Ik denk dat de fax en gsm'etjes maar even een half uur uit moeten.quote:Op maandag 1 september 2008 23:32 schreef patrickt37 het volgende:
RM heeft weer 40 Milj erbij. Ik denk dat ze een bod op Huntelaar aan het voorbereiden zijn
Ik wilde net hetzelfde posten, gewoon alles uitzetten tot 00.00quote:Op maandag 1 september 2008 23:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat de fax en gsm'etjes maar even een half uur uit moeten.
misschien om de prijs een beetje op te drijven of in ieder geval 2 dure salarisposten weg.quote:Op maandag 1 september 2008 23:37 schreef RayMania het volgende:
Jezus, waarom verhuur je Luque en Ogararu nou? Net of zij ooit nog terugkeren, laat staan gaan spelen bij Ajax.
Omdat niemand ze wil kopenquote:Op maandag 1 september 2008 23:37 schreef RayMania het volgende:
Jezus, waarom verhuur je Luque en Ogararu nou? Net of zij ooit nog terugkeren, laat staan gaan spelen bij Ajax.
Daar kun je 3 Sulejmani's voor kopenquote:Op maandag 1 september 2008 23:37 schreef TheJanitor het volgende:
Er gaat waarschijnlijk toch niets meer gebeuren. Ik zou het niet supererg vinden als Huntelaar gaat voor 45mil.
Alleen jammer dat ze zo weinig verdedigers hebben.
En hoeveel Collin's?quote:Op maandag 1 september 2008 23:39 schreef toma het volgende:
[..]
Daar kun je 3 Sulejmani's voor kopen![]()
en een stuk of 10 Suarez'en
Echt een chaos daar met allemaal neppe berichtenquote:Op maandag 1 september 2008 23:38 schreef patrickt37 het volgende:
http://nl.justin.tv/eminem152ndpage
Hier duurt de transfermarkt dus langer
Ik zie het. Bron is het twente forumquote:
bron?quote:Op maandag 1 september 2008 23:40 schreef Messenga het volgende:
Wielaert misschien toch nog..slechte move imo..
En dan ga ik bewust naast elke bak pissen die er in deArena te vinden is.quote:Op maandag 1 september 2008 23:41 schreef toma het volgende:
[..]
Genoeg om alle WC's schoon te laten maken in de Arena.
Waarom? Die kan nog wel opbouwen...quote:Op maandag 1 september 2008 23:40 schreef Messenga het volgende:
Nee joh er komt niks meer bij lijkt me.quote:Op maandag 1 september 2008 23:40 schreef Messenga het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2008 23:42 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
En dan ga ik bewust naast elke bak pissen die er in deArena te vinden is.
quote:Volgens het NOS Sportjournaal zijn er maandag, de slotdag van de transfermarkt, astronomische bedragen geboden op Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar. Welke clubs naar zijn diensten hengelden is niet bekend.
Onder andere Real Madrid was geïnteresseerd in de goaltjesdief. Ajax gaf echter al aan niet meer in te gaan op boden van andere clubs op zijn aanvoerder, dit omdat het onmogelijk is om op zo'n korte termijn nog een waardige vervanger te halen.
Huntelaar blijft zodoende nog een jaar in Amsterdam. De afgelopen drie seizoenen werd hij clubtopscorer van de Amsterdamse club. Hij heeft nog een contract tot medio 2010.
Nou, ik geloof dat een transfer van Huntelaar gelijk gemeld word.quote:Op maandag 1 september 2008 23:44 schreef RayMania het volgende:
Nu niet allemaal om 0:00 gaan juichen, hè. Transfers kunnen ook morgenochtend worden gemeld.
Idd. Maar zal wel niet helaas...quote:Op maandag 1 september 2008 23:47 schreef Nashje het volgende:
Ik hoop serieus dat Wielaert nog komt.
Ja, maar jij bent ook een Feyenoorderquote:Op maandag 1 september 2008 23:47 schreef Nashje het volgende:
Ik denk dat het dan allang zou afgerond zijn vandaag als hij inderdaad zou komen..quote:Op maandag 1 september 2008 23:47 schreef Nashje het volgende:
Ja ik dus ook. Maar weinig hoopquote:Op maandag 1 september 2008 23:47 schreef Nashje het volgende:
Hoop wel, vertrouwen niet.quote:Op maandag 1 september 2008 23:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja ik dus ook. Maar weinig hoop.
Als je niet oplet bestel ik een container kakkerlakken op je huisadres, blauwequote:Op maandag 1 september 2008 23:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook een Feyenoorder
even off the record.quote:Op maandag 1 september 2008 23:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als je niet oplet bestel ik een container kakkerlakken op je huisadres, blauwe
quote:AMSTERDAM - NEC leek Ajax-aanvaller Leonardo nog binnen te halen. De transfer werd op het Gala Voetballer van het Jaar in de foyer uitonderhandeld. Hoewel Ajax en NEC een deal hadden, ketste de overgang af op de persoonlijke eisen van de Braziliaan.
Is toch geen goed nieuw, kost alleen maar geld en tel zo 5 zo niet meer aanvallers die beter waren. Weet jij 1 goede wedstrijd van hem?quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 23:58 schreef GGMM het volgende:
en zelfs 65 miljoen euro doen de ronde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |