quote:Ajax legt Eyong Enoh vast
Ajax heeft Eyong Enoh gecontracteerd. De Kameroense middenvelder is afkomstig van Ajax Cape Town. De afgelopen weken was hij op stage in Amsterdam. De 22-jarige Enoh heeft getekend voor twee seizoenen. In het contract heeft Ajax een eenzijdige optie opgenomen om de verbintenis met nog eens twee seizoenen te verlengen.
quote:Rode kaart Evander Sno geseponeerd
Evander Sno kan gewoon meedoen als Ajax over twee weken thuis tegen Roda JC speelt. De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft de rode kaart die de middenvelder kreeg in de tweede helft van de uitwedstrijd tegen Willem II geseponeerd.
Na de bestudering van de televisiebeelden acht de aanklager niet bewezen dat Sno een elleboogstoot zou hebben gegeven.
quote:'Ogararu verhuurd aan Steaua Boekarest'
Nadat eerder al bekend werd dat Steaua Boekarest interesse had in George Ogararu, weet Voetbal International nu te melden dat de overgang afgerond is. Het gaat echter, zo lijkt het, om een tijdelijke overgang van een jaar. De rechterverdediger zal een jaar op huurbasis voor Steaua actief zijn. Er wordt niets gemeld over een eventuele koopoptie.
Steaua Boekarest heeft op de officiële clubsite bekend gemaakt dat George Ogararu het komende seizoen van Ajax wordt gehuurd. De verdediger kwam in de seizoenen 1998/1999, 1999/2000 en 2002/2003 t/m 2005/2006 al eerder voor Steaua uit.
quote:Sparta huurt Slijngard van Ajax
Donovan Slijngard wordt voor de tweede keer verhuurd. Nadat hij even bij FC Groningen heeft gespeeld, zal hij dit seizoen bij Sparta in Rotterdam spelen. "Met Donovan erbij hebben we weer meer mogelijkheden", aldus Foeke Booy, trainer van Sparta.
Ik denk dat dat normaal overkomt. Wat is trouwens de big deal of ik ga of iemand anders? Jij hebt gewoon dikkepech gehad de laatste 3 jaar, dat is lullig maar niets aan te doen. En zeker niet als je gewoon voor 1 kaart iemand op pad stuurt. Ben geen opkoperquote:Op maandag 1 september 2008 21:26 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Gasthoe denk je dat het overkomt.
Eerst vraag je ja kan iemand anders met mijn uitkaart een kaartje voor me halen en dan zeg je ja want ik wil in bed blijven liggen.
En het was geen woordje er staat toch duidelijk imo en dan doel ik niet eens alleen op jou maar op al die mensen die 1 uitwedstrijd per jaar gaan
Hij komt dus weer terug, en wij blijven ook waarschijnlijk een deel van zijn salaris betalen.quote:Ajax verhuurt Luque
maandag 01 september, door vennerajax, Amsterdam, 21:22u, Fcupdate.nl
Ajax verhuurt Albert Luque het komende seizoen aan Malaga. De aanvaller keeg vorige maand te horen dat hoofdtrainer Marco van Basten hem niet meer in de A-selectie van de Amsterdamse club kon gebruiken.
Ook George Ogararu verlaat Ajax tijdelijk. De Roemeense verdediger gaat op huurbasis voor Steaua Boekarest voetballen.
Dat wel, maar hij is niet nodig.quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 21:31 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hij komt dus weer terug, en wij blijven ook waarschijnlijk een deel van zijn salaris betalen.
Bedankt.quote:Op maandag 1 september 2008 21:31 schreef Leonos het volgende:
Ik ben het eens met Timmy, goed geregeld mijn jong
Geld zat tochquote:Op maandag 1 september 2008 21:35 schreef BB-boy het volgende:
Betaal je nog 1,5 miljoen aan Luque salaris
Lijkt me niet dat ze dat doen al is elk miljoen wat je zelf niet meer betaalt prima.quote:Op maandag 1 september 2008 21:35 schreef BB-boy het volgende:
Betaal je nog 1,5 miljoen aan Luque salaris
Ja laten we het hopen.quote:Op maandag 1 september 2008 21:39 schreef DJ_Ryow het volgende:
verkoop van Luque was ook te mooi om waar te zijn. hopelijk betaald Malaga zijn salaris grotendeels..
Dikke kans dat hij volgend jaar weer gewoon terugkomt.quote:Op maandag 1 september 2008 21:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze dat doen al is elk miljoen wat je zelf niet meer betaalt prima.
quote:ajax fans: Bommenshirt opnieuw in verkoop
ajax fans zijn opnieuw gestart met de verkoop van het zogenaamde bommenshirt. Feyenoord en ajax treffen elkaar op zondag 21 september in De Kuip. Enige weken geleden staakten de fans de verkoop van het gewraakte shirt. Mede vanwege de commotie die erdoor ontstond moest men op zoek naar een nieuwe drukker en werd de verkoop gestaakt. Vandaag staat op afca.nl te lezen dat het shirt weer verkrijgbaar is.
Feyenoord heeft eerder al aangekondigd dat supporters die het bewuste shirt dragen De Kuip niet zullen inkomen. Enkele jaren geleden stuurde burgemeester Ivo Opstelten de twee supporterstreinen al terug naar amsterdam. De Rotterdamse burgervader zal een dergelijke maatregel opnieuw niet schuwen.
Misschien bloeit hij op bij Malaga en staan de clubs ineens in de rij en verpatsen we hem voor 3mil.quote:Op maandag 1 september 2008 21:40 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dikke kans dat hij volgend jaar weer gewoon terugkomt.
ja, een verdediger had ik stiekem nog wel een beetje verwacht.quote:Op maandag 1 september 2008 21:40 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja laten we het hopen.
Nog 2 uur en 20 minuten! Gaat Feyenoord nog een speler van ons halen? Haha.
Verwacht niet dat er nog echt veel gaat gebeuren nu. Jammer genoeg.
niet als hij goed speelt bij Malaga natuurlijk. hopelijk vechten er dan een aantal Spaanse clubs om zijn handtekening en kunnen we toch nog wat geld terugverdienen.quote:Op maandag 1 september 2008 21:40 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dikke kans dat hij volgend jaar weer gewoon terugkomt.
Mooiste uitshirt.quote:
Doet de shift-toets in combinatie met de letter A het niet op Rotterdamse toetsenborden?quote:
Ja daaag.quote:Op maandag 1 september 2008 21:42 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
(Manchester City koopt Berbatov en MU koopt Huntelaar 15minuten voor het sluiten van de transfermarkt voor 45miljoen)
Ja had dan die Schilder laten gaan en Slijngaard gehouden voor linksback.quote:Op maandag 1 september 2008 21:42 schreef Yi-Long het volgende:
Jammer dat Slijngaard verhuurd wordt. Die maakte wel indruk op het Amsterdam toernooi.
Ik zie die jongen liever spelen dan Furby ofzo.
Nee nog niets is officieel. We zullen moeten wachten.quote:Op maandag 1 september 2008 21:45 schreef TAV74 het volgende:
is het eigenlijk officieel dat Luque verhuurd wordt? Eerdere berichten wezen toch echt op verkoop
Het wordt steeds mooier. Tegen 12 uur heeft hij een verbeterd contractquote:Op maandag 1 september 2008 21:46 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nee nog niets is officieel. We zullen moeten wachten.
Misschien blijft hij wel.
ze hebben zijn broer ook aangetrokkenquote:Op maandag 1 september 2008 21:49 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Het wordt steeds mooier. Tegen 12 uur heeft hij een verbeterd contract
Onbespreekbaar.quote:Op maandag 1 september 2008 21:52 schreef kevin6188 het volgende:
Vanavond onder Sportjournaal, ik zat te eten en niet echt op de tv te letten, maar meende te horen dat er verschillende clubs op Huntelaar hadden geboden maar dat Ajax dit had afgeslagen? Kan zijn dat ik verkeerd zit, hoor.
Dat zou Ajax ook gezegd hebben. Maar wil ff weten of meer mensen dit hebben opgevangen of dat ik dingen zie/hoor die er niet zijn.quote:
Ajax: Vertrek Huntelaar uitgeslotenquote:Op maandag 1 september 2008 21:52 schreef kevin6188 het volgende:
Vanavond onder Sportjournaal, ik zat te eten en niet echt op de tv te letten, maar meende te horen dat er verschillende clubs op Huntelaar hadden geboden maar dat Ajax dit had afgeslagen? Kan zijn dat ik verkeerd zit, hoor.
Nee er werd alleen gezegd dat Ajax met de mededeling is gekomen dat Huntelaar blijft. That's all.quote:Op maandag 1 september 2008 21:52 schreef kevin6188 het volgende:
Ik hoorde op het sportjournaal dat hij alleen voor een astronomisch bedrag mag vertrekken, maar in de Telegraaf staat weer dat Blind niet meer zal reageren op boden. Ik ga dan maar van het laatste uit.quote:Op maandag 1 september 2008 21:55 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat zou Ajax ook gezegd hebben. Maar wil ff weten of meer mensen dit hebben opgevangen of dat ik dingen zie/hoor die er niet zijn.
quote:Op maandag 1 september 2008 21:57 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Ajax: Vertrek Huntelaar uitgesloten
Van onze speciale verslaggever
AMSTERDAM - Welke club zich ook meldt en hoe groot de zak geld die wordt meegebracht ook is: Klaas-Jan Huntelaar blijft bij Ajax.
Een dag voor de transferdeadline zo'n belangrijke speler verkopen, kan gewoon niet. Voor iedereen die we willen terughalen, moeten we de hoofdprijs betalen. We hebben dan ook afgesproken nergens meer op te reageren", aldus manager technische zaken Danny Blind.
Waarschijnlijk word het salaris gedeeldquote:Op maandag 1 september 2008 21:41 schreef Noshiba het volgende:
Luque verhuurtNu houden wij de kosten van z'n salaris natuurlijk, zo is ajax dan ook wel
nou, dat was geen uur voor de transferdeadline.quote:Op maandag 1 september 2008 22:13 schreef Sethje het volgende:
Vorig jaar rond deze tijd zeiden ze ook zoiets over Sneijder toch?
Dat was al een stuk eerderquote:Op maandag 1 september 2008 22:13 schreef Sethje het volgende:
Nee dat was 2 jaar geleden en over Charisteas.quote:Op maandag 1 september 2008 22:13 schreef Sethje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |