Waar ben je dan uitgescholden?quote:Op maandag 1 september 2008 20:45 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Wat een onzin, ben genoeg uitgescholden door ajacieden.. Wat selectief zeg, pfff.
Open een topic of zoquote:Op maandag 1 september 2008 20:45 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Wat een onzin, ben genoeg uitgescholden door ajacieden.. Wat selectief zeg, pfff.
Die VZH zit nu ook al in andere topics, sterktequote:Op maandag 1 september 2008 20:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waar ben je dan uitgescholden?
En blijf gewoon in het PSV topic als je hier komt om te trollen, net als VZH.
-edit- post eens normaal zonder al dat capslock gebruik.quote:Op maandag 1 september 2008 20:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waar ben je dan uitgescholden?
En blijf gewoon in het PSV topic als je hier komt om te trollen, net als VZH.
Je capslock staat nog aanquote:
Ja, dat kan gewoonquote:Op maandag 1 september 2008 20:54 schreef TimmyAsd het volgende:
Als ik iemand mij uitkaart geef, kan iemand anders daar dan een kaart voor mij mee kopen? Ik ga zelf wel naar de wedstrijd, gaat alleen om de koop zelf..
top dank je welquote:
Nou ja er is nog niets officieel he. Luque is nog bij Ajax, Slijngaard en Ogu zijn ook nog niet weg.quote:Op maandag 1 september 2008 20:45 schreef JOHAN410 het volgende:
Valt me wel mee dat we al zoveel "overbodige" spelers kwijt zijn geraakt. Daar zullen ze in Rotterdam jaloers op zijn.
We hebben nu wel echt te weinig verdedigers, zeker als je bedenkt dat we altijd behoorlijk wat blessures krijgen. Lindgren kan trouwens ook nog achterin. Misschien nog niet eens zo'n gek idee om wat meer voetbal te brengen in de verdediging, al zou Van der Wiel dat ook kunnen.
Mag ik vragen hoeveel uitwedstrijden jij per jaar gaat?quote:Op maandag 1 september 2008 21:12 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
top dank je welKan ik in mijn bed blijven liggen en laat ik de kaart door een maat van me ophalen. Hij moet toch om ook zijn eigen kaart te halen
Als we hem voor weinig kunnen oppikken lijkt me dat niet zo'n heel slecht idee toch? Wel iemand die ook nog in de verdediging kan spelen, mocht dat nodig zijn.quote:Rol Demy de Zeeuw bij AZ lijkt klaar
De rol van Demy de Zeeuw bij AZ lijkt te zijn uitgespeeld. De club zou de verdedigende middenvelder, die zondag gepasseerd werd voor het eerste competitieduel met NAC Breda (1-2 verlies), het liefst maandag nog willen verkopen.
De verbazing in het DSB Stadion was zondagmiddag groot toen bleek dat Van Gaal de international passeerde voor de seizoensouverture met NAC Breda. De Zeeuw was de afgelopen seizoenen steeds een vaste waarde in het basiselftal van AZ, maar moest tegen de Bredanaars genoegen nemen met een plek op de reservebank.
Bronnen bevestigen tegenover deze site dat de relatie tussen de middenvelder en trainer Louis van Gaal bekoeld is. De coach zou het de international kwalijk nemen dat hij gedurende de zomermaanden openlijk solliciteerde naar een transfer met als bestemming Ajax.
Dat magquote:Op maandag 1 september 2008 21:15 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoeveel uitwedstrijden jij per jaar gaat?
Nou ik vind eigenlijk dat jij geen kaart voor feyenoord uit mag hebben al weet je niet of iemand anders een kaart mag halen voor je, en je ook nog in je bed probeert te blijven liggenquote:Op maandag 1 september 2008 21:17 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat magIk weet het alleen nog niet dit is de eerste keer dat ik een uitkaart heb, mijn 2e seizoen trouwens als siezoenskaarthouder. Ik probeer er zoveel mogelijk te pakken
Hoezo?
We hebben wel genoeg middenvelders nu. Achter Gabri heb je Sno en om dan ook nog eens de Zeeuw te halen lijkt me een beetje teveel van het goede. En Delorge kan er ook nog spelen.quote:Op maandag 1 september 2008 21:16 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Als we hem voor weinig kunnen oppikken lijkt me dat niet zo'n heel slecht idee toch? Wel iemand die ook nog in de verdediging kan spelen, mocht dat nodig zijn.
Of we kunnen gaan spelen met Gabri-De Zeeuw op het middenveld met Aissati ervoor en voor LCV positie met Lindgren en Vermealen.
die zou toch op zijn minst verhuurbaar moeten zijn zou je zeggen.quote:Op maandag 1 september 2008 21:21 schreef TheJanitor het volgende:
Delorge raken we zeker niet meer kwijt?
Omdat ik iemand anders laat halen? Hij is iemand met wie ik altijd naar Ajax ga. En we spreken af dat we om de week gaan halen dus 1x ik en de andere keer hij. Is dat zo raar?quote:Op maandag 1 september 2008 21:21 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nou ik vind eigenlijk dat jij geen kaart voor feyenoord uit mag hebben al weet je niet of iemand anders een kaart mag halen voor je, en je ook nog in je bed probeert te blijven liggen
daardoor heb ik nog steeds geen feyenoord uit meegemaakt in 3 jaar
Ja het komt heel lullig over, en misschien kan ik er wel niet tegen maar het is zo imo
Gastquote:Op maandag 1 september 2008 21:25 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Omdat ik iemand anders laat halen? Hij is iemand met wie ik altijd naar Ajax ga. En we spreken af dat we om de week gaan halen dus 1x ik en de andere keer hij. Is dat zo raar?
Beetje jammer dat je je woordje al klaar had voordat je verder ging vragen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |