaatsen. De Veste heeft na een halve 2e ring al 24.500 plaatsen.
Heerenveen wil trouwens ook naar 40.000, betekent dat een 3e ring?
Kaartverkoop gaat goed. De korte zijdes zijn volledig uitverkocht en een heel groot deel van de oostzijde. De westzijde is voor bobo's en sponsoren en is ook al vol. Verwachting is dat het stadion morgen volledig uitverkocht zal zijn.
Erg jammer jaquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Toch wel gaaf dat het uitverkocht zal zijn. Alleen jammer dat het niet in de veste is
Is onze sporthal ook es vol bij een voetbalwedstrijd! Laatste keer was jaar of 3 terug tegen Ajax geloof ik...quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Toch wel gaaf dat het uitverkocht zal zijn. Alleen jammer dat het niet in de veste is
Ik wist niet dat ze in de UEFA CUP ook een poule-fase hebben?quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Begint d'r aardig uit te zien, dat nieuwe stadion van zullie.. Jammer dat de voorronde tegen Arsenal er nog niet gespeeld kan worden, maar de 3 opvolgende poulewedstrijden is ook niet verkeerd natuurlijk
sinds wanneer nietquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:49 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze in de UEFA CUP ook een poule-fase hebben?
Daar kom je dan snel genoeg achterquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:49 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze in de UEFA CUP ook een poule-fase hebben?
UEFA Cup interesseert me niet zoquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Daar kom je dan snel genoeg achter
Ah, die info staat niet op de sitequote:Op maandag 4 augustus 2008 21:46 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Is onze sporthal ook es vol bij een voetbalwedstrijd! Laatste keer was jaar of 3 terug tegen Ajax geloof ik...
Oh en Moody, de capaciteit wás 29.000, maar dat was alleen voor het EK. Daarna is het stadion terugverkleind naar 24.400.
het gaat al hard met plaatsen van de stoeltjesquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:14 schreef Gouranga111 het volgende:
[..]
Men is op dit moment bezig met laatste gedeelte van het dak, de verlichting en het plaatsen van nieuwe (rode) stoeltjes.
Oooooooch,misschien straks wel als wij onverhoopt 3e zouden worden in de groepsfasequote:Op maandag 4 augustus 2008 21:49 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een heerlijk stadion gaat die Veste worden, echt jammer dat er daar niet tegen Twente wordt gespeeld.
Ik denk niet dat het uitverkocht zal raken maar 55.000+ zeker wel verwacht ik.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:37 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Oooooooch,misschien straks wel als wij onverhoopt 3e zouden worden in de groepsfase![]()
Hoe zit dat trouwens met de return in Londen...zit het Emirates stadium vol of moet ik rekenen op een halfvolle bak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |