Die smiley is net als dequote:Op donderdag 18 september 2008 15:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja. Het was een doodnormale post. Je kunt je storen aan hetz-gebruik, maar in de post stond nog niets verkeerd? Ik vind het tamelijk vreemd dat z'n post verwijderd is. En dat is een understatement...
Het gaat er meer om dat andere users hier dan weer gaat zeuren dat er te veel wordt verwijderd, wat in het verleden hier al is voorgevallen.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar zijn jullie nu te laat mee sjimz. Had al veel eerder moeten gebeuren. Maar wat RayMania nu doet slaat helemaal nergens op. Hij wijzigt/verwijdert posts met het argument 'offtopic'. 2/3e van het topic gaat over iets anders en daar wordt niets mee gedaan.
quote:
quote:
Ik vond dit toch tamelijk strak van RayMania, maargoed.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat andere users hier dan weer gaat zeuren dat er te veel wordt verwijderd, wat in het verleden hier al is voorgevallen.
Het leek nu juist de laatste tijd zo goed te gaan en daardoor konden we ook weer wat minder strak modden.
Maar misschien moeten we weer de teugels strakker aantrekken.
Ik bedoel meer dat dan al het offtopic weer weggaat net zoals een tijdje terug.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vond dit toch tamelijk strak van RayMania, maargoed.
Nou, in dit geval lijkt me dat redelijk duidelijk... Hier zat niet eens een klein beetje trolligs aan...quote:Op donderdag 18 september 2008 16:05 schreef RayMania het volgende:
Ja, het is lastig. Misschien was het van mij niet het meest tactische om de post van BansheeBoy te verwijderen, maar de posts van BansheeBoy zijn wel vaak een aanleiding voor veel users om op een niet leuke manier te reageren, waardoor het topic weer offtopic gaat. En dat laatste wil ik niet in VBL. Hoe je dat oplost is niet altijd makkelijk; of je verwijdert de aanleiding, of je verwijder de reacties. En wat er ook gebeurt; niemand is tevreden.
Mja, achteraf niet de beste beslissing. Maar de reacties op de post van BansheeBoy zijn wel terecht verwijderd. Ik plaats de post wel terug. Excuusquote:Op donderdag 18 september 2008 16:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nou, in dit geval lijkt me dat redelijk duidelijk... Hier zat niet eens een klein beetje trolligs aan...
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mja, achteraf niet de beste beslissing. Maar de reacties op de post van BansheeBoy zijn wel terecht verwijderd.
quote:Ik plaats de post wel terug. Excuus.
Waar blijft Beschouw die het verhaaltje uitblaast?quote:Op donderdag 18 september 2008 16:17 schreef sjimz het volgende:
Mooi dan is dat hoofdstuk afgesloten ondanks het feit dat het nog geen winter is!
²
Verzin eens een passende straf!quote:Op donderdag 18 september 2008 20:25 schreef Fiskus het volgende:
[UEFA CUP]Feijenoord - KalmarFF do. 1900 NL3
Blawh gaat hier herhaaldelijk offtopic en draagt bovendien niets bij aan de discussie.
Ligt eraan, heeft hij een vriendin?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Verzin eens een passende straf!
Ja, een hele lekkerequote:Op donderdag 18 september 2008 20:33 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Ligt eraan, heeft hij een vriendin?
goed van je dat je zo durft teurg te komen op een eerdere beslissing, onder andere dat maakt je zo'n goede modquote:Op donderdag 18 september 2008 16:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mja, achteraf niet de beste beslissing. Maar de reacties op de post van BansheeBoy zijn wel terecht verwijderd. Ik plaats de post wel terug. Excuus.
Ik zit al op de strafbank.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:25 schreef Fiskus het volgende:
[UEFA CUP]Feijenoord - KalmarFF do. 1900 NL3
Blawh gaat hier herhaaldelijk offtopic en draagt bovendien niets bij aan de discussie.
Ben ik helemaal met je eens, wat een klasse. Dat zien we eigenlijk zelden bij mods.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goed van je dat je zo durft teurg te komen op een eerdere beslissing, onder andere dat maakt je zo'n goede mod
Slotje hangt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:18 schreef toma het volgende:
Afellay mogelijk weg bij PSV
Nep-berichten.
Het was al voor de aanvraag veranderd!quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:26 schreef DRD het volgende:
Heel dringend verzoek om de topic titel te veranderen: FC Dordrecht topic #2
Gewoon alleen maar FC Dordrecht topic #2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |