abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61730519
quote:
Op donderdag 18 september 2008 13:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, waarom eigenlijk?

²
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61730587
quote:
Op donderdag 18 september 2008 13:50 schreef RayMania het volgende:
Ik moet trouwens wel lachen om je woordkeuzes .
Ieder heeft zo zijn eigen humor, het enige effect van zijn posts bij mij is dat ik honger krijg als hij weer zo'n pot Nutella post.
pi_61730725
quote:
Op donderdag 18 september 2008 13:50 schreef RayMania het volgende:

[..]

Omdat veel van jouw posts met een bepaalde stijl zijn geschreven dat veel topics de offtopic kant op gaan, omdat men zich geregeld ergert aan jouw stijl. Zoals net ook in het Ajax-topic. Je beledigt niemand, maar ik heb ook geen zin om bijna elk topic op te schonen nadat jij een post hebt geplaatst .
Echt kansloos. Net of hij de enige is die offtopic posts plaatst. Lijkt me dat jij dat toch wel zou moeten weten. Je komt nu toevallig kijken en je hebt zin om met je moderatieknopjes te spelen. Want daar komt het gewoon op neer.
pi_61731124
quote:
Op donderdag 18 september 2008 14:03 schreef Nashje het volgende:
Je komt nu toevallig kijken en je hebt zin om met je moderatieknopjes te spelen. Want daar komt het gewoon op neer.
Dat zal het vooral zijn ja.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_61731168
quote:
Op donderdag 18 september 2008 14:03 schreef Nashje het volgende:

[..]

Echt kansloos. Net of hij de enige is die offtopic posts plaatst. Lijkt me dat jij dat toch wel zou moeten weten. Je komt nu toevallig kijken en je hebt zin om met je moderatieknopjes te spelen. Want daar komt het gewoon op neer.
Laten we dan weer gewoon de bezem door het Ajax topic halen en alle offtopic posts weer verwijderen.
pi_61731225
quote:
Op donderdag 18 september 2008 13:52 schreef donroyco het volgende:
Wanneer de uitslag van de VBL ZomerQuiz er is, kunnen dan alle deelnemers een PM krijgen?
Ik weet het niet. Ik ben er mee bezig, maar ik werk ook 45 uur per week en moet daarnaast 15 uur reizen, dus ik heb alleen 's avonds en in het weekend de tijd.
pi_61731414
quote:
Op donderdag 18 september 2008 14:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

Laten we dan weer gewoon de bezem door het Ajax topic halen en alle offtopic posts weer verwijderen.
Waarom? Het is toch nooit goed in VBL. Als je iets goed doet, hoor je niemand. Doe je iets fout, dan weet iedereen je meteen te vinden. Zo is het gewoon.
pi_61731461
quote:
Op donderdag 18 september 2008 14:28 schreef RayMania het volgende:

[..]

Waarom? Het is toch nooit goed in VBL. Als je iets goed doet, hoor je niemand. Doe je iets fout, dan weet iedereen je meteen te vinden. Zo is het gewoon.
Tja zo is het wel weer.
We kunnen ook gewoon niet meer modden in het Ajax topic.
pi_61731515
quote:
Op donderdag 18 september 2008 14:30 schreef sjimz het volgende:
We kunnen ook gewoon niet meer modden in het Ajax topic.
Maar dan gaan er een aantal weer klagen dat er teveel offtopic staat . Doe het dan maar goed.
pi_61731829
quote:
Op donderdag 18 september 2008 13:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

Geen slecht idee.
Dan mogen ze wel 3 mods extra aannemen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_61732040
quote:
Op donderdag 18 september 2008 13:57 schreef _Mike_ het volgende:
Kom op man, BansheeBoy is gewoon grappig.. Echt totaal niet nodig om te verwijderen...
Met het moderatie beleid van nu begint het op Tweakers ( ) te lijken..
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61732161
quote:
Op donderdag 18 september 2008 14:54 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Hoezo dat dan?
Naar mijn weten wordt er bijna niets meer uit het Ajax topic verwijderd.
Althans veel minder dan een paar weken terug.
pi_61732227
quote:
Op donderdag 18 september 2008 14:54 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Wow, na één gewijzigde post is alles ineens crap. Maar in twee evaluatietopics komt er niks specifieks naar voren. Oftewel; zeuren om het zeuren en niet met specifieke dingen komen.
pi_61732331
Ik begrijp gewoon niet waarom Tong welk van dat soort kut posts mag blijven maken maar BansheeBoy gelijk edits krijgt. Ja hij post een beetje vreemd maar het is meestal wel komisch
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61732406
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:06 schreef _Mike_ het volgende:
Ik begrijp gewoon niet waarom Tong welk van dat soort kut posts mag blijven maken maar BansheeBoy gelijk edits krijgt. Ja hij post een beetje vreemd maar het is meestal wel komisch
Ik kan me niet herinneren dat Tong in het Ajax topic heeft gepost.
Enlighten me
pi_61732900
Vraagje over de UEFA Cup wedstrijden: ik zag dat Ray een topic had geopend over de wedstrijd van Ajax. Komt er verder alleen nog een apart topic voor de wedstrijd van Feyenoord (immers ook live op de NOS) en de rest in een centraal topic of krijgt iedere wedstrijd er één?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_61733005
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:06 schreef _Mike_ het volgende:
Een voorbeeld zou wel handig zijn.

Tong post veel (rare onderwerpswitch ineens), maar wat hij post is wel bijna altijd ontopic. Ja, veel van zijn topics slaan nergens op en die gaan dan ook gelijk dicht. En degene met een matige OP (bijvoorbeeld bij een wedstrijd) ook.

Oh, en ik vind BansheeBoy ook komisch, maar topics moeten ook niet ineens offtopic raken. Toch? .
pi_61733014
Ik denk omdat de rest niet live te zien is dat dat wel in een topic kan maar mochten mensen behoefte hebben aan 1 livetopic per club in de UEFA Cup dan moeten ze dat vooral doen
pi_61733050
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vraagje over de UEFA Cup wedstrijden: ik zag dat Ray een topic had geopend over de wedstrijd van Ajax. Komt er verder alleen nog een apart topic voor de wedstrijd van Feyenoord (immers ook live op de NOS) en de rest in een centraal topic of krijgt iedere wedstrijd er één?
Of het er komt weet ik niet. Iedereen is vrij om een apart topic te openen over één van de UEFA-Cup wedstrijden natuurlijk.
pi_61733092
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:33 schreef sjimz het volgende:
Ik denk omdat de rest niet live te zien is dat dat wel in een topic kan maar mochten mensen behoefte hebben aan 1 livetopic per club in de UEFA Cup dan moeten ze dat vooral doen
Twente is op Tv Oost en NEC op Tv Gelderland

Maar is het dan ok als ik een centraal topic maak voor de Nederlandse UEFA Cup wedstrijden? NEC, Twente en Heerenveen dus?
pi_61733109
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Maar is het dan ok als ik een centraal topic maak voor de Nederlandse UEFA Cup wedstrijden? NEC, Twente en Heerenveen dus?
Prima! Cool.
pi_61733156
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Maar natuurlijk!
pi_61733195
Kunnen jullie de taken niet verdelen ofzo?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_61733256
quote:
Op donderdag 18 september 2008 14:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

Daar zijn jullie nu te laat mee sjimz. Had al veel eerder moeten gebeuren. Maar wat RayMania nu doet slaat helemaal nergens op. Hij wijzigt/verwijdert posts met het argument 'offtopic'. 2/3e van het topic gaat over iets anders en daar wordt niets mee gedaan.
  donderdag 18 september 2008 @ 15:49:23 #275
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61733384
quote:
Op donderdag 18 september 2008 13:28 schreef RayMania het volgende:

[..]

Omdat ik één post van BansheeBoy wijzig?
Ja. Het was een doodnormale post. Je kunt je storen aan het z-gebruik, maar in de post stond toch niets verkeerd? Ik vind het tamelijk vreemd dat z'n post verwijderd is. En dat is een understatement...
pi_61733439
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:49 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ja. Het was een doodnormale post. Je kunt je storen aan het z-gebruik, maar in de post stond nog niets verkeerd? Ik vind het tamelijk vreemd dat z'n post verwijderd is. En dat is een understatement...
Die smiley is net als de van tong, daar moet je dus inderdaad gewoon overheen lezen en niet zien als onderdeel van het eigenlijk bericht/post.
pi_61733471
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:43 schreef Nashje het volgende:

[..]

Daar zijn jullie nu te laat mee sjimz. Had al veel eerder moeten gebeuren. Maar wat RayMania nu doet slaat helemaal nergens op. Hij wijzigt/verwijdert posts met het argument 'offtopic'. 2/3e van het topic gaat over iets anders en daar wordt niets mee gedaan.
Het gaat er meer om dat andere users hier dan weer gaat zeuren dat er te veel wordt verwijderd, wat in het verleden hier al is voorgevallen.
Het leek nu juist de laatste tijd zo goed te gaan en daardoor konden we ook weer wat minder strak modden.
Maar misschien moeten we weer de teugels strakker aantrekken.
pi_61733657
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:37 schreef RayMania het volgende:

[..]

Prima! Cool.
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:39 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar natuurlijk!
pi_61733675
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:52 schreef sjimz het volgende:

[..]

Het gaat er meer om dat andere users hier dan weer gaat zeuren dat er te veel wordt verwijderd, wat in het verleden hier al is voorgevallen.
Het leek nu juist de laatste tijd zo goed te gaan en daardoor konden we ook weer wat minder strak modden.
Maar misschien moeten we weer de teugels strakker aantrekken.
Ik vond dit toch tamelijk strak van RayMania, maargoed.
pi_61733735
quote:
Op donderdag 18 september 2008 16:00 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik vond dit toch tamelijk strak van RayMania, maargoed.
Ik bedoel meer dat dan al het offtopic weer weggaat net zoals een tijdje terug.
pi_61733808
Ja, het is lastig. Misschien was het van mij niet het meest tactische om de post van BansheeBoy te verwijderen, maar de posts van BansheeBoy zijn wel vaak een aanleiding voor veel users om op een niet leuke manier te reageren, waardoor het topic weer offtopic gaat. En dat laatste wil ik niet in VBL. Hoe je dat oplost is niet altijd makkelijk; of je verwijdert de aanleiding, of je verwijder de reacties. En wat er ook gebeurt; niemand is tevreden .
  donderdag 18 september 2008 @ 16:06:10 #282
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61733833
Strakker dan strak.
Als je niet eens mag posten dat Lindgren de beste (verdedigende) middenvelder is en dat Aissati als enige kan concurreren door z'n explosiviteit, kan je het topic net zo goed meteen dichtgooien, want meer on-topic krijg je het niet...
  donderdag 18 september 2008 @ 16:07:45 #283
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61733873
quote:
Op donderdag 18 september 2008 16:05 schreef RayMania het volgende:
Ja, het is lastig. Misschien was het van mij niet het meest tactische om de post van BansheeBoy te verwijderen, maar de posts van BansheeBoy zijn wel vaak een aanleiding voor veel users om op een niet leuke manier te reageren, waardoor het topic weer offtopic gaat. En dat laatste wil ik niet in VBL. Hoe je dat oplost is niet altijd makkelijk; of je verwijdert de aanleiding, of je verwijder de reacties. En wat er ook gebeurt; niemand is tevreden .
Nou, in dit geval lijkt me dat redelijk duidelijk... Hier zat niet eens een klein beetje trolligs aan...
pi_61734009
quote:
Op donderdag 18 september 2008 16:07 schreef pfaf het volgende:

[..]

Nou, in dit geval lijkt me dat redelijk duidelijk... Hier zat niet eens een klein beetje trolligs aan...
Mja, achteraf niet de beste beslissing. Maar de reacties op de post van BansheeBoy zijn wel terecht verwijderd. Ik plaats de post wel terug. Excuus .
  donderdag 18 september 2008 @ 16:13:18 #285
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61734025
quote:
Op donderdag 18 september 2008 16:12 schreef RayMania het volgende:

[..]

Mja, achteraf niet de beste beslissing. Maar de reacties op de post van BansheeBoy zijn wel terecht verwijderd.
Helemaal mee eens.
quote:
Ik plaats de post wel terug. Excuus .
pi_61734158
Mooi dan is dat hoofdstuk afgesloten ondanks het feit dat het nog geen winter is!

²
pi_61734388
quote:
Op donderdag 18 september 2008 16:17 schreef sjimz het volgende:
Mooi dan is dat hoofdstuk afgesloten ondanks het feit dat het nog geen winter is!

²
Waar blijft Beschouw die het verhaaltje uitblaast?
pi_61739514
[UEFA CUP]Feijenoord - KalmarFF do. 1900 NL3

Blawh gaat hier herhaaldelijk offtopic en draagt bovendien niets bij aan de discussie.
pi_61739549
quote:
Op donderdag 18 september 2008 20:25 schreef Fiskus het volgende:

Blawh gaat hier herhaaldelijk offtopic en draagt bovendien niets bij aan de discussie.
Verzin eens een passende straf!
pi_61739758
quote:
Op donderdag 18 september 2008 20:26 schreef sjimz het volgende:

[..]

Verzin eens een passende straf!
Ligt eraan, heeft hij een vriendin?
pi_61739792
quote:
Op donderdag 18 september 2008 20:33 schreef Fiskus het volgende:

[..]

Ligt eraan, heeft hij een vriendin?
Ja, een hele lekkere
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 september 2008 @ 20:50:51 #292
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_61740251
quote:
Op donderdag 18 september 2008 16:12 schreef RayMania het volgende:

[..]

Mja, achteraf niet de beste beslissing. Maar de reacties op de post van BansheeBoy zijn wel terecht verwijderd. Ik plaats de post wel terug. Excuus .
goed van je dat je zo durft teurg te komen op een eerdere beslissing, onder andere dat maakt je zo'n goede mod
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_61741179
quote:
Op donderdag 18 september 2008 20:25 schreef Fiskus het volgende:

Ik zit al op de strafbank.
  donderdag 18 september 2008 @ 21:18:58 #294
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_61741185
quote:
Op donderdag 18 september 2008 20:50 schreef rubbereend het volgende:

[..]

goed van je dat je zo durft teurg te komen op een eerdere beslissing, onder andere dat maakt je zo'n goede mod
Ben ik helemaal met je eens, wat een klasse. Dat zien we eigenlijk zelden bij mods.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_61742948
Netjes opgelost idd, bij deze complimentjes voor de mods hier
pi_61751913
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 09:18 schreef toma het volgende:
Afellay mogelijk weg bij PSV

Nep-berichten.
Slotje hangt.
pi_61770789