quote:Ajax legt Eyong Enoh vast
Ajax heeft Eyong Enoh gecontracteerd. De Kameroense middenvelder is afkomstig van Ajax Cape Town. De afgelopen weken was hij op stage in Amsterdam. De 22-jarige Enoh heeft getekend voor twee seizoenen. In het contract heeft Ajax een eenzijdige optie opgenomen om de verbintenis met nog eens twee seizoenen te verlengen.
quote:Rode kaart Evander Sno geseponeerd
Evander Sno kan gewoon meedoen als Ajax over twee weken thuis tegen Roda JC speelt. De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft de rode kaart die de middenvelder kreeg in de tweede helft van de uitwedstrijd tegen Willem II geseponeerd.
Na de bestudering van de televisiebeelden acht de aanklager niet bewezen dat Sno een elleboogstoot zou hebben gegeven.
quote:'Ogararu verhuurd aan Steaua Boekarest'
Nadat eerder al bekend werd dat Steaua Boekarest interesse had in George Ogararu, weet Voetbal International nu te melden dat de overgang afgerond is. Het gaat echter, zo lijkt het, om een tijdelijke overgang van een jaar. De rechterverdediger zal een jaar op huurbasis voor Steaua actief zijn. Er wordt niets gemeld over een eventuele koopoptie.
Steaua Boekarest heeft op de officiële clubsite bekend gemaakt dat George Ogararu het komende seizoen van Ajax wordt gehuurd. De verdediger kwam in de seizoenen 1998/1999, 1999/2000 en 2002/2003 t/m 2005/2006 al eerder voor Steaua uit.
quote:Sparta huurt Slijngard van Ajax
Donovan Slijngard wordt voor de tweede keer verhuurd. Nadat hij even bij FC Groningen heeft gespeeld, zal hij dit seizoen bij Sparta in Rotterdam spelen. "Met Donovan erbij hebben we weer meer mogelijkheden", aldus Foeke Booy, trainer van Sparta.
Ik denk dat dat normaal overkomt. Wat is trouwens de big deal of ik ga of iemand anders? Jij hebt gewoon dikkepech gehad de laatste 3 jaar, dat is lullig maar niets aan te doen. En zeker niet als je gewoon voor 1 kaart iemand op pad stuurt. Ben geen opkoperquote:Op maandag 1 september 2008 21:26 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Gasthoe denk je dat het overkomt.
Eerst vraag je ja kan iemand anders met mijn uitkaart een kaartje voor me halen en dan zeg je ja want ik wil in bed blijven liggen.
En het was geen woordje er staat toch duidelijk imo en dan doel ik niet eens alleen op jou maar op al die mensen die 1 uitwedstrijd per jaar gaan
Hij komt dus weer terug, en wij blijven ook waarschijnlijk een deel van zijn salaris betalen.quote:Ajax verhuurt Luque
maandag 01 september, door vennerajax, Amsterdam, 21:22u, Fcupdate.nl
Ajax verhuurt Albert Luque het komende seizoen aan Malaga. De aanvaller keeg vorige maand te horen dat hoofdtrainer Marco van Basten hem niet meer in de A-selectie van de Amsterdamse club kon gebruiken.
Ook George Ogararu verlaat Ajax tijdelijk. De Roemeense verdediger gaat op huurbasis voor Steaua Boekarest voetballen.
Dat wel, maar hij is niet nodig.quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 21:31 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hij komt dus weer terug, en wij blijven ook waarschijnlijk een deel van zijn salaris betalen.
Bedankt.quote:Op maandag 1 september 2008 21:31 schreef Leonos het volgende:
Ik ben het eens met Timmy, goed geregeld mijn jong
Geld zat tochquote:Op maandag 1 september 2008 21:35 schreef BB-boy het volgende:
Betaal je nog 1,5 miljoen aan Luque salaris
Lijkt me niet dat ze dat doen al is elk miljoen wat je zelf niet meer betaalt prima.quote:Op maandag 1 september 2008 21:35 schreef BB-boy het volgende:
Betaal je nog 1,5 miljoen aan Luque salaris
Ja laten we het hopen.quote:Op maandag 1 september 2008 21:39 schreef DJ_Ryow het volgende:
verkoop van Luque was ook te mooi om waar te zijn. hopelijk betaald Malaga zijn salaris grotendeels..
Dikke kans dat hij volgend jaar weer gewoon terugkomt.quote:Op maandag 1 september 2008 21:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze dat doen al is elk miljoen wat je zelf niet meer betaalt prima.
quote:ajax fans: Bommenshirt opnieuw in verkoop
ajax fans zijn opnieuw gestart met de verkoop van het zogenaamde bommenshirt. Feyenoord en ajax treffen elkaar op zondag 21 september in De Kuip. Enige weken geleden staakten de fans de verkoop van het gewraakte shirt. Mede vanwege de commotie die erdoor ontstond moest men op zoek naar een nieuwe drukker en werd de verkoop gestaakt. Vandaag staat op afca.nl te lezen dat het shirt weer verkrijgbaar is.
Feyenoord heeft eerder al aangekondigd dat supporters die het bewuste shirt dragen De Kuip niet zullen inkomen. Enkele jaren geleden stuurde burgemeester Ivo Opstelten de twee supporterstreinen al terug naar amsterdam. De Rotterdamse burgervader zal een dergelijke maatregel opnieuw niet schuwen.
Misschien bloeit hij op bij Malaga en staan de clubs ineens in de rij en verpatsen we hem voor 3mil.quote:Op maandag 1 september 2008 21:40 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dikke kans dat hij volgend jaar weer gewoon terugkomt.
ja, een verdediger had ik stiekem nog wel een beetje verwacht.quote:Op maandag 1 september 2008 21:40 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja laten we het hopen.
Nog 2 uur en 20 minuten! Gaat Feyenoord nog een speler van ons halen? Haha.
Verwacht niet dat er nog echt veel gaat gebeuren nu. Jammer genoeg.
niet als hij goed speelt bij Malaga natuurlijk. hopelijk vechten er dan een aantal Spaanse clubs om zijn handtekening en kunnen we toch nog wat geld terugverdienen.quote:Op maandag 1 september 2008 21:40 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dikke kans dat hij volgend jaar weer gewoon terugkomt.
Mooiste uitshirt.quote:
Doet de shift-toets in combinatie met de letter A het niet op Rotterdamse toetsenborden?quote:
Ja daaag.quote:Op maandag 1 september 2008 21:42 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
(Manchester City koopt Berbatov en MU koopt Huntelaar 15minuten voor het sluiten van de transfermarkt voor 45miljoen)
Ja had dan die Schilder laten gaan en Slijngaard gehouden voor linksback.quote:Op maandag 1 september 2008 21:42 schreef Yi-Long het volgende:
Jammer dat Slijngaard verhuurd wordt. Die maakte wel indruk op het Amsterdam toernooi.
Ik zie die jongen liever spelen dan Furby ofzo.
Nee nog niets is officieel. We zullen moeten wachten.quote:Op maandag 1 september 2008 21:45 schreef TAV74 het volgende:
is het eigenlijk officieel dat Luque verhuurd wordt? Eerdere berichten wezen toch echt op verkoop
Het wordt steeds mooier. Tegen 12 uur heeft hij een verbeterd contractquote:Op maandag 1 september 2008 21:46 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nee nog niets is officieel. We zullen moeten wachten.
Misschien blijft hij wel.
ze hebben zijn broer ook aangetrokkenquote:Op maandag 1 september 2008 21:49 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Het wordt steeds mooier. Tegen 12 uur heeft hij een verbeterd contract
Onbespreekbaar.quote:Op maandag 1 september 2008 21:52 schreef kevin6188 het volgende:
Vanavond onder Sportjournaal, ik zat te eten en niet echt op de tv te letten, maar meende te horen dat er verschillende clubs op Huntelaar hadden geboden maar dat Ajax dit had afgeslagen? Kan zijn dat ik verkeerd zit, hoor.
Dat zou Ajax ook gezegd hebben. Maar wil ff weten of meer mensen dit hebben opgevangen of dat ik dingen zie/hoor die er niet zijn.quote:
Ajax: Vertrek Huntelaar uitgeslotenquote:Op maandag 1 september 2008 21:52 schreef kevin6188 het volgende:
Vanavond onder Sportjournaal, ik zat te eten en niet echt op de tv te letten, maar meende te horen dat er verschillende clubs op Huntelaar hadden geboden maar dat Ajax dit had afgeslagen? Kan zijn dat ik verkeerd zit, hoor.
Nee er werd alleen gezegd dat Ajax met de mededeling is gekomen dat Huntelaar blijft. That's all.quote:Op maandag 1 september 2008 21:52 schreef kevin6188 het volgende:
Ik hoorde op het sportjournaal dat hij alleen voor een astronomisch bedrag mag vertrekken, maar in de Telegraaf staat weer dat Blind niet meer zal reageren op boden. Ik ga dan maar van het laatste uit.quote:Op maandag 1 september 2008 21:55 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat zou Ajax ook gezegd hebben. Maar wil ff weten of meer mensen dit hebben opgevangen of dat ik dingen zie/hoor die er niet zijn.
quote:Op maandag 1 september 2008 21:57 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Ajax: Vertrek Huntelaar uitgesloten
Van onze speciale verslaggever
AMSTERDAM - Welke club zich ook meldt en hoe groot de zak geld die wordt meegebracht ook is: Klaas-Jan Huntelaar blijft bij Ajax.
Een dag voor de transferdeadline zo'n belangrijke speler verkopen, kan gewoon niet. Voor iedereen die we willen terughalen, moeten we de hoofdprijs betalen. We hebben dan ook afgesproken nergens meer op te reageren", aldus manager technische zaken Danny Blind.
Waarschijnlijk word het salaris gedeeldquote:Op maandag 1 september 2008 21:41 schreef Noshiba het volgende:
Luque verhuurtNu houden wij de kosten van z'n salaris natuurlijk, zo is ajax dan ook wel
nou, dat was geen uur voor de transferdeadline.quote:Op maandag 1 september 2008 22:13 schreef Sethje het volgende:
Vorig jaar rond deze tijd zeiden ze ook zoiets over Sneijder toch?
Dat was al een stuk eerderquote:Op maandag 1 september 2008 22:13 schreef Sethje het volgende:
Nee dat was 2 jaar geleden en over Charisteas.quote:Op maandag 1 september 2008 22:13 schreef Sethje het volgende:
quote:VIDEO: De kersverse voetballer van het jaar John Heitinga kreeg maandag in Hilversum de Gouden Schoen uitgereikt . Heurelho Gomes en Danijel Pranjic kregen samen de Zilveren Schoen.
Wat een held is hij toch.quote:Op maandag 1 september 2008 22:28 schreef patrickt37 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=65392
En Huntelaar was in Manchesterquote:Op maandag 1 september 2008 22:28 schreef Cyberia18 het volgende:
John Heitinga: 'Veel aan Ajax te danken'
[..]
Bron?quote:Op maandag 1 september 2008 22:43 schreef F1Bas het volgende:
Astronomische bedragen door Ajax geweigerd voor Huntelaar dus.
Studio Sportquote:
quote:Op maandag 1 september 2008 22:48 schreef patrickt37 het volgende:
Hadden we in de winterstop lekker kunnen shoppen.
quote:Nashje toch Feyenoordsupporter??
01/09/2008 22:51
EXCLUSIEF: Gisteren is de welbekende hooligan Nashje gesignaleerd in een Rotterdamse kroeg.
Hij was daar gekleed in Feyenoord tenue en dronk een paar biertjes met echte Rotterdammers.
In tegenstelling tot wat vele Fokkers dachten is Nashje geen Ajax supporter maar een undercover uit het Feyenoord legioen.
Bron?quote:Op maandag 1 september 2008 22:53 schreef Nashje het volgende:
Dit meen je niet he????????????!!!!!?????![]()
[..]
Zo erg is het niet als het waar is. Ze hebben al ingekocht op een eventueel vertrek van huntelaar. En 25 tot 35 miljoen kunnen ze toch echt niet weigeren. 65 miljoenquote:Op maandag 1 september 2008 22:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Grapjasquote:Op maandag 1 september 2008 22:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 september 2008 22:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Haha Noshiba doe niet zo als een droeftoeter man.quote:Op maandag 1 september 2008 21:21 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nou ik vind eigenlijk dat jij geen kaart voor feyenoord uit mag hebben al weet je niet of iemand anders een kaart mag halen voor je, en je ook nog in je bed probeert te blijven liggen
daardoor heb ik nog steeds geen feyenoord uit meegemaakt in 3 jaar
Ja het komt heel lullig over, en misschien kan ik er wel niet tegen maar het is zo imo
Dan moeten ze echt doodquote:Op maandag 1 september 2008 23:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Straks blijkt die 65 miljoen nog waar te zijn ook
Dan kopen we wel heel Willem 2quote:Op maandag 1 september 2008 23:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dan moeten ze echt dood
65miljoen dan kopen we in de winterstop een compleet nieuw team. En we hebben dan echt nog geen slechte aanval ofzo.
Heel PSVquote:Op maandag 1 september 2008 23:13 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dan kopen we wel heel Willem 2
Doet me denken aan die poll van nederland - italie 3-0 wat ook nog bleek te kloppenquote:Op maandag 1 september 2008 23:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Straks blijkt die 65 miljoen nog waar te zijn ook
Ik denk dat de fax en gsm'etjes maar even een half uur uit moeten.quote:Op maandag 1 september 2008 23:32 schreef patrickt37 het volgende:
RM heeft weer 40 Milj erbij. Ik denk dat ze een bod op Huntelaar aan het voorbereiden zijn
Ik wilde net hetzelfde posten, gewoon alles uitzetten tot 00.00quote:Op maandag 1 september 2008 23:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat de fax en gsm'etjes maar even een half uur uit moeten.
misschien om de prijs een beetje op te drijven of in ieder geval 2 dure salarisposten weg.quote:Op maandag 1 september 2008 23:37 schreef RayMania het volgende:
Jezus, waarom verhuur je Luque en Ogararu nou? Net of zij ooit nog terugkeren, laat staan gaan spelen bij Ajax.
Omdat niemand ze wil kopenquote:Op maandag 1 september 2008 23:37 schreef RayMania het volgende:
Jezus, waarom verhuur je Luque en Ogararu nou? Net of zij ooit nog terugkeren, laat staan gaan spelen bij Ajax.
Daar kun je 3 Sulejmani's voor kopenquote:Op maandag 1 september 2008 23:37 schreef TheJanitor het volgende:
Er gaat waarschijnlijk toch niets meer gebeuren. Ik zou het niet supererg vinden als Huntelaar gaat voor 45mil.
Alleen jammer dat ze zo weinig verdedigers hebben.
En hoeveel Collin's?quote:Op maandag 1 september 2008 23:39 schreef toma het volgende:
[..]
Daar kun je 3 Sulejmani's voor kopen![]()
en een stuk of 10 Suarez'en
Echt een chaos daar met allemaal neppe berichtenquote:Op maandag 1 september 2008 23:38 schreef patrickt37 het volgende:
http://nl.justin.tv/eminem152ndpage
Hier duurt de transfermarkt dus langer
Ik zie het. Bron is het twente forumquote:
bron?quote:Op maandag 1 september 2008 23:40 schreef Messenga het volgende:
Wielaert misschien toch nog..slechte move imo..
En dan ga ik bewust naast elke bak pissen die er in deArena te vinden is.quote:Op maandag 1 september 2008 23:41 schreef toma het volgende:
[..]
Genoeg om alle WC's schoon te laten maken in de Arena.
Waarom? Die kan nog wel opbouwen...quote:Op maandag 1 september 2008 23:40 schreef Messenga het volgende:
Nee joh er komt niks meer bij lijkt me.quote:Op maandag 1 september 2008 23:40 schreef Messenga het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2008 23:42 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
En dan ga ik bewust naast elke bak pissen die er in deArena te vinden is.
quote:Volgens het NOS Sportjournaal zijn er maandag, de slotdag van de transfermarkt, astronomische bedragen geboden op Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar. Welke clubs naar zijn diensten hengelden is niet bekend.
Onder andere Real Madrid was geïnteresseerd in de goaltjesdief. Ajax gaf echter al aan niet meer in te gaan op boden van andere clubs op zijn aanvoerder, dit omdat het onmogelijk is om op zo'n korte termijn nog een waardige vervanger te halen.
Huntelaar blijft zodoende nog een jaar in Amsterdam. De afgelopen drie seizoenen werd hij clubtopscorer van de Amsterdamse club. Hij heeft nog een contract tot medio 2010.
Nou, ik geloof dat een transfer van Huntelaar gelijk gemeld word.quote:Op maandag 1 september 2008 23:44 schreef RayMania het volgende:
Nu niet allemaal om 0:00 gaan juichen, hè. Transfers kunnen ook morgenochtend worden gemeld.
Idd. Maar zal wel niet helaas...quote:Op maandag 1 september 2008 23:47 schreef Nashje het volgende:
Ik hoop serieus dat Wielaert nog komt.
Ja, maar jij bent ook een Feyenoorderquote:Op maandag 1 september 2008 23:47 schreef Nashje het volgende:
Ik denk dat het dan allang zou afgerond zijn vandaag als hij inderdaad zou komen..quote:Op maandag 1 september 2008 23:47 schreef Nashje het volgende:
Ja ik dus ook. Maar weinig hoopquote:Op maandag 1 september 2008 23:47 schreef Nashje het volgende:
Hoop wel, vertrouwen niet.quote:Op maandag 1 september 2008 23:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja ik dus ook. Maar weinig hoop.
Als je niet oplet bestel ik een container kakkerlakken op je huisadres, blauwequote:Op maandag 1 september 2008 23:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook een Feyenoorder
even off the record.quote:Op maandag 1 september 2008 23:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als je niet oplet bestel ik een container kakkerlakken op je huisadres, blauwe
quote:AMSTERDAM - NEC leek Ajax-aanvaller Leonardo nog binnen te halen. De transfer werd op het Gala Voetballer van het Jaar in de foyer uitonderhandeld. Hoewel Ajax en NEC een deal hadden, ketste de overgang af op de persoonlijke eisen van de Braziliaan.
Is toch geen goed nieuw, kost alleen maar geld en tel zo 5 zo niet meer aanvallers die beter waren. Weet jij 1 goede wedstrijd van hem?quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 23:58 schreef GGMM het volgende:
en zelfs 65 miljoen euro doen de ronde.
Volgend jaar levert hij ook nog wel flink wat poen op hoor. Als Real een speler persé wil hebben gaan ze heel erg ver.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:00 schreef TheJanitor het volgende:
Jammer dat we niet 45mil hebben geaccepteerd. Volgend jaar krijgen we echt niet meer dan 12 voor hem. En ik weet niet of Huntelaar een 33miljoen euro verschil gaat maken dit jaarIk verwacht het niet eigenlijk.
Plek 2 is al voorronde CL toch?quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:00 schreef TheJanitor het volgende:
Jammer dat we niet 45mil hebben geaccepteerd. Volgend jaar krijgen we echt niet meer dan 12 voor hem. En ik weet niet of Huntelaar een 33miljoen euro verschil gaat maken dit jaarIk verwacht het niet eigenlijk.
Hopelijk tekent hij nu gewoon bij met een clausule van 25mil in zijn contract. Hij weet nu denk ik wel dat ze toch wel komen met het geld voor hem.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:05 schreef toma het volgende:
[..]
Volgend jaar levert hij ook nog wel flink wat poen op hoor. Als Real een speler persé wil hebben gaan ze heel erg ver.
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=67267quote:'Ik blijf bij Ajax'
Hilversum, 01 sep 2008
Klaas Jan Huntelaar blijft Ajax trouw. ,,Ik blijf bij Ajax'', vertelde de spits maandag op het Mediapark in Hilversum waar hij werd gehuldigd als topscorer van het afgelopen seizoen. Huntelaar kreeg de prijs uitgereikt uit handen van Ajax' teammanager David Endt. John Heitinga kreeg de Gouden Schoen voor beste speler.
Daar cash je dus ook al flink in. En Huntelaar kan ons die plek bezorgen. Dus ik denk wel dat het belangrijk is dat hij nog een seizoen hier blijft.quote:
Maar dan moeten we 2 rondes kwalificatie winnen. En als we dit jaar geen goede resultaten in Europa halen 2 niet geplaatste rondes. Dus misschien tegen Liverpool en Atletico ofzo.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar cash je dus ook al flink in. En Huntelaar kan ons die plek bezorgen. Dus ik denk wel dat het belangrijk is dat hij nog een seizoen hier blijft.
Troll!quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:04 schreef TheJanitor het volgende:
We gaan dus het nieuwe seizoen in met 4 verdedigers
Ajax krijgt nu nog geld van Juve van vd Sarquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede zaak van Ajax, voet bij stuk houden nu. Anders krijg je weer die betalingen in 40 delen.
5quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:04 schreef TheJanitor het volgende:
We gaan dus het nieuwe seizoen in met 4 verdedigers
Met alle respect voor Klaas-Jan, maar voor 65 miljoen had ik hem persoonlijk op Schiphol afgezet en zijn ticket betaald.quote:Op maandag 1 september 2008 23:58 schreef GGMM het volgende:
Volgens het NOS Sportjournaal zijn er maandag, de slotdag van de transfermarkt, astronomische bedragen geboden op Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar. Bedragen van 43,5 miljoen en zelfs 65 miljoen euro doen de ronde.
Dan heb je 2 dikke problemen: Silva, en Rob Witsche.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:21 schreef toma het volgende:
Als Silva nu geblesseerd raakt hebben we trouwens wel een dik probleem
Van der Wiel en Oleguer kunnen er prima uit de voeten. Gabri en Anita ook wel wellicht.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:21 schreef toma het volgende:
Als Silva nu geblesseerd raakt hebben we trouwens wel een dik probleem
Stekelenburgquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:30 schreef Nashje het volgende:
Wat is eigenlijk het aanvoerderlijstje? Wie komen er achter Huntelaar?
ze hebben net nog Robinhio gekocht voor 40 miljoen dus het zou goed kunnen dat ze ook op Huntelaar hebben geboden.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:26 schreef versteegrob het volgende:
Goed bestuur met erg veel lef hoor! 40 miljoen en dat weigeren. Kan maar aan 1 club denken en dat is Manchster City
quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:33 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
ze hebben net nog Robinhio gekocht voor 40 miljoen dus het zou goed kunnen dat ze ook op Huntelaar hebben geboden.
Wat heeft Ajax trouwens ineens een smalle selectie met de verhuur van Ogararu en Slijngard. Die hadden wel mogen blijven.
En Willem ook.quote:Van Praag zal als Ajacied alleen niet lang hebben kunnen nagenieten, omdat zijn club zaterdag de eerste wedstrijd verloor. Ik zou zeggen: treur niet, want het komt met Ajax heus wel goed. Ze hebben te veel kwaliteit rondlopen om in de schaduw te spelen. Als je titelfavoriet bent, is je eerste wedstrijd altijd moeilijk. Ik had daar vroeger ook een bloedhekel aan. Het was de enige wedstrijd waarvoor ik als speler zenuwachtig was; de opening in de rol van titelfavoriet. We verloren wel eens, daar kreeg je dan een hoop gezeur over, maar daarna ging het lopen. Dat zal ook bij Ajax gebeuren. Eerst even het gezeur ondergaan en dan gaan winnen.
quote:
65.. tering.. dat geloof je toch zelf nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Met alle respect voor Klaas-Jan, maar voor 65 miljoen had ik hem persoonlijk op Schiphol afgezet en zijn ticket betaald.
Maar 65 miljoen lijkt me een onzinverhaal natuurlijk.
Aissatiquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:30 schreef Nashje het volgende:
Wat is eigenlijk het aanvoerderlijstje? Wie komen er achter Huntelaar?
Heb je daar een link van? Lijkt me raar dat Aisatti alleen speelt als Gabri fit is. Snap niet wat die twee met elkaar te maken hebben. Sno en Lindgren erachter kan toch ook gewoon.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:50 schreef versteegrob het volgende:
Is er iets bekend over Gabri? Speelt hij tegen Roda JC? Want las net dat Van Basten het een te groot risico vond om Aisatti op te stellen zonder Gabri. Dus als Gabri fit is over 2 weken speelt heel waarschijnlijk Aisatti
Ben ik het mee eens, alleen hoeft het denk ik niet meer op eisen aan te komen. De lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen van KJH spraken boekdelen. Hoogstwaarschijnlijk is dat Marco tijdens de wedstrijd totaal ontgaan, maar hopelijk heeft hij het op tv teruggezien.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Anyway, goed nieuws dat Huntelaar gewoon blijft. Ik hoop alleen wel dat hij als aanvoerder ook even bij Marco erop heeft aangedrongen dat men niet meer zo speelt als afgelopen zaterdag. Als ik hem was zou ik gewoon EISEN dat Aissati achter hem komt te spelen.
En dat tegen Willem II? Dat zou het alleen maar sneuer maken.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:50 schreef versteegrob het volgende:
Is er iets bekend over Gabri? Speelt hij tegen Roda JC? Want las net dat Van Basten het een te groot risico vond om Aisatti op te stellen zonder Gabri. Dus als Gabri fit is over 2 weken speelt heel waarschijnlijk Aisatti
Lijkt me ook ietwat overdreven ja.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Met alle respect voor Klaas-Jan, maar voor 65 miljoen had ik hem persoonlijk op Schiphol afgezet en zijn ticket betaald.
Maar 65 miljoen lijkt me een onzinverhaal natuurlijk.
Pssst..je klokt loopt een aantal uren achteruit.quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:00 schreef versteegrob het volgende:
Hoop stiekem nog op verdediger.
Klinkt als een broodje aapquote:Op dinsdag 2 september 2008 01:30 schreef Nashje het volgende:
Hoorde vandaag van een collega dat Van Basten in zijn Oranje tijd is wezen kijken naar Davy de Fauw. Later kwam ie er achter dat dat een Belg was.
Ik geloofde het niet helemaal eigenlijk. Weet iemand hier iets over?
Komt mij wel bekend voor dat verhaal.quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:30 schreef Nashje het volgende:
Hoorde vandaag van een collega dat Van Basten in zijn Oranje tijd is wezen kijken naar Davy de Fauw. Later kwam ie er achter dat dat een Belg was.
Wellicht Tottenham.quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:35 schreef Radegast het volgende:
Is al bekend welke idiote club 40 miljoen over had voor KJH? Zal wel City zijn ofzo...
quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:39 schreef GGMM het volgende:
Leonardo laat NEC zitten
[ afbeelding ]
Die foto
Dat verhaal klopt ja.quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:30 schreef Nashje het volgende:
Spelen ze donderdag uit in Servie, wacht zondag de 21e kakkerlakken uit alweer. 1 dag voorbereiding dus (vrijdag kwijt aan reizen etc).quote:In de eerste ronde spelen de Amsterdammers de heenwedstrijd op 18 september in Servië. De return op 2 oktober wordt gespeeld in de Amsterdam ArenA.
quote:Volgens het NOS Sportjournaal zijn er maandag, de slotdag van de transfermarkt, astronomische bedragen geboden op Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar. Welke clubs naar zijn diensten hengelden is niet bekend.
Onder andere Real Madrid was geïnteresseerd in de goaltjesdief. Ajax gaf echter al aan niet meer in te gaan op boden van andere clubs op zijn aanvoerder, dit omdat het onmogelijk is om op zo'n korte termijn nog een waardige vervanger te halen.
Huntelaar blijft zodoende nog een jaar in Amsterdam. De afgelopen drie seizoenen werd hij clubtopscorer van de Amsterdamse club. Hij heeft nog een contract tot medio 2010. (tekst: voetbalprimeur.nl)
Wat ben je negatiefquote:Op dinsdag 2 september 2008 03:25 schreef TheJanitor het volgende:
We zien wel hoe we het er vanaf gaan brengen met 5 verdedigers. Ik heb er jammer genoeg geen vertrouwen meer in. 2 blessures, die we echt wel gaan krijgen en daar is de pret weer net als alle andere jaren.
PSV gefeliciteerd.
Succesquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:21 schreef Mr-Sander het volgende:
2010 volgens mij.
We worden gewoon kampioen dit jaar!
Rot lekker op naar het PSV topic dan.quote:Op dinsdag 2 september 2008 03:26 schreef TheJanitor het volgende:
Is dat trouwens een record? 5 kampioenschappen op rij?
Kan kloppen ja. City ging los. Mark Hughes kreeg opeens een transferbudget zonder grensen, maar had slechts een uur of 12 om het te besteden,quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:52 schreef Jasza het volgende:
Hoorde dat Man City een beetje aan het kloten was maar dat ze al de hele dag 100% voor Robinho gingen maar wel telefonisch boden uitbrachten voor het geval het zou afketsen.
Dus of het dan echt 40 miljoen geweest zou zijn weet je nooit, maar het zal vast wel over City gaan in dit geval.
Ja of niet. Ik snap echt niet dat mensen zichzelf alleen maar "echte" supporters durven te noemen als ze blind positief blijven.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:48 schreef navigator het volgende:
[..]
Rot lekker op naar het PSV topic dan.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:39 schreef GGMM het volgende:
Leonardo laat NEC zitten
[ afbeelding ]
Die foto
quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:27 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die verdediging doet pijn aan mijn ogen. Denken ze bij Ajax nu werkelijk dat het hiermee wel wil lukken? In 1 jaar zijn Stam, Grygera en Heitinga vertrokken en in feite zijn alleen Oleguer en Silva als vervangers gehaaldquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat ben je negatief.
Idd belachelijk, we hebben al jaren moeite om de selectie fit te houden, de verdediging is al jaren het zwakste punt maar nee, we doen het wel even met 5 hooguit redelijke verdedigers hoor.
Dan mag je echt hopen dat SuHuSu () per week er 6 inleggen want anders win je geen wedstrijd meer....
En dan hebben mensen het over goed beleid.
Gaarne de term SuHuSu niet tot standaard verheffen.. omg!quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan mag je echt hopen dat SuHuSu () per week er 6 inleggen want anders win je geen wedstrijd meer....
Hence thequote:Op dinsdag 2 september 2008 10:49 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Gaarne de term SuHuSu niet tot standaard verheffen.. omg!
Blijkbaar denkt Bassie dat t wel lukt met een gering aantal spelersquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die verdediging doet pijn aan mijn ogen. Denken ze bij Ajax nu werkelijk dat het hiermee wel wil lukken? In 1 jaar zijn Stam, Grygera en Heitinga vertrokken en in feite zijn alleen Oleguer en Silva als vervangers gehaald. Ajax wordt echt geen kampioen dit jaar. ZE LEREN HET GODVERDOMME NOOIT
.
Bobbyquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:11 schreef GGMM het volgende:
Ajax-icoon Bobby Haarms ernstig ziek opgenomen in ziekenhuis
Bob Haarms, de oud-trainer van Ajax, is afgelopen weekend in het ziekenhuis opgenomen, meldt highlow.nl. De Goede Beul, zoals het clubicoon ook wel werd genoemd, heeft al jaren diabetes. Afgelopen najaar werd hij ook al opgenomen in het ziekenhuis. Ajax-voorzitter Uri Coronel zorgde er voor, dat de hulpbehoevende Haarms vorige week met voorrang een plek kreeg in een verpleeghuis.
Het gaat niet goed met Bob Haarms (Amsterdam, 8 maart 1934) of Bobby, zoals Ajax-supporters hem liefkozend noemen. Begin oktober 2007 werd hij al in het ziekenhuis opgenomen met diabetesgerelateerde klachten. Vanwege zijn suikerziekte werd toen een teen afgezet en kreeg hij hartritmestoornissen. De afgelopen weken bereikten highlow.nl steeds frequenter signalen dat het niet goed ging met de man die als zogenaamd ‘grasmeester’ jarenlang verantwoordelijk was voor de gesteldheid van het ArenA-gras. Door persoonlijk ingrijpen van Ajax-voorzitter Uri Coronel kreeg Bob vorige week versneld een plekje in een verpleeghuis, waar zijn familie al langer mee bezig was. Afgelopen weekend echter bleek zijn gezondheid dermate te verslechteren dat hij met spoed werd opgenomen in een Amsterdams academisch hospitaal. Coronel is momenteel in het buitenland, maar laat zich regelmatig op de hoogte brengen van de gezondheid van het oude clubicoon.
Bobby Haarms is oud-speler en voormalig assistent-trainer. Vanaf het seizoen 1967-1968 tot en met het seizoen 1980-1981 en van 1986-1987 tot 1999-2000 is hij aan Ajax als assistent verbonden geweest. Tijdens het seizoen 1981-1982 was hij scout bij Ajax. Bobby Haarms was tussen 1984 en 1986 assistent-trainer bij FC Volendam. Hij kreeg de bijnaam de Goede Beul, omdat hij als assistent verantwoordelijk was voor het wedstrijdfit maken van net herstelde voetballers. De speler moest dan door een 'hel' van zware training van de hersteltrainer. Daarnaast heeft Haarms een behulpzaam karakter. Hij is erg begaan met de supporters van Ajax en regelmatig te vinden op de F-Side, Vak410 (vanaf komend seizoen te vinden op Vak425). Hij is het eerste erelid van de AFCA Supportersclub en beschermheer van het Supportershome. In 2000 is Bobby Haarms benoemd tot erelid van Ajax.
Naschrift: er is commotie ontstaan over de rol van Uri Coronel en de GG & GD bij het verkrijgen van een plek in het verzorgingshuis voor Bobby Haarms. De indruk is gewekt dat dit alleen aan de Ajax-voorzitter is toe te schrijven. Dit is geen juist beeld gebleken. De inmenging van Ajax en de GG & GD heeft de procedure echter wel versneld.
Stond toch in het plan dat we 3 jaar zonder inkomsten CL (met hetzelfde uitgavenpatroon) rond konden komen?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:29 schreef Blight het volgende:
Als we nu geen Champions League halen snijden we onszelf wel gigantisch in de vingers trouwens, met die weigering van 40,- miljoen..
Kan zijn, maar dat neemt niet weg dat je voor Huntelaar nooit meer zo veel gaat vangen, maar dat het halen van de Champions League met Huntelaar dat wel enigszins compenseert.quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Stond toch in het plan dat we 3 jaar zonder inkomsten CL (met hetzelfde uitgavenpatroon) rond konden komen?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:51 schreef BB-boy het volgende:
VEERTIG miljoen, wow. Het oude bestuur had een hartaanval gehad. hun bonus al verzilverd
Yi-Long zijn theorie met Slijngard als reddende engel kan ook weer de prullenbak inquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik had Slijngard liever niet verhuurd.
Tja... niet echt mijn fout, is het niet!? IK ben niet degene die hem verhuurt en over 3 maanden gaat lopen klagen dat de selectie achterin te krap is omdat er een paar blessures en/of schorsingen zijn...quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:00 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Yi-Long zijn theorie met Slijngard als reddende engel kan ook weer de prullenbak in
Dat snap ik dan ook echt helemaal niet. Kan er niet met m'n verstand bij.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd belachelijk, we hebben al jaren moeite om de selectie fit te houden, de verdediging is al jaren het zwakste punt maar nee, we doen het wel even met 5 hooguit redelijke verdedigers hoor.
Kan je als Ajacied alleen maar trots op zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:28 schreef toma het volgende:
Danny Blind
Geweldig hoe hij zn poot stijf heeft gehouden. Dit had van Geel nooit gedaan want "zulke astronomische bedragen kan een club als Ajax gewoon niet weigeren".
Ajax moet gewoon meer met de druk naar voren spelen. Afgelopen Zaterdag werden ze door WillemII terug gedrongen tot hun eigen helft omdat ze afgetroefd werden op felheid, agressie en misschien ook wel fysiek. Er moet daarom ook iemand vanuit de verdediging inschuiven om de druk naar voren te houden, Vertonghen kan dat wel.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:28 schreef Chadi het volgende:
Voor goed verdedigen op zich heb je niet zulke geweldenaren nodig. Je hebt wel een goede organisatie nodig. Ik vind ook dat we daar veel te kort komen en het daar elk jaar op verspelen.. maar ja je hebt nu niets anders en je kan niets anders meer halen.
Dat snapte van Geel niet. Die dacht alleen maar aan de boekhouding bij Ajax.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:35 schreef Yi-Long het volgende:
Blin is ook niet compleet gek. Die snapt ook wel dat als HIJ huntelaar laat gaan, dat HIJ dan straks verantwoordelijk wordt gehouden voor een lagere plaats op de ranglijst.
Hij zorgt er gewoon voor dat die verantwoordelijkheid puur bij Van Basten blijft liggen, en straks dus niet zomaar op hem kan worden afgeschoven.
Ja tuurlijk! Maar als het 1-1 staat tegen WillemII kun je niet achterover gaan hangen en wachten op een counter. Dan moet je wel een verdediger doorschuiven om een wedstrijd te doen kantelen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:37 schreef Chadi het volgende:
Je kan niet 90 minuten vooruit verdedigen. Daarom heb je als je onder druk komt een goede organisatie nodig . Die heeft Ajax niet gehad de afgelopen jaren. Geen speler die de tegenstander vertraagt en spelers weten niet wat ze moeten doen in zulke situaties om tijd te winnen zodat er weer een organisatie komt te staan achter ze.
quote:En ook dat verdedigers in eerste plaats moeten voorkomen dat de tegenstander een goal maakt in plaats van dat ze als middenvelder moeten fungeren.
Roda valt vaak weinig plezier aan te beleven. Ik ben al blij met een minimale overwinning.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:34 schreef Enchanter het volgende:
Bobby![]()
Ben benieuwd met wat voor opstelling Bassie komt tegen Roda
Tegen Willem2 stond het middenveld niet goed op positie. En was het enige wat we verdedigend hoefden te doen iemand voor de spits zetten zodat die lastiger aangespeeld kon worden. Dat was vorig jaar al een moeilijke taak voor Ajax en is nog steeds blijkbaar een moeilijke taak.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:39 schreef toma het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Maar als het 1-1 staat tegen WillemII kun je niet achterover gaan hangen en wachten op een counter. Dan moet je wel een verdediger doorschuiven om een wedstrijd te doen kantelen.
[..]
Vorig jaar was het een van de leukere thuiswedstrijden. Gek genoeg met Luque als uitblinker.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Roda valt vaak weinig plezier aan te beleven. Ik ben al blij met een minimale overwinning.
Dit is toch onzin? Ajax heeft het maximum van 3 spelers toch al bereikt?quote:Ajax kan de Kameroenese jeugdinternational zonder transferkosten overnemen van Ajax Cape Town.
Misschien liep zijn contract bij Cape Town af?quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dit is toch onzin? Ajax heeft het maximum van 3 spelers toch al bereikt?
Dat ziet er goed uit maar ik denk dat vd Wiel defensief gezien een stuk kwetsbaarder is dan Vermaelen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:44 schreef Nashje het volgende:
--------------------- Stekelenburg ---------------------
Silva ---------- Oleguer --- V/d Wiel ---- Vertonghen
------------------ Gabri ------ Lindgren ---------------
Suarez --------------- Aissati -------------- Sulejmani
----------------------- Huntelaar ------------------------
Silva en Vertonghen kunnen opstomen over de flank -> Gabri of Lindgren die dan achterin blijven.
V/d Wiel laten opbouwen -> Gabri of Lindgren die zijn positie overnemen.
Hele rechterkant spreekt Spaans.
Aissati die een lekkere vrije rol heeft achter Huntelaar, met daarachter het blok Gabri Lindgren. Hij kan en mag dus fouten maken.
Ik denk juist het tegenovergestelde volgens mij zou hij het echt beter doen op die plekquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:50 schreef toma het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit maar ik denk dat vd Wiel defensief gezien een stuk kwetsbaarder is dan Vermaelen.
Ik denk dat dat best zal meevallen. Ik heb geen hoge pet op van Vermaelen. Fysiek zeer slapjes. V/d Wiel wil zich bewijzen, zoals eerder, en dat pakte goed uit.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:50 schreef toma het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit maar ik denk dat vd Wiel defensief gezien een stuk kwetsbaarder is dan Vermaelen.
In potentie heb je aan Vermaelen ook een goede maar hij verzaakt zovaak. Zoals tegen Willem2 dat eerste doelpunt.. dat mag gewoon niet.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best zal meevallen. Ik heb geen hoge pet op van Vermaelen. Fysiek zeer slapjes. V/d Wiel wil zich bewijzen, zoals eerder, en dat pakte goed uit.
En dat terwijl hij normaal gesproken ieder kopduel wint.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
In potentie heb je aan Vermaelen ook een goede maar hij verzaakt zovaak. Zoals tegen Willem2 dat eerste doelpunt.. dat mag gewoon niet.
Volgens mij is Van der Wiel en Vermaelen op dit moment het beste, en meest complementaire, verdedigingsduo. Laat Oleguer nog maar even wennen voorlopig.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:50 schreef toma het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit juist de derde was.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dit is toch onzin? Ajax heeft het maximum van 3 spelers toch al bereikt?
Ik vond Vermaelen de 2e helft nogal onzeker en schutterend overkomen de 2e helft tegen Willem II afgelopen Zaterdag.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Volgens mij is Van der Wiel en Vermaelen op dit moment het beste, en meest complementaire, verdedigingsduo. Laat Oleguer nog maar even wennen voorlopig.
Pienaar, Lewis en Claasen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:10 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit juist de derde was.
Vermaelen vond ik zaterdag ook de zwakste schakel in de verdediging, met Silva op een goede tweede plaats.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vond Vermaelen de 2e helft nogal onzeker en schutterend overkomen de 2e helft tegen Willem II afgelopen Zaterdag.
Denk dat v.d. Wiel opbouwend ook een heel stukje beter is dan Vermaelen.....
dat vind ik nu net het meest waardeloze systeem dat je kun spelen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:22 schreef Cordoba32 het volgende:
Alles wijst op 4-3-3 met punt naar achteren.....
Och. Het hangt er allemaal vanaf hoe je het invult, met welke spelers, welke taken je ze meegeeft, en of ze die willen en/of kunnen uitvoeren. In principe is 4-3-3 gewoon een goed systeem, maar je moet er wel het materiaal voor hebben.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
dat vind ik nu net het meest waardeloze systeem dat je kun spelen.
En wie verzogt dan de opbouw centraal?quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Volgens mij is Van der Wiel en Vermaelen op dit moment het beste, en meest complementaire, verdedigingsduo. Laat Oleguer nog maar even wennen voorlopig.
Dat ligt natuurlijk aan de kwaliteit van je middenveld, backs, en inschuivende centrale verdedigers.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:45 schreef TAV74 het volgende:
4-3-3 met de punt naar achteren zie ik gewoon niet meer werken anno 2008 omdat mi het risico groot is dat je op het middenveld overlopen wordt. Het 4-2-3-1 vind ik een veel betere variant.
je geeft wel aardig aan waar mijn probleem zit: het vergt teveel van je middenvelders en is daarmee mi te risicovol. Als je kijkt naar het aanwezige potentieel is het gewoon niet de meest optimale invulling op korte termijn. Als de ploeg echt goed ingespeeld raakt kun je het overwegen, maar dan nog speel ik in Nederland liever met een nummer 10 korter achter de spits.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk aan de kwaliteit van je middenveld, backs, en inschuivende centrale verdedigers.
Op zich is dat allemaal goed te doen, maar het is lastig als je de spelers er niet voor hebt. Als je bijvoorbeeld een Furby en Maduro (vorig jaar) hebt, dan heb je dus spelers met een te lage handelingssnelheid, te veel balverlies, en te traag in de omschakeling. Dan kom je inderdaad in de problemen.
Als je middenvelders hebt met relatief weinig balverlies en die positioneel slim zijn (Aissati is daar een voorbeeld van trouwens), dan kan dat prima.
Sowieso is het allemaal 'theorie', en in het veld wisselen formaties en systemen elkaar razendsnel af n.a.v. wat er gebeurt. Het is allemaal erg overdreven.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:50 schreef kurk_droog het volgende:
Of ze gaan voor 3-4-3 variant. Het hangt verder allemaal van de details af..
Aissati er achter is gewoon werelds . Dan weten ze niet meer waar ze het zoeken moeten. Dat moet de schakel worden tussen de verschillende linies.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
Maak er gewoon wat tuti fruti van. Aisatti,Suarez,Sulejmani achter(naast) Huntelaar. Is toch behoorlijk gevaarlijk voor elke verdediging lijkt me.
Een azijnzeiker pur sang. In zijn columns voor de Sportweek doet hij ook niks anders dan zeiken.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:02 schreef navigator het volgende:
Iemand gisteren Godenzonen gezien? Wat een gefrustreerde klootzak is die Edwin Struis van Sportweek.
Niet gezien, maar kritiek op Van Basten is toch niet zo heel vreemd na al dat tactisch geblunder van de afgelopen jaren!? En Ajax loopt ook al jaren te kutten en niets te presteren de laatste jaren, dus zo vreemd is het niet dat men ze gaat lopen afzeiken.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:02 schreef navigator het volgende:
Iemand gisteren Godenzonen gezien? Wat een gefrustreerde klootzak is die Edwin Struis van Sportweek.
Zat Ajax en van Basten alleen maar belachelijk te maken en af te zeiken.
Misschien komt dat omdat hij zelf fan is van Haarlem
4-3-3 met een aansluitende verdediger.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:50 schreef kurk_droog het volgende:
Of ze gaan voor 3-4-3 variant. Het hangt verder allemaal van de details af..
Al hadden we vorig jaar de CL gewonnen toch heeft meneer Struis altijd wat te zeikenquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Niet gezien, maar kritiek op Van Basten is toch niet zo heel vreemd na al dat tactisch geblunder van de afgelopen jaren!? En Ajax loopt ook al jaren te kutten en niets te presteren de laatste jaren, dus zo vreemd is het niet dat men ze gaat lopen afzeiken.
Het is nu gewoon aan Ajax om te laten zien dat ze veel beter kunnen. Laten we hopen dat dat gebeurt.
Emailen naar marco@ajax.nlquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:11 schreef Nashje het volgende:
Stekelenburg
V/d Wiel - Oleguer - Vermaelen
Gabri - Lindgren
Suarez - De Jong - Aissati - Sulejmani
Huntelaar
Dit is dé opstelling.
de Jong én Aissati gaat nooit werken.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:11 schreef Nashje het volgende:
Stekelenburg
V/d Wiel - Oleguer - Vermaelen
Gabri - Lindgren
Suarez - De Jong - Aissati - Sulejmani
Huntelaar
Dit is dé opstelling.
Leg mij maar eens uit waarom die twee nooit gaan werken dan..quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:15 schreef toma het volgende:
[..]
de Jong én Aissati gaat nooit werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |