Ik mag hopen dat je 't positief bedoelt? Zo nee, ik had het niet over supporters als julliequote:Op zondag 31 augustus 2008 14:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij mij en bijvoorbeeld Montana zo goed kent.
Als die beginnende clubcoach niet Marco van Basten had geheten, maar 'Klaas Onderbroekenvlek', was je dan ook nog steeds zo positief geweest.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ook. Ik maak mij nog echt niet druk. Vooral een beginnende clubcoach afbranden na zijn eerste officiële wedstrijd bij Ajax. PSV heeft bijvoorbeeld al een wedstrijd gespeeld tegen Feyenoord, een wedstrijd waar het om ging. Zelfde geldt voor FC Twente. Ajax begint net. En verder heeft Ajax nieuwe (buitenlandse) spelers of spelers die net een week meetrainen.
En wie zegt dat Willem II een degradatiekandidaat is? Kun je dat nu al zien? AZ was bijna kampioen in 2006/2007, maar eindigde het seizoen er na in het rechterrijtje. Het ene seizoen is het andere niet. Wie weet gaat Willem II wel een fantastisch seizoen spelen?
Mooi, ik schrok alquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je 't positief bedoelt? Zo nee, ik had het niet over supporters als jullie
Hey, in 2001/2002 werden we kampioen na slechts één punt na één wedstrijdquote:Ajax begint voor het eerst sinds 1988 met nederlaag
Met de 2-1 nederlaag tegen Willem II van zaterdagavond is er voor Ajax een einde gekomen aan een fraaie reeks. De Amsterdammers leden voor het eerst sinds 1988 een nederlaag in een openingsduel van een Eredivisieseizoen.
Sinds de verliespartij van Ajax op het veld van Fortuna Sittard op 21 augustus 1988 (2-1), was de ploeg uit de hoofdstad liefst negentien keer op rij ongeslagen gebleven tijdens de eerste speelronde.
De enige ploeg die Ajax punten afsnoepte sinds 1988, was Roda JC. In het seizoen 2001/02 hielden de Limburgers de Amsterdammers in de Arena op een 1-1 gelijkspel. De overige achttien duels in de reeks eindigden allemaal in zeges voor Ajax.
.
Excuses. Ik zal niet meer 'offtopic' gaan, maar ik was ook niet degene die over Seedorf begon.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:02 schreef RayMania het volgende:
Kan dat Seedorf-gepraat in het Seedorf-topic? Dank u.
Vorige keer heb je ook al thuis opgezochtquote:
Ja. Waarom niet?quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als die beginnende clubcoach niet Marco van Basten had geheten, maar 'Klaas Onderbroekenvlek', was je dan ook nog steeds zo positief geweest.
Dat was een week voor 't debuut van ons aller Heitingaquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hey, in 2001/2002 werden we kampioen na slechts één punt na één wedstrijd [ afbeelding ].
Omdat de beginopstelling en de taktiek en de wissels van gisteren niet echt getuigen van een groot voetbalverstand.... !?quote:
Heitingaquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat was een week voor 't debuut van ons aller Heitinga
Nouja, als hij tegen Roda weer met zon opstelling begint , dan vraag ik me wel af waar hij mee bezig is, maar om de 1e wedstrijd al meteen te zeggen , hij kan er tactisch niks van vind ik een beetje overdreven, hij heeft het best goed gedaan bij Oranje vind ik, beter dan sommige trainers en die worden altijd opgehemeld.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Omdat de beginopstelling en de taktiek en de wissels van gisteren niet echt getuigen van een groot voetbalverstand.... !?
(en dan hebben we het nog niet eens over de voorgaande 4 droevige oranje jaren...)
Wie had jij, afgezien van Aissati, ingebracht? Cvitanich kwam erin en was gevaarlijk, Sarpong was ook gevaarlijker dan Sulejmani (ondanks zijn goal) en VD Wiel was aanvallend ook goed bezig, had zelfs een penalty moeten krijgen. Rommedahl heb je gewoon niks aan in zo'n wedstrijd, De Jong had eventueel ook nog kunnen invallen. Alle 3 de wissels zorgde ervoor dat Ajax meer kracht kreeg voorinquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Omdat de beginopstelling en de taktiek en de wissels van gisteren niet echt getuigen van een groot voetbalverstand.... !?
(en dan hebben we het nog niet eens over de voorgaande 4 droevige oranje jaren...)
Bassie heeft haar onkunde al meermalen bewezen. Dat zegt genoeg. Bovendien: er zijn genoeg spelers die al een tijdje bij Ajax spelen. Hun beperkingen zijn bekend.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat is ook echt te zeggen na zo'n wedstrijd.. vorig jaar verloren we van excelsior uit en win je uit bij een ijzersterk NAC, rot toch eens op met dat gejank, zoek dan een andere club. Kut "supporters". Waarschijnlijk sta je straks vooraan met je zakdoekje en vingers in je mond om te fluiten
Kritiek kan en mag natuurlijk, maar om iedereen, en met name MVB nu al zó af te kraken dat is niet op zijn plaats
het uitvak heeft zich sowieso goed gedragen heel de wedstrijd. Toch heb ik ook een dubbel gevoel dat na zo'n wanprestatie je de spelers ook nog bedankt. Aan de andere kant je wint en verliest samen dus zo steun je de spelers wel.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:01 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Och, jawel. Maar dat soort figuren blijf je altijd houden.
Dat er gisteren in het uitvak nog werd geklapt voor de spelers, daar had ik ook een beetje een dubbel gevoel bij trouwens.
Onder Van Gaal en Advocaat was Oranje nog veel slechter. Marco heeft gisteren wat geprobeerd, dat mislukte. Kan gebeuren, oordeel pas over iemand als we 15 wedstrijden verder zijn svp.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind niet dat Marco het goed heeft gedaan bij Oranje. Er werd veel gewonnen, maar dat was meer ONDANKS Van Basten dan DANKZIJ Van Basten, aangezien het vaak een individuele actie van 1 klassespeler was die uit het niets kwam vallen, dan dat er een goede taktiek ofzo aan ten grondslag lag.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:10 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Nouja, als hij tegen Roda weer met zon opstelling begint , dan vraag ik me wel af waar hij mee bezig is, maar om de 1e wedstrijd al meteen te zeggen , hij kan er tactisch niks van vind ik een beetje overdreven, hij heeft het best goed gedaan bij Oranje vind ik, beter dan sommige trainers en die worden altijd opgehemeld.
Niets. Het is eerder triest als je zo'n zooitje koekenbakkers als beste selectie ziet.quote:
Jij keek met oogkleppen afgelopen seizoen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
HeitingaSindsdien niet meer beter geworden. Dat hebben jullie goed gedaan om voor hem nog 10 miljoen te vangen.
Lucius-Greene-Hofland-De Clerquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:55 schreef Barca het volgende:
[..]
Verdediging en middenveld zijn beduidend minder dan die van Feijenoord
Ik noemde alleen zijn naam.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Excuses. Ik zal niet meer 'offtopic' gaan, maar ik was ook niet degene die over Seedorf begon.
Onder Van Gaal zat er tenminste een systeem en voetbal in. Dat je dan met wat pech je niet kwalificeert dat kan altijd gebeuren. Volgens mij hadden we toen ook iets moeilijkere tegenstanders, maar eigenlijk is dat geen excuus. Oranje speelde in ieder geval aanvallend voetbal, of had in eider geval die intentie, en dat zag je daadwerkelijk terug op het veld.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Onder Van Gaal en Advocaat was Oranje nog veel slechter. Marco heeft gisteren wat geprobeerd, dat mislukte. Kan gebeuren, oordeel pas over iemand als we 15 wedstrijden verder zijn svp.
Ben jij toevallig ook het afgelopen EK vergeten?quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Onder Van Gaal zat er tenminste een systeem en voetbal in. Dat je dan met wat pech je niet kwalificeert dat kan altijd gebeuren. Volgens mij hadden we toen ook iets moeilijkere tegenstanders, maar eigenlijk is dat geen excuus. Oranje speelde in ieder geval aanvallend voetbal, of had in eider geval die intentie, en dat zag je daadwerkelijk terug op het veld.
Onder Advocaat was het voetbal ook niet best om aan te zien (maar ook zeker niet slechter dan wat Marco's Oranje heeft laten zien), maar qua resultaat heeft die het beter gedaan dan Van Basten.
Wedstrijden winnen of verliezen heeft niet altijd met kwaliteit te maken. Voetbal is een andere sport dan Tennis of Basketball. In Voetbal is het niet altijd de beste die wint.
Lucius, Hofland, Bahia/Vlaar, De Cler zijn duidelijk beter dan Silva, Oleguer, Vermaelen en Vertonghen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij keek met oogkleppen afgelopen seizoen?
[..]
Lucius-Greene-Hofland-De Cler
gastquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:13 schreef Barca het volgende:
[..]
Niets. Het is eerder triest als je zo'n zooitje koekenbakkers als beste selectie ziet.
Nee gewoon een PSV'er niet te serieus nemen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nog steeds snap je het niet, Seedorft pakte de CL op zijn 18e, Fabregas heeft nog niks!quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik val hem daar niet op af. Sommige mensen doen alsof Seedorf altijd een fantastische speler is geweest, en dat is niet zo. Zelfs bij Ajax was hij destijds een van de allerminsten (maybe ben je te jong om je dat te herinneren) en kun je hem dus vergelijken met een Furby of Maduro nu). Erg jong inderdaad, maar toch...
Fabregas was ook al heel jong HEEL erg goed bij Arsenal. Die kun je dus wel met recht een fantastische voetballer noemen. De 20 jarige Fabregas vergelijken met Seedorf en dan heb je gewoon een complete mismatch.
Jawel hoor, kijk je eerste post maar na.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Excuses. Ik zal niet meer 'offtopic' gaan, maar ik was ook niet degene die over Seedorf begon.
Hier ben ik het mee eens, anders wordt het allemaal veel te vermoeiend.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:31 schreef Jnk18 het volgende:
Laten we effe met zn alle afspreken om Barca niet meer te Quoten>?
Spaar je energie zou ik zeggen.
Het Ajax van 95 was ook een klasse apart.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nog steeds snap je het niet, Seedorft pakte de CL op zijn 18e, Fabregas heeft nog niks!
Vond het trouwens wel erg slecht vd spelers dat ze niet de moeite namen om naar de cornervlag te lopen om het publiek te bedanken.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens, anders wordt het allemaal veel te vermoeiend.
Ik heb gisteren ook niet geklapt in het uitvak, een applaus krijgen ze van mij alleen als ze inzet hebben getoond. (En dan niet alleeb de laatste twintig minuten)
Ow... hebben we gewonnen dit EK!?quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ben jij toevallig ook het afgelopen EK vergeten?
Get used to it, tegenwoordig win je kampioenschappen met effectief voetbal, niet met mooi voetbal alleen. Van Basten had in de kwalificaties vooal effectief voetbal
Je zag gisteren wel weer dat Gabri gewoon verschrikkelijk belangrijk is. Sno is duidelijk nog niet zo ver als Gabri is.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:38 schreef versteegrob het volgende:
Wat zijn de verwachten voor Ajax - Roda
Kan me niet voorstellen dat Urby er in staat en hoop dat Sulejami wat fitter is. Op naar de eerste zege
Hier werd ik niet gequote!quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hier wel. Maar dat staat los van de vorige quote! Dus nogmaals:quote:
Sno speelde anders niet zo heel slecht. Het middenveld 'was' er gewoon niet. Tegen Roda dus met Lindgren en Gabri ENNN AISSATI!! Verdomme, waarom stond ie er gisteren nou niet in!quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:40 schreef toma het volgende:
[..]
Je zag gisteren wel weer dat Gabri gewoon verschrikkelijk belangrijk is. Sno is duidelijk nog niet zo ver als Gabri is.
Dat kunnen "we" niet. Komen "we" kwaliteit voor tekort.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:43 schreef Wooldoor het volgende:
Ajax moet toch ook eens ophouden met dat voorzichtige spel in het begin altijd. Ajax moet de tegenstander gewoon kunnen imponeren met een hoog baltempo en gelijk op de aanval spelen.
CL is een lotto. Daar win en verlies je op basis niet alelen op basis van kwaliteit van de spelersgroep, maar ook op basis van de scheids, van de grensrechters, van de coach, etc.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nog steeds snap je het niet, Seedorft pakte de CL op zijn 18e, Fabregas heeft nog niks!
Gabri is ook de bikkelende balstofzuigmuur op het middenveld. Sno speelde vooral onfortuinlijk. En die rode kaart sloeg nergens op.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:40 schreef toma het volgende:
[..]
Je zag gisteren wel weer dat Gabri gewoon verschrikkelijk belangrijk is. Sno is duidelijk nog niet zo ver als Gabri is.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:38 schreef versteegrob het volgende:
Wat zijn de verwachten voor Ajax - Roda
Kan me niet voorstellen dat Urby er in staat en hoop dat Sulejami wat fitter is. Op naar de eerste zege
quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:45 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat kunnen "we" niet. Komen "we" kwaliteit voor tekort.
Europees kampioen en vooral de bank warm gehouden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
CL is een lotto. Daar win en verlies je op basis niet alelen op basis van kwaliteit van de spelersgroep, maar ook op basis van de scheids, van de grensrechters, van de coach, etc.
Ajax 95 wordt nu juist zo vaak met veel liefde aan teruggedacht omdat ze gewoon ontzettend goed voetbal speelden als team. Net als Arsenal, maar zelfs wannee rje fantastisch speelt kun je af en toe pech hebben.
Arsenal had 3 jaar geleden ook een CL kunnen winnen als Lehman niet zo'n gekke overtreding had gemaakt, als de scheids niet meteen rood had gegeven, en als Wenger niet zo had lopen kutten met zijn laffe taktiek en wissels.
De CL winnen zegt dus niet alles over de kwaliteit van een team, en zeer zeker niet over de kwaliteit van 1 enkele team-speler.
Je kunt het wenden en keren, maar Fabregas is op deze leeftijd gewoon een veel betere voetballer dan Seedorf was op die leeftijd. BTW: Fabregas is wereldkampioen
Als Aissati volgende wedstrijd in de basis begint dan is er echt iets mis met Aissati want hoe kan hij het voor elkaar krijgen om door al die trainers niet opgestelt te worden. Ik kan er geen andere verklaring voor vinden en al helemaal niet waarom je tegen Willem II met de punt naar achter speelt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:46 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ik hoop natuurlijk op een overwinning. Ik hoop ook dat Marco met Aissati en Cvitanich in de basis begint. Maar dat zien we over anderhalve week wel weer hoe dat gaat.
Gozer dit is een ajax topic...quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
CL is een lotto. Daar win en verlies je op basis niet alelen op basis van kwaliteit van de spelersgroep, maar ook op basis van de scheids, van de grensrechters, van de coach, etc.
Ajax 95 wordt nu juist zo vaak met veel liefde aan teruggedacht omdat ze gewoon ontzettend goed voetbal speelden als team. Net als Arsenal, maar zelfs wannee rje fantastisch speelt kun je af en toe pech hebben.
Arsenal had 3 jaar geleden ook een CL kunnen winnen als Lehman niet zo'n gekke overtreding had gemaakt, als de scheids niet meteen rood had gegeven, en als Wenger niet zo had lopen kutten met zijn laffe taktiek en wissels.
De CL winnen zegt dus niet alles over de kwaliteit van een team, en zeer zeker niet over de kwaliteit van 1 enkele team-speler.
Je kunt het wenden en keren, maar Fabregas is op deze leeftijd gewoon een veel betere voetballer dan Seedorf was op die leeftijd. BTW: Fabregas is wereldkampioen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |