quote:Volgens het NOS Sportjournaal zijn er maandag, de slotdag van de transfermarkt, astronomische bedragen geboden op Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar. Welke clubs naar zijn diensten hengelden is niet bekend.
Onder andere Real Madrid was geïnteresseerd in de goaltjesdief. Ajax gaf echter al aan niet meer in te gaan op boden van andere clubs op zijn aanvoerder, dit omdat het onmogelijk is om op zo'n korte termijn nog een waardige vervanger te halen.
Huntelaar blijft zodoende nog een jaar in Amsterdam. De afgelopen drie seizoenen werd hij clubtopscorer van de Amsterdamse club. Hij heeft nog een contract tot medio 2010.

Nou, ik geloof dat een transfer van Huntelaar gelijk gemeld word.quote:Op maandag 1 september 2008 23:44 schreef RayMania het volgende:
Nu niet allemaal om 0:00 gaan juichen, hè. Transfers kunnen ook morgenochtend worden gemeld.

Idd. Maar zal wel niet helaas...quote:Op maandag 1 september 2008 23:47 schreef Nashje het volgende:
Ik hoop serieus dat Wielaert nog komt.

Ja, maar jij bent ook een Feyenoorderquote:Op maandag 1 september 2008 23:47 schreef Nashje het volgende:

Ik denk dat het dan allang zou afgerond zijn vandaag als hij inderdaad zou komen..quote:Op maandag 1 september 2008 23:47 schreef Nashje het volgende:

Ja ik dus ook. Maar weinig hoopquote:Op maandag 1 september 2008 23:47 schreef Nashje het volgende:
 .
.

Hoop wel, vertrouwen niet.quote:Op maandag 1 september 2008 23:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja ik dus ook. Maar weinig hoop.

Als je niet oplet bestel ik een container kakkerlakken op je huisadres, blauwequote:Op maandag 1 september 2008 23:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook een Feyenoorder

even off the record.quote:Op maandag 1 september 2008 23:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als je niet oplet bestel ik een container kakkerlakken op je huisadres, blauwe

quote:AMSTERDAM - NEC leek Ajax-aanvaller Leonardo nog binnen te halen. De transfer werd op het Gala Voetballer van het Jaar in de foyer uitonderhandeld. Hoewel Ajax en NEC een deal hadden, ketste de overgang af op de persoonlijke eisen van de Braziliaan.

Is toch geen goed nieuw, kost alleen maar geld en tel zo 5 zo niet meer aanvallers die beter waren. Weet jij 1 goede wedstrijd van hem?quote:

Ik verwacht het niet eigenlijk.
 Ik verwacht het niet eigenlijk.

quote:Op maandag 1 september 2008 23:58 schreef GGMM het volgende:
en zelfs 65 miljoen euro doen de ronde.
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |