quote:Op zondag 17 augustus 2008 09:33 schreef NeedeRadicals het volgende:
Spandoek bjj AZ-uit was toen "Cziommer: van Duitse boer tot voetbalhoer" dus zal daar inderdaad wat mee te maken hebben.
Van mij hoeft hij ook niet terug trouwens
Wat is jouw bron daarvan dan?quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:30 schreef Angstgegner het volgende:
Ik zie het al, uit de Twentse Courant Tubantia, maar deze krant heeft het voor de zoveelste keer niet bij het rechte eind. Munsterman werkt niet meer met clausules, dus nogmaals, gewoon volslagen nonsens.
Munsterman zelf die na het vertrek van Kennedy gezworen heeft nooit meer gelimiteerde afkoopsommen in contracten op te nemen..quote:
woonplaats: Vriezenveenquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:31 schreef Dos37 het volgende:
Ik ook niet hij woont ook in een geweldig dorp
quote:
Tot nu toe zijn al z'n beloftes nog nagekomen, heb d'r wel vertrouwen in.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:47 schreef Messenga het volgende:
Beloften in de voetballerij kan je tegenwoordig niet meer geloven
Zonde, zo'n spandoek. Cziommer heeft bij Twente goed gevoetbald. Ik denk dat het best bij de huidige selectie zou passen en Twente is goed in het laten opbloeien van spelers wiens carriere wat minder gaat.quote:Op zondag 17 augustus 2008 09:33 schreef NeedeRadicals het volgende:
Spandoek bjj AZ-uit was toen "Cziommer: van Duitse boer tot voetbalhoer" dus zal daar inderdaad wat mee te maken hebben.
Van mij hoeft hij ook niet terug trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |