Ik denk dat de fax en gsm'etjes maar even een half uur uit moeten.quote:Op maandag 1 september 2008 23:32 schreef patrickt37 het volgende:
RM heeft weer 40 Milj erbij. Ik denk dat ze een bod op Huntelaar aan het voorbereiden zijn
Ik wilde net hetzelfde posten, gewoon alles uitzetten tot 00.00quote:Op maandag 1 september 2008 23:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat de fax en gsm'etjes maar even een half uur uit moeten.
misschien om de prijs een beetje op te drijven of in ieder geval 2 dure salarisposten weg.quote:Op maandag 1 september 2008 23:37 schreef RayMania het volgende:
Jezus, waarom verhuur je Luque en Ogararu nou? Net of zij ooit nog terugkeren, laat staan gaan spelen bij Ajax.
Omdat niemand ze wil kopenquote:Op maandag 1 september 2008 23:37 schreef RayMania het volgende:
Jezus, waarom verhuur je Luque en Ogararu nou? Net of zij ooit nog terugkeren, laat staan gaan spelen bij Ajax.
Daar kun je 3 Sulejmani's voor kopenquote:Op maandag 1 september 2008 23:37 schreef TheJanitor het volgende:
Er gaat waarschijnlijk toch niets meer gebeuren. Ik zou het niet supererg vinden als Huntelaar gaat voor 45mil.
Alleen jammer dat ze zo weinig verdedigers hebben.
En hoeveel Collin's?quote:Op maandag 1 september 2008 23:39 schreef toma het volgende:
[..]
Daar kun je 3 Sulejmani's voor kopen![]()
en een stuk of 10 Suarez'en
Echt een chaos daar met allemaal neppe berichtenquote:Op maandag 1 september 2008 23:38 schreef patrickt37 het volgende:
http://nl.justin.tv/eminem152ndpage
Hier duurt de transfermarkt dus langer
Ik zie het. Bron is het twente forumquote:
bron?quote:Op maandag 1 september 2008 23:40 schreef Messenga het volgende:
Wielaert misschien toch nog..slechte move imo..
En dan ga ik bewust naast elke bak pissen die er in deArena te vinden is.quote:Op maandag 1 september 2008 23:41 schreef toma het volgende:
[..]
Genoeg om alle WC's schoon te laten maken in de Arena.
Waarom? Die kan nog wel opbouwen...quote:Op maandag 1 september 2008 23:40 schreef Messenga het volgende:
Nee joh er komt niks meer bij lijkt me.quote:Op maandag 1 september 2008 23:40 schreef Messenga het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2008 23:42 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
En dan ga ik bewust naast elke bak pissen die er in deArena te vinden is.
quote:Volgens het NOS Sportjournaal zijn er maandag, de slotdag van de transfermarkt, astronomische bedragen geboden op Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar. Welke clubs naar zijn diensten hengelden is niet bekend.
Onder andere Real Madrid was geïnteresseerd in de goaltjesdief. Ajax gaf echter al aan niet meer in te gaan op boden van andere clubs op zijn aanvoerder, dit omdat het onmogelijk is om op zo'n korte termijn nog een waardige vervanger te halen.
Huntelaar blijft zodoende nog een jaar in Amsterdam. De afgelopen drie seizoenen werd hij clubtopscorer van de Amsterdamse club. Hij heeft nog een contract tot medio 2010.
Nou, ik geloof dat een transfer van Huntelaar gelijk gemeld word.quote:Op maandag 1 september 2008 23:44 schreef RayMania het volgende:
Nu niet allemaal om 0:00 gaan juichen, hè. Transfers kunnen ook morgenochtend worden gemeld.
Idd. Maar zal wel niet helaas...quote:Op maandag 1 september 2008 23:47 schreef Nashje het volgende:
Ik hoop serieus dat Wielaert nog komt.
Ja, maar jij bent ook een Feyenoorderquote:Op maandag 1 september 2008 23:47 schreef Nashje het volgende:
Ik denk dat het dan allang zou afgerond zijn vandaag als hij inderdaad zou komen..quote:Op maandag 1 september 2008 23:47 schreef Nashje het volgende:
Ja ik dus ook. Maar weinig hoopquote:Op maandag 1 september 2008 23:47 schreef Nashje het volgende:
Hoop wel, vertrouwen niet.quote:Op maandag 1 september 2008 23:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja ik dus ook. Maar weinig hoop.
Als je niet oplet bestel ik een container kakkerlakken op je huisadres, blauwequote:Op maandag 1 september 2008 23:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook een Feyenoorder
even off the record.quote:Op maandag 1 september 2008 23:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als je niet oplet bestel ik een container kakkerlakken op je huisadres, blauwe
quote:AMSTERDAM - NEC leek Ajax-aanvaller Leonardo nog binnen te halen. De transfer werd op het Gala Voetballer van het Jaar in de foyer uitonderhandeld. Hoewel Ajax en NEC een deal hadden, ketste de overgang af op de persoonlijke eisen van de Braziliaan.
Is toch geen goed nieuw, kost alleen maar geld en tel zo 5 zo niet meer aanvallers die beter waren. Weet jij 1 goede wedstrijd van hem?quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 23:58 schreef GGMM het volgende:
en zelfs 65 miljoen euro doen de ronde.
Volgend jaar levert hij ook nog wel flink wat poen op hoor. Als Real een speler persé wil hebben gaan ze heel erg ver.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:00 schreef TheJanitor het volgende:
Jammer dat we niet 45mil hebben geaccepteerd. Volgend jaar krijgen we echt niet meer dan 12 voor hem. En ik weet niet of Huntelaar een 33miljoen euro verschil gaat maken dit jaarIk verwacht het niet eigenlijk.
Plek 2 is al voorronde CL toch?quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:00 schreef TheJanitor het volgende:
Jammer dat we niet 45mil hebben geaccepteerd. Volgend jaar krijgen we echt niet meer dan 12 voor hem. En ik weet niet of Huntelaar een 33miljoen euro verschil gaat maken dit jaarIk verwacht het niet eigenlijk.
Hopelijk tekent hij nu gewoon bij met een clausule van 25mil in zijn contract. Hij weet nu denk ik wel dat ze toch wel komen met het geld voor hem.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:05 schreef toma het volgende:
[..]
Volgend jaar levert hij ook nog wel flink wat poen op hoor. Als Real een speler persé wil hebben gaan ze heel erg ver.
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=67267quote:'Ik blijf bij Ajax'
Hilversum, 01 sep 2008
Klaas Jan Huntelaar blijft Ajax trouw. ,,Ik blijf bij Ajax'', vertelde de spits maandag op het Mediapark in Hilversum waar hij werd gehuldigd als topscorer van het afgelopen seizoen. Huntelaar kreeg de prijs uitgereikt uit handen van Ajax' teammanager David Endt. John Heitinga kreeg de Gouden Schoen voor beste speler.
Daar cash je dus ook al flink in. En Huntelaar kan ons die plek bezorgen. Dus ik denk wel dat het belangrijk is dat hij nog een seizoen hier blijft.quote:
Maar dan moeten we 2 rondes kwalificatie winnen. En als we dit jaar geen goede resultaten in Europa halen 2 niet geplaatste rondes. Dus misschien tegen Liverpool en Atletico ofzo.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar cash je dus ook al flink in. En Huntelaar kan ons die plek bezorgen. Dus ik denk wel dat het belangrijk is dat hij nog een seizoen hier blijft.
Troll!quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:04 schreef TheJanitor het volgende:
We gaan dus het nieuwe seizoen in met 4 verdedigers
Ajax krijgt nu nog geld van Juve van vd Sarquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede zaak van Ajax, voet bij stuk houden nu. Anders krijg je weer die betalingen in 40 delen.
5quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:04 schreef TheJanitor het volgende:
We gaan dus het nieuwe seizoen in met 4 verdedigers
Met alle respect voor Klaas-Jan, maar voor 65 miljoen had ik hem persoonlijk op Schiphol afgezet en zijn ticket betaald.quote:Op maandag 1 september 2008 23:58 schreef GGMM het volgende:
Volgens het NOS Sportjournaal zijn er maandag, de slotdag van de transfermarkt, astronomische bedragen geboden op Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar. Bedragen van 43,5 miljoen en zelfs 65 miljoen euro doen de ronde.
Dan heb je 2 dikke problemen: Silva, en Rob Witsche.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:21 schreef toma het volgende:
Als Silva nu geblesseerd raakt hebben we trouwens wel een dik probleem
Van der Wiel en Oleguer kunnen er prima uit de voeten. Gabri en Anita ook wel wellicht.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:21 schreef toma het volgende:
Als Silva nu geblesseerd raakt hebben we trouwens wel een dik probleem
Stekelenburgquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:30 schreef Nashje het volgende:
Wat is eigenlijk het aanvoerderlijstje? Wie komen er achter Huntelaar?
ze hebben net nog Robinhio gekocht voor 40 miljoen dus het zou goed kunnen dat ze ook op Huntelaar hebben geboden.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:26 schreef versteegrob het volgende:
Goed bestuur met erg veel lef hoor! 40 miljoen en dat weigeren. Kan maar aan 1 club denken en dat is Manchster City
quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:33 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
ze hebben net nog Robinhio gekocht voor 40 miljoen dus het zou goed kunnen dat ze ook op Huntelaar hebben geboden.
Wat heeft Ajax trouwens ineens een smalle selectie met de verhuur van Ogararu en Slijngard. Die hadden wel mogen blijven.
En Willem ook.quote:Van Praag zal als Ajacied alleen niet lang hebben kunnen nagenieten, omdat zijn club zaterdag de eerste wedstrijd verloor. Ik zou zeggen: treur niet, want het komt met Ajax heus wel goed. Ze hebben te veel kwaliteit rondlopen om in de schaduw te spelen. Als je titelfavoriet bent, is je eerste wedstrijd altijd moeilijk. Ik had daar vroeger ook een bloedhekel aan. Het was de enige wedstrijd waarvoor ik als speler zenuwachtig was; de opening in de rol van titelfavoriet. We verloren wel eens, daar kreeg je dan een hoop gezeur over, maar daarna ging het lopen. Dat zal ook bij Ajax gebeuren. Eerst even het gezeur ondergaan en dan gaan winnen.
quote:
65.. tering.. dat geloof je toch zelf nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Met alle respect voor Klaas-Jan, maar voor 65 miljoen had ik hem persoonlijk op Schiphol afgezet en zijn ticket betaald.
Maar 65 miljoen lijkt me een onzinverhaal natuurlijk.
Aissatiquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:30 schreef Nashje het volgende:
Wat is eigenlijk het aanvoerderlijstje? Wie komen er achter Huntelaar?
Heb je daar een link van? Lijkt me raar dat Aisatti alleen speelt als Gabri fit is. Snap niet wat die twee met elkaar te maken hebben. Sno en Lindgren erachter kan toch ook gewoon.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:50 schreef versteegrob het volgende:
Is er iets bekend over Gabri? Speelt hij tegen Roda JC? Want las net dat Van Basten het een te groot risico vond om Aisatti op te stellen zonder Gabri. Dus als Gabri fit is over 2 weken speelt heel waarschijnlijk Aisatti
Ben ik het mee eens, alleen hoeft het denk ik niet meer op eisen aan te komen. De lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen van KJH spraken boekdelen. Hoogstwaarschijnlijk is dat Marco tijdens de wedstrijd totaal ontgaan, maar hopelijk heeft hij het op tv teruggezien.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Anyway, goed nieuws dat Huntelaar gewoon blijft. Ik hoop alleen wel dat hij als aanvoerder ook even bij Marco erop heeft aangedrongen dat men niet meer zo speelt als afgelopen zaterdag. Als ik hem was zou ik gewoon EISEN dat Aissati achter hem komt te spelen.
En dat tegen Willem II? Dat zou het alleen maar sneuer maken.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:50 schreef versteegrob het volgende:
Is er iets bekend over Gabri? Speelt hij tegen Roda JC? Want las net dat Van Basten het een te groot risico vond om Aisatti op te stellen zonder Gabri. Dus als Gabri fit is over 2 weken speelt heel waarschijnlijk Aisatti
Lijkt me ook ietwat overdreven ja.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Met alle respect voor Klaas-Jan, maar voor 65 miljoen had ik hem persoonlijk op Schiphol afgezet en zijn ticket betaald.
Maar 65 miljoen lijkt me een onzinverhaal natuurlijk.
Pssst..je klokt loopt een aantal uren achteruit.quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:00 schreef versteegrob het volgende:
Hoop stiekem nog op verdediger.
Klinkt als een broodje aapquote:Op dinsdag 2 september 2008 01:30 schreef Nashje het volgende:
Hoorde vandaag van een collega dat Van Basten in zijn Oranje tijd is wezen kijken naar Davy de Fauw. Later kwam ie er achter dat dat een Belg was.
Ik geloofde het niet helemaal eigenlijk. Weet iemand hier iets over?
Komt mij wel bekend voor dat verhaal.quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:30 schreef Nashje het volgende:
Hoorde vandaag van een collega dat Van Basten in zijn Oranje tijd is wezen kijken naar Davy de Fauw. Later kwam ie er achter dat dat een Belg was.
Ik geloofde het niet helemaal eigenlijk. Weet iemand hier iets over?
Wellicht Tottenham.quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:35 schreef Radegast het volgende:
Is al bekend welke idiote club 40 miljoen over had voor KJH? Zal wel City zijn ofzo...
quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:39 schreef GGMM het volgende:
Leonardo laat NEC zitten
[ afbeelding ]
Die foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |