Sorry ik dacht dat die sneller vol zou zijn, maar ja ik wou 1056 doen i.p.v 1055quote:Op maandag 1 september 2008 13:57 schreef Suijk het volgende:
En 2 topics met dezelfde titel lijkt me ook wat te veel eer.
Die discussies zijn inderdaad topicvervuilers.quote:Op maandag 1 september 2008 14:02 schreef Blight het volgende:
Joepie. Een titel waar we de eerste vijftig posts over en weer over kunnen gaan zeiken.
Er is pas 1 wedstrijd gespeeld idioot...quote:Op maandag 1 september 2008 14:15 schreef Yi-Long het volgende:
Prima TT. Van Basten heeft ook bij Oranje 4 jaar lang hard gefaald met opstellingen en taktiek, en nu gaat hij bij Ajax er weer rustig mee verder. Daar mag je best iets op aan te merken hebben, wanneer je zo'n goede selectie hebt en je speelt tegen zo'n matige tegenstander, en dan ga je als coach op ZO'N manier spelen(!)![]()
Ajax-onwaardig.
Deze post had van mij kunnen zijn.quote:Op maandag 1 september 2008 14:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tyf op met die achterlijke TT's. We zijn wel één wedstrijd onderweg...
En TS, Who the fuck ben jij nou weer?
Niet teveel op reageren, hij heeft zijn mening klaar en gaat die niet meer bijstellen. Zo lang het slecht gaat zal hij dus wel blijven posten, als het weer goed gaat wordt het weer rustiger.quote:Op maandag 1 september 2008 14:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Er is pas 1 wedstrijd gespeeld idioot...
...en die was belachelijk slecht, tactisch gezien. En Van Basten heeft in de 4 voorgaande jaren ook zelden/nooit iets laten zien van voetbalverstand.quote:Op maandag 1 september 2008 14:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wanneer Van Basten gewoon aanvallend gaat spelen en Aissati opstelt, en wanneer Ajax dan dus gewoon mooi en goed voetbal laat zien, dan zal ik de eerste zijn die enthousiast is.quote:Op maandag 1 september 2008 14:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet teveel op reageren, hij heeft zijn mening klaar en gaat die niet meer bijstellen. Zo lang het slecht gaat zal hij dus wel blijven posten, als het weer goed gaat wordt het weer rustiger.
laat me raden: dan heeft van Basten eindelijk geluisterd en gaan de credits naar alles en iedereen behalve hem?quote:Op maandag 1 september 2008 14:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wanneer Van Basten gewoon aanvallend gaat spelen en Aissati opstelt, en wanneer Ajax dan dus gewoon mooi en goed voetbal laat zien, dan zal ik de eerste zijn die enthousiast is.
Maar die ene wedstrijd biedt weer weinig hoop op een kampioenschap.quote:Op maandag 1 september 2008 14:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee, hij moet gewoon de juiste mensen opstellen, klaar. Dat moest ie tegen Rusland, tegen W2 en nu verdomme ook tegen Roda, klaar.quote:Op maandag 1 september 2008 14:23 schreef Dr.Crane het volgende:
OMG, 1 nederlaag en hij moet alweer weg?.
Oprotten met die Van Basten!quote:Op maandag 1 september 2008 14:26 schreef BB-boy het volgende:
[..]
- Grote kansen missen.
- Genaaid worden door de scheids (ik neem aan dat Sno vrijgesproken wordt).
Uhm, hoe had jij tegen Rusland gespeeld dan?quote:Op maandag 1 september 2008 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, hij moet gewoon de juiste mensen opstellen, klaar. Dat moest ie tegen Rusland, tegen W2 en nu verdomme ook tegen Roda, klaar.
Dat het niet alleen aan de trainer ligt hebben de laatste jaren wel uitgewezen, maar rare wissels helpen in ieder geval niet.quote:Op maandag 1 september 2008 14:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Oprotten met die Van Basten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |