Die gesloten is tot de winterstop. Sure.quote:Op vrijdag 19 september 2008 03:03 schreef Superfast het volgende:
op zoek te gaan naar alternatieven op de transfermarkt
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 september 2008 03:12 schreef Merkie het volgende:
Genoemt i.p.v genoemd, fake dus. Doei.
Niemand gelooft me toch dus doe dan maar een slotjequote:Op vrijdag 19 september 2008 03:03 schreef Superfast het volgende:
EINDHOVEN - PSV middenvelder Ibrahim Afellay vertrekt per direct bij de club uit Eindhoven.
Reden voor de breuk moet gezocht worden in een reeks incidenten die "Nog niet nader genoemt kunnen worden" Aldus Hans Schoenmakers.
Er bestaat het vermoeden dat er een langslepend conflict tussen Jan Reker en Ibrahim Afellay meespeelt maar er zouden ook andere dingen meespelen , waaronder het vertrek van zijn "maatje" Ismaïl Aissati naar Ajax.
De situatie was dusdanig onhoudbaar geworden aldus Reker: "Ibrahim heeft zelf aangegeven niet verder te willen en ons rest niets dan zijn keuze te respecteren en op zoek te gaan naar alternatieven op de transfermarkt"
Afellay debuteerde op 4 februari 2004 en speelde 84 wedstrijden voor de Eindhovenaren.
(ANP)
Dus het komt erop neer dat je een verzinsel maakt vanwege jouw jaloezie op PSV?quote:Op vrijdag 19 september 2008 05:24 schreef Superfast het volgende:
[..]
Niemand gelooft me toch dus doe dan maar een slotje![]()
Wilde alleen de psv mensen plagen , die worden aan het van de 34 wedstrijden toch wel weer kampioen zoals elk jaar
Kom dan in het vervolg met een geloofwaardiger verhaal. Dit is met alle respect zo slecht, dat er niemand in trapt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 05:24 schreef Superfast het volgende:
[..]
Niemand gelooft me toch dus doe dan maar een slotje![]()
Wilde alleen de psv mensen plagen , die worden aan het van de 34 wedstrijden toch wel weer kampioen zoals elk jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |