abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 september 2008 @ 13:23:04 #151
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61729718
quote:
Op donderdag 18 september 2008 13:20 schreef RayMania het volgende:

[..]

Allemaal heel leuk hoor, op de manier van BansheeBoy reageren. Maar het bevordert niet de discussie; niet hier en niet in andere topics in VBL. Posts verwijderd en BansheeBoy gaat maar proberen enigszins normaal te reageren.
!!!!!!
pi_61729733
quote:
Jan Wegereef is door de KNVB aangesteld als scheidsrechter bij de tweede ronde van de KNVB Beker tussen Ajax en FC Utrecht op donderdag 25 september, aanvang 20.45 uur. Wegereef krijgt assistentie van Adriaan Inia en Jac Schenkels. De vierde official is de heer M. Winter.
pi_61730086
Hoop dat Silva en Suarez erin staan vanavond. Persoonlijk zou ik het zo doen:
Steek
Silva, Olegeur, Vd Wiel, Vermaelen,
Lindgren, Vertonghen
Suarez, De Jong, Sulejmani
Huntelaar
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_61730389
quote:
Op donderdag 18 september 2008 13:23 schreef pfaf het volgende:

[..]

!!!!!!
Echt erg inderdaad .
pi_61730528
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:18 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Goede smoes voor Marco om hun op de bank plaats te laten nemen
Juist, gewoon een blank Ajax (muv Vd Wiel) opstellen, wat in mijn ogen ook het beste Ajax is voor vanavond:

Steek
Silva - vd Wiel - Oleguer - Vermaelen
Lindgren - Vertonghen
Suárez - Sulejmani - Cvitanich
Huntelaar

Is het nou zo moeilijk meneer Van Basten?
pi_61730576
Kom op man, BansheeBoy is gewoon grappig.. Echt totaal niet nodig om te verwijderen...
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61730851
quote:
Op donderdag 18 september 2008 13:57 schreef _Mike_ het volgende:
Kom op man, BansheeBoy is gewoon grappig.. Echt totaal niet nodig om te verwijderen...
Die discussie kan je in FB voeren, niet hier.
pi_61730885
quote:
Op donderdag 18 september 2008 13:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Juist, gewoon een blank Ajax (muv Vd Wiel) opstellen, wat in mijn ogen ook het beste Ajax is voor vanavond:

Steek
Lindgren - Vertonghen
Huntelaar

4 aanvallers lijkt me een beetje teveel van het goede.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_61730942
quote:
Op donderdag 18 september 2008 14:08 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Waarom? Daarachter staan 6!!! verdedigend ingestelde spelers. En daarbij komt, we spelen vanavond tegen fucking Borac niet tegen Real Madrid.
pi_61731068
quote:
Op donderdag 18 september 2008 14:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Waarom? Daarachter staan 6!!! verdedigend ingestelde spelers. En daarbij komt, we spelen vanavond tegen fucking Borac niet tegen Real Madrid.
Ik ben bang dat ze elkaar meer in de weg gaan lopen dan dat het team er beter van wordt (Suarez trekt graag naar binnen). Bovendien weet ik niet of Cvitanich op de vleugel kan spelen. Of wil je hem achter Huntelaar en Sulejmani op links?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_61731101
quote:
Op donderdag 18 september 2008 14:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Nou, omdat je zo'n beetje altijd tegen het fenomeen "boven jezelf uitstijgen" aanloopt, Ajax kan 10 kansen krijgen en verprutsen, geef je 1 kans weg dan hangt ie, gegarandeerd.

Begin nou maar eens relatief behoudend en kijk hoe het loopt, alsof Ajax vanavond opeens WEL 100 keer beter gaat spelen zeker? het is "maar" Borac, maar het was ook "maar Willem2 en "maar" Roda, maar ook afgelopen zondag had je het in de laatste minuten nog even kunnen vergokken.

Realisme, daar is niets mis mee...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61731256
quote:
Op donderdag 18 september 2008 14:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou, omdat je zo'n beetje altijd tegen het fenomeen "boven jezelf uitstijgen" aanloopt, Ajax kan 10 kansen krijgen en verprutsen, geef je 1 kans weg dan hangt ie, gegarandeerd.

Begin nou maar eens relatief behoudend en kijk hoe het loopt, alsof Ajax vanavond opeens WEL 100 keer beter gaat spelen zeker? het is "maar" Borac, maar het was ook "maar Willem2 en "maar" Roda, maar ook afgelopen zondag had je het in de laatste minuten nog even kunnen vergokken.

Ja, je kan ook 1000 kansen krijgen en met een verkeerde terugspeel alsnog verliezen. Alles kan. Maar we gaan nou toch niet ineens bang worden voor een ploeg waar tot voor kort nog nooit iemand van had gehoord? Kom op zeg.

Met realisme is niets mis nee, maar je kunt ook te ver doorslaan.
pi_61731433
quote:
Op donderdag 18 september 2008 14:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ja, je kan ook 1000 kansen krijgen en met een verkeerde terugspeel alsnog verliezen. Alles kan. Maar we gaan nou toch niet ineens bang worden voor een ploeg waar tot voor kort nog nooit iemand van had gehoord? Kom op zeg.

Bang, nou ja, noem jij het bang. Denk je dat AS Roma van CFR Cluj.
gehoord had?

Open je ogen nou eens man, Ajax kan van iedereen verliezen, zeker als die ploeg hard wil werken, en reken maar dat de beuk erin gaat vanavond hoor.
Get woke, go broke!
pi_61731484
quote:
Op donderdag 18 september 2008 14:08 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Ajax moet toch het spel maken, er zal wel een handbalverdediging daar staan
MOKUM XXX RATED
pi_61731632
quote:
Op donderdag 18 september 2008 14:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat is het hem nou net, dat zijn we met zijn alle dus wel geworden.... We zijn al zo lang niet meer verwend. Kan me Maribor thuis nog heugen 9-1.... die tijd ligt zover achter ons helaas :-(
Ajax!!
pi_61731675
quote:
Op donderdag 18 september 2008 14:31 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Ajax moet toch het spel maken, er zal wel een handbalverdediging daar staan
Dat dus.
pi_61731701
quote:
Op donderdag 18 september 2008 14:36 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Dat is het hem nou net, dat zijn we met zijn alle dus wel geworden.... We zijn al zo lang niet meer verwend. Kan me Maribor thuis nog heugen 9-1.... die tijd ligt zover achter ons helaas :-(
Die thuiswedstrijd was mooi ja. Echter speelden we toen uit met 1-1 gelijk .
pi_61731953
Vandaag delen ze kennelijk ook nog kaarten voor 010 uit, Noshiba belt me net helemaal in gekte dat ie een kaart heeft, me oren zijn een beetje naar de klote haha.
pi_61732142
quote:
Op donderdag 18 september 2008 14:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ajax en behoudend spelen? Nee aub niet. Daar worden de spelers zelf altijd rete nerveus van. De kracht van dit Ajax is de aanval. Dan moet je niet gaan lopen verdedigen. Dat is vragen om problemen. Kijk maar naar Willem II-uit. Bij Borac-uit heb je niks te verliezen. Thuis, daar wel. Volop op de aanval dus vanavond.
pi_61732195
Gewoon 0-3 vanavond.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_61732339
quote:
Op donderdag 18 september 2008 14:50 schreef Jasza het volgende:
Vandaag delen ze kennelijk ook nog kaarten voor 010 uit, Noshiba belt me net helemaal in gekte dat ie een kaart heeft, me oren zijn een beetje naar de klote haha.
MOKUM XXX RATED
pi_61732368
quote:
Op donderdag 18 september 2008 14:58 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ajax en behoudend spelen? Nee aub niet. Daar worden de spelers zelf altijd rete nerveus van. De kracht van dit Ajax is de aanval. Dan moet je niet gaan lopen verdedigen. Dat is vragen om problemen. Kijk maar naar Willem II-uit. Bij Borac-uit heb je niks te verliezen. Thuis, daar wel. Volop op de aanval dus vanavond.
laten we inderdaad onze matige verdediging geen hoofdrol geven, dat is vragen om problemen
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_61732467
quote:
Ajax eert Vasovic in Belgrado

Danny Blind is op dit moment in Belgrado met Ajax, dat vanavond in de UEFA Cup aantreedt tegen BK Borac. Maar de technisch directeur van de Amsterdammers gebruikt de reis ook om een oude held te herdenken. Velibor Vasovic, aanvoerder van Ajax ten tijde van de eerste Europa Cup 1 winst, ligt begraven in de hoofdstad van Servië.

Blind gaat samen met directieleden Henri van der Aat en Jeroen Slob naar het graf van 'Vasco', die in 2002 op 62ste jarige leeftijd overleed aan een hartaanval. Ook de vrouw van Vasovic en één van zijn zonen zullen aanwezig zijn. Zij krijgen een Ajax-shirt met rugnummer vier, het vaste nummer van de verdediger.

De Joegoslaaf Vasovic was aanvoerder toen Ajax in 1971 haar eerste Europa Cup 1 won. De centrale verdediger tilde de cup omhoog na een 2-0 winst op Panathinaikos. Hij speelde in totaal vijf seizoenen in Amsterdam. In 145 wedstrijden scoorde hij dertien keer. Vasovic was later trainer bij Paris Saint Germain en advocaat in Belgrado.
Goed van de directie van Ajax. Naar mijn idee is dit ook een punt wat veranderd is met de nieuwe directie. Ik heb het idee dat Ajax voorheen nooit zo de verantwoordelijkheid nam voor zulke dingen, alsof het verleden niet belangrijk was voor ze.

Steeds vaker lees ik berichten over Ajacieden die in het zonnetje worden gezet, Bobby die een hart onder riem wordt gestoken of de oude letters van de meer die terug gekocht worden.

Goede zaak is het in iedergeval.
pi_61732476
quote:
Op donderdag 18 september 2008 14:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Bang, nou ja, noem jij het bang. Denk je dat AS Roma van CFR Cluj.
gehoord had?

Open je ogen nou eens man, Ajax kan van iedereen verliezen, zeker als die ploeg hard wil werken, en reken maar dat de beuk erin gaat vanavond hoor.
Daarom moet Ajax wel zn eigen spel blijven spelen, we zijn godverdomme geen Psv!!!
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_61732537
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:11 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Goed van de directie van Ajax. Naar mijn idee is dit ook een punt wat veranderd is met de nieuwe directie. Ik heb het idee dat Ajax voorheen nooit zo de verantwoordelijkheid nam voor zulke dingen, alsof het verleden niet belangrijk was voor ze.

Steeds vaker lees ik berichten over Ajacieden die in het zonnetje worden gezet, Bobby die een hart onder riem wordt gestoken of de oude letters van de meer die terug gekocht worden.

Ajax moet weer een menselijke uitstraling krijgen met bijbehorende warmte.
Weg met die bedrijfssfeer
pi_61732579
een moeizame 0-1 vanavond
pi_61732588
quote:
Op donderdag 18 september 2008 14:58 schreef Nashje het volgende:

[..]

donderdag 18 september 2008 @ 15:17:26 #178
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_61732632
Ik hoor net van mijn baas dat er kaarten beschikbaar komen voor de wedstrijd in kwestie: Borac. Ik zal trachten van de partij te zijn. Hamstrings for life!

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_61733152
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoor net van mijn baas dat er kaarten beschikbaar komen voor de wedstrijd in kwestie: Borac. Ik zal trachten van de partij te zijn. Hamstrings for life!

˛
Nu maar hopen dat het vanavond in een uitslag eindigt dat de thuiswedstrijd er nog enigszins toe doet. Ja, of Ajax moet nu dik winnen en thuis nog een keertje . Maar als we nu dik winnen, dan denk ik dat er thuis een soort B-team het veld inkomt.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 18 september 2008 @ 15:40:51 #180
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_61733183
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:17 schreef BansheeBoy het volgende:

˛
Jij bent niet goed snik ouwe
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_61733236
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:38 schreef RayMania het volgende:

[..]

Maar als we nu dik winnen, dan denk ik dat er thuis een soort B-team het veld inkomt.
Laten we dan maar hopen dat Lucas Böke geen kaartje voor de thuiswedstrijd heeft gekocht.
pi_61733316
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Laten we dan maar hopen dat Lucas Böke geen kaartje voor de thuiswedstrijd heeft gekocht.
Of juist wel.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_61734311
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:46 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Of juist wel.
Ajax zou hem, als genoegdoening, 2 kaartjes voor die wedstrijd moeten geven dan.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_61734405
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:40 schreef stefmans het volgende:

[..]

Jij bent niet goed snik ouwe
[off] Gast, je hebt een typo in je sig. Wanyt ! Verander t ff [/ioff]

Vnavond knallen ! Suli weer op 10, goede zet... Sarpong
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_61734777
Waarom Sarpong gelijk alweer zo afzeiken na een mindere wedstrijd?
Tegen Willem II viel hij gewoon goed in en vorig jaar thuis tegen Heerenveen was hij belangrijk.
We willen allemaal dat er jeugdspelers doorbreken, dan is het toch niet zo gek om zo'n talent een aantal wedstrijden op rij de kans te geven?
pi_61734868
quote:
Op donderdag 18 september 2008 16:43 schreef JOHAN410 het volgende:
Waarom Sarpong gelijk alweer zo afzeiken na een mindere wedstrijd?
Tegen Willem II viel hij gewoon goed in en vorig jaar thuis tegen Heerenveen was hij belangrijk.
We willen allemaal dat er jeugdspelers doorbreken, dan is het toch niet zo gek om zo'n talent een aantal wedstrijden op rij de kans te geven?
Tuurlijk moet je zo'n speler de kans geven, ik denk alleen niet dat Sarpong het talent heeft om een vaste basisspeler van Ajax te worden.
pi_61734881
Kreeg net een berichtje vanuit Belgrado. Goed te doen daar. Ze hebben nog helemaal geen voetbalsupporters gezien. Ook geen Ajacieden trouwens .
pi_61734908
quote:
Op donderdag 18 september 2008 16:47 schreef toma het volgende:

[..]

Tuurlijk moet je zo'n speler de kans geven, ik denk alleen niet dat Sarpong het talent heeft om een vaste basisspeler van Ajax te worden.
Inderdaad. En ik vind het zo belachelijk dat sommigen roepen dat er meer eigen jeugd in moet. De beste spelers moeten gewoon spelen. Eigen jeugd of niet dat maakt me echt niet uit.
pi_61735151
quote:
Op donderdag 18 september 2008 16:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Inderdaad. En ik vind het zo belachelijk dat sommigen roepen dat er meer eigen jeugd in moet. De beste spelers moeten gewoon spelen. Eigen jeugd of niet dat maakt me echt niet uit.
En dan nog, wat is er mis om eigen jeugd te brengen als het kan? Ik zeg niet DAT het gaat gebeuren, maar ik zie een jeugdspeler liever invallen als we een keer 0-4 voorstaan dan dat hij voor die voorsprong moet gaan zorgen. Alles op zijn tijd.

Op dit moment is (jaja, cliche) elke wedstrijd een finale en dan moet idd de sterkste 11 beginnen.
Get woke, go broke!
pi_61735222
quote:
Op donderdag 18 september 2008 16:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

inderdaad. De jeugd mag de selectie breed houden en de beste moeten op het veld staan (jong of oud).
pi_61735247
10-0 voor ajax

10x huntelaar
Nothing to see here, carry on
pi_61735249
quote:
Op donderdag 18 september 2008 17:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En dan nog, wat is er mis om eigen jeugd te brengen als het kan? Ik zeg niet DAT het gaat gebeuren, maar ik zie een jeugdspeler liever invallen als we een keer 0-4 voorstaan dan dat hij voor die voorsprong moet gaan zorgen. Alles op zijn tijd.

Op dit moment is (jaja, cliche) elke wedstrijd een finale en dan moet idd de sterkste 11 beginnen.
Als we Zondag in de rust met 0-3 voorstaan dan mag Sarpong zich best bewijzen id 2e helft
pi_61735289
quote:
Op donderdag 18 september 2008 17:07 schreef toma het volgende:

[..]

Als we Zondag in de rust met 0-3 voorstaan dan mag Sarpong zich best bewijzen id 2e helft
Ja, dan mag het ja .

Nou we zullen het wel zien allemaal zo. Lekker een goed glas Guinness erbij in de Tara zo en gaan met die banaan .
Get woke, go broke!
pi_61735380
quote:
Op donderdag 18 september 2008 13:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Steek
Lindgren - Vertonghen
Huntelaar

Blijkbaar .
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_61735542
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:11 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Inderdaad stukken beter dan die bedrijfs-bobo's met hun zakelijke-koelheid.
pi_61735602
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:14 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Dat gaat nog een heet avondje worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een boefjes toch.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_61735694
Vasovic
pi_61735755
quote:
Op donderdag 18 september 2008 13:20 schreef RayMania het volgende:

[..]

Allemaal heel leuk hoor, op de manier van BansheeBoy reageren. Maar het bevordert niet de discussie; niet hier en niet in andere topics in VBL. Posts verwijderd en BansheeBoy gaat maar proberen enigszins normaal te reageren.
'De discussie bevorderen' zielig menneke ben je ook he.
  donderdag 18 september 2008 @ 18:10:09 #199
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_61736421
Ben benieuwd vanavond, zal wel weer niet best zijn ben ik bang.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_61736562
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:15 schreef DJ_Ryow het volgende:
een moeizame 0-1 vanavond
Om vervolgens thuis weer met 0-2 of 1-2 of 2-3 te verliezen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')