Slotje hangt erop!quote:Op dinsdag 16 september 2008 07:59 schreef borisz het volgende:
Studio Voetbal + Waarde hoofdredacteur, beste Johan...
dubbel
In dat topic werd er nog normaal gereageerd, jouw topic ging nergens over. Daarnaast werd er bij vlagen ook redelijk gebaggerd in het live-score topic, vandaar dat ik dat eerst even in de gaten heb gehouden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Als mijn topic geen waarde heeft, dan deze natuurlijk ook niet:
Van Gaal krijgt zijn gelijk
Bedankt voor de tip, maar als ik opnieuw had moeten modden dan had ik het precies hetzelfde gedaan. Een paar keer ziektes verwijderen, een paar keer pure onzin met daarop volgende reacties verwijderd en een provocerend plaatje verwijderd.quote:Op woensdag 17 september 2008 01:39 schreef golfer het volgende:
Tipje voor Blawh: wees eens wat minder aanwezig in livetopics en zit niet constant allerlei posts te verwijderen of aan te passen.
Maakt je mod-leven een stuk relaxter en voorkomt dat je over een paar weken live-voetbal en CL de brui er aan gaat geven.
Verder veel succes.
Dat klinkt echt als: "Meneer de politieagent. Ik vind niet dat u moet ingrijpen bij ongeregeldheden tijdens deze voetbalwedstrijd. Voor jullie is dat namelijk nogal stressvol. Laat die mensen elkaar maar neerknuppelen. Als jullie wel ingrijpen, zitten jullie allemaal overspannen thuis over een paar weken."quote:Op woensdag 17 september 2008 01:39 schreef golfer het volgende:
Tipje voor Blawh: wees eens wat minder aanwezig in livetopics en zit niet constant allerlei posts te verwijderen of aan te passen.
Maakt je mod-leven een stuk relaxter en voorkomt dat je over een paar weken live-voetbal en CL de brui er aan gaat geven.
Verder veel succes.
Omdat ik één post van BansheeBoy wijzig?quote:Op donderdag 18 september 2008 13:25 schreef pfaf het volgende:
Gaan jullie vanaf heden ook alle posts van Tong verwijderen?
Ja, waarom eigenlijk? Heb ik wellicht per ongeluk iemand beledigd? Dan bied ik daarvoor bij deze mijn excuses, dat was niet de bedoeling. Ik ben best vredig.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat ik één post van BansheeBoy wijzig?
Geen slecht idee.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:25 schreef pfaf het volgende:
Gaan jullie vanaf heden ook alle posts van Tong verwijderen?
Omdat veel van jouw posts met een bepaalde stijl zijn geschreven dat veel topics de offtopic kant op gaan, omdat men zich geregeld ergert aan jouw stijl. Zoals net ook in het Ajax-topic. Je beledigt niemand, maar ik heb ook geen zin om bijna elk topic op te schonen nadat jij een post hebt geplaatstquote:Op donderdag 18 september 2008 13:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, waarom eigenlijk? Heb ik wellicht per ongeluk iemand beledigd? Dan bied ik daarvoor bij deze mijn excuses, dat was niet de bedoeling. Ik ben best vredig.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |