abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61311986
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 01:30 schreef Nashje het volgende:
Hoorde vandaag van een collega dat Van Basten in zijn Oranje tijd is wezen kijken naar Davy de Fauw. Later kwam ie er achter dat dat een Belg was.

Ik geloofde het niet helemaal eigenlijk. Weet iemand hier iets over?
Dat verhaal klopt ja.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_61311988
Hoorde dat Man City een beetje aan het kloten was maar dat ze al de hele dag 100% voor Robinho gingen maar wel telefonisch boden uitbrachten voor het geval het zou afketsen.

Dus of het dan echt 40 miljoen geweest zou zijn weet je nooit, maar het zal vast wel over City gaan in dit geval.
pi_61312435
We zien wel hoe we het er vanaf gaan brengen met 5 verdedigers. Ik heb er jammer genoeg geen vertrouwen meer in. 2 blessures, die we echt wel gaan krijgen en daar is de pret weer net als alle andere jaren.

PSV gefeliciteerd.
pi_61312436
Is dat trouwens een record? 5 kampioenschappen op rij?
pi_61312543
Is het niet oerdom van Ajax dat ze eerst uit bij Borac gaan spelen?
quote:
In de eerste ronde spelen de Amsterdammers de heenwedstrijd op 18 september in Servië. De return op 2 oktober wordt gespeeld in de Amsterdam ArenA.
Spelen ze donderdag uit in Servie, wacht zondag de 21e kakkerlakken uit alweer. 1 dag voorbereiding dus (vrijdag kwijt aan reizen etc).
pi_61312609
Heb nu al zin in de winterstop. Huntelaar met een 1,5 jaar contract. Hoeveel clubs gaan dan wel niet bieden zeg? Pff.

Hopelijk ontwikkeld die Darko Bodul zich goed. Zie in hem wel een toekomstige Ajax spits. Hopelijk al in de winterstop
pi_61313006
quote:
Volgens het NOS Sportjournaal zijn er maandag, de slotdag van de transfermarkt, astronomische bedragen geboden op Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar. Welke clubs naar zijn diensten hengelden is niet bekend.

Onder andere Real Madrid was geïnteresseerd in de goaltjesdief. Ajax gaf echter al aan niet meer in te gaan op boden van andere clubs op zijn aanvoerder, dit omdat het onmogelijk is om op zo'n korte termijn nog een waardige vervanger te halen.

Huntelaar blijft zodoende nog een jaar in Amsterdam. De afgelopen drie seizoenen werd hij clubtopscorer van de Amsterdamse club. Hij heeft nog een contract tot medio 2010. (tekst: voetbalprimeur.nl)
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_61313324
JAAAAA HUNTELAAR
pi_61313598
Huntelaar blijft
  dinsdag 2 september 2008 @ 09:02:35 #210
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61313924
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 03:25 schreef TheJanitor het volgende:
We zien wel hoe we het er vanaf gaan brengen met 5 verdedigers. Ik heb er jammer genoeg geen vertrouwen meer in. 2 blessures, die we echt wel gaan krijgen en daar is de pret weer net als alle andere jaren.

PSV gefeliciteerd.
Wat ben je negatief .

Idd belachelijk, we hebben al jaren moeite om de selectie fit te houden, de verdediging is al jaren het zwakste punt maar nee, we doen het wel even met 5 hooguit redelijke verdedigers hoor.

Dan mag je echt hopen dat SuHuSu ( ) per week er 6 inleggen want anders win je geen wedstrijd meer....

En dan hebben mensen het over goed beleid .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61314065
Tot wanneer heeft Huntelaar nog een contract bij jullie?
  dinsdag 2 september 2008 @ 09:21:44 #212
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_61314231
2010 volgens mij.

We worden gewoon kampioen dit jaar!
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_61314302
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 09:21 schreef Mr-Sander het volgende:
2010 volgens mij.

We worden gewoon kampioen dit jaar!
Succes
pi_61314526
Tja. Laat de volleybal uitslagen maar komen.
pi_61314674
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 03:26 schreef TheJanitor het volgende:
Is dat trouwens een record? 5 kampioenschappen op rij?
Rot lekker op naar het PSV topic dan.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  dinsdag 2 september 2008 @ 09:51:20 #216
52871 Blight
Supersized.
pi_61314720
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 01:52 schreef Jasza het volgende:
Hoorde dat Man City een beetje aan het kloten was maar dat ze al de hele dag 100% voor Robinho gingen maar wel telefonisch boden uitbrachten voor het geval het zou afketsen.

Dus of het dan echt 40 miljoen geweest zou zijn weet je nooit, maar het zal vast wel over City gaan in dit geval.
Kan kloppen ja. City ging los. Mark Hughes kreeg opeens een transferbudget zonder grensen, maar had slechts een uur of 12 om het te besteden, .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  dinsdag 2 september 2008 @ 09:53:10 #217
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_61314748
Netjes van Blind en van Basten dat ze zich wel aan hun woord houden itt tot van Geel met Sneijder.
Is wel te merken dat de organisatie weer in orde begint te worden bij Ajax.

Voor de Nederlandse competitie is het goed dat Huntelaar blijft, al blijf ik het echt een klotespeler vinden. .
The Most Incredible, Baby
  dinsdag 2 september 2008 @ 10:25:04 #218
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61315292
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 09:48 schreef navigator het volgende:

[..]

Rot lekker op naar het PSV topic dan.
Ja of niet. Ik snap echt niet dat mensen zichzelf alleen maar "echte" supporters durven te noemen als ze blind positief blijven.

Ik weet het niet hoor, maar (ja, bite me zo is het nou eenmaal, het is even een erg arrogante opmerking, dan maar) ik als rasechte, geboren en getogen AMSTERDAMMER heb blijkbaar hogere eisen aan Ajax. Het is blijkbaar de norm om het maar 5 jaar te pikken als het slecht gaat met de club met de hoogste begroting en de grootste stadion etc...

Middelmaat, ik kan er niet tegen. Doe wat je wil maar positief blijven is niet per definitie de "beste" manier om Ajacied te zijn ofzo. Ik ben het na 4 jaar zat om elk jaar weer VERNEDERD te worden door een zooitje boeren, maar blijkbaar speelt dat niet zo als je niet uit Amsterdam komt.

ja, kom maar met de stortvloed van verontwaardigde kutposts, je doet maar. Ik wil wel eens weten waar het lakse en gelatene vandaan komt dan!
Get woke, go broke!
pi_61315336
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 01:39 schreef GGMM het volgende:
Leonardo laat NEC zitten
[ afbeelding ]

Die foto

pi_61315352
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 10:27 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pi_61315542
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 09:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wat ben je negatief .

Idd belachelijk, we hebben al jaren moeite om de selectie fit te houden, de verdediging is al jaren het zwakste punt maar nee, we doen het wel even met 5 hooguit redelijke verdedigers hoor.

Dan mag je echt hopen dat SuHuSu ( ) per week er 6 inleggen want anders win je geen wedstrijd meer....

En dan hebben mensen het over goed beleid .
Die verdediging doet pijn aan mijn ogen. Denken ze bij Ajax nu werkelijk dat het hiermee wel wil lukken? In 1 jaar zijn Stam, Grygera en Heitinga vertrokken en in feite zijn alleen Oleguer en Silva als vervangers gehaald . Ajax wordt echt geen kampioen dit jaar. ZE LEREN HET GODVERDOMME NOOIT .
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_61315603
I`m with Heatwave on this one.
pi_61315730
Waarom 2 verdedigers verhuren Ajax .
Ik hoopte dat we dit seizoen kampioen zouden worden maar ik ben bang dat het niet meer goed komt. Jammer.
  dinsdag 2 september 2008 @ 10:49:17 #224
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_61315828
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 09:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Gaarne de term SuHuSu niet tot standaard verheffen.. omg!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 2 september 2008 @ 10:53:51 #225
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61315926
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 10:49 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Gaarne de term SuHuSu niet tot standaard verheffen.. omg!
Hence the . .
Get woke, go broke!
pi_61316183
Hoopte echt op 2 verdedigers erbij maar helaas. Nu gaat het er vanaf hangen of Marco het snel ziet zodat de enige echte ajax verdediger in de basis komt. Dan heb ik het natuurlijk over van der Wiel die op de plek van vermaelen moet spelen.

Verder zullen ze in Anita, Lindgren, Alderweirld en Blind wel genoeg alternatieven zien..

Nog mensen in vak430 komend seizoen?
pi_61316207
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 10:35 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Die verdediging doet pijn aan mijn ogen. Denken ze bij Ajax nu werkelijk dat het hiermee wel wil lukken? In 1 jaar zijn Stam, Grygera en Heitinga vertrokken en in feite zijn alleen Oleguer en Silva als vervangers gehaald . Ajax wordt echt geen kampioen dit jaar. ZE LEREN HET GODVERDOMME NOOIT .
Blijkbaar denkt Bassie dat t wel lukt met een gering aantal spelers
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  Forum Admin dinsdag 2 september 2008 @ 11:11:58 #228
35723 crew  GGMM
pi_61316291
Ajax-icoon Bobby Haarms ernstig ziek opgenomen in ziekenhuis

Bob Haarms, de oud-trainer van Ajax, is afgelopen weekend in het ziekenhuis opgenomen, meldt highlow.nl. De Goede Beul, zoals het clubicoon ook wel werd genoemd, heeft al jaren diabetes. Afgelopen najaar werd hij ook al opgenomen in het ziekenhuis. Ajax-voorzitter Uri Coronel zorgde er voor, dat de hulpbehoevende Haarms vorige week met voorrang een plek kreeg in een verpleeghuis.

Het gaat niet goed met Bob Haarms (Amsterdam, 8 maart 1934) of Bobby, zoals Ajax-supporters hem liefkozend noemen. Begin oktober 2007 werd hij al in het ziekenhuis opgenomen met diabetesgerelateerde klachten. Vanwege zijn suikerziekte werd toen een teen afgezet en kreeg hij hartritmestoornissen. De afgelopen weken bereikten highlow.nl steeds frequenter signalen dat het niet goed ging met de man die als zogenaamd ‘grasmeester’ jarenlang verantwoordelijk was voor de gesteldheid van het ArenA-gras. Door persoonlijk ingrijpen van Ajax-voorzitter Uri Coronel kreeg Bob vorige week versneld een plekje in een verpleeghuis, waar zijn familie al langer mee bezig was. Afgelopen weekend echter bleek zijn gezondheid dermate te verslechteren dat hij met spoed werd opgenomen in een Amsterdams academisch hospitaal. Coronel is momenteel in het buitenland, maar laat zich regelmatig op de hoogte brengen van de gezondheid van het oude clubicoon.

Bobby Haarms is oud-speler en voormalig assistent-trainer. Vanaf het seizoen 1967-1968 tot en met het seizoen 1980-1981 en van 1986-1987 tot 1999-2000 is hij aan Ajax als assistent verbonden geweest. Tijdens het seizoen 1981-1982 was hij scout bij Ajax. Bobby Haarms was tussen 1984 en 1986 assistent-trainer bij FC Volendam. Hij kreeg de bijnaam de Goede Beul, omdat hij als assistent verantwoordelijk was voor het wedstrijdfit maken van net herstelde voetballers. De speler moest dan door een 'hel' van zware training van de hersteltrainer. Daarnaast heeft Haarms een behulpzaam karakter. Hij is erg begaan met de supporters van Ajax en regelmatig te vinden op de F-Side, Vak410 (vanaf komend seizoen te vinden op Vak425). Hij is het eerste erelid van de AFCA Supportersclub en beschermheer van het Supportershome. In 2000 is Bobby Haarms benoemd tot erelid van Ajax.

Naschrift: er is commotie ontstaan over de rol van Uri Coronel en de GG & GD bij het verkrijgen van een plek in het verzorgingshuis voor Bobby Haarms. De indruk is gewekt dat dit alleen aan de Ajax-voorzitter is toe te schrijven. Dit is geen juist beeld gebleken. De inmenging van Ajax en de GG & GD heeft de procedure echter wel versneld.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_61316349
Sterkte Bobby !!!!!
pi_61316452
Ziet er naar uit dat Bobby het tijdelijke voor het eeuwige gaat verruilen binnenkort
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_61316522
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 11:11 schreef GGMM het volgende:
Ajax-icoon Bobby Haarms ernstig ziek opgenomen in ziekenhuis

Bob Haarms, de oud-trainer van Ajax, is afgelopen weekend in het ziekenhuis opgenomen, meldt highlow.nl. De Goede Beul, zoals het clubicoon ook wel werd genoemd, heeft al jaren diabetes. Afgelopen najaar werd hij ook al opgenomen in het ziekenhuis. Ajax-voorzitter Uri Coronel zorgde er voor, dat de hulpbehoevende Haarms vorige week met voorrang een plek kreeg in een verpleeghuis.

Het gaat niet goed met Bob Haarms (Amsterdam, 8 maart 1934) of Bobby, zoals Ajax-supporters hem liefkozend noemen. Begin oktober 2007 werd hij al in het ziekenhuis opgenomen met diabetesgerelateerde klachten. Vanwege zijn suikerziekte werd toen een teen afgezet en kreeg hij hartritmestoornissen. De afgelopen weken bereikten highlow.nl steeds frequenter signalen dat het niet goed ging met de man die als zogenaamd ‘grasmeester’ jarenlang verantwoordelijk was voor de gesteldheid van het ArenA-gras. Door persoonlijk ingrijpen van Ajax-voorzitter Uri Coronel kreeg Bob vorige week versneld een plekje in een verpleeghuis, waar zijn familie al langer mee bezig was. Afgelopen weekend echter bleek zijn gezondheid dermate te verslechteren dat hij met spoed werd opgenomen in een Amsterdams academisch hospitaal. Coronel is momenteel in het buitenland, maar laat zich regelmatig op de hoogte brengen van de gezondheid van het oude clubicoon.

Bobby Haarms is oud-speler en voormalig assistent-trainer. Vanaf het seizoen 1967-1968 tot en met het seizoen 1980-1981 en van 1986-1987 tot 1999-2000 is hij aan Ajax als assistent verbonden geweest. Tijdens het seizoen 1981-1982 was hij scout bij Ajax. Bobby Haarms was tussen 1984 en 1986 assistent-trainer bij FC Volendam. Hij kreeg de bijnaam de Goede Beul, omdat hij als assistent verantwoordelijk was voor het wedstrijdfit maken van net herstelde voetballers. De speler moest dan door een 'hel' van zware training van de hersteltrainer. Daarnaast heeft Haarms een behulpzaam karakter. Hij is erg begaan met de supporters van Ajax en regelmatig te vinden op de F-Side, Vak410 (vanaf komend seizoen te vinden op Vak425). Hij is het eerste erelid van de AFCA Supportersclub en beschermheer van het Supportershome. In 2000 is Bobby Haarms benoemd tot erelid van Ajax.

Naschrift: er is commotie ontstaan over de rol van Uri Coronel en de GG & GD bij het verkrijgen van een plek in het verzorgingshuis voor Bobby Haarms. De indruk is gewekt dat dit alleen aan de Ajax-voorzitter is toe te schrijven. Dit is geen juist beeld gebleken. De inmenging van Ajax en de GG & GD heeft de procedure echter wel versneld.
Bobby .
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 2 september 2008 @ 11:29:43 #232
52871 Blight
Supersized.
pi_61316742
Als we nu geen Champions League halen snijden we onszelf wel gigantisch in de vingers trouwens, met die weigering van 40,- miljoen. .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  dinsdag 2 september 2008 @ 11:33:27 #233
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_61316837
Huntelaar een jaar laten verlengen met een clausule van 40 Miljoen. Zo doen ze het in Spanje ook.
pi_61316924
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 11:29 schreef Blight het volgende:
Als we nu geen Champions League halen snijden we onszelf wel gigantisch in de vingers trouwens, met die weigering van 40,- miljoen. .
Stond toch in het plan dat we 3 jaar zonder inkomsten CL (met hetzelfde uitgavenpatroon) rond konden komen?
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  dinsdag 2 september 2008 @ 11:47:08 #235
52871 Blight
Supersized.
pi_61317183
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 11:36 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Stond toch in het plan dat we 3 jaar zonder inkomsten CL (met hetzelfde uitgavenpatroon) rond konden komen?
Kan zijn, maar dat neemt niet weg dat je voor Huntelaar nooit meer zo veel gaat vangen, maar dat het halen van de Champions League met Huntelaar dat wel enigszins compenseert.
pi_61317219
En rondkomen is leuk maar het wordt is tijd dat we weer gaan groeien. Tijd voor een nieuw stadion dus
  Redactie Games dinsdag 2 september 2008 @ 11:54:23 #237
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_61317344
Zo ik denk wel dat het scheelt dat die transfermarkt eindelijk dicht is. Nu weet je zeker dat er mensen niet meer weg gaan. Willen 2 was een foutje en hopelijk staat alles en iedereen nu met ze voetjes op de grond.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_61317455
Jammer dat Wielaert niet is gekomen.
Mooi dat Huntelaar blijft.
Bobby .
pi_61317481
HW, we kennen je gedachten. Ik ben het ook met je eens. Alleen, om nou elke keer hetzelfde verhaal aan te moeten horen (lezen), daar wordt je een beetje zwartgallig van...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_61318291
Ik had Slijngard liever niet verhuurd.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')