quote:VIDEO: De kersverse voetballer van het jaar John Heitinga kreeg maandag in Hilversum de Gouden Schoen uitgereikt . Heurelho Gomes en Danijel Pranjic kregen samen de Zilveren Schoen.
Wat een held is hij toch.quote:Op maandag 1 september 2008 22:28 schreef patrickt37 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=65392
En Huntelaar was in Manchesterquote:Op maandag 1 september 2008 22:28 schreef Cyberia18 het volgende:
John Heitinga: 'Veel aan Ajax te danken'
[..]
Bron?quote:Op maandag 1 september 2008 22:43 schreef F1Bas het volgende:
Astronomische bedragen door Ajax geweigerd voor Huntelaar dus.
Studio Sportquote:
quote:Op maandag 1 september 2008 22:48 schreef patrickt37 het volgende:
Hadden we in de winterstop lekker kunnen shoppen.
quote:Nashje toch Feyenoordsupporter??
01/09/2008 22:51
EXCLUSIEF: Gisteren is de welbekende hooligan Nashje gesignaleerd in een Rotterdamse kroeg.
Hij was daar gekleed in Feyenoord tenue en dronk een paar biertjes met echte Rotterdammers.
In tegenstelling tot wat vele Fokkers dachten is Nashje geen Ajax supporter maar een undercover uit het Feyenoord legioen.
Bron?quote:Op maandag 1 september 2008 22:53 schreef Nashje het volgende:
Dit meen je niet he????????????!!!!!?????![]()
[..]
Zo erg is het niet als het waar is. Ze hebben al ingekocht op een eventueel vertrek van huntelaar. En 25 tot 35 miljoen kunnen ze toch echt niet weigeren. 65 miljoenquote:Op maandag 1 september 2008 22:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Grapjasquote:Op maandag 1 september 2008 22:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 september 2008 22:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Haha Noshiba doe niet zo als een droeftoeter man.quote:Op maandag 1 september 2008 21:21 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nou ik vind eigenlijk dat jij geen kaart voor feyenoord uit mag hebben al weet je niet of iemand anders een kaart mag halen voor je, en je ook nog in je bed probeert te blijven liggen
daardoor heb ik nog steeds geen feyenoord uit meegemaakt in 3 jaar
Ja het komt heel lullig over, en misschien kan ik er wel niet tegen maar het is zo imo
Dan moeten ze echt doodquote:Op maandag 1 september 2008 23:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Straks blijkt die 65 miljoen nog waar te zijn ook
Dan kopen we wel heel Willem 2quote:Op maandag 1 september 2008 23:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dan moeten ze echt dood
65miljoen dan kopen we in de winterstop een compleet nieuw team. En we hebben dan echt nog geen slechte aanval ofzo.
Heel PSVquote:Op maandag 1 september 2008 23:13 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dan kopen we wel heel Willem 2
Doet me denken aan die poll van nederland - italie 3-0 wat ook nog bleek te kloppenquote:Op maandag 1 september 2008 23:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Straks blijkt die 65 miljoen nog waar te zijn ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |