abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 september 2008 @ 21:29:52 #1
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_61304247

Laatste nieuws:
quote:
Ajax legt Eyong Enoh vast

Ajax heeft Eyong Enoh gecontracteerd. De Kameroense middenvelder is afkomstig van Ajax Cape Town. De afgelopen weken was hij op stage in Amsterdam. De 22-jarige Enoh heeft getekend voor twee seizoenen. In het contract heeft Ajax een eenzijdige optie opgenomen om de verbintenis met nog eens twee seizoenen te verlengen.
quote:
Rode kaart Evander Sno geseponeerd

Evander Sno kan gewoon meedoen als Ajax over twee weken thuis tegen Roda JC speelt. De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft de rode kaart die de middenvelder kreeg in de tweede helft van de uitwedstrijd tegen Willem II geseponeerd.

Na de bestudering van de televisiebeelden acht de aanklager niet bewezen dat Sno een elleboogstoot zou hebben gegeven.
quote:
'Ogararu verhuurd aan Steaua Boekarest'

Nadat eerder al bekend werd dat Steaua Boekarest interesse had in George Ogararu, weet Voetbal International nu te melden dat de overgang afgerond is. Het gaat echter, zo lijkt het, om een tijdelijke overgang van een jaar. De rechterverdediger zal een jaar op huurbasis voor Steaua actief zijn. Er wordt niets gemeld over een eventuele koopoptie.

Steaua Boekarest heeft op de officiële clubsite bekend gemaakt dat George Ogararu het komende seizoen van Ajax wordt gehuurd. De verdediger kwam in de seizoenen 1998/1999, 1999/2000 en 2002/2003 t/m 2005/2006 al eerder voor Steaua uit.
quote:
Sparta huurt Slijngard van Ajax

Donovan Slijngard wordt voor de tweede keer verhuurd. Nadat hij even bij FC Groningen heeft gespeeld, zal hij dit seizoen bij Sparta in Rotterdam spelen. "Met Donovan erbij hebben we weer meer mogelijkheden", aldus Foeke Booy, trainer van Sparta.
  maandag 1 september 2008 @ 21:30:42 #2
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_61304279
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:26 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Gast hoe denk je dat het overkomt.

Eerst vraag je ja kan iemand anders met mijn uitkaart een kaartje voor me halen en dan zeg je ja want ik wil in bed blijven liggen.

En het was geen woordje er staat toch duidelijk imo en dan doel ik niet eens alleen op jou maar op al die mensen die 1 uitwedstrijd per jaar gaan
Ik denk dat dat normaal overkomt. Wat is trouwens de big deal of ik ga of iemand anders? Jij hebt gewoon dikkepech gehad de laatste 3 jaar, dat is lullig maar niets aan te doen. En zeker niet als je gewoon voor 1 kaart iemand op pad stuurt. Ben geen opkoper

Ik begrijp je punt wel, maar in mijn geval heb je dat punt niet. Als ik nou iemand laat sturen met 10 uitkaarten is het een heel ander geval.

En als je doelt op mensen die 1x per jaar gaan moet je het dan ook niet op mij afreageren, want zo komt dat dan weer over
pi_61304283
Is de Zeeuw wel Ajax waardig?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_61304293
quote:
Ajax verhuurt Luque

maandag 01 september, door vennerajax, Amsterdam, 21:22u, Fcupdate.nl

Ajax verhuurt Albert Luque het komende seizoen aan Malaga. De aanvaller keeg vorige maand te horen dat hoofdtrainer Marco van Basten hem niet meer in de A-selectie van de Amsterdamse club kon gebruiken.

Ook George Ogararu verlaat Ajax tijdelijk. De Roemeense verdediger gaat op huurbasis voor Steaua Boekarest voetballen.
Hij komt dus weer terug, en wij blijven ook waarschijnlijk een deel van zijn salaris betalen.
pi_61304322
Ik ben het eens met Timmy, goed geregeld mijn jong
  maandag 1 september 2008 @ 21:32:33 #6
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61304363
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:30 schreef Badabingea het volgende:
Is de Zeeuw wel Ajax waardig?
Dat wel, maar hij is niet nodig.

Of we moeten echt het hele seizoen met drie defensieve middenvelders gaan spelen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 1 september 2008 @ 21:33:15 #7
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_61304386
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:31 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Hij komt dus weer terug, en wij blijven ook waarschijnlijk een deel van zijn salaris betalen.

Op teletekst staat niks over een verhuur, daar staat ie gewoon als transfer.

Maar even wachten totdat het op Ajax.nl staat dus
Jawel, je keek.
  maandag 1 september 2008 @ 21:34:10 #8
45511 TimmyAsd
pi_61304427
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:31 schreef Leonos het volgende:
Ik ben het eens met Timmy, goed geregeld mijn jong
Bedankt.

Maar toch snap ik je punt wel Toshiba En misschien had ik het in eerste instantie wat beter kunnen verwoorden.

Zand erover
pi_61304483
Betaal je nog 1,5 miljoen aan Luque salaris
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  maandag 1 september 2008 @ 21:36:32 #10
45511 TimmyAsd
pi_61304527
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:35 schreef BB-boy het volgende:
Geld zat toch
  maandag 1 september 2008 @ 21:37:43 #11
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_61304596
De Zeeuw? Hm ... een extra middenvelder, ook al is hij van het kaliber De Zeeuw, is niet echt nodig.

Wellicht dat Demy nuttig is voor Twente, Groningen of Feijenoord? Heerenveen misschien?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_61304636
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:35 schreef BB-boy het volgende:
Lijkt me niet dat ze dat doen al is elk miljoen wat je zelf niet meer betaalt prima.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_61304642
De Ajax online shop is vernieuwd.

Ik vind het nog steeds erg onhandig.

Klik
pi_61304675
verkoop van Luque was ook te mooi om waar te zijn. hopelijk betaald Malaga zijn salaris grotendeels..
pi_61304725
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:39 schreef DJ_Ryow het volgende:
verkoop van Luque was ook te mooi om waar te zijn. hopelijk betaald Malaga zijn salaris grotendeels..
Ja laten we het hopen.

Nog 2 uur en 20 minuten! Gaat Feyenoord nog een speler van ons halen? Haha.

Verwacht niet dat er nog echt veel gaat gebeuren nu. Jammer genoeg.
pi_61304726
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:38 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Lijkt me niet dat ze dat doen al is elk miljoen wat je zelf niet meer betaalt prima.
Dikke kans dat hij volgend jaar weer gewoon terugkomt.
pi_61304733
Nieuws van de dag:

pi_61304745
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:30 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Ik begrijp je punt wel
Nee dat begrijp je niet
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61304759
quote:
ajax fans: Bommenshirt opnieuw in verkoop

ajax fans zijn opnieuw gestart met de verkoop van het zogenaamde bommenshirt. Feyenoord en ajax treffen elkaar op zondag 21 september in De Kuip. Enige weken geleden staakten de fans de verkoop van het gewraakte shirt. Mede vanwege de commotie die erdoor ontstond moest men op zoek naar een nieuwe drukker en werd de verkoop gestaakt. Vandaag staat op afca.nl te lezen dat het shirt weer verkrijgbaar is.
Feyenoord heeft eerder al aangekondigd dat supporters die het bewuste shirt dragen De Kuip niet zullen inkomen. Enkele jaren geleden stuurde burgemeester Ivo Opstelten de twee supporterstreinen al terug naar amsterdam. De Rotterdamse burgervader zal een dergelijke maatregel opnieuw niet schuwen.
pi_61304765
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:40 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Misschien bloeit hij op bij Malaga en staan de clubs ineens in de rij en verpatsen we hem voor 3mil.
  maandag 1 september 2008 @ 21:41:25 #21
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61304771
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:40 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ja laten we het hopen.

Nog 2 uur en 20 minuten! Gaat Feyenoord nog een speler van ons halen? Haha.

Verwacht niet dat er nog echt veel gaat gebeuren nu. Jammer genoeg.
ja, een verdediger had ik stiekem nog wel een beetje verwacht.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_61304804
Luque verhuurt Nu houden wij de kosten van z'n salaris natuurlijk, zo is ajax dan ook wel
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61304821
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:40 schreef BB-boy het volgende:

[..]

niet als hij goed speelt bij Malaga natuurlijk. hopelijk vechten er dan een aantal Spaanse clubs om zijn handtekening en kunnen we toch nog wat geld terugverdienen.
pi_61304830
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuws van de dag:

[ afbeelding ]

Mooiste uitshirt.

(Manchester City koopt Berbatov en MU koopt Huntelaar 15minuten voor het sluiten van de transfermarkt voor 45miljoen)
  maandag 1 september 2008 @ 21:42:49 #25
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61304848
Jammer dat Slijngaard verhuurd wordt. Die maakte wel indruk op het Amsterdam toernooi.
Ik zie die jongen liever spelen dan Furby ofzo.
pi_61304882
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Doet de shift-toets in combinatie met de letter A het niet op Rotterdamse toetsenborden?
pi_61304907
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:42 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

(Manchester City koopt Berbatov en MU koopt Huntelaar 15minuten voor het sluiten van de transfermarkt voor 45miljoen)
Ja daaag.
  maandag 1 september 2008 @ 21:43:57 #28
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_61304909
Luque helemaal kwijtraken was ook te mooi om waar te zijn natuurlijk.
pi_61304944
Wat een gezeik om een shirtje zeg. Ik zal hem niet kopen, omdat ik het allemaal een beetje overdreven vindt, maar als iemand er in wilt lopen, moet hij / zij dat lekker zelf weten.
  maandag 1 september 2008 @ 21:45:12 #30
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61304970
is het eigenlijk officieel dat Luque verhuurd wordt? Eerdere berichten wezen toch echt op verkoop
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_61304985
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:42 schreef Yi-Long het volgende:
Jammer dat Slijngaard verhuurd wordt. Die maakte wel indruk op het Amsterdam toernooi.
Ik zie die jongen liever spelen dan Furby ofzo.
Ja had dan die Schilder laten gaan en Slijngaard gehouden voor linksback.
pi_61305033
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:45 schreef TAV74 het volgende:
is het eigenlijk officieel dat Luque verhuurd wordt? Eerdere berichten wezen toch echt op verkoop
Nee nog niets is officieel. We zullen moeten wachten.

Misschien blijft hij wel.
pi_61305178
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:46 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Nee nog niets is officieel. We zullen moeten wachten.

Misschien blijft hij wel.
Het wordt steeds mooier. Tegen 12 uur heeft hij een verbeterd contract
  maandag 1 september 2008 @ 21:51:23 #34
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61305248
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:49 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Het wordt steeds mooier. Tegen 12 uur heeft hij een verbeterd contract
ze hebben zijn broer ook aangetrokken
pi_61305282
Vanavond onder Sportjournaal, ik zat te eten en niet echt op de tv te letten, maar meende te horen dat er verschillende clubs op Huntelaar hadden geboden maar dat Ajax dit had afgeslagen? Kan zijn dat ik verkeerd zit, hoor.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_61305392
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:52 schreef kevin6188 het volgende:
Vanavond onder Sportjournaal, ik zat te eten en niet echt op de tv te letten, maar meende te horen dat er verschillende clubs op Huntelaar hadden geboden maar dat Ajax dit had afgeslagen? Kan zijn dat ik verkeerd zit, hoor.
Onbespreekbaar.
pi_61305446
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:54 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Onbespreekbaar.
Dat zou Ajax ook gezegd hebben. Maar wil ff weten of meer mensen dit hebben opgevangen of dat ik dingen zie/hoor die er niet zijn.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 21:57:23 #38
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_61305518
quote:
Ajax: Vertrek Huntelaar uitgesloten

Van onze speciale verslaggever
AMSTERDAM - Welke club zich ook meldt en hoe groot de zak geld die wordt meegebracht ook is: Klaas-Jan Huntelaar blijft bij Ajax.

Een dag voor de transferdeadline zo'n belangrijke speler verkopen, kan gewoon niet. Voor iedereen die we willen terughalen, moeten we de hoofdprijs betalen. We hebben dan ook afgesproken nergens meer op te reageren", aldus manager technische zaken Danny Blind.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_61305525
quote:
Nee er werd alleen gezegd dat Ajax met de mededeling is gekomen dat Huntelaar blijft. That's all.
pi_61305553
Ok, dan heb ik het verkeerd opgevangen en bracht het Sportjournaal non-nieuws.
pi_61305563
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:55 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dat zou Ajax ook gezegd hebben. Maar wil ff weten of meer mensen dit hebben opgevangen of dat ik dingen zie/hoor die er niet zijn.
Ik hoorde op het sportjournaal dat hij alleen voor een astronomisch bedrag mag vertrekken, maar in de Telegraaf staat weer dat Blind niet meer zal reageren op boden. Ik ga dan maar van het laatste uit.
pi_61305571
Huntelaar vertrekt niet meer.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_61305602
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:57 schreef markvanrinsum het volgende:

[..]

Ajax: Vertrek Huntelaar uitgesloten

Van onze speciale verslaggever
AMSTERDAM - Welke club zich ook meldt en hoe groot de zak geld die wordt meegebracht ook is: Klaas-Jan Huntelaar blijft bij Ajax.

Een dag voor de transferdeadline zo'n belangrijke speler verkopen, kan gewoon niet. Voor iedereen die we willen terughalen, moeten we de hoofdprijs betalen. We hebben dan ook afgesproken nergens meer op te reageren", aldus manager technische zaken Danny Blind.
bedanktvanrinsum
pi_61305864
Sjonnie straks in het Sporjournaal tijdens het voetbalgala.
pi_61305882
Sluit de engelse transfermarkt om 01.00 NL tijd?
pi_61305988
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:41 schreef Noshiba het volgende:
Luque verhuurt Nu houden wij de kosten van z'n salaris natuurlijk, zo is ajax dan ook wel
Waarschijnlijk word het salaris gedeeld
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 1 september 2008 @ 22:13:16 #47
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_61306265
Vorig jaar rond deze tijd zeiden ze ook zoiets over Sneijder toch?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 1 september 2008 @ 22:15:26 #48
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61306347
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:13 schreef Sethje het volgende:
nou, dat was geen uur voor de transferdeadline.
pi_61306733
quote:
Dat was al een stuk eerder
vrijdag 20 juli 2007 19:02
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=63534
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61306796
quote:
Nee dat was 2 jaar geleden en over Charisteas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')